Die Benson zorgt wel voor wat opwinding bij de andere meiden maar ben ook bang dat dat voor korte duur is. Die wordt maandag gegarandeerd genomineerd en denk niet dat ze het tegen o.a. Ingrid kan overleven...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi zo, lekker snel weer![]()
Het is er niet veel beter op geworden, met de nieuwe bewoners, wat een teleurstelling ...
Dat dus ..... het nieuwe TraumPaar ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Die Benson zorgt wel voor wat opwinding bij de andere meiden maar ben ook bang dat dat voor korte duur is. Die wordt maandag gegarandeerd genomineerd en denk niet dat ze het tegen o.a. Ingrid kan winnen...
De andere 3 vallen mij ook zwaar tegen...
Inderdaad veel te weinig... Een uurtje geleden nog een keer maar dat was direct een dikke fail. Was helemaal verkeerd opgesteld, nog niet eens een kwart ervan viel om...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap ook niet, dat ze die weekopdracht niet gebruiken om vaker 's nachts mensen
uit bed te krijgen, het alarm gaat nu een keer of drie alleen overdag begrijp ik ???
Dat heb ik ook wel maar voorlopig is er weinig alternatief... Vandaag begint weliswaar BB USA, daar kunnen we over een paar uur de eerste aflevering van verwachten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik betrap mezelf er op, dat ik steeds minder de streams kijk, zelfs de daily
laat ik soms al schieten, dat gaat echt niet de goede kant op ........
Ik heb het vorig jaar geprobeerd te downloaden maar snapte niet echt hoe doe downloads in elkaar staken qua shows.... en er werden ook uren stream gepost. Vorig jaar liepen DE en UK ook dus heb ik US maar laten schieten. Heb het de laatste 3 jaar nog even geprobeerd via de streams maar dat is te irritant met het tijdsverschil.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel maar voorlopig is er weinig alternatief... Vandaag begint weliswaar BB USA, daar kunnen we over een paar uur de eerste aflevering van verwachten.
Maar door het grote tijdsverschil is dat vanaf hier nauwelijks live te volgen, meer iets om de volgende dag achteraf te kijken...
Maar vandaag vond ik het geen slechte dag, leuke doolhof match eerder op de avond. En om Ingrid met die inktvis heb ik ook wel kunnen glimlachen...
Ik volg het al een paar jaar gewoon op YouTube. Er zijn maar 3 afleveringen per week en als ze daar alle reclame hebben uitgeknipt blijft er maar anderhalf uur over. Eén keer in de week alle 3 achter elkaar kijken en je hebt alles weer gezien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar geprobeerd te downloaden maar snapte niet echt hoe doe downloads in elkaar staken qua shows.... en er werden ook uren stream gepost. Vorig jaar liepen DE en UK ook dus heb ik US maar laten schieten. Heb het de laatste 3 jaar nog even geprobeerd via de streams maar dat is te irritant met het tijdsverschil.
Yup ..... charming ....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:18 schreef Osvaldo2 het volgende:
Kortom: Benson![]()
![]()
Verstehst du wass ich meine???
Yup, de perfecte vrouw voor mannen die op heksen vallen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Yup ..... charming ....![]()
[ afbeelding ]
Mooi, dat denk ik ook, maar nu de rest ....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Lisa nomineert Benson.
Ingrid nomineert Benson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |