SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Wie (zelf)vertrouwen veinst, zal niet ver komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:18 schreef clevy het volgende:
[..]
t schijnt dat zelfvertrouwen uitstralen helpt om anderen te overtuigen.. laat ik dat maar eens veinzen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:21 schreef El_Matador het volgende:
Mooie TT
[..]
Wie (zelf)vertrouwen veinst, zal niet ver komen.
altijd verder dan iemand die stil in een hoekje zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Echt, men, als je naar die troep kan luisteren, hoe word of ben je dan?quote:
Dan weet jij niet hoe verlegen of teruggetrokken mannen hele mooie vrouwen kunnen scoren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:21 schreef clevy het volgende:
[..]
altijd verder dan iemand die stil in een hoekje zit
dan wordt je zoals ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt, men, als je naar die troep kan luisteren, hoe word of ben je dan?
Muziek maakt de stemming, Zijn jullie allemaal zo boos of gefrustreerd ofzo?
Ik kan in die brij van die metal en punk kant van jou echt geen gevoel herkennen. Ik vraag me af wat jij in die muziek ziet.
ik weet wel meer niet.. en welke B?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan weet jij niet hoe verlegen of teruggetrokken mannen hele mooie vrouwen kunnen scoren.
B. is daar erg goed in.
Ik praat wat meer.
Nee het is zeker een onderdeel van die muziek. Maar ook kameraadschap, eenheid, enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt, men, als je naar die troep kan luisteren, hoe word of ben je dan?
Muziek maakt de stemming, Zijn jullie allemaal zo boos of gefrustreerd ofzo?
Ik kan in die brij van die metal en punk kant van jou echt geen gevoel herkennen. Ik vraag me af wat jij in die muziek ziet.
Jij luistert echt niet alleen die shit van tijn, dacht ik?quote:
Sja, als je dat op die manier zoekt...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee het is zeker een onderdeel van die muziek. Maar ook kameraadschap, eenheid, enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
je cupmaat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, als je dat op die manier zoekt...Maak eens een fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik luister alles behalve dance/trance/house en al die andere computermeuk idd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij luistert echt niet alleen die shit van tijn, dacht ik?
Net zoals dance veel meer dan een beat is en wat bliepjesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik luister alles behalve dance/trance/house en al die andere computermeuk idd.
Vroegah wel veel punk....begonnen toen ik 14/15 was met the Offspringen Green Day
daarna meer verdiept in het genre. Het is echt veel meer dan boos op drums en gitaar rammen
leugensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Net zoals dance veel meer dan een beat is en wat bliepjes
goeiesmorrugusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |