Het is dan ook geen Brabant...?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:59 schreef Caland het volgende:
Gelderland heeft sowieso geen eigen identiteit.
Overigens voelen Nijmegenaren zich totaal geen Brabander, in tegendeel
Zegt meneer uit Rotterdam. Afvoerput van NLquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:59 schreef Caland het volgende:
Overigens voelen Nijmegenaren zich totaal geen Brabander, in tegendeel
Ik begreep de OP verkeerdquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Het is dan ook geen Brabant...?
Woonachtig, sinds een jaar. Geboren en getogen in Nijmegen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:01 schreef Goochemgordeldier het volgende:
[..]
Zegt meneer uit Rotterdam. Afvoerput van NL
en kom je er toevallig doorheen moet je ook nog oppassen dat je niet wordt doodgereden door een drugsrunnerquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:04 schreef borisz het volgende:
Maar goed Braboland heeft ook zijn positieve en mindere kanten.
In Helmond en Tilburg wil je niet dood gevonden worden.
Blijf daar maarquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Woonachtig, sinds een jaar. Geboren en getogen in Nijmegen.
En verder, je troll faalt.
quote:
Zegt een tukkerquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef TwenteFC het volgende:
Dat gevoel had ik in Nijmegen ook.. asociaal volk.
Moet jij niet bezig zijn je stadion opnieuw op te bouwen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef TwenteFC het volgende:
Zeker op je dak gezeten daar?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef TwenteFC het volgende:
En jij komt uit?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:09 schreef Goochemgordeldier het volgende:
[..]
Moet jij niet bezig zijn je stadion opnieuw op te bouwen?
Waar doe ik dat dan? En als ik een soort mensen ontoegankelijk, nors en asociaal vind zijn het wel Tukkers.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En jij komt uit?
Wel mooi dat ze hierboven meteen mijn punt bewijzen.. grapjes maken over een ongeval waarbij doden zijn gevallen.. en dat nog binnen 12 uur.
Want over een maand zijn ze wel smaakvol? De hypocrisie van sommige mensen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
grapjes maken over een ongeval waarbij doden zijn gevallen.. en dat nog binnen 12 uur.
Doden nog wel, meervoud. Weet je meer dan mij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En jij komt uit?
Wel mooi dat ze hierboven meteen mijn punt bewijzen.. grapjes maken over een ongeval waarbij doden zijn gevallen.. en dat nog binnen 12 uur.
Stel je niet zo aan hypocriete flikker dat je bent, als dit bij de ArenA of de Kuip was gebeurd dan had je helemaal krom gelegen van het lachenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En jij komt uit?
Leedvermaak, beste vermaakquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan hypocriete flikker dat je bent, als dit bij de ArenA of de Kuip was gebeurd dan had je helemaal krom gelegen van het lachen
idd en bij dezequote:
Ik lachte hardopquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd en bij deze
Die nieuwe beugel op De Grolsch Veste blijkt toch niet zo goed te werken!
Doorposten tijdens banquote:
Jij bent ook een ijskoude hequote:
Klopt helemaal, en terechtquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:28 schreef Straatcommando. het volgende:
en ik vind dat eeuwige afzeiken van Nijmegenaars tov Arnhem echt vervelend. Let er maar eens op, een nijmegenaar zal zelden de kans onbenut laten om Arnhem af te poeieren.
Ik ken het ja, ik ken ze niet die nooit naar Nijmegen gaan hoor, en ik ken wat die-hards. Ik vind het kansloos. Minderwaardigheidscomplex oid.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt helemaal, en terecht
Ik heb zelfs Nijmeegse vrienden die uit principe gewoon nooit naar Arnhem gaan, maar dat vind ik weer wat te ver gaan.
Op voetbalgebied gun ik ze beiden helemaal niets, maar ik ga niet lachen om een dodelijk ongeluk .. Dat jij er om loopt te lachen gieren brullen zegt meer over jou, flikker.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan hypocriete flikker dat je bent, als dit bij de ArenA of de Kuip was gebeurd dan had je helemaal krom gelegen van het lachen
True, prachtig gebiedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:10 schreef tralalala het volgende:
De Gelderse Vallei/Veluwe![]()
Rest van Gelderland
Ik heb soms ook een gevoel, maar dat is vaker voor Arnhem als ik in Doetinchem kom en niet zo zeer als ik in Brabant ben, mits mijn gevoel ook voor Nijmegen in dezelfde mate naar voren komt zoals mijn gevoel voor Nederland.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:53 schreef Rich.Monkey het volgende:
Ik woon tot volle tevredenheid tussen 's-Hertogenbosch en Eindhoven. Het gevoel dat je hier krijgt.. ook al kom ik niet uit de buurt, is alsof je thuiskomt. In Brabant.
Echter, ga ik naar een andere stad als Nijmegen.. dan krijg ik dat gevoel dat ik daar niet thuis hoor. Een beetje misselijk makend gevoel. Kon het steeds niet plaatsen, iedere keer als ik in Nijmegen kwam. Nu bezocht ik onlangs een andere stad, Arnhem, voor het eerst. Dezelfde gevoel. Weken later kwam ik voor het eerst in Doetnichem. Wederom dezelfde gevoel.
Als ik in Rotterdam/Den Haag kom.. heb ik dat gevoel sowieso niet. Wie herkent dit, als ze naar een andere stad gaan?
Kom zelf uit Nijmegen (Brabantse ouders) en heb weinig met Gelderland omdat:quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Het is dan ook geen Brabant...?
Maar ik begrijp het wel, Gelderland ligt centraal en heeft een erg lange grens, dus het is meer een mengelmoes.
Dezelfde gevoelquote:
Oh fuck ja, ernstig is dat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt helemaal, en terecht
Ik heb zelfs Nijmeegse vrienden die uit principe gewoon nooit naar Arnhem gaan, maar dat vind ik weer wat te ver gaan.
dit dus,quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:59 schreef Caland het volgende:
Bovendien doet Nijmegen ook wel vrij Brabants aan, heel veel studenten hier uit Brabant..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:56 schreef Swine het volgende:
Ik word helemaal warm van binnen als ik de Waalbrug en de St Stevenskerk weer zie in de verteNijmegen = top
Minderwaardigheidscomplexje noem ik dat. Ik ben ook een keer of wat "Arnepper'' genoemd. Sterke taal, hebben ze welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:28 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Oh fuck ja, ernstig is dat.
Keer gesprek aangehoord in de trant van:
'Fuck man, moet kastje ophalen maar gaat m niet meer worden, omleiding'.
'Hoezo, je kan toch via Arnhem?'
'Arnhem...tsssk. Nee man ik ga niet via Arnhem. Ik ga die brug niet over. Dus dat wordt m niet'.kansloos idd. Maargoed.
Alleen het accent vind ik vreselijk. En de NEC minnende boeren: alle mannen zien er hier hetzelfde uit: stekels, doorsnee, NEC minnend.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bovendien doet Nijmegen ook wel vrij Brabants aan, heel veel studenten hier uit Brabant..
Ik vind het echt een supergezellige stad met een goede sfeer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |