Bij deze bied ik te koop aan:
Een Wildebeast Dangare tent
Materiaal tent: Polycotton
Materiaal stokken: Fiberglass
Staat: Zeer goed
Reden tot verkoop:Enkele jaren terug als demo-model aangekocht.
Omdat ik nu met de hond wil gaan kamperen ben ik op zoek naar een tent met meerdere cabines.
Tent is slechts enkele malen opgezet geweest, wanneer hier in totaal 8 weken mee gekampeerd is, is het veel.
Tent zit in de originele draagzak, inclusief een bijpassend grondzeil voor in het leefgedeelte.
Het grondzeil is zeer praktisch, maar vooral erg makkelijk in de tent te hangen.
Het zeil heeft opstaande randen waardoor vocht buiten gehouden wordt.
Stokken, haringen (tevens een extra set), extra scheerlijnen, het grondzeil voor het leefgedeelte, uiteraard de binnentent en een mat voor in het leefgedeelte worden meegeleverd.
AANDACHTSPUNT:Naast een hoofdingang beschikt de tent over een zij-ingang. Het tentdoek van deze zij-ingang is tevens voorzien van een muskietengaas, welke met ritsen te gebruiken is.
Vanaf het eerste moment werkt de rits van het muskietengaas niet, de geleider is los van de rits zelf.
Nu moet ik hier eerlijk bij vermelden dat ik zelf er nooit voor gekozen heb de zij-ingang actief te gebruiken. Alleen om door te luchten.
De binnentent (met hierin de op te splitsen slaapcabines) zelf is voorzien van twee ingangen met muskietengaas. Ik heb er dan ook niet voor gekozen de rits te laten repareren.
Afgezien van gebruikerssporen en wat UV-verkleuring is de tent in prima staat.
Geen gaten of scheuren. Grondzeil van het leefgedeelte en de cabines zijn 100% intact.
Ik hoop iemand met deze tent blij te kunnen maken.
LET OP: Op de foto zie je een beige Dangare tent, de tent in kwestie is lichtgroen.
Voor vragen kun je middels PM contact met mij opnemen.
Op te halen omgeving Roosendaal/ Breda
Vraagprijs: ¤200,- voor een goed bod sta ik open.
![DRA==.jpg]()
![QvesiK2mFuD09ErvRouuJQ==.jpg]()
Foto van de tentstof
![Photo%2008-07-11%2018%2051%2020.jpeg]()
Draagtas
[ Bericht 3% gewijzigd door Maaike_23 op 08-07-2011 19:59:14 ]