quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:21 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Er ligt er 1 onder! haal hem eronderuit anders gaatie deuwd!![]()
![]()
dikke vormloze benenquote:
Dat is mannelijkheid, want die wordt in 9/10 gevallen veroorzaakt door bier. Argument telt niet meerquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:50 schreef OeJ het volgende:
Veel mannen hebben ook een buikje. dikke pens.
Voer de verdediging voor de vrouwen van Nederland.
Hoe zwaar ben je zelf danquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:48 schreef deekie het volgende:
[..]
dikke vormloze benen
vieze dikke grote vette reet
5 rollen vet onder de tiet
dikke vette k#t
pafferige kop
kortom eens met TS
Ook een smoes.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:52 schreef De_Viborateur het volgende:
[..]
Dat is mannelijkheid, want die wordt in 9/10 gevallen veroorzaakt door bier. Argument telt niet meer
Een man zonder buik is als een huis zonder balkon!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:52 schreef De_Viborateur het volgende:
[..]
Dat is mannelijkheid, want die wordt in 9/10 gevallen veroorzaakt door bier. Argument telt niet meer
ronde 115, schoon aan de haak wel te verstaanquote:
Dat is toch gelul? Ik hoorde dat bij oh oh cherso... straks kan ik geen bier meer drinkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:09 schreef djgrasveld het volgende:
TS, drink geen bierdaar gaat je k#t van stinken
Ik hoop dat je een grapje maakt. En darten is geen sport.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:57 schreef deekie het volgende:
[..]
ronde 115, schoon aan de haak wel te verstaan
193cm 12% vet
altijd sporten, gezond eten.., niet zo moeilijk dus
Lengte zat in de genen
beter 1 kut in de hand dan de lucht van 10quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:12 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Dat is toch gelul? Ik hoorde dat bij oh oh cherso... straks kan ik geen bier meer drinken
Dit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:55 schreef mysterieblonde het volgende:
Ik drink ook bier en een bierbuik wordt bij mij ook niet geaccepteerd, dus bij jullie ook niet
Ohja? Als jullie bierbuiken gaan groeien mogen we jullie ook slaan. Oh nee, dat mag natuurlijk niet, want dan zijn jullie opeens wel vrouwen!quote:
Sla dan. Niemand die je hier tegenhoudt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ohja? Als jullie bierbuiken gaan groeien mogen we jullie ook slaan. Oh nee, dat mag natuurlijk niet, want dan zijn jullie opeens wel vrouwen!
Meid, flikker eens op met je opgekropte frustraties.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:16 schreef coban het volgende:
[..]
Sla dan. Niemand die je hier tegenhoudt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Meid, flikker eens op met je opgekropte frustraties.
a matti kzou maar oplette G die bitch breekt jequote:Op donderdag 7 juli 2011 17:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Meid, flikker eens op met je opgekropte frustraties.
Bitch?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:57 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
a matti kzou maar oplette G die bitch breekt je
JA!!1!einzzquote:
Omdat:quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:03 schreef Californium het volgende:
Alweer dit onderwerp
Ik vind (vadsig) dikke mensen ook vies, maar ook als het mannen zijn. Waarom alleen de vrouwen aanvallen? Er lopen genoeg vieze mannen rond die ook wel een kilo of 10 - 20 of veel meer mogen kwijtraken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |