Ben al eeuwen van die dingen afquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:17 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hmm.. ja.. Maarja, alleen nog boeken wegbrengen, dan hoef ik er nooit meer te komen
Ja mijn school is gewoon kut laat met alles.quote:
Ik heb morgen pas de uitreiking, dat welquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja mijn school is gewoon kut laat met alles.
Ok.. heb je er zin in?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb morgen pas de uitreiking, dat wel.
Ja wil m'n diploma hebben en mensen kunnen uitlachen om wat de leraren hebben verzonnen. Heb geen zin in de lange zitquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:19 schreef Joosterd het volgende:
30/35 gediplomeerden bij ons![]()
totaal 76 wie iets behaald hebben en certificaten van de 200..![]()
Groot gelijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja wil m'n diploma hebben en mensen kunnen uitlachen om wat de leraren hebben verzonnen. Heb geen zin in de lange zit.
Mooi dat je 't eens met me bentquote:
Hee Boontjequote:
Zij mij ookquote:
Ik zou niet anders durven.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Mooi dat je 't eens met me bent.
[..]
Hee Boontje!
Emmaquote:
Insgelijks, maar dan: Topman!quote:
Faal Vavo ftw.!quote:
quote:
Nee alleen gespotquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Insgelijks, maar dan: Topman!(en niet Emma maar Sander)
Ja ik hem ookquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop