quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:34 schreef xCore het volgende:
[..]
Goed man!
Niet zien dat het een dolfijnenbeeldje is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OOOOOOOOOOOOH, ze heeft jouw naam gemaakt!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
Voordat ik me aanmeldde hier, wist ik dat iemand zoiets voor mij zou maken. Daarom heb ik voor 'Etsu' gekozen, niet voor een andere, langere naam.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:35 schreef xCore het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOH, ze heeft jouw naam gemaakt!
Hoaxquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:35 schreef strontboer het volgende:
Waarom staat er bij de spoiler "spoiler is leeg"?
JE HEBT EEN MOEDERVLEK OP JE HANDVLAK, we komen steeds meer over jou te weten...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:36 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nagellak.. Het ziet is niet erg mooi uit..
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe armband..
Is dat die combi?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:36 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nagellak.. Het ziet er niet erg mooi uit..
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe armband..
Jup.quote:
Je weet niet eens of dat een moedervlek is. Een kluns zoals ik heeft vaak pen op haar hand..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
JE HEBT EEN MOEDERVLEK OP JE HANDVLAK, we komen steeds meer over jou te weten...
Best lelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Je weet niet eens of dat een moedervlek is. Een kluns zoals ik heeft vaak pen op haar hand..
Nouen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Je weet niet eens of dat een moedervlek is. Een kluns zoals ik heeft vaak pen op haar hand..
Is het ook. Toch loop ik er al bijna 24 uur mee rond.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:40 schreef strontboer het volgende:
[..]
Best lelijk![]()
![]()
Maar natuurlijk heb je het er nog opzitten en pronk je er de hele dag al mee?!
Doe je goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is het ook. Toch loop ik er al bijna 24 uur mee rond.
Gemerkt aan wat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie ook gemerkt dat Ezell zwart haar heeft
Jooo dat snap ik bijdehand ventje. Maar welke foto? Ik zit niet hele dagen kansloos en vriendloos op Fok! zoals jij doet....quote:
niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:47 schreef strontboer het volgende:
[..]
Jooo dat snap ik bijdehand ventje. Maar welke foto? Ik zit niet hele dagen kansloos en vriendloos op Fok! zoals jij doet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |