In een reactie.quote:
ahaaaaaaaaaaaa...quote:
Of je doet bozz een pleziertje?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef tliciouz het volgende:
Vriendinnen die je laten zitten voor een jongendan haal ik mijn plamuur maar weer van mijn gezicht af
Takkewijf.
Pas als hij zijn motor weer heeft.quote:
ik heb een motor hoor!!!quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Voor sommigen hier wel handig:
[ afbeelding ]
Fopnegers ja, en ben jou helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:14 schreef dreamzk het volgende:
Ik hoorde dat er negers waren in dit topic. Is dat waar?
Helemaal niet, Pringles is een true OGquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fopnegers ja, en ben jou helemaal vergeten.
Dat krijg je in de pubertijd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom heb ik rond dit tijdstip altijd zo stervens honger?
En wat betekend het dan als je de hele dag door honger hebt.quote:
Je bent hebt gewoon vet een snel metabolisme?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:19 schreef tliciouz het volgende:
En owee als je durft te zeggen dat ik dan gewoon vet ben.
Zeg gewoon stofwisseling, met je dure woorden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Je bent hebt gewoon vet een snel metabolisme?
Net nog lekker spareribs weggewerktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom heb ik rond dit tijdstip altijd zo stervens honger?
Neger please.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kanonnen ik verveel me is er niemand BO aan het doen ofzo?
Beestquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net nog lekker spareribs weggewerkt
Geen avondeten op, had toen echt geen hongerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop