Ja, die caps ook van die webcam in deeltje 2quote:
Wii, 3g, mobiel en gaan!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die caps ook van die webcam in deeltje 2
Goffer ik moet weg maar ik ben té gebiologeerd
Korte samenvatting:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben maar niet gaan lezen, ik moet hondjes voeren en zo en dan weg, anders wil ik niet de trein in zo
Dit is echt leuk, ik denk dat ze nooit meer fout parkeert na vandaagquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
- TS heeft eigen parkeerplek waar hij voor betaalt met zo'n afzethekje dat omhoog gaat
- Hoer parkeert haar auto daar gewoon schuin in
- TS plakt op verzoek van FOK!ers webcam tegen zijn raam
- TS gooit auto zijn oude fiets half onder de auto (kon in zijn eentje die auto niet recht klem in dat vak illen)
- TS moet weg
- Meer dan 500 FOK!ers zitten via de webcam te wachten tot hoer van auto terug komt![]()
Dat is echt geniaalquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
- TS heeft eigen parkeerplek waar hij voor betaalt met zo'n afzethekje dat omhoog gaat
- TS gooit auto zijn oude fiets half onder de auto (kon in zijn eentje die auto niet recht klem in dat vak illen)
- TS moet weg
- Meer dan 500 FOK!ers zitten via de webcam te wachten tot hoer van auto terug komt![]()
Nog 35 minuten, over een uur vertrekt mijn treinquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:47 schreef MaJo het volgende:
Wat gaan jullie lekker snel hier
Nog 1 uur werken
FOK!ers posten ook allemaal foto's van hoe ze het thuis zitten te volgen, overal die auto op het beeldscherm, zelfs iemand vanuit Turkijequote:
Dat wordt de handjes laten wapperenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:03 schreef Qwea het volgende:
godverdomme. Vaatwasser nokt er alweer meeWater blijft erin staan
Jij lieverdje, bedankt voor de stokstaartjes in de klaprozen! xxxquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik kan ook niet quoten![]()
Maar ik kan er niet veel over zeggen , ik zeg alleen dat ik zoiets echt nog nooit meegemaakt heb en dat ik wel wat gewend ben na bijna 10 jaar hier![]()
Nieuwe kaart is tof he
En straks is ze een heel weekend wegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
- TS moet weg
Ja, dit is welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik scrollde net ff snel, die met al die lege flessen bier en dat pakje peuken vond ik ook wel mooi
YWquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Jij lieverdje, bedankt voor de stokstaartjes in de klaprozen! xxx
Als ik je niet meer spreek, geniet bij Prince en heel fijn weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |