Enable Javascript?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:29 schreef kort het volgende:
You need to enable Javascript in order to play. met FF, heeelp?
Het leven kan zo simpel zijn.quote:
ikkke welquote:
ik heb net een FOK! room aangemaaktquote:
On my way! In Chrome doettie 't niet, zit nu in IEquote:Op maandag 26 november 2012 22:52 schreef smitjew het volgende:
[..]
ik heb net een FOK! room aangemaakt
dat is vervelend , moest ook prutsen voor die shockwave player.quote:Op maandag 26 november 2012 22:56 schreef Moira. het volgende:
Wat is deze
Op IE duurt het laden superlang en zegtie "the iSketch server seems to be down" ofzo, en op Chrome moet ik Javascript enablen, maar er staat nergens een knoppie
Kan zijn dat je javascript moet updaten. Had ik vandaag ook, java werd automatisch uitgeschakeld omdat er een beveiligingslek inzat.quote:Op maandag 26 november 2012 22:56 schreef Moira. het volgende:
Wat is deze
Op IE duurt het laden superlang en zegtie "the iSketch server seems to be down" ofzo, en op Chrome moet ik Javascript enablen, maar er staat nergens een knoppie
Meh, ik had wat met Chrome's instellingen lopen kloten (gewoon 'enable javascript' aan en uit geklikt) en toen deedie 't weerquote:Op maandag 26 november 2012 23:38 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Kan zijn dat je javascript moet updaten. Had ik vandaag ook, java werd automatisch uitgeschakeld omdat er een beveiligingslek inzat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |