quote:
Ik zal eraan denken de volgende keerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik begin echt terug te verlangen naar Stewart vragen
Ik denk niet dat veel mensen Sam daarvoor dankbaar zullen zijn.quote:
Ik tast echt in het duister de afgelopen vragenquote:
Aardig bekende film dacht ik, zeker hier op Fok.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:43 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik tast echt in het duister de afgelopen vragen
Deze ook al opgezocht en zegt me nog minder dan niets....
Kijk eens naar de cast van de film.... denk je echt dat ik hier iets van zou weten ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Aardig bekende film dacht ik, zeker hier op Fok.
De cast zegt natuurlijk niet zo veel over de bekendheid van de film. Ik vraag ook niet om de namen van acteurs.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kijk eens naar de cast van de film.... denk je echt dat ik hier iets van zou weten ?
I know, maar dat zegt wel wat over de herkomst van de filmquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De cast zegt natuurlijk niet zo veel over de bekendheid van de film. Ik vraag ook niet om de namen van acteurs.
Goed punt. Europese films zijn niet jouw sterkste punt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
I know, maar dat zegt wel wat over de herkomst van de film
niet bepaald iddquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:51 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Goed punt. Europese films zijn niet jouw sterkste punt.
Noem de titel dan even, moet er zo vandoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Staat ook gewoon in de top 100 van FOK!. Of iig. die schaduw top 100.
Moet ik het kennen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Noem de titel dan even, moet er zo vandoor.
quote:
Die ken je toch wel?quote:
Jazeker welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:51 schreef Gillingham het volgende:
Steve Coogan?
Nee, die is het niet. Maar ik haal die Britten altijd door elkaar.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:57 schreef Michelangelo2 het volgende:
Robert de Niro![]()
Russel Crowe![]()
Sylvester Stallone![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:58 schreef Tem het volgende:
- Robert de Niro![]()
- Sylvester Stalone![]()
- Denzel Washington![]()
Sands pakt de vijfde.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:58 schreef Sands het volgende:
Sylvester Stallone![]()
Robert De Niro![]()
Russel Crowe![]()
Will Smith![]()
quote:
En aan wie hebben we dat te danken, Sam?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik denk dat ik al weet in welke hoek sands' vraag nu gaat...
Alsnog een verademing t.o.v. die disco zooiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En aan wie hebben we dat te danken, Sam?
quote:
quote:wants to spend a quiet holiday at the beach, but his wife has invited all their family to stay with them.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Alsnog een verademing t.o.v. die disco zooiAlleen zo jammer dat ik niemand er bijna nooit punten mee haalt. Tijd dus voor Burn Notice
quote:Mr. Hobbs wants to spend a quiet holiday at the beach, but his wife has invited all their family to stay with them.
Dat is nummertje 3quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:39 schreef Sands het volgende:
Ik dacht dat er een vlekje op mijn beeldscherm zat en wilde het wegvegen...maar dat zit gewoon in het plaatje
Stand Juli 2011:quote:
Die heb ik nu al zo vaak gevraagd, dat zou wel erg zijnquote:
Jepquote:
Nee, jonger nieuwer is het betere woord.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:22 schreef Gillingham het volgende:
Is dat Monica Potter?
Verder geen flauw idee...
Nee, wel Freeman met hetzelfde karakter.quote:
quote:
1 van de woorden uit de titel lijkt hier een beetje op.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:31 schreef dekatophetspek het volgende:
staat me iets bij met river... of zoiets
Weet niet wat er ineens misging? Stackoverflowsquote:
Even kalmeren jong.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Weet niet wat er ineens misging? Stackoverflows
Met wat?quote:
Was ook maar een geintje...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:40 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Met wat?
Ik deed wat ik altijd doe en ik kreeg nu die melding.
sandsdieeenleukevraaggaatstellen?+1quote:
Hoezo romcom?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef dekatophetspek het volgende:
Oh nee he is t weer romcom tijd ? LOL
Gekkie, musicals ftw!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef dekatophetspek het volgende:
Oh nee he is t weer romcom tijd ? LOL
Billy Crystal in When Harry met Sally?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:07 schreef Gillingham het volgende:
Ik had niet eens door dat het Sands niet was...
SCHEIDS?!!!
Dan ken jij een andere The Apartment van Wilder dan ik...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:07 schreef dekatophetspek het volgende:
Ach ja The Apartment, met Jack Nicholson toch ? Mooie film lang geleden gezien maar weer eens down eh huren LOL
Merciquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Half puntje voor Tem, die verdient het inmiddels wel vandaag.
Hij bedoelde waarschijnlijk ook Lemmon.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan ken jij een andere The Apartment van Wilder dan ik...
quote:
De eerste en de derde zijn puike films. Geen tijdverspilling dus. De tweede ken ik niet.quote:
2de is een leuke Ford actiefilmquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:16 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De eerste en de derde zijn puike films. Geen tijdverspilling dus. De tweede ken ik niet.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:28 schreef The_Substitute het volgende:
Is dat trouwens Cate Blanchett op dat eerste plaatje?
The Curious Case of Benjamin Button?
Leuk, welkom!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dit is Catfish.
Ik ben nieuw en wil meedoen
Welkom, leukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dit is Catfish.
Welcome to Movie Triviaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dit is Catfish.
subtielquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:41 schreef Gillingham het volgende:
Je mag nu een vraag stellen Tha_Erik, voor als je dat nog niet wist.
quote:
Op Imdb staat wel 2011, maar voor de rest eigenlijk nog maar bar weinig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:54 schreef De-Sombrero het volgende:
Staat dat vervolg trouwens geplant voor dit jaar?
quote:
Ik ben hem aan het ontgayenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hij is toch homoseksueel, of was dat nadat hij haar had leren kennen?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Is het die film met Denzell Washington?
Substitute +1, wist dat als ik can you dig it erachter zou zetten hij te makkelijk werd.quote:
quote:
Doe naast deze films nog maar 6 films van Billy Wilderquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:21 schreef The_Substitute het volgende:
Stalag 17
The Apartment
Ace in the Hole
One, Two, Three
Double Indemnity
Sunset Blvd
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
ik ook niet, sub is vast aan het warmdraaien
Ja, dag...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Doe naast deze films nog maar 6 films van Billy Wilder
Jupquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:28 schreef tombolafan het volgende:
Some like it hot
En daar eindigt mijn kennis
En dat weet ik alleen omdat ik daar laatst een discussie over had met mn moeder, ik kende die hele man nietquote:
Irma la Douce ook?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Irma La Douce
The Front Page
Avanti
Kiss Me, Stupid
A Foreign Affair
Sabrina
Five Graves to Cairo
The Fortune Cookie
The Spirit of St. Louis
Stug geen Some Like it Hot noemen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Irma La Douce
The Front Page
Avanti
Kiss Me, Stupid
A Foreign Affair
Sabrina
Five Graves to Cairo
The Fortune Cookie
The Spirit of St. Louis
Is dan ook een kutfilmquote:
Meer mag altijdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh, 6. Dan heb ik 'm eigenlijk fout
[..]
Is dan ook een kutfilm.
Hij zat mee in de Wilder-box, dus ik vermoed van wel, anders hebben ze bij MGM een foutje gemaakt.quote:
quote:
Jep.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
ik ook niet, sub is vast aan het warmdraaien
Ik was meer in shock dat ik dat niet wist, ik vind Irma la Douce meesterlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij zat mee in de Wilder-box, dus ik vermoed van wel, anders hebben ze bij MGM een foutje gemaakt.
Ik had een andere vraag in gedachte tot ik je post zagquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:42 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[..]
Jep.
Hoe langer het bij Sands duurt, hoe simpeler de vraag wordt. Dus ik dacht: "Ik ben 'm voor!"
Yes, als de oudere zus van. Paar minuten screentime, maar da's genoegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zit ze daar in ja? Dat zal ik wel bij meer films hebben.
Yes Men natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Denk aan films van Andrew Dominik en M. Night Shyamalamadingdong.
Films met Jim Kerrie en Will Ferrell.
En het is uiteraard niet de zus van Zooey op het plaatje, maar iemand die eigenlijk véél en véél bekender is.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verfilming van een cult sci-fi boek eveneens.
Nóg een?quote:
Toegegeven, dit is bijna ondoenlijk. Het had zomaar gekund.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:24 schreef afro het volgende:
Kijken of mijn lamme hoofd het snapt
Jurrasic park![]()
Ik ben stoned én dronken. Give me a fucking breakquote:
Stand Juli 2011:quote:
Lees je mee Sandsquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had die al genoemd en toen zei Gil een oudere film!!!!!
Nvm, ik ben fucked upquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben stoned én dronken. Give me a fucking break
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zo'n wazig plaatje lijkt me niet een al te nieuwe film... Under Siege 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |