Of als mijn telefoon in mijn zak zit en deze een goed liedje afspeelt, even op last.fm kijken welk liedje het is. (In plaats van mijn telefoon uit mijn zak halenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Het is wel een automatisme om mijn profiel te checken elke dag
Dat gaat mij wat te verquote:Op maandag 18 juli 2011 14:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Of als mijn telefoon in mijn zak zit en deze een goed liedje afspeelt, even op last.fm kijken welk liedje het is. (In plaats van mijn telefoon uit mijn zak halen).
Staat in het menu bij Help (in Mac OS X iig, ik kan me even niet meer herinneren hoe dat er in Windows ook alweer uitzag).quote:
Ik hóóp dat m'n scrobbles opgestuurd zijn, cached tracks lijst is nu leeg, maar ik zie geen aantal plays en recently played tracks op m'n pagina. Paniek.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://blog.last.fm/2011/(...)ming-services-outage
Zelfde hierquote:Op maandag 18 juli 2011 17:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik hóóp dat m'n scrobbles opgestuurd zijn, cached tracks lijst is nu leeg, maar ik zie geen aantal plays en recently played tracks op m'n pagina. Paniek.
last.fm is van CBS. Gekocht voor $280M in 2007.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:14 schreef vaasinbloem het volgende:
Hopelijk komt er bedrijf met een flinke zak geld die wilt investeren in last.fm. Volgens mij lijden ze al jaren verlies en dat is te merken ook. Ze hadden een gemiste kans met hun radio omdat je niet kon kiezen zoals spotify..
Ja, dat weet ik. Maar heb het gevoel of ze ook niet weten wat ze met last.fm moeten.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
last.fm is van CBS. Gekocht voor $280M in 2007.
Bij mij ookquote:Op maandag 18 juli 2011 18:26 schreef krioro het volgende:
Mijn scrobbles komen iig wel aan bij Last.fm, ontdek ik net via een omweg.
[ afbeelding ]
http://www.last.fm/user/Gitaarmat/charts?charttype=weeklyquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe kopieer je dat zo netjes? Niet uit de library of wel?
Gebruik Operaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Dan krijg ik dit.
Unique Artists: 50
Total Tracks: 264
Total Plays: 644
Viewing charts for this week
Weekly cut-off is 12:00 Sunday GMT.
Top Artists for the week ending Sunday 17 July 2011
[..]
Ook Opera?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:47 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Unique Artists: 32
Total Tracks: 241
Total Plays: 468
Top Artists for the week ending Sunday 17 July 2011
1 Tiger Army 103
2 Alkaline Trio 76
3 The Gaslight Anthem 37
4 The Holy Mess 33
5 F-Minus 30
6 The Clash 24
7 The Bouncing Souls 21
8 Bob Marley 20
9 Descendents 15
10 Lagwagon 14
Ik met IE, was het dit keer ook nodig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:49 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Ik knip en plak gewoon uit FF en dan gewoon een beetje sleutelen met backspace.
Niet dus,quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef PiRANiA het volgende:
There was an error connecting to your Library. A page refresh should fix this problem.
Nice.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:50 schreef Arn0 het volgende:
Leuk, het mailtje dat je krijgt bij een vriend-aanvraag is veranderdJe ziet nu je compatibiliteit (inclusief artiesten) en het aantal & welke vrienden in common
Werkt dat ook andersom? Je krijgt volgens mij ook altijd een mailtje als je zelf een vriend-aanvraag hebt gedaan en dat die vriend het dan heeft bevestigd. Zie je dan ook compatibiliteit e.d.?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:50 schreef Arn0 het volgende:
Leuk, het mailtje dat je krijgt bij een vriend-aanvraag is veranderdJe ziet nu je compatibiliteit (inclusief artiesten) en het aantal & welke vrienden in common
* Trashcanman bekijkt last.fm van Dastanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:00 schreef Dastan het volgende:
Ik kan de compatibiliteit met sommigen nog niet zien. Dan blijft ie staan op unknown.
Ja, hoezo?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
* Trashcanman bekijkt last.fm van Dastan
Ben je serieus 18?
Ik zie het ook bij niemand meer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Iemand anders nog problemen met compatibiliteit? Zie het nu bij niemand meer.
Je muzieksmaak is nog oldschool, vandaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Iemand anders nog problemen met compatibiliteit? Zie het nu bij niemand meer.
O, op die manier.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je muzieksmaak is nog oldschool, vandaar.
Ik zie ook geen compatibiliteit, komt vanzelf wel weer denk ik.
2 dagen dusquote:Your neighbours are people with similar music taste to you.
We’ll find some for you soon, but it may take a day or two. The quickest way to get neighbours is to download the Scrobbler or tune into a radio station.
Ik dacht dat je inmiddels heel breed luisterde, maar dat valt dus tegenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:06 schreef Arn0 het volgende:
Nog een jaartje of zo en ik heb 1000 artiesten
Bij Top Artists klik je op See More en dan Browse by weekly snapshots.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:47 schreef willemwaus het volgende:
Hoe krijg je zo'n specifiek lijstje? Wat op je profile (userpage) staat is niet zo uitgebreid?
Ah cool! thanks!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:52 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Bij Top Artists klik je op See More en dan Browse by weekly snapshots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |