WAAR IS HET FILMPJE???quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:57 schreef Fraech het volgende:
Ik ben voor maatschappij. Dan moet je ook lelijke, vadsige wijven steken.
Vrouwen krijgen dikke tieten van bier ...quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:55 schreef mysterieblonde het volgende:
Ik drink ook bier en een bierbuik wordt bij mij ook niet geaccepteerd, dus bij jullie ook niet
Je bent gewoon jaloers dat zelfs zo'n dikke man aan 2 slanke chicks komt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:36 schreef DemonRage het volgende:
Ja en nog een hoax... hoe de neuk kan zo'n iel strandstoeltje nou niet bezwijken onder het gewicht van zo'n enorm vet schepsel.
Ik ga jou toch ook niet zomaar slaan..quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ohja? Als jullie bierbuiken gaan groeien mogen we jullie ook slaan. Oh nee, dat mag natuurlijk niet, want dan zijn jullie opeens wel vrouwen!
Ik sla ook randomly mensen..quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:24 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik ga jou toch ook niet zomaar slaan..
Als je met een reden slaat snap ik het nog, maar zomaar.. dat kan je een medeman ook niet aandoen.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef Shispeed het volgende:
TS held, dat is de oplossing![]()
vanaf nu spreken we gewoon collectief af geen vadsige wijven meer te neuken, en over 50 jaar is Nederland het nieuwe Zweden
Op zich goed punt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:24 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik ga jou toch ook niet zomaar slaan..
Als je met een reden slaat snap ik het nog, maar zomaar.. dat kan je een medeman ook niet aandoen.
Het boeit mij echt niet of het een vrouw of een man is die ik mep.. als ik maar een goeie reden heb.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |