Jij zit bij het corps, ik niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat denk je van mij, ik zuip al de hele dag en heb niet gegeten en nog een date gehadOh ja, ik ga ook zo de stad in
[..]
Is er dan een intercorperale?
12 juli IC1quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:25 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Jij zit bij het corps, ik niet.
't't't't't't dadelijk heb je weer een ban sukkelquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:24 schreef kutkabouterin. het volgende:
[ [url=http://xxxx]afbeelding[/url] ]
Ik wil deze in de OP.
En dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
't't't't't't dadelijk heb je weer een ban sukkel
18 juli zal 'k eens kijken, maar ik wilde dan eigenlijk met wat clubbies kenserhard gaan tanken omdat die de volgende dag op vakantie gaan.quote:
Kun je weer kloontjes makenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:34 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
En dan?
[..]
18 juli zal 'k eens kijken, maar ik wilde dan eigenlijk met wat clubbies kenserhard gaan tanken omdat die de volgende dag op vakantie gaan.
quote:Hoger onderwijs moet kansen op baan bieden
DEN HAAG - Hogescholen en universiteiten moeten voor elke studie vermelden hoe groot de kans op een baan is. Onderwijsinstellingen die kansloze opleidingen blijven aanbieden, worden geraakt in hun portemonnee.
Dat staat in de strategische agenda voor het hoger onderwijs, die vandaag in de ministerraad wordt besproken.
Dit vind ik echt zeer terecht.quote:
Kut, ik ga ook rechten doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:55 schreef WatDachtJeNou het volgende:
Jullie hadden gelijk.
[..]
Dit vind ik echt zeer terecht.Ik gok zo dat al die Leidsche homo's met hun rechten ineens een stuk minder grote bek gaan hebben.
Niet dat je met rechten kansloos bent voor een baan, maar er zijn er wel veel te veel van.
Die opleidingen worden juist duurder of verdwijnen, slimmerd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:56 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Goede zaak imo, maar nu krijg je denk ik in de toekomst dat voor sommige opleidingen niets hoeft worden betaald omdat er weinig kans op een baan is, dan zie ik veel mensen die opleidingen doen omdat ze toch iets moeten doen maar gaat dat dan eigenlijk ook niet veel geld kosten?
Hoezo maken ze die duurder? Er zijn en blijven echt wel mensen die kansloze studies gaan nemen omdat ze toch iets moeten van hun ouders maar geen motivatie hebben en wanneer die studies ontzettend duur worden krijg je allemaal kansloze aapjes in de maatschappij en ben je terug bij af.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:57 schreef WatDachtJeNou het volgende:
[..]
Die opleidingen worden juist duurder of verdwijnen, slimmerd.
Ik ben kk, aangenaam.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:05 schreef dreamzk het volgende:
Wie de fuck zijn deze mensen allemaal?
Stoma, ik luister naar jou maar ik ben het absoluut niet met je eens. Is niemand bekend met het prinicipe boven de menigte uitstijgen?Jullie willen allemaal met middelmatige cijfers en middelmatige cv's een top baan krijgen? Get a fuckin life, de top mensen ontstijgen het gewone gepeupel doordat ze hard werken en omdat ze slimmer zijn, bullshit dat ze daar dan meer voor moeten betalen.
Jijquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:55 schreef WatDachtJeNou het volgende:
Jullie hadden gelijk.
[..]
Dit vind ik echt zeer terecht.Ik gok zo dat al die Leidsche homo's met hun rechten ineens een stuk minder grote bek gaan hebben.
Niet dat je met rechten kansloos bent voor een baan, maar er zijn er wel veel te veel van.
Die bullshit zeker, maar zag iemand zeggen dat ze rechten duurder moeten maken. Dan snap je het leven niet helemaal want voor rechtenstudenten is het tering moeilijk om later een goede baan te krijgen. Om zover te komen moet je de goede cijfers hebben en de cv die daar bij hoort, krijg je niet zomaar aangeboden als je klaar bent.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef WatDachtJeNou het volgende:
[..]
Ik ben kk, aangenaam.
En we hebben het nu niet over de top die meer moet gaan betalen. We hebben het over falende studies zoals fucking vrijetijdsmanagement en dergelijke. Die mag je wat mij betreft gewoon opdoeken, maar ze duurder maken dan de andere studies werkt ook, zeker op de langere termijn.
Tuurlijk, die bullshit vind ik altijd wel mooi. Zij modaal baantje met niks doen, ik werk hard voor mn studie en verdien 5x hun jaarsalaris. Neerkijken is altijd fijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Rechten is een prima studie. Ik denk dat het vooral gaat om opleidingen als Vrijetijdsmanagement en dergelijke. Op je zeventiende zijn velen nog helemaal niet bezig met wat ze in de toekomst willen gaan doen en daarom lijkt me het een goed plan. Zo voorkom je weer een heleboel teleurstellingen.
Kijk op ze neer stoma, ze zijn minderwaardigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb het trouwens ook over waardeloze opleidingen waarmee je gewoon een incompetente kut blijft, niet over rechten oid.
Ik kijk op iedereen neerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kijk op ze neer stoma, ze zijn minderwaardig
Rustig maar, jij weet wel beterquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:10 schreef dreamzk het volgende:
Ik zie nu via FS dat jij het was KK, qua studies is rechten misschien niet het moeilijkst maar om later een goede baan te krijgen wel. Dus flikker op met je duurder worden enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |