hoe kan je anderen vermaken als je jezelf niet kan vermakenquote:
Wat een wijsheid zo op de donderdagavondquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoe kan je anderen vermaken als je jezelf niet kan vermaken
gratis en voor niets!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat een wijsheid zo op de donderdagavond
metropolis! veel interessanter dan herhalingenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:28 schreef Doler12 het volgende:
Wat heb je nou weer gekeken donald_dick Pakistanen of zo?
Lekker al die kut leerlingen voor je neusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:43 schreef Maraca het volgende:
Jullie mogen mij feliciterenBen nu een bevoegd docent
Daarom ga ik ook wat anders doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lekker al die kut leerlingen voor je neus
quote:Zondag 10 juli, 20.30 uur: Aflevering 1
In het televisieprogramma ‘Overtreders’ maken politieagenten, toezichthouders, de Koninklijke Marechaussee en buitengewoon opsporingsambtenaren (ook wel BOA’s) tijdens hun werk op straat korte metten met kleine en grotere overtreders.
In aflevering 1 volgen we Stadstoezicht Dordrecht, de Koninklijke Marechaussee op Rotterdam The Hague Airport, Stadstoezicht Arnhem en de Politie Brabant Zuid-Oost.
Stadstoezicht Dordrecht. Ik liep gisteren nog achter die kerelsquote:
Ik spoel gelijk door naar 2:00 waar gelijk een wijf loopt te janken dat iemand een tent opzet in de natuur.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.handhavers.tv/handhavers/
Bijna precies hetzelfde
en wij zijn natuurlijk uitgenodigd voor je party!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:42 schreef Maraca het volgende:
Nah, heb mijn eigen housewarming al uitgesteld en ga vandaag helemaal niks doen. Ben gesloopt
wordt vast spannend, landingsbaan den haagquote:
Oh boyquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en wij zijn natuurlijk uitgenodigd voor je party!
bananasplit voor de ongeletterde...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)593/typeofpage=73941
vanavond
Kan gebeuren,quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef Maraca het volgende:
Godver.. zit al een paar dagen te wachten op een pakketje, heb ik het verkeerde huisnummer ingevuldUit automatische mijn oude huisnummer ingevoerd
Gelukkig had de bewoner van dat adres het pakketje bewaard
Nieuwe UIquote:Op zondag 10 juli 2011 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kwam maraca nou vandaag terug?
koos is met pensioen gelukkigquote:Op zondag 10 juli 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
voor de eerste keer in 2 jaar
Mamma en Pappa lekker blowen goed voor de kleinequote:
ik had vroeger een wekpot volquote:Op zondag 10 juli 2011 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
genoeg mensen die zoveel smoken hoor
gelukkig heeft de politie hem ferm toegesprokenquote:
DE OUDERS HADDEN WIET DAT KAN NIET GESTOORDE JUNKIESquote:Op zondag 10 juli 2011 20:33 schreef ouderejongere het volgende:
dat kind hoort onmiddellijk in een pleeggezin te worden ondergebracht
een mannelijkequote:
Heul niet de pest past iedereen was de slogan tochquote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef missU het volgende:
Die pet van dat agentje is echt veel te groot
nu is het waakzaam en behulpzaamheidquote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heul niet de pest past iedereen was de slogan toch
gelukkig!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:36 schreef WcPot het volgende:
Wat heeft Koos hier over te zeggen. Onee die komt niet meer
jij wilt graag iets met koos doenquote:
een semafoor hoofdquote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef missU het volgende:
Hoe die vent steeds aan z'n lippen likt is echt misselijkmakend
Heeeee! missU, hoe gaat die? *likt aan lippen*quote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef missU het volgende:
op een kratjequote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heeeee! missU, hoe gaat die? *likt aan lippen*
Inderdaad, zo maak je jezelf alleen maar verdacht.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:36 schreef ouderejongere het volgende:
hoe dom kan je zijn?
Betaal dan gewoon je boete, als je de agenten aanvalt gaan ze verder zoeken
Wees blij dat hij het bij zijn eigen lippen houdtquote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef missU het volgende:
Omdat hij een A6 rijdt?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
deze gast is toch miljonair zo te zien
't is ook zo moeilijk, normaal parkeren!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:39 schreef Elusive het volgende:
186 euro, die heb ik een maand geleden ook gehad
alles was bezet, moest even snel laden/lossen... 1 minuut naar binnen en weer naar buiten en ja hoor door stonden ze al te schrijvenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
't is ook zo moeilijk, normaal parkeren!
En voor 30 euro terug halenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:42 schreef ouderejongere het volgende:
fietsen in beslag nemenhet moet niet gekker worden
pak gewoon een willekeurige fiets en rijdt wegquote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
omg wat een dom wijf, pak je fiets en ga weg
T is niet alsof ze het niet van te voren hadden kunnen wetenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef Elusive het volgende:
dit is echt puur een gevalletje staatskas spekken
gesubsideerde melkert stadsfietsersquote:
Wat is het nut van een fietstal-verbod? Totale onzinquote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef missU het volgende:
[..]
T is niet alsof ze het niet van te voren hadden kunnen weten
pis naar benedenquote:
inddquote:Op zondag 10 juli 2011 20:46 schreef Doler12 het volgende:
Maar hoe weet je dat nou weer dat is toch geen bewijs
Hij, met zijn haar: Ja, zij met zijn gezicht: Helemaal!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:46 schreef Nuchterheid het volgende:
Zijn dit soms afgekeurde agenten die de kut klusjes op mogen knappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |