abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:36:46 #21
322645 Voorschrift
See if I care
pi_99246078
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, een denkfoutje jouwerzijds: ïk vind het namelijk een prima doel :)
Terroristen steunen is nooit goed.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_99247327
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Terroristen steunen is nooit goed.
Je beseft dat Israël gesticht werd met behulp van terrorisme, dat latere premiers nog bij de Engelsen op een terroristenlijst hebben gestaan?
pleased to meet you
  zaterdag 9 juli 2011 @ 17:10:58 #23
322645 Voorschrift
See if I care
pi_99247391
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 17:09 schreef moussie het volgende:

[..]

Je beseft dat Israël gesticht werd met behulp van terrorisme, dat latere premiers nog bij de Engelsen op een terroristenlijst hebben gestaan?
Ja en nu?

Als we in het verleden gaan leven was iedereen wel terrorist.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_99247935
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 17:09 schreef moussie het volgende:

[..]

en de arabs teamden met hitler wat wil je nu bewijzen joh ?
pi_99248395
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:49 schreef C_N het volgende:

[..]

geloof mij dit was nog echt redelijk uitgedrukt . het was echt schaaaamteloos
een politieke mening oke 100% oke
Als je die andere politieke mening echt okay vindt, waarom vindt je het dan nodig om die niet alleen te vermelden maar ook nog te koppelen aan vermeende werkloosheid? Waarom bedenk jij er, schaamteloos, van alles en nog wat bij om de ander zo negatief mogelijk neer te zetten?

quote:
maar waarom moet je daarmee landen komen vervelen.
Tja, dat krijg je als je een land gaat inpikken dat voor zo'n 3.5 miljard mensen op deze planeet van enig belang is, zo niet direct (want inmiddels ongelovig) dan toch nog gedeeltelijk vanuit de traditie met de paplepel ingegeven

quote:
en het zijn gewoon uitzuigers . dat vind ik er van .buiten de politieke mening om .
ga in je eigenland het land wat ze uitzuigen , ga daar demostreren .
inplaats de boel op lopen stoken .
en geloof mij ze waren echt dom .iedereen stond versteld .
En hupsakee, nog een schepje bovenop, nou zijn het ook nog uitzuigers, en echt dom.

Laat ik even samen vatten, het waren dus echt domme linkse werkloze uitzuigers die mogelijk banden hebben met terroristen die voor hun reis hebben betaald, want als echt domme linkse werkloze uitzuigers kunnen ze die onmogelijk zelf hebben betaald. En tot bovenmaat van ramp droegen ze ook nog Palestijnse sjaaltjes. Klopt die zo, die samenvatting?
pleased to meet you
pi_99248747
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 17:28 schreef C_N het volgende:

[..]

en de arabs teamden met hitler wat wil je nu bewijzen joh ?
Dat de wereld niet zo zwart/wit is als sommigen hier proberen te stellen.

Overigens 'teamden' niet alleen de Arabieren met Hitler
http://en.wikipedia.org/wiki/Haavara_Agreement
pleased to meet you
pi_99249027
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 17:43 schreef moussie het volgende:

[..]

Als je die andere politieke mening echt okay vindt, waarom vindt je het dan nodig om die niet alleen te vermelden maar ook nog te koppelen aan vermeende werkloosheid? Waarom bedenk jij er, schaamteloos, van alles en nog wat bij om de ander zo negatief mogelijk neer te zetten?
was je er bij ?? wat ze deden was sorry hoor maar meer dan schaamteloos echt het was een fulgairen vertoning .en als je een normalen baan heb sta je daar niet .dan denk je aan je toekomst om die zo goed mogelijk op te bouwen .werklozen hebben hier tijd voor ..
die zuigen van de staat .. om dat het kan ......die schoppen tegen de staat,,, omdat het kan
en echt deden ze wat positiefs dan zetten ik dat er ook bij .maar dat was niet het geval .
het eenigste positieve was ze werden snel terug gestuurd . of gearestreerd en sommigen vonden de weg naar de westbank . en werden daar gearesteerd . na weer zo'n nutelozen demostratie .
provocerend en nutteloze acties dat is waar het omgaat en niet anders .

quote:
[..]

Tja, dat krijg je als je een land gaat inpikken dat voor zo'n 3.5 miljard mensen op deze planeet van enig belang is, zo niet direct (want inmiddels ongelovig) dan toch nog gedeeltelijk vanuit de traditie met de paplepel ingegeven
bla bla bla bla bla bla bla .
quote:
[..]

En hupsakee, nog een schepje bovenop, nou zijn het ook nog uitzuigers, en echt dom.
ze zuigen zelfs jou uit! :6 jij betaal ook voor ze :Y zo nog erger :Y
quote:
Laat ik even samen vatten, het waren dus echt domme linkse werkloze uitzuigers die mogelijk banden hebben met terroristen die voor hun reis hebben betaald,
eens
quote:
want als echt domme linkse werkloze uitzuigers kunnen ze die onmogelijk zelf hebben betaald.
wij in het kantoor zijn bezig op te sporen waar de geldschieter zit idd
quote:
En tot bovenmaat van ramp droegen ze ook nog Palestijnse sjaaltjes.
ja idd dat was echt een aanfluiting ze konden dat ding niet eens goed om doen . -O-
daar gaat de legencie van arafath :'(
quote:
Klopt die zo, die samenvatting?
een goede verstaander heb een half woord nodig .
dat is een korten samen vatting van linkse uitzuigers idd
quote:

[ Bericht 5% gewijzigd door C_N op 09-07-2011 18:23:45 ]
pi_99249053
Vind toch dat C_N hierin gelijk heeft moussie.

Heel de flottila / flyttila is provocatie. In de omgeving schijnen de moslims de gewoonte te hebben op vrijdag te protesteren. Heb niks van gemerkt van de Palestijnen, ondanks al de reclame die al maanden wordt gemaakt.
pi_99249054
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 17:53 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat de wereld niet zo zwart/wit is als sommigen hier proberen te stellen.

Overigens 'teamden' niet alleen de Arabieren met Hitler
http://en.wikipedia.org/wiki/Haavara_Agreement
wiki kijk ik niet naar .
pi_99249190
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:01 schreef johnnylove het volgende:
Vind toch dat C_N hierin gelijk heeft moussie.

Heel de flottila / flyttila is provocatie. In de omgeving schijnen de moslims de gewoonte te hebben op vrijdag te protesteren. Heb niks van gemerkt van de Palestijnen, ondanks al de reclame die al maanden wordt gemaakt.
geloof mij nou . de palestijnen staan er zelfs bij te lachen. zonder gekheid
het waren echt een stel samen geraapte werklozen in een clownspak

begrijp mij niet verkeerd . het maak mij niet uit dat ze werkeloos zijn . maar dat clowns pak was zo belachelijk

riepen leuzen naar touristen en Israelish zoals.
1 welkom to palestina .
2 stop de baby moord.
3 stop de Holocaust.
4 free palestina from eilat to rosh hanikra.( dit was de beste) 8)7
5 welkom to palestina airport . .
6 en in een interfiew van reuters zij er een . abbas for president van Israel ........ eh sorry palestina -O- .
7 wij willen onze recht en de ticket moet worden vergoed |:( .
8 ieder heb recht om een land te bezoeken .wij worden lawnes tegen gehouden . :W
9 en een met arafath shaal.. ik ben geen demostrand ik ben een freedom fighter :? 8)7 8)7
10 stop de touristme .iederen tourist is pro Israel :Y :X

ik bedoel ?? lachwekkend en schaamteloos .en geloof mij ik heb er meer gehoord :Y :Y

[ Bericht 19% gewijzigd door C_N op 09-07-2011 19:04:17 ]
pi_99250749
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:01 schreef C_N het volgende:

[..]

wiki kijk ik niet naar .
Pff, wiki is wat dat aangaat even (on)betrouwbaar als elke andere bron, misschien nog wel betrouwbaarder door de grotere hoeveelheid mensen die daaraan meewerken.
Maar goed, dan zoek ik toch een bron waar jij niet omheen kan. Yad Vashem, bvb
quote:
Ha'avara Agreement
8/25/1933

Nazi Germany and the Jewish Agency concluded the "Ha'avara" (transfer) negotiations, allowing Jews immigrating to Palestine to deposit part of their assets in Germany and receive Palestine pounds upon arrival in Palestine. After three months of talks, the Zionist Federation of Germany, the Anglo-Palestine Bank, and the German economic authorities signed the agreement, which permitted the transfer of Jews' capital from Germany to Palestine by immigrants or investors in the form of goods. The German authorities thereby partially removed a barrier that had greatly impeded the efforts of German Jews to emigrate to Palestine and, at the same time, increased the production and export of German goods. For the Zionists, the agreement facilitated immigration to Palestine by allowing Jewish emigres to salvage some of the value of their property as they left, and to meet one of the criteria for obtaining a certificate of immigration from the British authorities. For a time, the Ha'avara Agreement helped the Nazis in undermining the anti-Nazi boycott.

Copyright © 2011 Yad Vashem The Holocaust Martyrs' and Heroes' Remembrance Authority
http://www1.yadvashem.org(...)width=650&height=240
pleased to meet you
pi_99250830
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:03 schreef moussie het volgende:

[..]

Pff, wiki is wat dat aangaat even (on)betrouwbaar als elke andere bron, misschien nog wel betrouwbaarder door de grotere hoeveelheid mensen die daaraan meewerken.
dat is de rede dat ik er niet naar kijk thanks voor het begrip
quote:
die duitsers waren niet zo slecht .

[ Bericht 1% gewijzigd door C_N op 09-07-2011 19:15:29 ]
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:08:41 #33
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_99252713
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:06 schreef C_N het volgende:

1 welkom to palestina .
2 stop de baby moord.
3 stop de Holocaust.
6 en in een interfiew van reuters zij er een . abbas for president van Israel ........ eh sorry palestina -O- .
8 ieder heb recht om een land te bezoeken .wij worden lawnes tegen gehouden . :W
9 en een met arafath shaal.. ik ben geen demostrand ik ben een freedom fighter :? 8)7 8)7

ik bedoel ?? lachwekkend en schaamteloos .en geloof mij ik heb er meer gehoord :Y :Y

Wat een triestigheid, vooral die laatste over het toerisme en over die mbt de shoah begin ik maar niet :')
pi_99258225
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:06 schreef C_N het volgende:

[..]

geloof mij nou . de palestijnen staan er zelfs bij te lachen. zonder gekheid
het waren echt een stel samen geraapte werklozen in een clownspak

begrijp mij niet verkeerd . het maak mij niet uit dat ze werkeloos zijn . maar dat clowns pak was zo belachelijk

1 welkom to palestina .
2 stop de baby moord.
3 stop de Holocaust.

Heb je daar wat foto's of filmpjes van die dat kunnen ondersteunen?
pi_99261476
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:05 schreef C_N het volgende:
dat is de rede dat ik er niet naar kijk thanks voor het begrip
Qua historische feiten is wiki anders over het algemeen redelijk accuraat en neutraal dacht ik, met bronvermeldingen en al.
Ik heb gewoon soms van die dingen die ik gelezen heb, in een boek uit de bieb of een artikel in een of ander blad .. dat heb ik uiteraard niet voor handen, en al had ik dat wel zou ik het nog niet inscannen als bewijs, en zelfs als ik dat wel zou doen zegt het nog niet meer dan welke andere publicatie dan ook, incluis wiki.

quote:
die duitsers waren niet zo slecht .
Tot Goebbels zijn kans schoon zag om zijn 'eer' te herstellen en een explosie van haat wist te ontketenen ..

Hoe dan ook, het onderstreept wel mijn stelling dat de visie in het Europa van toen er eentje was van 'opgerot staat netjes' .. als 'ze' in Palestina zitten hebben 'wij' er geen last meer van.
pleased to meet you
  zondag 10 juli 2011 @ 07:57:22 #36
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_99268421
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn mensen verplicht een discussie aan te gaan als ze alleen maar een aanvulling op iets willen geven? Blijkbaar zit jij altijd paraat om er eens stevig tegenaan te gaan als het over dit onderwerp gaat, maar sta er eens bij stil dat het een ander minder zou kunnen boeien - zeker als het CIDI er ook nog eens bij de haren bijgesleept wordt. Nee, daar ga ik me inderdaad niet in verdiepen, daar heb je helemaal gelijk in. En waarom zou ik, als ik het een onprettige club vind en Naftanael een zure nare man.

En dan lees ik dat actievoerders door het slijk gehaald worden als een zootje aso's. Nou ik ben blij dat er mensen zijn die zich hard voor goede doelen willen maken. Ik vind het bespottelijk dat die mensen op hun uiterlijk afgerekend worden.
Gelukkig heeft C_N wat meer inhoud toegevoegd, zodat we nu kunnen weten dat het niet hun uiterlijk, maar hun uitingen zijn waarop ze worden afgerekend. En terecht.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  † In Memoriam † zondag 10 juli 2011 @ 08:35:10 #37
137949 Disana
pi_99268524
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 07:57 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Gelukkig heeft C_N wat meer inhoud toegevoegd, zodat we nu kunnen weten dat het niet hun uiterlijk, maar hun uitingen zijn waarop ze worden afgerekend. En terecht.
Als ik een Google image search op flytilla doe, kom ik geen mensen in clownspakken tegen. Als dat al niet klopt, wie zegt dan dat de kreten klopten.
pi_99269912
- knip -

[ Bericht 85% gewijzigd door sp3c op 10-07-2011 15:59:37 ]
pi_99270196
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:59 schreef moussie het volgende:

[..]

Je gaat gewoon in een ander topic verder met je suggestieve koppeling dubbel-negatief .. hysterisch en werkloos, links en werkloos .. waar slaat dat op? Ik vroeg het al, is een andere politieke mening hebben op zich niet erg genoeg, koppel je het daarom maar aan dat negatieve 'werkloos' om zo te suggereren dat dat een persoon is van weinig waarde?
Omdat de meeste van die 'aktievoerders' ook daadwerkelijk van die werkeloze 'beroepsprotestanten' zijn?

Of de activisten als Clown aankwamen weet ik niet, ik sluit het ook niet uit. Immers is het 2 wkn terug al door Palestijnse kids gedaan, een optocht als clown. Kortom, ik sluit het niet uit.

http://www.palestinemonitor.org/?p=971

[ Bericht 16% gewijzigd door Ronnie_bravo op 10-07-2011 11:12:37 ]
pi_99277773
quote:
99s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Omdat de meeste van die 'aktievoerders' ook daadwerkelijk van die werkeloze 'beroepsprotestanten' zijn?
En dat weet jij hoe? Of neem je dat gewoon aan, zonder enig bewijs?

quote:
Of de activisten als Clown aankwamen weet ik niet, ik sluit het ook niet uit. Immers is het 2 wkn terug al door Palestijnse kids gedaan, een optocht als clown. Kortom, ik sluit het niet uit.

http://www.palestinemonitor.org/?p=971

Wat ik zo zie aan foto's en films laat anders niets zien van clownspakken. Wel omstanders die de activisten aanvallen
http://mondoweiss.net/2011/07/welcome-to-israel.html

Apart protest trouwens, in clownspakken, net als dat allemaal in het Avatar-blauw een tijdje terug.
En wat een liegbeesten, de IDF, ze wisten niet dat er kinderen tussen zaten. Die kinderen staan zelfs naast hun.
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')