Het is dan ook geen Brabant...?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:59 schreef Caland het volgende:
Gelderland heeft sowieso geen eigen identiteit.
Overigens voelen Nijmegenaren zich totaal geen Brabander, in tegendeel
Zegt meneer uit Rotterdam. Afvoerput van NLquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:59 schreef Caland het volgende:
Gelderland heeft sowieso geen eigen identiteit.
Overigens voelen Nijmegenaren zich totaal geen Brabander, in tegendeel
Ik begreep de OP verkeerdquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Het is dan ook geen Brabant...?
Woonachtig, sinds een jaar. Geboren en getogen in Nijmegen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:01 schreef Goochemgordeldier het volgende:
[..]
Zegt meneer uit Rotterdam. Afvoerput van NL
en kom je er toevallig doorheen moet je ook nog oppassen dat je niet wordt doodgereden door een drugsrunnerquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:04 schreef borisz het volgende:
Maar goed Braboland heeft ook zijn positieve en mindere kanten.
In Helmond en Tilburg wil je niet dood gevonden worden.
Blijf daar maarquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Woonachtig, sinds een jaar. Geboren en getogen in Nijmegen.
En verder, je troll faalt.
quote:
Zegt een tukkerquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef TwenteFC het volgende:
Dat gevoel had ik in Nijmegen ook.. asociaal volk.
Moet jij niet bezig zijn je stadion opnieuw op te bouwen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef TwenteFC het volgende:
Zeker op je dak gezeten daar?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef TwenteFC het volgende:
En jij komt uit?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:09 schreef Goochemgordeldier het volgende:
[..]
Moet jij niet bezig zijn je stadion opnieuw op te bouwen?
Waar doe ik dat dan? En als ik een soort mensen ontoegankelijk, nors en asociaal vind zijn het wel Tukkers.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En jij komt uit?
Wel mooi dat ze hierboven meteen mijn punt bewijzen.. grapjes maken over een ongeval waarbij doden zijn gevallen.. en dat nog binnen 12 uur.
Want over een maand zijn ze wel smaakvol? De hypocrisie van sommige mensen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
grapjes maken over een ongeval waarbij doden zijn gevallen.. en dat nog binnen 12 uur.
Doden nog wel, meervoud. Weet je meer dan mij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En jij komt uit?
Wel mooi dat ze hierboven meteen mijn punt bewijzen.. grapjes maken over een ongeval waarbij doden zijn gevallen.. en dat nog binnen 12 uur.
Stel je niet zo aan hypocriete flikker dat je bent, als dit bij de ArenA of de Kuip was gebeurd dan had je helemaal krom gelegen van het lachenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En jij komt uit?
Leedvermaak, beste vermaakquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan hypocriete flikker dat je bent, als dit bij de ArenA of de Kuip was gebeurd dan had je helemaal krom gelegen van het lachen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |