Ah okeequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Voor de overige aanwezigen: Tom Boonen stapt uit de Tour de France
Ja, maar na volgende week zit ik daar 3 weken, dan wordt het zo'n overkillquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou en? Is in Italie doodnormaal.
Oh ik zou er geen moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar na volgende week zit ik daar 3 weken, dan wordt het zo'n overkill
Was al gevallen deze week en trekt het kennelijk niet meer.quote:
Ik ook niet. Pastaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh ik zou er geen moeite mee hebben.
nou en? als je dat nou lekker vindt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:04 schreef LieLie het volgende:
Eigenlijk heb ik heel erg zin in een kipschnitzel, maar een bord met kipschnitzels eten is ook zo wat
Sausje erbij, klaar. Net alsof je een bordje kipnuggets eetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:04 schreef LieLie het volgende:
Eigenlijk heb ik heel erg zin in een kipschnitzel, maar een bord met kipschnitzels eten is ook zo wat
Haha, ja, maar dat moesten we toch maar niet doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sausje erbij, klaar. Net alsof je een bordje kipnuggets eet
Why not? Een bord aardappelen ernaast maakt het niet gezonder hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:04 schreef LieLie het volgende:
Eigenlijk heb ik heel erg zin in een kipschnitzel, maar een bord met kipschnitzels eten is ook zo wat
Oh, daar zit ik niet zo mee hoor! We eten vaak genoeg een salade met een stukje vlees. Of vis en groente.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat het wel heel Nederlands is om de 'basis' bij een maaltijd te hebben. Vleesie + groente is geen maaltijd, maar vleesie + groente + pasta/aardappels/rijst wél
doedannizomoeilijk met je kipschnitzelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, daar zit ik niet zo mee hoor! We eten vaak genoeg een salade met een stukje vlees.
Dan moet ik nog even een salade bedenken..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
doedannizomoeilijk met je kipschnitzel
Hier ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, daar zit ik niet zo mee hoor! We eten vaak genoeg een salade met een stukje vlees. Of vis en groente.
een bakje snoeptomaatjes.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan moet ik nog even een salade bedenken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |