zoals ik al zei, ik vroeg er specifiek om gisterenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:22 schreef Vlindur het volgende:
KD![]()
Claudia, ik bedoelde dat er maar 1 was die echt echt helemaal gaaf vind
Maar die KD is me natuurlijk weer voor![]()
KD, Als ie Polle te klein is, mag B2 em dan?
Ja, zeg, dat heb ik heul niet gezienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik vroeg er specifiek om gisteren
quote:maarre van mij mag t.
Nee. Dit is een typisch gevalletje 'waren we te lui om aan te trekken'.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ] dees is ook stoer zegheb je een foto van Ivan waar ie m aanheeft?
al beval ik uiteraard 2 weken overtijd en de jouwe komt op tijd..dus ben bang ....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, zeg, dat heb ik heul niet gezien
[..]
hmm jammer si dat idd, en ook niet handig voor mij want ik ben ook lui, misschien vlinder nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee. Dit is een typisch gevalletje 'waren we te lui om aan te trekken'.Ik weet dat het geen handig verkooppraatje is, maar er zitten geen knopen aan de onderkant en daarom is het meer iets voor buiten. Het lijkt me ook geen ideaal pakje voor in de doek, maar ik zou de stof daar nog een keer voor moeten voelen.
Ik wil deze pakjes trouwens nog even promoten. Ik heb ze gekregen voor Lena maar ze stonden haar niet leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja. Shitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
al beval ik uiteraard 2 weken overtijd en de jouwe komt op tijd..dus ben bang ....
Die slinger ik zo weer Marktplaats op. Daar voel ik me niet verschuldigd om te zeggen dat iets een miskoop was.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:30 schreef Kleurdoos het volgende:
en anders zou ik m op marktplaats zetten, of op D&V daar zijn ze zeer merkgevoelig (hoe raar dat ook is )
nouja ik kan ook gewoon bevallen eind september uiteraard..maar ik ga er gewoon vanuit dat ik weer overtijd ga..en jij hebt iig de zekerheid dat je dat niet doetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh ja. Shit![]()
Waarom denk ik elke keer dat jij máánden eerder dan ik bent uitgerekend?
Wat een klein popje is ze dan!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:39 schreef wickie het volgende:
Ik denk dat ze die nu dan precies zou passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |