Ligt er natuurlijk ook aan, of die bepaalde vrouw of man snel met iemand het bed deelt. Niet elke knappe dame/man, die bij anderen gewild is, zal gelijk met ze in bed duiken. Dus heeft die persoon in kwestie dus misschien wel minder ervaring, terwijl hij/zij wel een goed uiterlijk heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:10 schreef gogosweden het volgende:
als het mooie meiden zijn en jij bent niet de enigste die dat denkt hebben ze waarschijnlijk meer ervaring dus zullen ze beter zijn in bed
klopt,. maar ik denk dat dat meer een uitzondering zal zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:14 schreef Teen het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan, of die bepaalde vrouw of man snel met iemand het bed deelt. Niet elke knappe dame/man, die bij anderen gewild is, zal gelijk met ze in bed duiken. Dus heeft die persoon in kwestie dus misschien wel minder ervaring, terwijl hij/zij wel een goed uiterlijk heeft.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:16 schreef gogosweden het volgende:
het ligt ook een beetje aan de leeftijd natuurlijk
Daar heb je eigenlijk gelijk in.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:16 schreef Socios het volgende:
Wanneer is iemand überhaupt "beter" of "goed" `in bed´?
Als mooie mannen erg goed in bed zijn, dan kan ik je verzekeren dat ik mooi ben!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:12 schreef Gemaskerde het volgende:
Als mooie mannen erg goed in bed zijn, dan kan ik je verzekeren dat ik goed ben.
Bij vrouwen: Nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:27 schreef Seven. het volgende:
In de regel genomen zou ik zeggen: ja. Maar er zijn uitzonderingen.
Maar als ze meer hun best gaan doen, kan het toch ook zo zijn dat ze juist 'te veel' hun best doen, waardoor het juist slechter is?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij vrouwen: Nee.
Hoe lelijker ze zijn, hoe harder ze hun best doen om te compenseren.
Dat je uberhaupt aan Catherine Keyl denktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:26 schreef Yi-Long het volgende:
Shakira viel wat tegen, Beyonce was OK, Catherine Keyl was een ramp...
Het is makkelijker om iemand af te remmen dan aan te sporen..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:40 schreef Teen het volgende:
[..]
Maar als ze meer hun best gaan doen, kan het toch ook zo zijn dat ze juist 'te veel' hun best doen, waardoor het juist slechter is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |