abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 juli 2011 @ 14:56:28 #151
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99200300
TOmmeke Tommeke :W
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99200383
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:56 schreef borisz het volgende:
TOmmeke Tommeke :W
Voor de overige aanwezigen: Tom Boonen stapt uit de Tour de France ;)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:58:57 #153
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99200453
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:52 schreef LieLie het volgende:

[..]

We hadden gisteren ook al pasta ;)
Nou en? Is in Italie doodnormaal. :9
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:59:53 #154
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99200497
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:57 schreef LieLie het volgende:

[..]

Voor de overige aanwezigen: Tom Boonen stapt uit de Tour de France ;)
Ah okee :P

En waarom?
Confidence through competence
pi_99200510
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou en? Is in Italie doodnormaal. :9
Ja, maar na volgende week zit ik daar 3 weken, dan wordt het zo'n overkill :P
pi_99200525
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ah okee :P

En waarom?
Ja, dat moet je Borisz dan weer vragen ;)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:00:40 #157
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99200545
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:00 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, maar na volgende week zit ik daar 3 weken, dan wordt het zo'n overkill :P
Oh ik zou er geen moeite mee hebben. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 juli 2011 @ 15:00:55 #158
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99200560
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ah okee :P

En waarom?
Was al gevallen deze week en trekt het kennelijk niet meer.


quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh ik zou er geen moeite mee hebben. O+
Ik ook niet. Pasta :9~
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99200693
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:42 schreef DarkElf het volgende:
oh kinders, ik heb zin in vanavond. :)
GA JE TOE?

SNEL SCROLLT OP WERK :p
pi_99200703
oeps :D
pi_99200788
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

GA JE TOE?

SNEL SCROLLT OP WERK :p
NAAR DE OPERA!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99200789
Eigenlijk heb ik heel erg zin in een kipschnitzel, maar een bord met kipschnitzels eten is ook zo wat :+
pi_99200873
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:04 schreef LieLie het volgende:
Eigenlijk heb ik heel erg zin in een kipschnitzel, maar een bord met kipschnitzels eten is ook zo wat :+
nou en? als je dat nou lekker vindt?

eet je een excuus cherrytomaatje erbij. 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:06:12 #164
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99200903
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:04 schreef LieLie het volgende:
Eigenlijk heb ik heel erg zin in een kipschnitzel, maar een bord met kipschnitzels eten is ook zo wat :+
Sausje erbij, klaar. Net alsof je een bordje kipnuggets eet :P
Confidence through competence
pi_99200994
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Sausje erbij, klaar. Net alsof je een bordje kipnuggets eet :P
Haha, ja, maar dat moesten we toch maar niet doen.
Ik ben met mijn 'ik moet compenseren voor de vakantie actie' bezig :P
pi_99201004
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

NAAR DE OPERA!
dude gaat TOCH OOK NAAR DE OPERA

:D
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:08:28 #167
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99201040
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:04 schreef LieLie het volgende:
Eigenlijk heb ik heel erg zin in een kipschnitzel, maar een bord met kipschnitzels eten is ook zo wat :+
Why not? Een bord aardappelen ernaast maakt het niet gezonder hoor.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:09:29 #168
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99201098
IK BROWSE MET OPERA!
Confidence through competence
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:10:17 #169
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99201135
Denk dat het wel heel Nederlands is om de 'basis' bij een maaltijd te hebben. Vleesie + groente is geen maaltijd, maar vleesie + groente + pasta/aardappels/rijst wél :P
Confidence through competence
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:10:23 #170
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99201143
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

dude gaat TOCH OOK NAAR DE OPERA

:D
VOOR SLECHTHORENDEN ZEKER!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99201165
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat het wel heel Nederlands is om de 'basis' bij een maaltijd te hebben. Vleesie + groente is geen maaltijd, maar vleesie + groente + pasta/aardappels/rijst wél :P
Oh, daar zit ik niet zo mee hoor! We eten vaak genoeg een salade met een stukje vlees. Of vis en groente.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:11:12 #172
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99201182
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:10 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, daar zit ik niet zo mee hoor! We eten vaak genoeg een salade met een stukje vlees.
doedannizomoeilijk met je kipschnitzel ~O>
Confidence through competence
pi_99201242
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

doedannizomoeilijk met je kipschnitzel ~O>
Dan moet ik nog even een salade bedenken..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 juli 2011 @ 15:12:52 #174
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99201276
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:10 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, daar zit ik niet zo mee hoor! We eten vaak genoeg een salade met een stukje vlees. Of vis en groente.
Hier ook :Y
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99201301
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:12 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dan moet ik nog even een salade bedenken..
een bakje snoeptomaatjes.

yw 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')