quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:00 schreef Goochemgordeldier het volgende:
wat een kut gozer:) kun jij de kat niet nemen?
quote:Als ik niet zelf drie katten had die allemaal een hekel hebben aan andere katten zou ik 'r zelf opvangen, maar dit beest is zo zachtaardig dat ik bijna zeker weet dat ze dat niet overleeft.
Wauw... kom ik aan met mijn 3 katten, vanaf volgende week 5.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:54 schreef Lonaa het volgende:
Wat een ***reden.
Ik hoop dat je wat vind, ik kan helaas niks betekenen met 1 hond, 5 katten, 1 opvanghond en 2 opvangkatten.
Tja, we begonnen met 4, toen gingen we opvangen, daar zijn er 2 van gebleven, 1 herplaatst.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:03 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Wauw... kom ik aan met mijn 3 katten, vanaf volgende week 5.
En wat een lul, die vent van d'r, maar daar heb je nu niks aan.
heldin!! ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tja, we begonnen met 4, toen gingen we opvangen, daar zijn er 2 van gebleven, 1 herplaatst.
Toen kwam er een hond, daarna een opvanghond (staat ook hier op Fok!) en daarna ging een vriendin scheiden, die 2 katten had waar hij niet voor wil zorgen en zij niet voor kan zorgen atm omdat ze "nergens" woont. De ene kat zit al bij mij, de ander komt zondag.
Dat maakt dus 7 katten en 2 honden.
Ik vind het ook veel.
Wat lief.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef kievit19 het volgende:
[..]
heldin!! ik![]()
ik heb het hier al druk met 5 katten een konijn en een kameleon!
Kans is klein dat het asiel haar gelijk kan opnemen.... Je zit vlak voor de vakanties (dumptijd) en midden in de tijd dat ze overspoeld worden met kittens (die meer zorg nodig hebben, en sneller geplaatst worden).quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:46 schreef Stormqueen het volgende:Als ze voor volgende week vrijdag geen nieuw huisje voor de kat hebben, moet ze naar het asiel
En nogal stom van die vrouw; ze verkiest dus de mening van haar vriend boven de poes die ze al zolang heeft.....quote:Op zondag 10 juli 2011 10:31 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Kans is klein dat het asiel haar gelijk kan opnemen.... Je zit vlak voor de vakanties (dumptijd) en midden in de tijd dat ze overspoeld worden met kittens (die meer zorg nodig hebben, en sneller geplaatst worden).
Nogal wreed van die man dat het niet 3 maand vroeger, of 3 maand later kon. Maakt een groot verschil voor een bejaarde poes mét een probleempje.
als je ff leest zie je dat ze een kind hebben samen. En ze hebben al tien jaar een relatie. Dus dat is verder allemaal niet van toepassing en ook niet relevant voor het verhaal, waar 't om gaat is dat deze poes een huis moet krijgenquote:Op maandag 11 juli 2011 02:35 schreef childintime het volgende:
[..]
En nogal stom van die vrouw; ze verkiest dus de mening van haar vriend boven de poes die ze al zolang heeft.....No way, dat mijn dier weg zou moeten om de mening van een "nieuwe vriend"...
zal ik vanavond na het werk meteen doen! Gaat beetje moeilijk op mobiel, mijn layout is beetje fuckedquote:Op maandag 11 juli 2011 09:09 schreef Greys het volgende:
Stormqueen, even het gevraagde lijstje uit onderstaand topic invullen en in dit topic plaatsen alsjeblieft
Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!
het gaat niet alleen daarom. Hij heeft altijd een hekel aan katten gehad. Maar de bom is nu gebarsten. Dat was voor hem zeg maar de druppel.Ik vind het ook sneu, maar goed, dit komt niet uit de lucht vallen. Helaas is het toch lastig om een oude poes te herplaatsen...quote:Op maandag 11 juli 2011 11:11 schreef Aloria het volgende:
Weer een reden dat je denkt, goh dat deze mensen een kat weg doen als het een ongelukje doet af en toe. Doe je je kind ook weg als het zindelijk moet worden en het lukt niet ?
Wat voor truckjes hebben ze gebruikt om het probleem op te lossen ?
Mischien dat we hun eerst daar mee kunnen helpen. Dan hoeft dit arme beest ook niet een ander huisje.
Mijn kat van 12 die ik overgenomen heb, ging weg als smoesje dat het kind allergisch was voor hun kat. Blijkt dat hij gewoon vaak haarballen heeft, dus veel haarballen kotst. Geen probleem hier we hebben tegels.
Maar om dat beest weg te doen omdat hij soms naast de kattenbak hun behoefte doet is wel heel sneu...
Dat had hij ook van te voren aan zien komen als zijn vrouw/vriendin al een kat heeft. Je kunt ook een afspraak maken dat er hierna geen katten meer komen...quote:Op maandag 11 juli 2011 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het gaat niet alleen daarom. Hij heeft altijd een hekel aan katten gehad. Maar de bom is nu gebarsten. Dat was voor hem zeg maar de druppel.Ik vind het ook sneu, maar goed, dit komt niet uit de lucht vallen. Helaas is het toch lastig om een oude poes te herplaatsen...
ik geloof dat we die ook hebben gevonden inmiddelsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:17 schreef childintime het volgende:
Ik hoop dat de poes een huisje vind waar ze om haar geven; waar ze wel welkom is ongeacht wat er ook gebeurt
Ah gelukkigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 06:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik geloof dat we die ook hebben gevonden inmiddels
Yeah voor Puckzzquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
Jep, het topic mag dicht, we hebben een match!
Devil gaat bij Fok!ster Puckzzz wonen! Helemaal super!!!
wat kan fok! Toch mooi zijn he? Ik heb zelf 4 jaar geleden een wegwerp-kitten geadopteerd via dit subforum, en verbaas me er nog regelmatig over hoe veel beesten hier een fijn plekje vindenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Yeah voor Puckzzen ook voor jou
omdat je haar een goed huisje bezorgd hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |