Fapvoerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog dikke oto's gezien.
O ja, dat was ik vergetenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar je moet ze wel elke dag voeren?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:29 schreef Water123 het volgende:
[..]
O ja, dat was ik vergetenDan moet ik ze ieder weekend ook meenemen, dat gaat niet
Heb je al bij makelaars gekeken voor kamers? Ik heb deze kamer ook via de makelaar, geen gedoe met hospiteren enzoquote:
Ik heb vandaag al een kebabzaak uitgeprobeerd (eentje op aanraden van Boontje)quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:53 schreef Water123 het volgende:
Ik heb minstens 10 kebabzaken hier om de hoek zitten
Ja twee kamers waren via een makelaar. Eentje van de IBB, maar die was echt prut. Laatste was ook van een makelaar en had ook iets schappelijkere administratiekosten. Ook nog binnengelopen bij Rubingh's verhuurbedrijf maar die hadden momenteel nietsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
Heb je al bij makelaars gekeken voor kamers? Ik heb deze kamer ook via de makelaar, geen gedoe met hospiteren enzo
Ik heb er nog geen uitgeprobeerdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al een kebabzaak uitgeprobeerd (eentje op aanraden van Boontje)!
Je hebt meer makelaars die wel wat meer kamers hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja twee kamers waren via een makelaar. Eentje van de IBB, maar die was echt prut. Laatste was ook van een makelaar en had ook iets schappelijkere administratiekosten. Ook nog binnengelopen bij Rubingh's verhuurbedrijf maar die hadden momenteel niets.
Was naar eentje van Hasret geweestquote:
Oké, bij dezelfde makelaar? Heb nog twee reacties verstuurd vanavond, dus die even afwachten en kijken wat voor nieuws erbij komt. Of maar 's wat rondbellenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je hebt meer makelaars die wel wat meer kamers hebbenIk heb ook twee keer bezichtigd voor ik een leuke tegenkwam.
Ja bij dezelfde makelaar. Beter-wonen. Maar die hebben vrij weinig gedeelde kamers (als je dat zoekt). Verder heb je Martinitorenvastgoed, pastoorvastgoed, maxxvastgoed.. heb je daar al gekeken?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Was naar eentje van Hasret geweest.
[..]
Oké, bij dezelfde makelaar? Heb nog twee reacties verstuurd vanavond, dus die even afwachten en kijken wat voor nieuws erbij komt. Of maar 's wat rondbellen.
Even gekeken, maar hoef al die luxe eigenlijk niet. Zoek een simpele kamerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:39 schreef Water123 het volgende:
Hier staan ook veel kamers op: http://kamersgroningen.nl/kamers-in-groningen/
Blik van een paar seconden was dus al voldoendequote:
Officieel wel. Maar ik heb een goeie volgnummer gekregen via de decentrale selectie waardoor ik er vanuit mag gaan dat ik ben ingeloot, en anders had toch geen andere stad opgegevenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Even gekeken, maar hoef al die luxe eigenlijk niet. Zoek een simpele kamer.
Maar, jij moet toch nog worden ingeloot voor tandheelkunde?
Vast welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Blik van een paar seconden was dus al voldoende
Jou zal ik ook nog ooit eens tegenkomen Water, vast wel op de faculteit.
Da's mooiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:50 schreef Water123 het volgende:
[..]
Officieel wel. Maar ik heb een goeie volgnummer gekregen via de decentrale selectie waardoor ik er vanuit mag gaan dat ik ben ingeloot, en anders had toch geen andere stad opgegeven
Echter kun jij mij alleen spotten danquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Da's mooi!
[..]
Echter kun jij mij alleen spotten dan.
Ik weet niet hoe je d'r uitziet hehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |