Buitenlanders trekken andere buitenlanders voor enzo, en we hebben geen aparte buitenlanderssubforum dus nee je mag het niet wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lekkere kippetjes jonguuuh![]()
[..]
![]()
[..]
waarom niet?
ik ben nog steeds nederlander hoor, heb een nederlands paspoortquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Buitenlanders trekken andere buitenlanders voor enzo, en we hebben geen aparte buitenlanderssubforum dus nee je mag het niet worden
Lever die eens snel in dat kut zweedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben nog steeds nederlander hoor, heb een nederlands paspoort
problemen mee?!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:51 schreef OverRated het volgende:
TS woont in een land met allemaal zweedse sletjes en is nog maagd
[ afbeelding ]
rechts!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:05 schreef OverRated het volgende:
[..]
Niet met de zweedse sletjes
[ afbeelding ]
Denk niet dat ze daar veel blijer van hem zullen worden, maar dat jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
maak dit topic aan in SEX dan nerd als je serieus bent
Hij kan het proberen, net zoals sexquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar veel blijer van hem zullen worden, maar dat ja
Nope... eeuwige maagdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij kan het proberen, net zoals sex
Die rechts bij de arm van de rechterquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Absoluut!
En die linker ook wel, als ze de tieten van de middelste had
Een enkele keer een bizar voorstel via PM en dat was het. Gelukkig maar, had er ook 0 behoefte aan.quote:
Zelfkennis..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:18 schreef gogosweden het volgende:
ik denk niet dat het zin heeft om deze in sex aan te maken
Valt tegen, valt tegen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een enkele keer een bizar voorstel via PM en dat was het. Gelukkig maar, had er ook 0 behoefte aan.
Ik denk inderdaad dat jij het op ONZ wat dat betreft drukker hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat is dat voor instantie? Kan je daar gewoon iemand huren of zo? De bang bro's... goeie naam wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |