Niet kopen als je geen geld voor hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:51 schreef Gulmez het volgende:
nou heb ik 43 snipperuren en wil ze graag uitkeren omdat ik een auto heb gekocht en nu krap zit.
beter een nieuwe goede dan een oude die snel kapot gaat.quote:
dan geef ik het dus aan het uwv dat geld, ik ga wel een keer paar weken gratis vrije dagen opnemen dus geen betaalde vrije dagen zodat ik minder verdien en dan de uren uit laten keren heb ik weer wat vrije dagen en het zelfde geld.quote:
Gedragsproblemen? Taalproblemen zul je bedoelen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:51 schreef Gulmez het volgende:
50 procent betaald het bedrijf mijn loon de rest wajong ik heb gedrachtsproblemen en kan snel boos worden daarom heb ik zo coach iemand anders zou allang ontslagen worden om bijv die dingen alleen bij mij zijn ze wat soepeler.
elke 2 weken komt hij langs, is echt handig voor je problemen.
nou heb ik 43 snipperuren en wil ze graag uitkeren omdat ik een auto heb gekocht en nu krap zit.
maar word snipperuren door het uwv als loon gezien? omdat ik niet meer mag verdienen dan waar ik nu op zit, doe ik dit wel dan moet ik terug betalen wat ik te veel verdien.
Worden snipperuren als loon gezien?
Ts werkt tenniste... Er zijn er zat die het niet doen en dan jank jij om z'n taalproblemen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:15 schreef jochem8 het volgende:
[..]
Gedragsproblemen? Taalproblemen zul je bedoelen!
?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:00 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom ga je niet meer werken ? 40 uur PW dat leverd dus zon 15/20% op.
Ligt eraan, ik zou ook voor nieuw gaan i.p.v. tweedehands, maar ik heb geen gedragsproblemen.......quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:53 schreef Gulmez het volgende:
[..]
beter een nieuwe goede dan een oude die snel kapot gaat.maar snipperuren zit ik voor de maand sowieso veel ruimer dus dat is wel handig!
laffe reactie op iemand die eerlijk en hooguit wat naief hier postquote:Op zondag 10 juli 2011 20:15 schreef jochem8 het volgende:
[..]
Gedragsproblemen? Taalproblemen zul je bedoelen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |