quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat wil ik niet..Ik zit nu ook weer naar andere opleidingen te kijken.
Impliceren dat het onwaar is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Rare onwaarheden over mij posten in de vorige SC terwijl ik er helemaal niet ben
2,5 uur duurde het... het was alleen voor de CM/EM profielen, NT/NG was 's avonds.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha. Maar dan duurde die uitreiking niet eens zo lang
?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat het onwaar is.
Grapje jongen.
Ooh vandaar, zit je op zo'n grote school danquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
2,5 uur duurde het... het was alleen voor de CM/EM profielen, NT/NG was 's avonds.
Dan is het geen goeie keuze.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja. Alleen nu de loting dichterbij komt ga ik twijfelen over mijn keuze.
Hardcore...harddance zullen ze bedoelen, maar niet misquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Even luisteren, heb voor jou ook nog een nummertje:
Black Eyed Peas vs. Menace II Society meets Catscan - Wake Up! (Danes Mash-Up)
Een weekje geleden was ik het al een paar jaar 100% zeker en zo.quote:
Ja.. hele grote school. Wij zijn de op 1 na grootste school van Nederland (dan heb ik het over alle locaties van mijn school, je hebt 5 locaties, ik zit p een locatie alleen voor bovenbouw havo/vwo)quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh vandaar, zit je op zo'n grote school dan?
Wel grappig, alleen heb ik liever dat de kick meeklinkt met de muziek zegmaarquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Even luisteren, heb voor jou ook nog een nummertje:
Black Eyed Peas vs. Menace II Society meets Catscan - Wake Up! (Danes Mash-Up)
Hoeveel leerlingen had jullie jaar danquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja.. hele grote school. Wij zijn de op 1 na grootste school van Nederland (dan heb ik het over alle locaties van mijn school, je hebt 5 locaties, ik zit p een locatie alleen voor bovenbouw havo/vwo)
Je wordt vast wel toegelaten, anders stuur ik ze een verfbom.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een weekje geleden was ik het al een paar jaar 100% zeker en zo.Maar het komt gewoon echt door de loting.
Op onze locatie zo'n 1500.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoeveel leerlingen had jullie jaar dan?
Dat ga ik onthouden..quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je wordt vast wel toegelaten, anders stuur ik ze een verfbom.
Tering, vandaarquote:
Hmm.. ja.. Maarja, alleen nog boeken wegbrengen, dan hoef ik er nooit meer te komenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Tering, vandaar. Al heeft onze school ook zoveel leerlingen, maar dan met alle afdelingen op vmbo-bovenbouw na.
Dat is niet veel minder dat het aantal havo-eindexamenkandidaten op mijn school.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
Mijn school heeft maar 120 examenkandidaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |