Hij bestaat ook nog.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
Gogosweden gebruikt sexspeeltjes
Gogosweden gebruikt de Fuck Me Silly 2 Mega Masturbator
Een how-to.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:19 schreef Dimens het volgende:
Geraffineerde "Fuck Me Silly 2 Mega Masturbator" die er altijd voor jou is en altijd voor je klaar ligt, ongeacht het tijdstip dat jij zin hebt. Deze stoot is gemaakt van zacht, levensecht aanvoelend Flesh materiaal zodat het werkelijk aanvoelt of je echt in die borstjes kneed of dat geile kutje echt neukt terwijl jij je heerlijk vasthoud aan die heerlijke tieten. Je hebt nog nooit eerder zulke heerlijke orgasmen gehad tijdens welke masturbatie dan ook en reken maar dat je zo vaak kunt als jij maar wilt zonder enig gezeur!![]()
* Kleur: Blank
* Phthalaten vrij
* Flesh materiaal
* Afmetingen: 52 cm x 29 cm
* Inclusief glijmiddel, attributen reiniger en DVD
Wel benieuwd wat er dan op de DVD staat.
Idem hier. Een mes onder je kussenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:46 schreef iBenny het volgende:
Echt?
Ik zou niet met een mes onder mijn kussen willen slapen. Tenminste... niet zomaar
Dik pimpin' als zakenmannetje in pak enzoow?quote:
Harharhahraharhrharharhhraar. Poepgat.quote:
QFT.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Harharhahraharhrharharhhraar. Poepgat.
dankuquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:54 schreef Dimens het volgende:
Poll: gogosweden4mod?
• Jatok
• Neh
• Maagden
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik ben geen trollquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:07 schreef iBenny het volgende:
Jatok gestemd... gewoon om de trolls te trollen
Waarvoor dank.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:08 schreef Monopoly het volgende:
Bij een Dimens pool moet ik gewoon positief stemmen.
Gewoon, omdat Dimens een baas is!
wat heb jij gestemd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:16 schreef Dimens het volgende:
3 mensen jatok.
Ziet er goed uit gogosweden.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:19 schreef Dimens het volgende:
Geraffineerde "Fuck Me Silly 2 Mega Masturbator" die er altijd voor jou is en altijd voor je klaar ligt, ongeacht het tijdstip dat jij zin hebt. Deze stoot is gemaakt van zacht, levensecht aanvoelend Flesh materiaal zodat het werkelijk aanvoelt of je echt in die borstjes kneed of dat geile kutje echt neukt terwijl jij je heerlijk vasthoud aan die heerlijke tieten. Je hebt nog nooit eerder zulke heerlijke orgasmen gehad tijdens welke masturbatie dan ook en reken maar dat je zo vaak kunt als jij maar wilt zonder enig gezeur!![]()
* Kleur: Blank
* Phthalaten vrij
* Flesh materiaal
* Afmetingen: 52 cm x 29 cm
* Inclusief glijmiddel, attributen reiniger en DVD
Wel benieuwd wat er dan op de DVD staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |