In Klapkutteveen dan zeker, in dit deel van de bewoonde wereld hebben we dergelijke fenomenen niet.quote:
Jij bent zo'n 15 jarige boy die zich kapot trapt terwijl er 3000 versnellingen op die fiets zitten?quote:
Nee. Gewoon in de 3e versnelling voor en de 6e achter.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:10 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
Jij bent zo'n 15 jarige boy die zich kapot trapt terwijl er 3000 versnellingen op die fiets zitten?
Ojaaaquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
Die versnelling is om met enige regelmaat een wheely te poppen.
dat is meer voor semi-hippe frappuchino drinkers en alleenstaande moedersquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:16 schreef dabadbass het volgende:
Ik zie de laatste tijd alleen maar van die 'cruisers' met extra lelijke rekken voorop.
Soort Kronan look-a-likes
[ afbeelding ]
Dan weet je dus meteen welke chick je kan uitnodigen voor een frappuchino totdat de school weer uit is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:19 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
dat is meer voor semi-hippe frappuchino drinkers en alleenstaande moeders
Al die wanna-be's mogen nog niet in de schaduw van mijn Kronan staan. Dan schop ik ze.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:16 schreef dabadbass het volgende:
Ik zie de laatste tijd alleen maar van die 'cruisers' met extra lelijke rekken voorop.
Soort Kronan look-a-likes
[ afbeelding ]
kronan:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:36 schreef Dimens het volgende:
Mensen die geen Beach Cruiser zoals deze hebben:
[ afbeelding ]
Sukkels.
idd die beachcruisers vind ik ook maar frappant. gewoon rechtoe rechtaan knallen op een mountainbike. al heeft mijne geen schijfremmenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:41 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
idd die beachcruisers vind ik ook maar frappant. gewoon rechtoe rechtaan knallen op een mountainbike.
Moet dat dan?quote:al heeft mijne geen schijfremmen
Zeg maar gerust JOUW fiets.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:50 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
nee maar is wel keigaaf en omdat die fiets op dat plaatje het heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Die van mij heeft wel een slot en zo'n kabel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:54 schreef De_Viborateur het volgende:
Onterechte klacht. Paupers met die fietsen zetten ze meestal niet op slot waarna ik ze kan stelen en achter het centraal station kan verkopen aan Duitsers
Mijne had dat ook. Stond aan een paal 's nachts. Toen ik uit de kroeg kwam en naar die paal toe liep lach mijn ketting doorgeknipt om die paal en mijn fiets was wegquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:55 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die van mij heeft wel een slot en zo'n kabel.
Die van mij zet ik 's nachts niet buiten, dan pak ik wel een oudere fiets.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:57 schreef De_Viborateur het volgende:
[..]
Mijne had dat ook. Stond aan een paal 's nachts. Toen ik uit de kroeg kwam en naar die paal toe liep lach mijn ketting doorgeknipt om die paal en mijn fiets was weg![]()
Dus als ik ooit een allochtoon met zo'n fiets zie trap ik hem eraf en neem terug wat mij toebehoort.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:10 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
Jij bent zo'n 15 jarige boy die zich kapot trapt terwijl er 3000 versnellingen op die fiets zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:17 schreef Laarizzmarley het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Dit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:52 schreef amenth het volgende:
mensen die ipv dure waggie dure fiets kopen
En ik kan een auto kopen terwijl ik 16 ben?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:52 schreef amenth het volgende:
mensen die ipv dure waggie dure fiets kopen
Mijn fiets weegt krap 13 kilo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:02 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dit.. Beter koop je iets als TV ofzo voor dat geld, die dure fietsen zijn vaak ook kapot zwaar terwijl je makkelijk 40 euro lichte tweedehands fiets koopt/.
Vind je dat een mooie fiets?quote:
Vind je mijn fiets een fiets voor een moeder?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Die fietsen zijn van hun moeder natuurlijk.
Ik weet wat je bedoelde.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Nee die fietsen waar de jongetjes uit de OP op fietsen.
Alleen de MTB van Mercedes ziet er goed uit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:16 schreef solyaris het volgende:
Mensen zonder Audi/BMW/Mercedes/Porsche fiets.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |