abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:07:35 #1
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_99151776

Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:08:17 #2
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_99151801
Handicap schmandicap. Bij golfen heeft iedereen een handicap :P
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_99151814
Ik heb een bril. En mijn oren zijn rechtgezet, dus daar kon ik niet mee gepest worden. :P
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_99151838
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:06 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

echt :o Dat zie je toch vrij duidelijk vond ik :+ hihi

Ja, ga je daarheen als volgende bestemming, of ooit een keer?

Hij wil er zelf nog een keer naar toe en ik wil sowieso graag naar Z-Am dus dan wil ik graag samen gaan reizen met hem O+
Ze zag in eerste instantie de foto op dr telefoon en in het klein. :D

Ik ga in November die kant op! *O* Hoop deze week mn Lonely Planet binnen te krijgen, kan ik enigszins gaan plannen ofzo. :D
Wordt ook mijn eerste keer in ZA, dub ben errug benieuwd. Moet iig mijn spaans weer een beetje ophalen. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:09:14 #5
277802 _Calimero_
pi_99151839
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:08 schreef Muis006 het volgende:
hihi great minds... (zie plaatje in de OP)
pi_99151871
Ik heb ook een bril, maar die ben ik kwijt. (Heb wel lenzen)

Verder was ik heel wit en dun. Ach ja *)
Worry is a misuse of imagination
pi_99151874
Dat plaatje! _O-
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:10:45 #8
148689 Muis006
pi_99151907
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:09 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

hihi great minds... (zie plaatje in de OP)
Hahaha goed plaatje _O-
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:10:47 #9
277802 _Calimero_
pi_99151909
Ik heb trouwens maar 3 clienten vandaag, tis echt vreselijk. Iedereen heeft afgezegd _O-

*gaat maar even verder met administratie...*
pi_99151990
lol, ik ga maar geen lijstje opsommen.

Ik moet gewoon tien keer teruglezen wat ik zelf gepost heb.. blaat!
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:12:48 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99152005
Nooit echt gepest want ik sloeg de pestkoppen in elkaar :') alleen in groep 3 werd ik uitgescholden voor dove kwartel door lln uit groep 4 maar dat was ook klaar toen ik met de juf voorlichting ging geven over slechthorend zijn :P verder deed op de middelbare school een jongen heel gemeen tegen mij en later werd ie een van mn beste vrienden en zei hij dat ik degene was die gemeen deed :')
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:14:38 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99152095
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:08 schreef Muis006 het volgende:
En bij knolhobbelen handy caps! :Y

</slecht grapje>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99152114
Hm... ze zoeken mensen bij een inbound callcenter.

Zou wel goed zijn voor m'n Engels...

Ga morgen eens mailen denk ik. Weet niet of ze me willen, maar dan zien we dan wel weer :)
Ja doei.
pi_99152181
Uitgesopt, stofzuigen en dweilen en mezelf toonbaar maken en dan maar eens mijn paspoort ophalen op de fiets :Y)
Ga nog maar even navragen of ze niet echt mijn vingerafdrukken door elkaar heeft gemik.
Toch lullig als je ineens vastgehouden wordt bij douane :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:16:38 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99152190
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:15 schreef motorbloempje het volgende:

Ga morgen eens mailen denk ik. Weet niet of ze me willen, maar dan zien we dan wel weer :)
Nog wat gehoord van Mon Breeteesh?

>:O
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:16:44 #16
277802 _Calimero_
pi_99152198
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:15 schreef motorbloempje het volgende:

dat weet je nooit van tevoren bij een sollicitatie toch? das het hele punt van solliciteren :P
pi_99152204
Oh middelbare school is een heel ander verhaal... maar daar was pesten niet het grootste probleem. Mijn zelfvertrouwen is wel behoorlijk zoek geweest vanaf ongeveer mijn 13e tot ergens begin 20, maar dat is volgens mij wel weer helemaal goed gekomen ;)

getuige mijn trotse naar arrogant neigende smoel op de "jurkfoto" ;)
pi_99152223
ik crave bokkepootjes!

Lijstjes:

O: yoghurt met banaan en allbran
L: restje pastasoep met spinazie, bonen, tomaat en gevulde pasta, worstje.
T: broodje met hele avocado
T: 4 snoepjes.
S: callenetics?
D: gevulde salade met spekjes, feta, appel, en nog wat ernaast
T: iets lekkers.
pi_99152261
en nu maak ik mezelf gek met denken over bokkepootjes...

Stomme Kant. 8)7
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:18:23 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99152267
Jätje: uit je lijstje maak ik op dat de afgebeelde bokkepootjes niet de jouwe zijn? :P

What would Kant say >:O
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:18:45 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99152282
Ow ik ben heel erg gepest. Heel erg. Echt hele klas/school tegen mij zo ongeveer. Van groep 5 tot en met 4havo. Toen ik toen ineen keer door ging naar 6vwo, was het over, want toen kwam ik tussen grotendeels onbekende mensen. Complete plaatje, dus uitschelden, opwachten na school, fietstas in de sloot, the works.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99152291
oh yuck, bokkepootjes heb ik nooit goed begrepen

je lijstje ziet er wel lekker uit tho :)
pi_99152326
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jätje: uit je lijstje maak ik op dat de afgebeelde bokkepootjes niet de jouwe zijn? :P

nee, je kunt hier geen bokkepootjes kopen. Helaas.

Volgende week donderdag op schiphol vast wel. Als ik er dan nog zin in heb.
pi_99152338
Bokkepootjes :9

XM, wat naar ;( Ik heb wel een buurmeisje gehad die me in elkaar trapte, maar daar heeft mijn grote stoere zus een einde aan gemaakt. 8-)
pi_99152375
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

Doe mij toch maar zijden ondergoed?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:21:09 #26
148689 Muis006
pi_99152423
Mijn lijst:

O: 250 ml vruchtenyoghurt (voor den laatste maal)
L: 2 pita met pesto en ham
T: cantuccini (150 kcal)
T: appel
D: pasta part deux. Zonder kaas dit keer
T: ijsje
S: 30 min lopen

Ik moet echt wat gaan doen aan de veggies. Van het weekend even in de supermarkt kijken.
pi_99152472
Maria: die ga ik ook morgen even mailen. Vanavond solli's schrijven :)

@Cali: meer vanwege mijn Nederlandsheid en dat ze me sowieso al afwijzen omdat mn Engels nog niet optimaal is. :P

straks weer hardlopen :9 en vanavond couscoussalade met bietjes en geitenkaas :9
Ja doei.
pi_99152475
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:21 schreef Muis006 het volgende:
Mijn lijst:

O: 250 ml vruchtenyoghurt (voor den laatste maal)
L: 2 pita met pesto en ham
T: cantuccini (150 kcal)
T: appel
D: pasta part deux. Zonder kaas dit keer
T: ijsje
S: 30 min lopen

Ik moet echt wat gaan doen aan de veggies. Van het weekend even in de supermarkt kijken.
it is not so much, my lady!

Gooi eens wat muesli door die yoghurt heen, ofzo! En wat voor pasta was het?
pi_99152517
He bah wat naar XM :(

Overigens zou ik het erg vinden als het mijn kinderen overkwam, maar ook vreselijk als zij de pesters zouden zijn.. :{
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:23:45 #30
148689 Muis006
pi_99152534
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

it is not so much, my lady!

Gooi eens wat muesli door die yoghurt heen, ofzo! En wat voor pasta was het?
Ja muesli en consorten wordt aan gewerkt :Y en de meneer gaat na zijn werk voor lijnzaad kijken.

Pasta is met rode saus, tomaten/ui/paprika/gehakt.

Is het serieus niet veel? :o
pi_99152562
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:23 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja muesli en consorten wordt aan gewerkt :Y en de meneer gaat na zijn werk voor lijnzaad kijken.

Pasta is met rode saus, tomaten/ui/paprika/gehakt.

Is het serieus niet veel? :o
nee, ik vind het maar magertjes! wat yoghurt, 2 pita's en pasta. Van mij zouden daar nog minstens 2 volkorenboterhammen met kaas of pindakaas bij mogen!
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 14:25:27 #32
70532 loveli
N
pi_99152595
Kreeg op de middelbare school een verlicht momentje toen ik besefte dat het vrij stil was als ik langs liep en kinderen me niet allemaal nariepen. Heeft lang geduurd voor ik doorhad dat mensen niet direct kwaad in de zin hadden. Toen ik een jaar of 20 was kwam ik erachter dat veel mensen me gewoon aardig vonden. Het vormt je.
crap in = crap out
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:25:38 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99152601
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, ik vind het maar magertjes! wat yoghurt, 2 pita's en pasta. Van mij zouden daar nog minstens 2 volkorenboterhammen met kaas of pindakaas bij mogen!
Ohja, brood met pindakaas! Ik was al vergeten wat ik als lunch van plan was :')
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:27:26 #34
148689 Muis006
pi_99152677
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik zal er vanavond na het lopen sowieso een eten met pindakaas :Y

En die andere over een uurtje!
pi_99152795
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik zal er vanavond na het lopen sowieso een eten met pindakaas :Y

En die andere over een uurtje!
O+

Heerlijk, als mensen naar je luisteren! >:)
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:30:17 #36
148689 Muis006
pi_99152822
Dankje voor de feedback trouwens :) ik vind het echt heel lastig om genoeg en niet te veel te eten. Niet dat ik het niet wil, maar ik weet gewoon niet hoeveel er in iets zit.
pi_99152881
Beterschap voor alle zieken trouwens!

Lijstje van vandaag:
O: boterham pindakaas, beker melk
T: 2 koffie
L: kom groentesoep en 4 boterhammen :')
D: aardappels/spinazie/gehaktbal echt lekker
S: rondje lopen

[ Bericht 70% gewijzigd door uw_koninklijke_sneuheid op 07-07-2011 15:55:43 ]
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:31:38 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99152889
Nou, ik had die vorming maar wat graag overgeslagen :{. Het was echt hel. Dat in combinatie met een thuissituatie die ook wel voor verbetering vatbaar was, hebben er wel voor gezorgd dat ik een ontzettend kleine vriendenkring heb (te klein), het lastig vind om nieuwe contacten te leggen en situaties waar een hoop onbekenden zijn, het liefst uit de weg ga. Om over m'n zelfvertrouwen maar te zwijgen.

Ik vond het eigenlijk gewoon alleen maar verdomd kut.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99152959
wat XM zegt :@
Ja doei.
pi_99152976
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik had die vorming maar wat graag overgeslagen :{. Het was echt hel. Dat in combinatie met een thuissituatie die ook wel voor verbetering vatbaar was, hebben er wel voor gezorgd dat ik een ontzettend kleine vriendenkring heb (te klein), het lastig vind om nieuwe contacten te leggen en situaties waar een hoop onbekenden zijn, het liefst uit de weg ga. Om over m'n zelfvertrouwen maar te zwijgen.

:*

en hoe ouder je wordt, hoe moeilijker het wordt, merk ik. Ik had er in Maastricht niet zoveel moeite mee, en rolde ook precies in de juiste groep. Hier in Zweden was het okay, maar nu ik begonnen ben met werken vind ik het ook lastig, en heb ik ook weinig vrienden hier. Ja, virueele vrienden! O+

Oh, en op de basisschool had ik een bedacht vriendje. We waren wel 6 maanden samen! m'n vriendinnen vertelde ik dat hij in Leeuwarden woonde, waar ik daarvoor woonde. Een neppe lange-afstandsrelatie, dat was vast om me voor te bereiden op wat ik nu heb... 8)7
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 14:34:42 #41
70532 loveli
N
pi_99153004
quote:

Eens, alleen je kunt het niet vergelijken met hoe het anders was geweest.
crap in = crap out
pi_99153056
Oh mjah ik word altijd tamelijk pissig als mensen komen met de dooddoener "maar het heeft je wel gevormd tot wie je nu bent" rot op zeg, het heeft alleen maar vertraagd!

[/frustratiepost]
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:37:03 #43
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99153108
Ik denk dat Loveli ook niet bedoelde dat het je persé op een heel positieve manier vormt...

Zou deze zonder tikfouten zijn?
Kwak
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:37:34 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99153137
Het beïnvloedt me nog dagelijks. Ook hier. Ik weet niet, maar als er >8 jr tegen je gezegd wordt dat je waardeloos bent en het niet verdient om te bestaan, dan ga je dat op een gegeven moment wel geloven. Zeker als IEDEREEN het tegen je zegt.

School greep overigens niet in. Zelfs niet toen ik voor de ogen van een docent geslagen werd met een boek.
pi_99153154
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:35 schreef MarMar het volgende:
Oh mjah ik word altijd tamelijk pissig als mensen komen met de dooddoener "maar het heeft je wel gevormd tot wie je nu bent" rot op zeg, het heeft alleen maar vertraagd!

[/frustratiepost]
Pffff, inderdaad.
pi_99153155
quote:

Herkenbaar, mijn ouders vinden iedereen te min dus dat werkt erg fijn als je tussen de 12 en 18 vrienden mee naar huis neemt :')
Plus dat ook nooit ergens heen mocht dus ja ik was dat meisje "dat toch nooit mee gaat".
Ondanks dat mensen je dan wel mogen haken ze dan uiteindelijk toch af.
Vrienden maken op latere leeftijd is gewoon lastiger helaas.
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:38:49 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99153195
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Eens, alleen je kunt het niet vergelijken met hoe het anders was geweest.
Is zo denk ik ja! Zelfanalyse ftw soms.

Ik had het andersom natuurlijk :+ Thuis kwalitatief uitermate teleurstellend, op school veelal wel leuk. Al beïnvloedt het elkaar ook natuurlijk.

Maar goed, doordat ik weet dat het vroeger veelal stom was, vind ik alles op dit moment des te toffer, veelal :7 Dat wel. En ik vind mezelf ook leukerder dan toen :+
pi_99153210
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het beïnvloedt me nog dagelijks. Ook hier. Ik weet niet, maar als er >8 jr tegen je gezegd wordt dat je waardeloos bent en het niet verdient om te bestaan, dan ga je dat op een gegeven moment wel geloven. Zeker als IEDEREEN het tegen je zegt.

School greep overigens niet in. Zelfs niet toen ik voor de ogen van een docent geslagen werd met een boek.
Jezus :{

Maar inderdaad je blijft er ergens nog steeds in geloven en grijpt erop terug als je je rot voelt of in ruzies ofzo.
pi_99153249
Maar XM is juist zo lief O+
pi_99153289
Ik vind het wel een goed programma, maar in hoeverre kun je iemand echt aanrekenen wat hij/zij op de basisschool heeft gedaan?
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 14:41:32 #51
70532 loveli
N
pi_99153302
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk dat Loveli ook niet bedoelde dat het je persé op een heel positieve manier vormt...

Zou deze zonder tikfouten zijn?
Behalve dat je "per se" los schrijft en zonder streepje op de e.

Was ook niet heel gelukkig met "het vormt je" toen ik het zag staan, maar wkon het niet anders formuleren. Het zijn gebeurtenissen die invloed hebben op je ontwikkeling. Feit. Als ik kijk naar wat ik heb meegemaakt, dan wens ik dat anderen niet toe en had ik liever gehad dat ik het zelf ook niet had meegemaakt. Als ik naar mezelf kijk ben ik best trevreden met de persoon die ik geworden ben.
En soms denk ik "kun je nagaan wat ik bereikt had zonder al die hindernissen".
crap in = crap out
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:41:35 #52
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99153305
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:40 schreef Perruche het volgende:
Ja. :)
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_99153333
LOL @ jagar en d'r lange afstandsgrapje :+

Ik ben vroeger gepest, d'r werd over me geroddeld en dat was soms minder leuk. Aan de andere kant, ik was nooit allemansvriend ik hobbelde van groepje naar groepje. Deed een beetje waar ik in in had.

Wat mij meer gevormd heeft in negatieve zin is de relatie met mijn ex. Toen ik klaar met hem was toen was ik zo gekwetst, boos etc. Terugkijkend stond ik echt op het randje van omvallen :X Heeft wel een paar jaar geduurd voor ik dat verwerkt had :') En nog steeds ben ik sceptisch met nieuwe mensen. Bewijs eerst maar wat je waard bent en kom je woord maar na, dan kijken we wel verder enzo :Y)

Grote vriendenkring heb ik ook niet, maar dat hoeft ook niet. Beste vriendin ben ik volgens mij kwijt, die heeft na een scheiding een nieuwe vent en heeft geen tijd meer :{ shit happens.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:42:27 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99153344
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef Ml-etje het volgende:

Plus dat ook nooit ergens heen mocht dus ja ik was dat meisje "dat toch nooit mee gaat".

Dat had ik ook! Heb jij nu nog wel eens dat je uit jezelf afhaakt omdat je al druk in je hoofd wordt bij het idee iets te gaan doen :') :@ Ik vraag me namelijk af of dat daar door komt :+ Vroeger mocht ik nooit ergens heen ofzoiets, dus als mensen me vroegen kwam ik óf met een excuus, óf ik zei gewoon dat het toch niet zou mogen, als ze al wisten hoe en wat. Als ik het wel vroeg kwam er soms stennis :')
Dus nu heb ik nog wel eens zoiets van pfff laat maar :') Gaat wel al beter dan eerst, trouwens! :7
pi_99153356
quote:

wow.

-O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:43:24 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99153390
quote:
Juistems O+

:Y
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 14:43:50 #57
70532 loveli
N
pi_99153408
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:41 schreef Probability het volgende:
Ik vind het wel een goed programma, maar in hoeverre kun je iemand echt aanrekenen wat hij/zij op de basisschool heeft gedaan?
Nou ja, toen ik in m'n zomerjurkje maatje 36 de gangmaakster tegenkwam met spijkerbroek maatje nijlpaard heb ik wel even minzaam naar haar geglimlacht. Woog niet echt op tegen het verleden.
crap in = crap out
pi_99153425
mijn pa had bij mij volgens mij wel door dat ik een streber ben, dus hij is meer van de omg
quote:

[..]

Herkenbaar, mijn ouders vinden iedereen te min dus dat werkt erg fijn als je tussen de 12 en 18 vrienden mee naar huis neemt :')
ja maar is het niet zo dat je ouders je vrienden te min vonden omdat ze het beste met je voor hebben?
pi_99153429
Niet leuk XM, ik had het je graag anders gegund. :*

Ik ben nooit gepest op school. Op de lagere school zat ik in een groepje vriendinnetjes, maar dat veranderde toen we ouder werden. Toen gingen zij roken, kregen vriendjes en gingen naar de mavo/havo. Ik vond roken vies, vriendjes eng en ging naar het VWO dus sloot ik me van ze af en ging niet meer mee naar feestjes. Dat heb ik tot VWO6 volgehouden :). Ik kan me nog levendig de oudjaarsavonden herinneren die ik alleen doorbracht. Ik heb lang gedacht dat niemand mij leuk vond, maar achteraf was dat helemaal niet zo. Ik zag het alleen niet, liet niemand toe en wentelde in zelfmedelijden.

Daarna ging ik studeren en kwam ik gelijkgestemden tegen en toen werd het weer leuk!
pi_99153457
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat had ik ook! Heb jij nu nog wel eens dat je uit jezelf afhaakt omdat je al druk in je hoofd wordt bij het idee iets te gaan doen :') :@ Ik vraag me namelijk af of dat daar door komt :+ Vroeger mocht ik nooit ergens heen ofzoiets, dus als mensen me vroegen kwam ik óf met een excuus, óf ik zei gewoon dat het toch niet zou mogen, als ze al wisten hoe en wat. Als ik het wel vroeg kwam er soms stennis :')
Dus nu heb ik nog wel eens zoiets van pfff laat maar :') Gaat wel al beter dan eerst, trouwens! :7
:Y :D herkenning!
Mijn schoonzus (inmiddels ex-schoonzus) kon niet begrijpen dat ik na een avond met haar, schoonbroer en 2 kids totaal afgedraaid was en mijn Mr me dan echt afschermde omdat ik niet meer sociaal kon doen.
Ben echt afgepeigerd na een dag écht sociaal doen, ik ben het niet gewend net zoals omgaan met kinderen.
@work gaat het dan weer wel goed maarja ik heb dan ook een eigen aparte plek waar ik werk dus hoef niet te socializen.
pi_99153481
Ik negeer deze discussie even :@

Al ben ik het er wel mee eens dat XM lief is!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_99153512
quote:

Heftig hoor. Ik wil/kan het gewoon niet voorstellen dat iemand dat tegen jou zou doen -O-
Heb je ooit therapie overwogen?
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:45:49 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99153516
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:41 schreef loveli het volgende:

Maar denk ook maar zo: bijna iedereen heeft/had wel bepaalde sores, en er zijn veeeel mensen die er stukken slechter vanaf komen! Dit is toch een online groepje lieve mensen die (ook al is het internet!) heel erg met elkaar begaan zijn en in sommige gevallen veel voor mekaar over hebben. Dat is an sich al heel bijzonder, en dan hebben we het nog niet eens over de banen / studies die velen hier hebben of doen, of andere kwaliteiten waar menigeen jaloers op zou zijn.

De Slankies mogen er gewoon wezen, ondanks wat er misschien eerder kwam, zeg maar.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 14:46:01 #64
70532 loveli
N
pi_99153530
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:45 schreef V1z0R het volgende:
Ik negeer deze discussie even :@
Last van je geweten?
crap in = crap out
pi_99153590
quote:
en mooi!

En sjah hm.. herken wel eea, maar geen zin om erover te praten. Ik weet alleen wel dat het karakter waar je mee geboren bent soms veel uitmaakt mbt hoe je ergens uit komt, daar kan je zelf weinig aan doen.
Ik ben heel blij dat ik een soort koppigheid en trots in me heb die me er uiteindelijk uit gesleept heeft, niet mijn verdienste maar mijn geluk.

en een *knuf* voor iedereen die het nodig heeft!

Het lullige is, al dat pesten, gaat nooit over degene die gepest wordt.. het zegt zoveel meer over degene die pest dan over jou!
Het komt alleen wel aan, idd, als het maar lang en vaak genoeg herhaald wordt... maar diep van binnen weten we best wat we waard zijn toch? :*
pi_99153601
ik bekijk het ook maar van de positieve kant, kijk waar ik nu ben. Kick ass baan, leven volgens mij best goed op orde en gelukkig.

En wat ik belangrijk vind; stabiel. Geen hoge pieken, diepe dalen meer.....maar hobbeltjes :)
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:49:07 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99153694
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:Y :D herkenning!
Mijn schoonzus (inmiddels ex-schoonzus) kon niet begrijpen dat ik na een avond met haar, schoonbroer en 2 kids totaal afgedraaid was en mijn Mr me dan echt afschermde omdat ik niet meer sociaal kon doen.
Ben echt afgepeigerd na een dag écht sociaal doen, ik ben het niet gewend net zoals omgaan met kinderen.
@work gaat het dan weer wel goed maarja ik heb dan ook een eigen aparte plek waar ik werk dus hoef niet te socializen.
*;

Ik vroeg me af of het aan mij lag of ook daardoor kwam ofzo :D Ja, ik denk dat sociaal doen ook een beetje te trainen is, en omdat mijn pa vroeger vaak boos werd om niks (zoals 'mag ik naar het feestje van *insert naam*" :')) heb ik nog wel eens dat als ik ergens voor gevraagd word, ik bij voorbaat al denk 'Pfff, jamaar jamaar" :')

Handig, it is not. Logisch, schijnbaar dus wel een beetje :P
pi_99153732
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*;

Ik vroeg me af of het aan mij lag of ook daardoor kwam ofzo :D Ja, ik denk dat sociaal doen ook een beetje te trainen is, en omdat mijn pa vroeger vaak boos werd om niks (zoals 'mag ik naar het feestje van *insert naam*" :')) heb ik nog wel eens dat als ik ergens voor gevraagd word, ik bij voorbaat al denk 'Pfff, jamaar jamaar" :')

Kun je wel oefenen ja :)
pi_99153780
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:44 schreef _aurum_ het volgende:
mijn pa had bij mij volgens mij wel door dat ik een streber ben, dus hij is meer van de omg

[..]

ja maar is het niet zo dat je ouders je vrienden te min vonden omdat ze het beste met je voor hebben?
Ja dat geloof ik ook wel.
Maar dan moet je niet:
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Ml-etje op 07-07-2011 18:16:17 ]
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 14:52:59 #70
70532 loveli
N
pi_99153852
Wow Ml... -O-
crap in = crap out
pi_99153859
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Last van je geweten?
Spekkig, nerdig, stil en verlegen als jochie... :P
pi_99153869
loveli ik doelde niet eens op jouw opmerking, die had ik niet geregistreerd.. :*
Ben het wel met je eens, soms denk ik "door mijn ervaring kan ik wellicht mijn dochters meer meegeven dan ik zelf meegekregen heb" en soms denk ik net als jij "maar wat had ik bereikt zonder al die shit?"

Voor nu is het genoeg als mijn dochters de grootste ellende bespaard blijft en denk ik te weten dat zelfvertrouwen en vertrouwen in je nabije omgeving daar een grote factor in is.
Weten dat je goed genoeg bent en dat je eisen mag stellen aan hoe mensen met je omgaan en niet alleen maar aan jezelf..
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:53:53 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99153908
MI ook. Jemig, dat wist ik niet zeg. Crisis.

Laat maar weer zien, er zijn zoveel mensen met hun eigen verhalen waar je nekharen van overeind gaan staan.
pi_99153921
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Maar dan moet je niet:

[..]

Wow. Ik ben er even stil van Ml :*
pi_99153943
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*;

Begin het wel leuk te vinden nu :Y en vooral als ik met 1 vriendin heen en terug ga. Al dan niet om ons vervolgens aan te sluiten bij een groep.
Waar dat aan ligt geen idee maar even napraten vind ik dan wel weer fijn om ook te peilen of ik uberhaupt een beetje sociaal was :') kan nl rustig mensen negeren.

Gelukkig is mijn Mr heel sociaal en geeft hij me dan wel een zetje als hij ziet dat ik bepaalde omgangsvormen weer eens oversla/vergeet.
pi_99154004
heftig Ml ;( dat heb je niet verdiend, dat verdient geen enkel kind!
pi_99154005
Oh ladies niet stil van zijn hoor! Heb een lieve oma die me een spoedcursus zelfstandig denken en handelen heeft gegeven en haal het echt wel in :Y
Feestje iemand? ;)
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:56:03 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99154020
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:55 schreef Ml-etje het volgende:
Oh ladies niet stil van zijn hoor! Heb een lieve oma die me een spoedcursus zelfstandig denken en handelen heeft gegeven en haal het echt wel in :Y
Feestje iemand? ;)
Oma's O+
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:58:05 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99154103
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:54 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Begin het wel leuk te vinden nu :Y en vooral als ik met 1 vriendin heen en terug ga. Al dan niet om ons vervolgens aan te sluiten bij een groep.
Waar dat aan ligt geen idee maar even napraten vind ik dan wel weer fijn om ook te peilen of ik uberhaupt een beetje sociaal was :') kan nl rustig mensen negeren.

Gelukkig is mijn Mr heel sociaal en geeft hij me dan wel een zetje als hij ziet dat ik bepaalde omgangsvormen weer eens oversla/vergeet.
Ik ook ja! :Y Of samen met het vriendje (we hebben veel dezelfde vrienden :P). Al is hij ook niet mega-sociaal, maar da's meer omdat ie zich meestal prima vermaakt in z'n eentje (of met mij!) :D

En ja, dat onzekerige is ook bekend idd. Maar al met al doen we het best wel prima toch :7
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:58:07 #80
148689 Muis006
pi_99154104
quote:
Feestje iemand? ;)
Ja dat wilde ik al langer zeggen, ik vind het zo lief om te lezen dat jij nog zo hecht bent met je oma O+ dat lijkt me toch iets dat minder kan worden naar mate je ouder wordt.
pi_99154136
Hoii ben ik weer, nog geen kans gehad om alles bij te lezen maar doe ik straks wel hihi. Ik moet nu door naar mijn sollicitatie, druk druk :D
pi_99154144
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:38 schreef MarMar het volgende:

[..]

Lieve lieve Siral.. die foto van haar is van bovenaf genomen dus tekent anders, maar ga ze voor de gein eens naast die van jou leggen.. Ik zie weinig verschil :X
45 is dan wel al een heel duidelijk verschil, maar ook dan kan er echt nog wel wat bij.. :*
Klopt.. kon ook wel, maar toen zat ik gewoon lekker in mijn vel en had ik nergens last van, op het eetgestoorde gedrag na dan...

quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

het lukt me niet om en pm te sturen vanaf mijn phone, maar ik zou graag een pm willen siral.
Als je je e-mail stuurd dan stuur ik je een foto toe :) Anders moet ik ze uploaden..
pi_99154182
Ben na m'n 14e niet meer gepest trouwens! Blijkt dat mensen niet zo snel durven tegen iemand die boven ze uit torent. :')
SPOILER: Voor de liefhebbers:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99154190
XM (en anderen die gepest zijn), wat vreselijk ;( .

Ik ben wel eens gepest met mijn non-existent lengte, maar ik had in die tijd wel goede vrienden. In de laatste klas van de basisschool sloeg dat ineens om, mijn beste vriendinnetjes hadden opeens andere interesses ofzo (of ik heb ooit iets fout gedaan en heb het niet begrepen) en viel ik overal buiten. Daarom ben ik in mijn eentje naar een andere school gegaan, maar dat viel best tegen. Ik kende er niemand en was niet zo aanwezig zeg maar. Gelukkig kwam een goede vriendin een jaar later op dezelfde school (wel andere klas), daarna ging het beter. Maar het maakt je wel ontzettend onzeker :{ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99154216
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oma's O+
O+ wil een verlengde levensvergunning voor oma
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ook ja! :Y Of samen met het vriendje (we hebben veel dezelfde vrienden :P). Al is hij ook niet mega-sociaal, maar da's meer omdat ie zich meestal prima vermaakt in z'n eentje (of met mij!) :D

En ja, dat onzekerige is ook bekend idd. Maar al met al doen we het best wel prima toch :7
Hihi ja ik lift ook met vriendje mee en verder collega's vooral.
Baal soms wel dat mensen steeds meer gaan settelen en minder even ergens heen gaan, zij hebben alles al gedaan.

Jawel al dubbelcheck ik nog steeds wel dingen bij oma zoals grote uitgaven enzo zelf beslissingen nemen vind ik bij vlagen nog best lastig. Maar wat wil ik heb 19 jaar lang niks mogen beslissen dus mag nog wel 19 jaar oefenen :+
pi_99154257
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:58 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja dat wilde ik al langer zeggen, ik vind het zo lief om te lezen dat jij nog zo hecht bent met je oma O+ dat lijkt me toch iets dat minder kan worden naar mate je ouder wordt.
In normale situaties wel ja :)
pi_99154272
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:58 schreef Siral het volgende:
Hoii ben ik weer, nog geen kans gehad om alles bij te lezen maar doe ik straks wel hihi. Ik moet nu door naar mijn sollicitatie, druk druk :D
Succes Siral!!
pi_99154291
Ohh gaat het hier over gepest worden? Laat me er niet over meepraten.......

nu ga ik naar mn sollicitatie :W
pi_99154301
ik ben ook gepest...

vooral in groep 6,7 en 8 ...

Bah... ik zat maar met 2 andere meisjes in de klas..
En ik hoorde er niet bij en ze maakte me altijd belachelijk.
En het werd nog erger toen mijn moeder op die basisschool ging werken ;(

Middelbare school had ik wel 2 vriendinnen :') en ik was echt heel erg onzeker..
Ik werd gelukkig niet meer gepest, meer een soort van genegeerd door de "populaire mensen"

MTS was geweldig, ongelooflijk.
Weet nog dat ik bijna huilend mijn moeder opbelde om te zeggen dat iedereen mij gewoon aardig vond :') En ik blijkbaar toch wel leuk was om mee om te gaan..

Die MTS heeft me gered.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_99154355
quote:

[..]

Maar dan moet je niet:

[..]

Mjaah, laat ik voorop stellen dat ik ook geen engeltje ben geweest, de crap die ik uitgehaald heb na mijn puberteit. Mijn pa is grijs door mij :X :')

[ Bericht 53% gewijzigd door _aurum_ op 07-07-2011 15:54:29 ]
pi_99154360
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:02 schreef progje het volgende:
ik ben ook gepest...

vooral in groep 6,7 en 8 ...

Bah... ik zat maar met 2 andere meisjes in de klas..
En ik hoorde er niet bij en ze maakte me altijd belachelijk.
En het werd nog erger toen mijn moeder op die basisschool ging werken ;(

Middelbare school had ik wel 2 vriendinnen :') en ik was echt heel erg onzeker..
Ik werd gelukkig niet meer gepest, meer een soort van genegeerd door de "populaire mensen"

MTS was geweldig, ongelooflijk.
Weet nog dat ik bijna huilend mijn moeder opbelde om te zeggen dat iedereen mij gewoon aardig vond :') En ik blijkbaar toch wel leuk was om mee om te gaan..

Die MTS heeft me gered.
Awww ;( :*
pi_99154384
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Succes Siral!!
danku danku :D
pi_99154387
quote:
Feestje iemand? ;)
Fijn O+ en leuk, feestjes! *O*
pi_99154398
Heftig..

[ Bericht 98% gewijzigd door Probability op 07-07-2011 15:50:14 ]
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:04:57 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99154412
Heftig MI.. kan me voorstellen dat je daar 'schade' van oploopt.

Mijn thuissituatie was om andere redenen vervelend.. voor degenen die het willen weten:

SPOILER
pi_99154449
Succes Siral! ^O^

Jemig zeg, dit maakt wel wat los.. herinneringen waar ik wel es klaar mee wil zijn (en meestal ook wel ben, dat scheelt) maar meer nog.. mijn oudste gaat dalijk naar de middelbare school.. er is maar so much waar ik de kids voor kan beschermen en dat wordt steeds minder en dat vind ik zwaar sucken.
Hoewel ik denk ik wel meer snap van mijn kids dan mijn ouders destijds van mij, maar dat dachten zij wellicht ook..

Ik ga maar even theedrinken ofzo..
pi_99154452
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:00 schreef V1z0R het volgende:
Ben na m'n 14e niet meer gepest trouwens! Blijkt dat mensen niet zo snel durven tegen iemand die boven ze uit torent. :')
SPOILER: Voor de liefhebbers:
jawel hoor....

Oh, en ik mis mijn oma echt heel erg. Helaas.

Boh, ik ben zo labiel de laatste dagen!
pi_99154459
Ml, ik lees nu jouw verhaal. Wat heftig :o :'( .

Progje, ik vond het ook zo'n eye-opener toen ik aan mijn vervolgopleiding begon. Ik paste gewoon écht ergens bij O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99154476
Dat haar afknippen :o maar idd, communicatie en psychische problemen en pure chantage tussen hen onderling heeft mij niet geholpen.
Hoe gaat het nu dan bij jou?

[ Bericht 82% gewijzigd door Ml-etje op 07-07-2011 15:39:53 ]
pi_99154501
MI ik lees net je verhaal pfff... krijg er rilling van... ;( :*

XM wat jij hebt meegemaakt bah ook al zo heftig ;( :*
pi_99154586
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:06 schreef Phaidra het volgende:

Progje, ik vond het ook zo'n eye-opener toen ik aan mijn vervolgopleiding begon. Ik paste gewoon écht ergens bij O+ .
Heerlijk he O+ O+
pi_99154607
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:03 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mjaah, laat ik voorop stellen dat ik ook geen engeltje ben geweest, de crap die ik uitgehaald heb na mijn puberteit. Mijn pa is grijs door mij :X :')

SPOILER
Heftig -O-

Waar liggen jouw roots?
pi_99154638
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

Mijn thuissituatie was om andere redenen vervelend.. voor degenen die het willen weten:

SPOILER
Jeetje XM :{
SPOILER
pi_99154668
quote:

SPOILER
SPOILER
pi_99154685
quote:

SPOILER
O wat heftig XM! Ben er helemaal stil van -O- Je zou bijna denken dat je tijdelijk ergens anders had moeten/kunnen wonen. Pff.
pi_99154730
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

jawel hoor....

Oh, en ik mis mijn oma echt heel erg. Helaas.

Boh, ik ben zo labiel de laatste dagen!
:* even uithuilen dan :Y dat helpt en kun je fris weer verder.Al helpt het natuurlijk niet dat je nu "alleen" bent.
pi_99154793
Wel bijzonder eigks dat we eigenlijk allemaal wel iets hebben dat ook veel te maken heeft met communicatie en allemaal hier zitten te typen...
Sorry voor degenen die ik nu even fijntjes generaliseer :+
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:13:35 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99154807
Meh. Ik krijg ook weer een beetje een sads.

Ik doe allemaal koesjes :* voor XM en Aurum en Progje en MI en Mar en verders.

En verders heb ik niet zoveel te melden... Mijn verhaaltje kennen jullie toch al dus ga ik die maar niet herhalen, want van het neerzetten word ik toch meer een sad panda dan een positive panda :P
pi_99154819
Mijn broertje is wel echt gepest, of nou ja 'echt', hij reageerde er heftig op. Achter na gezeten worden na schooltijd etc. Heb als 'grote zus' nog wel eens wat tikken uitgedeeld, of in de buurt gestaan mocht het uit de hand lopen.

[ Bericht 46% gewijzigd door Probability op 07-07-2011 15:49:44 ]
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:15:53 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99154891
Ik had mn moeder ook niet in de steek willen laten. Ik was ook een van de weinigen met wie ze erover kon praten, die het snapte, juist omdat we in hetzelfde schuitje zaten.

SPOILER
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekHoesjes? Casetify!Bonprix
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:15:59 #111
332853 Probability
pi_99154896
quote:

[..]

Maar dan moet je niet:

[..]

SPOILER
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:16:17 #112
178222 ihatefastcars
pi_99154909
quote:
9s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

En verders heb ik niet zoveel te melden... Mijn verhaaltje kennen jullie toch al dus ga ik die maar niet herhalen, want van het neerzetten word ik toch meer een sad panda dan een positive panda :P
Wat Maria zegt. Behalve 't laatste deel: mijn verhaal is grotendeels niet bekend maar dat wil ik ook heel graag zo houden eigenlijk. :@
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:16:54 #113
223828 Phaidra
pi_99154940
quote:
9s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

^^ + een additional :* voor Maria herself!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:17:51 #114
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_99154990
yay! als het goed is hebben we over een week vast internet! *) als de goden het willen, als die het niet willen moet er een engineer komen om de lijn aan te leggen :') ze hadden geen gegevens van ons huis :')
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 15:18:34 #115
70532 loveli
N
pi_99155020
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:13 schreef Ml-etje het volgende:
Wel bijzonder eigks dat we eigenlijk allemaal wel iets hebben dat ook veel te maken heeft met communicatie en allemaal hier zitten te typen...
^^
crap in = crap out
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:19:17 #116
93603 V1z0R
Hoi
pi_99155050
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:13 schreef Ml-etje het volgende:
Sorry voor degenen die ik nu even fijntjes generaliseer :+
Thats so 1!
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:20:21 #117
332853 Probability
pi_99155103
Wel heel erg fijn dat jullie (zo klinken de meesten dan) niet vol haatgevoelens zitten :o
Lijkt mij zo zwaar, met haatgevoelens te leven -O-
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:20:50 #118
287558 anna82
pi_99155120
Och jee, ik ben normaal niet zo van de kleffigheden, maar nu wil ik iedereen hier wel een dikke virtuele knuffel geven! :* voor wie het kan/kon gebruiken...

XM, met je gekke gedachten. Niet doen hoor! :*
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 15:21:29 #119
70532 loveli
N
pi_99155150
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:20 schreef Probability het volgende:
Wel heel erg fijn dat jullie (zo klinken de meesten dan) niet vol haatgevoelens zitten :o
Dat is juist verspilde energie. Heb het wel zo hier en daar gehad, blij dat ik eraf ben.
crap in = crap out
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:24:06 #120
216210 Ml-etje
pi_99155265
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had mn moeder ook niet in de steek willen laten. Ik was ook een van de weinigen met wie ze erover kon praten, die het snapte, juist omdat we in hetzelfde schuitje zaten.

SPOILER
XM doe niet zo gek! Niet zo denken hoor, daar knap je echt niet van op :*
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlVattenfall cadeau
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:24:58 #121
223810 _aurum_
pi_99155305
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat haar afknippen :o maar idd, communicatie en psychische problemen en pure chantage tussen hen onderling heeft mij niet geholpen.
Hoe gaat het nu dan bij jou?
O+

[ Bericht 65% gewijzigd door _aurum_ op 07-07-2011 15:55:33 ]
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:25:54 #122
216210 Ml-etje
pi_99155341
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:15 schreef Probability het volgende:

[..]

SPOILER
[spoiler]en wegspoiler]

[ Bericht 21% gewijzigd door Ml-etje op 07-07-2011 18:18:52 ]
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 15:26:14 #123
70532 loveli
N
pi_99155352
:*
crap in = crap out
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:27:29 #124
216210 Ml-etje
pi_99155408
Dat hebben ze dan echt heel goed aangepakt uiteindelijk.
En jij ook :Y

[ Bericht 90% gewijzigd door Ml-etje op 07-07-2011 18:18:25 ]
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:29:16 #125
216210 Ml-etje
pi_99155499
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:20 schreef Probability het volgende:
Dan ben je er alsnog hele dagen mee bezig en dan voel je je pas echt rot.
Soms knal je er tegenaan en dan is het even :{ }:| :{ ;( maar dan gewoon weer doorgaan.
It's my life ;)
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:30:30 #126
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_99155555
ik heb nog wel eens een soort 'bewijsdrang': zie mij eens gelukkig zijn, en iemand gelukkig met mij zijn.
Sinds iemand ooit tegen me zei 'geniet maar van 't feit dat je je goed voelt, straks voel je je toch weer kut en mogen wij dat weer aanhoren', vrienden, dacht ik, die me dacht ik, hielpen door een periode na het pesten waarin ALLES op z'n kop stond in mn hoofd..

Ze waren ervan overtuigd dat ik niet gelukkig kon en wilde zijn en hebben me laten vallen als 'n baksteen... Heb nu wel kennissen, geen vrienden. Daarom is hierheen verhuizen ook zo makkelijk: laat toch niemand achter :') :@ ;(

En nou ja, vrienschappen vind ik ook gewoon erg moeilijk. Ben erg op mezelf en deel graag zelf mn tijd in en te lang in gezelschap van iemand anders dan Mr.mo maakt me onzeker en dus kribbig.. :')

Ik hou van FOK! O+
Ja doei.
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:30:35 #127
223810 _aurum_
pi_99155560
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat hebben ze dan echt heel goed aangepakt uiteindelijk.
En jij ook :Y
:Y

En mijn man heeft ook wel geholpen hoor. Die heeft engelengeduld gehad :X Ik had geen muur maar een gepantserd fort om me heen gebouwd
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:32:17 #128
93603 V1z0R
Hoi
pi_99155644
Dan ben je wel zo'n beer nodig om 'm af te breken :D
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:34:45 #129
216210 Ml-etje
pi_99155766
XM?

SPOILER
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:35:30 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99155819
quote:
15s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:34 schreef Ml-etje het volgende:
XM?

SPOILER
:@

Er ligt nog wel een kat naast me te pitten.
Big Fish GamesVattenfall cadeauMailbird - E-mail made beautiful
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:35:40 #131
223810 _aurum_
pi_99155827
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dan ben je wel zo'n beer nodig om 'm af te breken :D
zo had ik het nog niet bekeken :P
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:35:57 #132
216210 Ml-etje
pi_99155842
Dat geloof ik graag.
Mijn Mr heeft een goede tactiek moeten ontwikkelen om uberhaupt een opmerking te kunnen maken zonder neergesabelt te worden :P
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:36:23 #133
223810 _aurum_
pi_99155866
ik ga straks trouwens wel ff mijn posts weghalen. Willen de mensen die me gequote hebben dat ajb. ook doen?

thx :*
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:36:41 #134
216210 Ml-etje
pi_99155878
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:@

Er ligt nog wel een kat naast me te pitten.
Knuffel die dan maar :*
En wees blij dat je hier niet om de hoek woont ;)
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:37:30 #135
216210 Ml-etje
pi_99155915
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:36 schreef _aurum_ het volgende:
ik ga straks trouwens wel ff mijn posts weghalen. Willen de mensen die me gequote hebben dat ajb. ook doen?

thx :*
^O^
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:41:18 #136
223810 _aurum_
pi_99156083
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:48:50 #137
342877 Mini.
pi_99156429
Tjee, wat een verhalen allemaal. :o Een dikke :* voor jullie allemaal!

Mijn jeugd was eigenlijk gewoon goed. :+ Wel vaak buitengesloten gevoeld omdat ik enorm verlegen was en nooit gekozen met gym, maar nooit "actief" gepest ofzo. Ik realiseer me nu wel weer hoe blij ik mag zijn met mijn ouders...
Know that while you sleep
Everything has changed
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:52:52 #138
148689 Muis006
pi_99156619
Jatje, de eerste zit erin.

Verder :* voor alle verhalen
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:54:41 #139
255877 Nallie
Einde.
pi_99156717
Wat een narigheid allemaal :'( Iemand nog blij nieuws?
Be someone that makes you happy
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:55:53 #140
287558 anna82
pi_99156778
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:52 schreef Muis006 het volgende:
Jatje, de eerste zit erin.
Geef hem van jatje!
/flauw
Zoek je mobiel op gsmwebZoek je mobiel op gsmwebAliExpress - die hebben ALLES!
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:56:31 #141
287558 anna82
pi_99156809
Ik doe nog een extra T: augurk met plakjes kaas, yum!
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:56:43 #142
332853 Probability
pi_99156819
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:54 schreef Nallie het volgende:
Uh. Ik heb vakantie maar ik heb er de kracht niet voor.
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:57:39 #143
255877 Nallie
Einde.
pi_99156862
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:56 schreef Probability het volgende:

[..]

Uh. Ik heb vakantie maar ik heb er de kracht niet voor.
Lekkerr! Ik heb maiskoekjes :)
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:58:38 #144
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_99156913
Ze beloven hier al 3 dagen slecht weer, maar het is nog steeds heerlijk :') :P Is dat goed nieuws? :P
Ja doei.
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:59:16 #145
255877 Nallie
Einde.
pi_99156945
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ze beloven hier al 3 dagen slecht weer, maar het is nog steeds heerlijk :') :P Is dat goed nieuws? :P
Pas als t echt echt zomer is dan is dat goed nieuws :)
Maar jij zit niet in NL of wel?
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:59:34 #146
342877 Mini.
pi_99156965
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:54 schreef Nallie het volgende:
Je hebt wel een goed moment gekozen om mee te gaan posten hè? :P

Hier komt de zon in elk geval door!
Everything has changed
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:00:34 #147
223810 _aurum_
pi_99157016
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:00:34 #148
332853 Probability
pi_99157017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:57 schreef Nallie het volgende:

[..]

Lekkerr! Ik heb maiskoekjes :)
Ja nou ja. Ik voel mij een beetje een nietsnut en ik zou wat meer een Stepford Wife willen zijn maar daar ben ik te chaotisch voor en ik heb te veel spullen :'(!

*idee*

Wie wil er spullen?

Haha.
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:01:23 #149
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99157068

good mood squirl.

Gemaakt door de Duutser! O+
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:01:34 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99157075
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:55 schreef anna82 het volgende:

[..]

Geef hem van jatje!
/flauw
:D

:7

Ik heb geen zin om boodschappen te doen. Dus ik heb voor avondeten de keuze uit linzen met rijst en ui, gebakken ei met brood of pasta met tomatensaus met wortel en bleekselderij en feta :+

Mjam mjam _O-
Tot nu toe winnen de linzen in mijn perceptie oO<
Boek je safari bij Beekse BergenHoesjes? Casetify!Boek goedkoper bij booking.com
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 16:02:12 #151
70532 loveli
N
pi_99157107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

good mood squirl.

Knap van de Duutser, het lijkt wel een echte!
crap in = crap out
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:02:26 #152
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_99157122
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Pas als t echt echt zomer is dan is dat goed nieuws :)
Maar jij zit niet in NL of wel?
Engeland :P dus slecht weer was wel ingecalculeerd ;)
Ja doei.
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:02:26 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99157123
quote:
[ afbeelding ]

good mood squirl.

Cuuuute O+
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:03:30 #154
255877 Nallie
Einde.
pi_99157166
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:7

Ik heb geen zin om boodschappen te doen. Dus ik heb voor avondeten de keuze uit linzen met rijst en ui, gebakken ei met brood of pasta met tomatensaus met wortel en bleekselderij en feta :+

Mjam mjam _O-
Tot nu toe winnen de linzen in mijn perceptie oO<
Vind de pasta ook wel lekker klinken, kan je de uit ook nog bij doen ;)
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:03:40 #155
344033 uw_koninklijke_sneuheid
pi_99157175
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:00 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja nou ja. Ik voel mij een beetje een nietsnut en ik zou wat meer een Stepford Wife willen zijn maar daar ben ik te chaotisch voor en ik heb te veel spullen :'(!

*idee*

Wie wil er spullen?

Haha.
Ik heb een doos met spullen (dvd's, glazen, dat soort rommel) op m'n kamer en wie wil mag wat meenemen :') met max van een paar dingen want ik heb een hekel aan lui die dingen willen omdat ze gratis zijn ipv dat ze iets willen omdat ze het leuk vinden.
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:05:02 #156
332853 Probability
pi_99157231
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:03 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Ik heb een doos met spullen (dvd's, glazen, dat soort rommel) op m'n kamer en wie wil mag wat meenemen :') met max van een paar dingen want ik heb een hekel aan lui die dingen willen omdat ze gratis zijn ipv dat ze iets willen omdat ze het leuk vinden.
Ja dat is wel een goede :)
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:05:43 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99157262
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:03 schreef Nallie het volgende:

[..]

Vind de pasta ook wel lekker klinken, kan je de uit ook nog bij doen ;)
True, heb nog nooit een dergelijke combi op, maar het werkt vast wel :D
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:06:17 #158
93603 V1z0R
Hoi
pi_99157286
quote:
Erg kjoewt, maar wat een lelijke eend zeg :') :D

Lijstje van DVD's UKS?
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:06:54 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99157312
Ik vraag me trouwens af of sinds die 'rapporteer deze post aan een moderator' klop zo dicht op de quote-knop zit, de moderators het veul drukker hebben gekregen? :P Mo, MI?

Bij deze vast sorry als ik ooit een van jullie per ongeluk rapporteer :') :+
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:07:27 #160
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99157335
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Knap van de Duutser, het lijkt wel een echte!
ik heb hem ingesteld als bureaublad achtergrond.

Cheesy!
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBekijk het streamingaanbod van PrimevideoDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:09:02 #161
pi_99157408
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:06 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Erg kjoewt, maar wat een lelijke eend zeg :') :D

Lijstje van DVD's UKS?
Onder andere de power unlimited dvd jongen, jazekers. En nog meer rotzooi als the librarian :') dat soort shit.
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:10:19 #162
223810 _aurum_
pi_99157463
ik heb je foto's gezien Siral, je bent niet vel over been en met 45 kg zie je er idd beter uit dan met 42 kg.

Ik hoop dat je je balans kan hervinden en weer langzaamaan zwaarder wordt, denkt dat je je beter zal voelen.

Ik vind je bovenlijf wel erg mager....
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:11:09 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99157497
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Onder andere de power unlimited dvd jongen, jazekers. En nog meer rotzooi als the librarian :') dat soort shit.
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:13:18 #164
93603 V1z0R
Hoi
pi_99157587
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Power Unlimited :D
Edit: blijkt het over krachttraining te gaan :o Dacht een DVD die bij het blaadje Power Unlimited zat... :D

Biodome, Beetlejuice, Batman Forever, Kevin & Perry go large!, Rambo First Blood part1, Robocop, Half Baked...
^^ 1 van die toevallig? :@
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:16:21 #165
148689 Muis006
pi_99157725
Beetlejuice O+

Oh jongens nog 1x! Wie durft?
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:16:37 #166
100341 MarMar
pi_99157738
jinx?
... komt mijn dochter net thuis uit school met een dikke wang.. in haar gezicht getrapt door een meisje uit de klas terwijl ze op de grond lag. Gewoon zomaar zonder aanleiding, ze lag op de grond omdat ze met een ander meisje de stabiele zijligging aan het oefenen was..

De boosdoener woont hier vlakbij, haalt wel vaker rottigheid uit, heeft wel ouders waar mee te praten valt dus mijn man is daar ook meteen even naartoe gegaan en ik heb nog gebeld met haar meester.
Zo kut dat dit nog net voor de vakantie en het afscheid van de basisschool gebeurt :(
En dan moet ik het er ook nog uittrekken bij mijn dochter omdat ze niet wil dat ik me zorgen maak.. verdorie meis, dat is mijn job, ik ben je moeder!

meh ;(

Net ook haar vader (mijn ex dus) gebeld, die wil meteen aangifte doen, maar we wachten even af wat er morgen gebeurt op school en hoe het door de ouders opgepakt wordt. Mijn ervaring is dat die ouders het wel serieus oppakken.

Vanavond als de kids op bed liggen ga ik maar es een potje janken geloof ik.
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:16:58 #167
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99157751
Beetje laat, was boodschappen doen, maar voor iedereen een kusje :*
Kwak
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:17:46 #168
148689 Muis006
pi_99157787
quote:
15s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:16 schreef MarMar het volgende:
jinx?
... komt mijn dochter net thuis uit school met een dikke wang.. in haar gezicht getrapt door een meisje uit de klas terwijl ze op de grond lag. Gewoon zomaar zonder aanleiding, ze lag op de grond omdat ze met een ander meisje de stabiele zijligging aan het oefenen was..

De boosdoener woont hier vlakbij, haalt wel vaker rottigheid uit, heeft wel ouders waar mee te praten valt dus mijn man is daar ook meteen even naartoe gegaan en ik heb nog gebeld met haar meester.
Zo kut dat dit nog net voor de vakantie en het afscheid van de basisschool gebeurt :(
En dan moet ik het er ook nog uittrekken bij mijn dochter omdat ze niet wil dat ik me zorgen maak.. verdorie meis, dat is mijn job, ik ben je moeder!

meh ;(

Net ook haar vader (mijn ex dus) gebeld, die wil meteen aangifte doen, maar we wachten even af wat er morgen gebeurt op school en hoe het door de ouders opgepakt wordt. Mijn ervaring is dat die ouders het wel serieus oppakken.

Nouja zeg!

Hoe is het met je dochter? Heeft ze pijn?
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:18:15 #169
255877 Nallie
Einde.
pi_99157803
quote:
jinx?

meh ;(

Oh nee wat naar! Knap dat je je in kan houden voor je dochter. Goed dat jullie het meteen aanpakken! Sterkte!
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:20:34 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99157891
Mar! Nee toch :o Digi-smakje op je dochter's wang, hopelijk pakken de ouders en de school het goed aan :{ Getver.
AliExpress - die hebben ALLES!ANWB VerzekeringenZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:20:36 #171
52646 progje
Blub
pi_99157892
Wat naar MarMar :{

Kan begrijpen dat je zin hebt om een potje te janken ;( :*

Goed dat jullie het gelijk zo actief aanpakken!
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:20:43 #172
pi_99157899
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Power Unlimited :D
Edit: blijkt het over krachttraining te gaan :o Dacht een DVD die bij het blaadje Power Unlimited zat... :D

Biodome, Beetlejuice, Batman Forever, Kevin & Perry go large!, Rambo First Blood part1, Robocop, Half Baked...
^^ 1 van die toevallig? :@
Als ik in de spiegel kijk zie ik dat je geen kracht krijgt van al die dingen die worden behandeld in die power unlimited dvd :') maar die films ken ik toch allemaal niet of heb ik niet dus die kans is klein. Misschien zit er per ongeluk ook nog wel een dvd tussen van Steven Seagal _O_

Ik ken ongeveer 10 films, heb er geen geduld voor.
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:21:04 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99157913
Heftig allemaal...
Zo heeft bijna iedereen een verleden waar je niet altijd vrolijk van wordt.
Het maakt of breekt je, Hoe dan ook, het vormt je.
Sterkte lieve slankies, mag het helpen: Zonder jullie was mijn leven lang zo fijn niet O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:21:42 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99157946
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Heftig allemaal...
Zo heeft bijna iedereen een verleden waar je niet altijd vrolijk van wordt.
Het maakt of breekt je, Hoe dan ook, het vormt je.
Sterkte lieve slankies, mag het helpen: Zonder jullie was mijn leven lang zo fijn niet O+
Awww! O+

Aaaaaaaaaaaaaalles is liefdeeee! </Blof>
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:22:52 #175
178222 ihatefastcars
pi_99157989
:{ Oh, bah, MarMar wat ontzettend naar!

En O+ uniekhoorn.
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:23:47 #176
100341 MarMar
pi_99158030
Ze zit nu lekkerr te tekenen met haar zusje, wang doet wel zeer en een beetje hoofdpijn, gelukkig ben ik goed in verplegen, net even goed gekoeld. Ze is wel weer vrolijk zo te zien.. ik hou d'r stiekem goed in de gaten!
Morgen heeft ze haar feestje, dat zal haar wel opbeuren denk ik.
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:28:44 #177
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_99158202
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:06 schreef Phaidra het volgende:
Ml, ik lees nu jouw verhaal. Wat heftig :o :'( .

Dat laatste had ik pas toen ik mijn opleiding 2 jaar geleden voor het werk ging doen O+ Het zal ook wel geholpen hebben dat ik niet meer zo sociaal fobisch ben :+

Verder zeer incidenteel gepest, alleen bij overgang basis-hoger onderwijs hadden de 'vriendinnen' bij wie ik in de klas zat zich ineens laten overplaatsen naar de andere klas, zodat ik dus niemand bekends meer had -O- stomme wijven :{w
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:37:44 #178
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99158580
Ik heb een klein lijstje, lang geslapen en om 17.00 uur al eten want aanstaande moet straks weg.

O/L: boterham kaas, boterham kipfilet, beschuit jam, beker melk
S: 2 uur wandelen (auw! maar nu gaat het best goed)
T's: gekookte ei, nectarine, peer, stuk meloen, appel, stukje cake
D: Gegrilde halve paprika, gegrilde halve siepel, 4 gegrilde champignons, halve bloemkool, half blik dop/wortelen, gegrilde koolvisfilet
T: 450 gr kwark
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:42:12 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99158765
Zo, weer thuis. Even omgefietst via Scheveningen O+. Ga zo eens die aardbeien met balsamico en munt maken :9~.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:48:41 #180
342877 Mini.
pi_99159010
Ah bah MarMar, wat naar! ;( :*
Everything has changed
Boek je safari bij Beekse BergenDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:53:06 #181
342877 Mini.
pi_99159176
Oh XM, ging jij nou weleens bij SportCity naar de sauna na het sporten? Weet jij (of iemand anders) of je daar badkleding aan moet?
Everything has changed
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:54:16 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99159218
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:53 schreef Mini. het volgende:
Oh XM, ging jij nou weleens bij SportCity naar de sauna na het sporten? Weet jij (of iemand anders) of je daar badkleding aan moet?
In Gouda moet je nakend. Ik ga alleen als er niemand anders is.
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:56:25 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99159304
De aardbeien moeten 3 uur marineren ;( :'). Naja, ga ik intussen maar spaghetti maken. Zal straks jullie verhalen nog even lezen!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:57:34 #184
342877 Mini.
pi_99159332
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

In Gouda moet je nakend. Ik ga alleen als er niemand anders is.
Ah, okee. :) Ik wil straks ook even gaan, voor het eerst, maar ik vroeg me dat opeens af. Niet zo handig als we daar als enige naakt staan. :P Ik hoop inderdaad dat het niet al te druk is, of in elk geval niet met die opgepompte types die er soms rondlopen.
Everything has changed
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:59:46 #185
93603 V1z0R
Hoi
pi_99159406
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:20 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Als ik in de spiegel kijk zie ik dat je geen kracht krijgt van al die dingen die worden behandeld in die power unlimited dvd :') maar die films ken ik toch allemaal niet of heb ik niet dus die kans is klein. Misschien zit er per ongeluk ook nog wel een dvd tussen van Steven Seagal _O_

Ik ken ongeveer 10 films, heb er geen geduld voor.
Ennuh Steven Seagal _O_

Uniek O+

* sportschoolwaarts!
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:02:31 #186
117113 Perruche
Muffin!
pi_99159520
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:53 schreef Mini. het volgende:
Nee, naakt. Bij ons.
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:03:59 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99159582
Dat mis ik nu ook wel, sporten -O-. Meh.
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:04:54 #188
52646 progje
Blub
pi_99159619
Maria ken je dit drankje eigenlijk?

http://www.drinksolmate.com/
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:05:27 #189
pi_99159645
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ennuh Steven Seagal _O_

Uniek O+

* sportschoolwaarts!
Films met hen kan ik nog wel kijken, kan me nooit zo lang me concentreren op een film maar met films met hem kun je gerust even boodschappen doen zonder wat te missen.
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:07:53 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99159746
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:05 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Films met hen kan ik nog wel kijken, kan me nooit zo lang me concentreren op een film maar met films met hem kun je gerust even boodschappen doen zonder wat te missen.
Zoals je Bold and the Beautiful 10 jaar kunt missen zonder wat te missen :'). It's still about de broek en de rits :P (copyright bij kwak :P)
Niet meer actief op Fok!
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBekijk het streamingaanbod van PrimevideoF1 Store - Voor al je F1 Gear
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:12:25 #191
148689 Muis006
pi_99159950
Zeg Glowmouse hou eens op met mijn pohi nalezen!
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:25:48 #192
100341 MarMar
pi_99160491
Vannacht wekadvies voor de dame, aangezien ze zich niet zo lekker voelt (kan net zo goed de schok zijn en gewoon de pijn) zekere voor het zekere nemen.. hersenschudding valt nog niet uit te sluiten.
Ze lag op haar zij en de trap kwam van bovenaf, dat komt hard aan :X
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:26:15 #193
332853 Probability
pi_99160514
quote:
13s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:25 schreef MarMar het volgende:
Vannacht wekadvies voor de dame, aangezien ze zich niet zo lekker voelt (kan net zo goed de schok zijn en gewoon de pijn) zekere voor het zekere nemen.. hersenschudding valt nog niet uit te sluiten.
Ze lag op haar zij en de trap kwam van bovenaf, dat komt hard aan :X
Ziek. Hoe oud is dat meisje?
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:27:26 #194
100341 MarMar
pi_99160566
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:26 schreef Probability het volgende:

[..]

Ziek. Hoe oud is dat meisje?
net 12..
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:28:07 #195
332853 Probability
pi_99160593
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:27 schreef MarMar het volgende:

[..]

net 12..
Ik zou denk ik wel aangifte doen. Moeilijk. Als het een jongetje was geweest had je het wss sowieso gedaan. En als ze 14 was ook. Moeilijk, moeilijke leeftijd. Maar oud genoeg om te beseffen dat dit totaal niet door de beugel kan.
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:31:21 #196
100341 MarMar
pi_99160732
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:28 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik zou denk ik wel aangifte doen. Moeilijk. Als het een jongetje was geweest had je het wss sowieso gedaan. En als ze 14 was ook. Moeilijk, moeilijke leeftijd. Maar oud genoeg om te beseffen dat dit totaal niet door de beugel kan.
Ik denk dat ik sowieso afwacht wat de ouders en school ermee doen. We kennen de ouders ook, wel vaker (veel onschuldigere) akkefietjes gehad en er valt altijd goed met ze te praten. Ik denk dat zij zich ook rotgeschrokken zijn.
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:34:35 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99160851
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:04 schreef progje het volgende:
Maria ken je dit drankje eigenlijk?

http://www.drinksolmate.com/
Nee ik ken het niet! Ziet er wel vrolijk uit O+ Is het lekker? Zoetig?
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:38:01 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99160988
quote:
jinx?

meh ;(

:{ Jezus... ik zou idd ook even afwachten hoe school en ouders ermee omgaan en op basis daarvan bepalen of je aangifte doet. Want dit kan écht niet, zoiets heb ik nooit meegemaakt.

Tis voor die ouders ook naar dat hun kind zo doet en als zij het goed oppakken, zou ik het laten zitten, denk ik.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:45:49 #199
100341 MarMar
pi_99161255
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:{ Jezus... ik zou idd ook even afwachten hoe school en ouders ermee omgaan en op basis daarvan bepalen of je aangifte doet. Want dit kan écht niet, zoiets heb ik nooit meegemaakt.

Tis voor die ouders ook naar dat hun kind zo doet en als zij het goed oppakken, zou ik het laten zitten, denk ik.
Dat idd.. het gaat mij er niet om om verhaal te halen, maar dat er iets moet gebeuren met dat kind lijkt me evident. Ik zou zelfs liever hebben dat de ouders dat oppakken en met dat meisje naar een therapeut of iets toegaan ipv via de politie.

Kind ziet nu wel erg bleek, ben benieuwd hoe het vannacht gaat.
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:51:17 #200
52646 progje
Blub
pi_99161484
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee ik ken het niet! Ziet er wel vrolijk uit O+ Is het lekker? Zoetig?
yep het is inderdaad een beetje zoetig :9
Maar niet super zoet. lekker fris
Vattenfall cadeauHoesjes? Casetify!Hoesjes? Casetify!
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:53:00 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99161548
Aw MarMar. Kan me ook zo voorstellen dat ze erg geschrokken is! -O-

Progje: klinkt goed :9 waar haalt men zoiets? 8-)
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:53:34 #202
52646 progje
Blub
pi_99161570
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw MarMar. Kan me ook zo voorstellen dat ze erg geschrokken is! -O-

Progje: klinkt goed :9 waar haalt men zoiets? 8-)
De jumbo (supermarkt) verkoopt het en de natuurwinkel hier ook
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:03:09 #203
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99161906
he bah, MarMar.

Zo. Thuis. Eindelijk. Wat een lange dag. En nu wou ik wassen en zijn alle wasmachines bezet....Dan van het weekend maar, ofzo.

Boh, ik ben echt afgepeigerd...het is echt de hoogste tijd voor vakantie...Het liefst zou ik nu even tegen de Duutser aan kruipen, en de rest van de wereld even vergeten.

Nog 7 dagen!
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:03:37 #204
859 Isabeau
ISFP
pi_99161931
Wat een nare verhalen hier allemaal :{ Onderbouwt het gezegde 'elk huisje heeft zijn kruisje' wel weer. Een extra knuffel voor de dochter van Marmar {{{{{}}}}}

Ik vraag me alleen af waarom jullie zoveel tekst in spoilertags zetten? Ik vind het toch wel lastig lezen eerlijk gezegd en zie niet zo goed in waarom je het zou doen. Het gaat overigens gewoon mee voor de googlesearches (sommige mensen denken dat het zo niet door google gevonden wordt).

Vanmiddag halve zak Engelse drop opgegeten :@ Ik kan geen maat houden -O- Mijn grote probleem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:06:51 #205
342877 Mini.
pi_99162020
Quotes in spoilers zijn niet meer te zien als iemand het quote (voor als je je post later weer weg wilt editten). Verder is het misschien het idee dat mensen die er geen zin in hebben dan niet door zo'n lap tekst hoeven te scrollen?
Everything has changed
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:08:39 #206
859 Isabeau
ISFP
pi_99162084
quote:
3s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:06 schreef Mini. het volgende:
Quotes in spoilers zijn niet meer te zien als iemand het quote (voor als je je post later weer weg wilt editten). Verder is het misschien het idee dat mensen die er geen zin in hebben dan niet door zo'n lap tekst hoeven te scrollen?
Nou ja, dat laatste vind ik wat onzinnig, dat eerste wist ik niet en begrijp ik dan weer wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:10:44 #207
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_99162156
quote:
8s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Glowmouse hou eens op met mijn pohi nalezen!
lolwut? :')
Ja doei.
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:15:14 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99162314
OK, eindlijstje:

O: yoghurt met banaan
T: halve meloen
T: koekje bij de koffie
L: twee bth bthworst, één bth kaas
B: fietsen naar de markt
T: 250 gram worteltjes
T: twee koekjes bij de thee
B: via Scheveningen naar huis fietsen
T: hand noten (50 gram)
T: rijstwafel (weet ik niet zeker of ik die nou nog gehad heb :'))
D: spaghetti bolognese
T: aardbeien gemarineerd in balsamico-azijn met munt
T: raketijsje

Ik ben wel tevreden :Y
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:19:01 #209
52646 progje
Blub
pi_99162445
heeft iemand het programma de slechtste chauffeur van Nederland gezien..
Die laatst aflevering :X
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:19:50 #210
859 Isabeau
ISFP
pi_99162480
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:19 schreef progje het volgende:
Kan nooit heel rampzalig zijn geweest; ik deed niet mee O-)
Big Fish GamesZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:23:33 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99162619
quote:
Idd. Pim :X :X :X :X :X. Gelukkig is z'n rijbewijs verknipt.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:24:29 #212
216210 Ml-etje
pi_99162649
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Wat een nare verhalen hier allemaal :{ Onderbouwt het gezegde 'elk huisje heeft zijn kruisje' wel weer. Een extra knuffel voor de dochter van Marmar {{{{{}}}}}

Ik vraag me alleen af waarom jullie zoveel tekst in spoilertags zetten? Ik vind het toch wel lastig lezen eerlijk gezegd en zie niet zo goed in waarom je het zou doen. Het gaat overigens gewoon mee voor de googlesearches (sommige mensen denken dat het zo niet door google gevonden wordt).

Vanmiddag halve zak Engelse drop opgegeten :@ Ik kan geen maat houden -O- Mijn grote probleem.
Snap dat het lastig is, ik snoei mijn spoilers achteraf altijd even bij plus dat het een keuze mag blijven wmbt om erop te klikken.

Sperzieboontjes staan op en spareribs met aardappeltjes staan in de oven :+ heb zoooo'n trek!
Morgen gaan de Mr en ik beide extra vroeg werken overdrachtsmomentje voor hem en zijn directeur en voormij gewoon extra vroeg klaar ^O^
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:24:29 #213
223810 _aurum_
pi_99162650
quote:
ik zag gister op dumpert een stukje echt WTH!!!

vraag me af die dude ooit nog durft te rijden.
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:24:35 #214
859 Isabeau
ISFP
pi_99162653
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:23 schreef Viking84 het volgende:

Idd. Pim :X :X :X :X :X. Gelukkig is z'n rijbewijs verknipt.
Wat was er zo :X :X aan Pim dan?

edit: youtube is O+
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:25:28 #215
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99162674
quote:
[ afbeelding ]

good mood squirl.

O+ !

Ik sla dit rondje even over. Al ben ik wel erg benieuwd naar het verhaal van MI.
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:26:15 #216
93603 V1z0R
Hoi
pi_99162693
Sportschool dicht... :?

Met je eens Vik, net lijstje, al snap ik die raketjes niet :P

Ruben Nicolai die word aangereden :')
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:27:23 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99162716
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat was er zo :X :X aan Pim dan?
Ik wilde zeggen: zie FB :P.

Pim was meer met z'n haar bezig dan met wat er op de weg gebeurde. Hij heeft meerdere keren voor gevaarlijke situaties gezorgd door het stuur los te laten en z'n handen voor z'n ogen te slaan als hij schrok en hij trapte het gaspedaal in als hij in paniek raakte :'). En in de laatste aflevering ging het zó mis dat de presentator en de cameraman in het ziekenhuis behandeld moesten worden voor hun verwondingen :X.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:28:43 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99162756
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:26 schreef V1z0R het volgende:
Sportschool dicht... :?

Met je eens Vik, net lijstje, al snap ik die raketjes niet :P

Ruben Nicolai die word aangereden :')
Raketjes zijn gewoon voor de lekker en dat kan ook, want er zit bijna niks in.

Op het werk vd man van mn zus gaat het niet zo goed en nu wordt hij miss ontslagen, terwijl hij er al bijna 20 jaar werkt. En hij heeft de laatste jaren het aanbod gehad om cursussen te volgen om z'n positie te verstevigen bij evt ontslag, maar hij heeft het even geprobeerd en is er toen mee gekapt, omdat al dat studeren niks voor hem is :X.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:29:36 #219
859 Isabeau
ISFP
pi_99162792
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wilde zeggen: zie FB :P.

Pim was meer met z'n haar bezig dan met wat er op de weg gebeurde. Hij heeft meerdere keren voor gevaarlijke situaties gezorgd door het stuur los te laten en z'n handen voor z'n ogen te slaan als hij schrok en hij trapte het gaspedaal in als hij in paniek raakte :'). En in de laatste aflevering ging het zó mis dat de presentator en de cameraman in het ziekenhuis behandeld moesten worden voor hun verwondingen :X.
omg _O- wat erg!
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:31:11 #220
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99162846
boh, ik heb geen puf om te koken...men, wat ben ik afgedraaid.

@ Vik: ik geloof dat ik dit een goed lijstje vind voor op gewicht blijven, of een goed lijstje vind voor afvallen en hardlopen. Voor afvallen vind ik het wat veel.
AliExpress - die hebben ALLES!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBoek je safari bij Beekse Bergen
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:31:13 #221
216210 Ml-etje
pi_99162848
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Raketjes zijn gewoon voor de lekker en dat kan ook, want er zit bijna niks in.

Op het werk vd man van mn zus gaat het niet zo goed en nu wordt hij miss ontslagen, terwijl hij er al bijna 20 jaar werkt. En hij heeft de laatste jaren het aanbod gehad om cursussen te volgen om z'n positie te verstevigen bij evt ontslag, maar hij heeft het even geprobeerd en is er toen mee gekapt, omdat al dat studeren niks voor hem is :X.
Ontslag op welke grond? Mag ook per pm/dm.
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:31:27 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99162855
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:24 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik zag gister op dumpert een stukje echt WTH!!!

vraag me af die dude ooit nog durft te rijden.
Oh jawel, want hij vindt het zelf allemaal wel meevallen. Dat gedoe in Parijs lag ook alleen maar aan de Fransen :P. Toegegeven: ik zou er ook bloednerveus van worden, al die auto's die van alle kanten opduiken en al dat getoeter.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:32:41 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99162895
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:31 schreef Jagärtrut het volgende:
boh, ik heb geen puf om te koken...men, wat ben ik afgedraaid.

@ Vik: ik geloof dat ik dit een goed lijstje vind voor op gewicht blijven, of een goed lijstje vind voor afvallen en hardlopen. Voor afvallen vind ik het wat veel.
Wat zou er minder aan moeten dan, volgens jou? :).

Ik ben trouwens niet meer zo bewust met afvallen bezig. Probeer gewoon bewust te eten, te zorgen dat ik alles binnen krijg wat ik nodig heb, vier keer per week hardlopen en dan zie ik wel wat er gebeurt :). Ben wel aardig tevreden op dit moment :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:33:24 #224
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99162926
Lijstje

O: 1 boterham jam
L: 2 boterhammen jam
T: banaan

En 't zit er allemaal nog in! *O*
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:34:43 #225
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99162971
*zwaai. Aan het bijlezen. Voelde me vandaag toch niet zo tof, weinig slaap en vergeten lunch mee te nemen is niet slim :+. /obvious. Nu lekker cheeseburgers maken, de triple chocolate brownies van isa maken, mijn verslagen inbinden en foto's van een uitje omzetten. Oh en afwassen zodat ik kan koken/bakken. Ik heb wel genoeg te doen tot 1 uur vannacht vermoed ik :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:34:51 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99162976
De noten hadden vandaag trouwens niet gehoeven. Die bewaar ik voortaan voor karige lijstjes, denk ik.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:35:49 #227
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99163005
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat zou er minder aan moeten dan, volgens jou? :).

Ik ben trouwens niet meer zo bewust met afvallen bezig. Probeer gewoon bewust te eten, te zorgen dat ik alles binnen krijg wat ik nodig heb, vier keer per week hardlopen en dan zie ik wel wat er gebeurt :). Ben wel aardig tevreden op dit moment :).
oh, je doet de Miss_S smiley...

Nogmaals, voor op gewicht blijven is het een mooi lijstje. M'n gevoel zegt dat je hoog in de kcal zit.
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:36:22 #228
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99163019
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:34 schreef Viking84 het volgende:
De noten hadden vandaag trouwens niet gehoeven. Die bewaar ik voortaan voor karige lijstjes, denk ik.
nee, want met 50 gram noten zit je al op 300 kcal, denk ik..
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:37:22 #229
349208 Adverb
Hilariously
pi_99163051
Hee mag ik ook mee doen?

Ben sinds kort actief op Fok. En wil ook wat kilootjes kwijt + was op zoek naar een soort forum waar je hier elkaar tips e.d. kan geven. Gevonden dus! :Y)

Even iets over mezelf: ik ben 23 jaar, 1.78m lang en weeg 77 kg.
Mijn doel is om 65 kg te wegen. Echt overgewicht heb ik niet, maar vanaf mijn 19e (toen woog ik nog 65 kg) ben ik erg veel aangekomen. Dat moet nu veranderen!
En ik ben al een tijdje op weg, want vorig jaar woog ik nog 83 kg.

Qua sport doe ik aan voetbal (3 keer in de week) en loop ik hard (vaak 2 keer in de week).

Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 bruine boterhammen met kaas, 1 kop thee
T: 1 sinaasappel
L: 1 bruine boterham met kaas, 1 glas melk
T: 1/4 deel galia meloen
T: Plak ontbijtkoek
A: Mousakka (klein portie aardappeltjes, rundergehakt, paprika en kaas uit de oven).

Verder drink ik overdag veel water en soms Crystal clear.

Van de 83 naar de 77 kg ging best snel. Ik voel me er veel fitter door al. Maar nu stopt het een beetje... Dit maakt het soms moeilijk :{ Hebben jullie tips om het vol te houden?

:)
Sometimes I've believed as many as six impossible things before breakfast
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:37:43 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99163064
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:36 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, want met 50 gram noten zit je al op 300 kcal, denk ik..
Mooi :) Thx voor je feedback. Kwam ik gepikeerd over? Was ik niet hoor ;).

Nee, de Miss_S-smiley is: :D. Zou ze nog meelezen trouwens? :W.
Niet meer actief op Fok!
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingAliExpress - die hebben ALLES!Zavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:38:09 #231
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99163078
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Als ik dat doe dan word ik heel chagrijnig. En verdrietig. En boos. En aan what if heb je niet zoveel.....
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:39:27 #232
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99163114
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mooi :) Thx voor je feedback. Nee, de Miss_S-smiley is: :D. Zou ze nog meelezen trouwens? :W.
Mijn indirecte bedoeling met die opmerking is dat ik die smiley wel zo over vond komen.

Ik vind dat je wel lekker en gezond eet!

@ Adverb: Ik denk dat je te weinig eet! Ik ga er van uit dat je man bent...en zelfs voor een vrouw is 3 boterhammen en avondeten weinig...
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:40:10 #233
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99163145
quote:

[..]
Lang leve mijn studentenvereniging. O+
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:40:18 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99163150
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:37 schreef Adverb het volgende:
Hee mag ik ook mee doen?
Nee er is een wachtlijst ;). Welkom! :).

quote:
Ben sinds kort actief op Fok. En wil ook wat kilootjes kwijt + was op zoek naar een soort forum waar je hier elkaar tips e.d. kan geven. Gevonden dus! :Y)

Even iets over mezelf: ik ben 23 jaar, 1.78m lang en weeg 77 kg.
Mijn doel is om 65 kg te wegen. Echt overgewicht heb ik niet, maar vanaf mijn 19e (toen woog ik nog 65 kg) ben ik erg veel aangekomen. Dat moet nu veranderen!
En ik ben al een tijdje op weg, want vorig jaar woog ik nog 83 kg.

Qua sport doe ik aan voetbal (3 keer in de week) en loop ik hard (vaak 2 keer in de week).

Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 bruine boterhammen met kaas, 1 kop thee
T: 1 sinaasappel
L: 1 bruine boterham met kaas, 1 glas melk
T: 1/4 deel galia meloen
T: Plak ontbijtkoek
A: Mousakka (klein portie aardappeltjes, rundergehakt, paprika en kaas uit de oven).

Verder drink ik overdag veel water en soms Crystal clear.

Van de 83 naar de 77 kg ging best snel. Ik voel me er veel fitter door al. Maar nu stopt het een beetje... Dit maakt het soms moeilijk :{ Hebben jullie tips om het vol te houden?

:)
Best netjes, maar de ontbijtkoek kun je beter vervangen door iets anders. Verder vind ik het een beetje weinig. En extra boterham bij de lunch?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:40:39 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99163160
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Mijn indirecte bedoeling met die opmerking is dat ik die smiley wel zo over vond komen.

Ik vind dat je wel lekker en gezond eet!

@ Adverb: Ik denk dat je te weinig eet! Ik ga er van uit dat je man bent...en zelfs voor een vrouw is 3 boterhammen en avondeten weinig...
Zie mijn edit ;).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:43:20 #236
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99163250
Okay, wie schopt mij naar m'n keuken om m'n salade in elkaar te flansen? Ik lig echt letargisch op de bank maar heb wel erge honger en fantaseer over bokkepootjes, zoute drop en haribo beertjes...

Terwijl ik zo'n lekkere salade meot maken met spekjes, appel en fetakaas....
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:43:59 #237
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99163267
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Okay, wie schopt mij naar m'n keuken om m'n salade in elkaar te flansen? Ik lig echt letargisch op de bank maar heb wel erge honger en fantaseer over bokkepootjes, zoute drop en haribo beertjes...

keiharde rotschop! :*
Kwak
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:44:13 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99163277
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

keiharde rotschop! :*
*doet mee*
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:45:27 #239
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99163324
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:43 schreef Jagärtrut het volgende:

donderdag 7 juli 2011 @ 18:46:24 #240
349208 Adverb
Hilariously
pi_99163362
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Nee ik ben een vrouw... (zie poppetje bij mijn username ;) )
Ik heb vandaag niet gesport, daardoor vind ik dit aantal boterhammen niet weinig. Want dit compenseer ik wel. Maar ik ben ook niet zo'n fan van brood. Vaak begin ik de ochtend met magere yoghurt en cruesli. De Mousakka is een ovenschotel waar ik een deel van heb opgeschept (een 'normaal' deel), dus mijn buik is nu goed vol van dat lekkere avondeten.

Kun je onderbouwen/uitleggen waarom je het te weinig vindt? Ik ben namelijk wel leergierig op dit gebied en sta overal open voor :)
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekKnab - Jouw online bankBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:47:15 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99163391
Lijstjeeee!

O: twee sneetjes met ham en kaas, anderhalve beker aardbeienmelk
T: left-over bladerdeeg-jamrolletje
L: twee sneetjes met pindakaas
T: katjang pedis (half klein bakje? denk ongeveer 3 handjes)
D: tagliatelle met tomatensaus, wortel, bleekselderij en feta, met wat strooikaas nog. Best lekker, wel erg vullend en zout, dus maar ongeveer de helft van wat er op mn bord lag opgegeten.
S: Zumba!
T: ? aardbeien?
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:48:02 #242
349208 Adverb
Hilariously
pi_99163423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee er is een wachtlijst ;). Welkom! :).
Haha dankje ;)
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:48:11 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99163426
En welkom Adverb! *O*
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:51:12 #244
349208 Adverb
Hilariously
pi_99163521
Dankje :)

Ontbijtkoek is dus een no-go? Ben wel een fruit fan, dus zal dit voortaan vervangen door fruit te eten of iets anders hartigs zoals een liga/sultana o.i.d.
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:52:07 #245
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99163553
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:46 schreef Adverb het volgende:

[..]

Nee ik ben een vrouw... (zie poppetje bij mijn username ;) )
Ik heb vandaag niet gesport, daardoor vind ik dit aantal boterhammen niet weinig. Want dit compenseer ik wel. Maar ik ben ook niet zo'n fan van brood. Vaak begin ik de ochtend met magere yoghurt en cruesli. De Mousakka is een ovenschotel waar ik een deel van heb opgeschept (een 'normaal' deel), dus mijn buik is nu goed vol van dat lekkere avondeten.

Kun je onderbouwen/uitleggen waarom je het te weinig vindt? Ik ben namelijk wel leergierig op dit gebied en sta overal open voor :)
Als ik lijstjes lees, dan probeer ga ik uit van een basislijstje voor een redelijk klein persoon, en in mijn optie is dat ongeveer 4volkoren boterhammen (of equivalent daarvan), normaal avondeten met flink veel groente, 2 stuks fruit en nog 1 tussendoortje.

Jij bent wat langer dan dat, en eet minder dan dat, vandaar. Ik denk dat je met dit lijstje onder de 1500 kcal uitkomt, en dat vind ik weinig!
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:52:33 #246
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_99163572
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:51 schreef Adverb het volgende:

Ontbijtkoek is dus een no-go? Ben wel een fruit fan, dus zal dit voortaan vervangen door fruit te eten of iets anders hartigs zoals een liga/sultana o.i.d.
als je het voor de lekker eet, doen. Als je het als zijnde gezond eet, niet doen. En ipv cruesli kun je beter muesli eten!
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:52:41 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99163579
quote:

Ontbijtkoek, liga en sultana zijn allemaal koekies! Witmeel en suiker enzo, helaas weinig nuttigs (want lekker is het soms wel :9 ), maar met fruit zit je denk ik wel goed! :Y

Spuit 11 :Y)
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:52:49 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99163580
quote:

Nee, ook liga's en sultana's zijn een no go :). En met fruit moet je ook oppassen ivm suikers. Ik zou niet meer dan 2 stuks fruit nemen per dag. Zou gewoon gaan voor een extra boterham of een gekookt ei. Of nootjes! :P.

Spuit 12 *O*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:53:25 #249
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99163597
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:41 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja. :)
Jij komt ook altijd op het goede moment binnen zeilen hé :P
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:54:03 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99163617
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:53 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jij komt ook altijd op het goede moment binnen zeilen hé :P
Aww die post van Duvel had ik gemist O+.
Niet meer actief op Fok!
Zoek je mobiel op gsmwebVattenfall cadeauZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:56:58 #251
349208 Adverb
Hilariously
pi_99163708
Oke, thanks voor de tips! ^O^ Nootjes is wel een goed plan! Of van die Japanse mix dingen.
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:58:06 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99163741
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:56 schreef Adverb het volgende:
Oke, thanks voor de tips! ^O^ Nootjes is wel een goed plan! Of van die Japanse mix dingen.
Let met nootjes wel op dat je ongezouten pakt, maar dat ligt voor de hand, denk ik ;).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:01:30 #253
349208 Adverb
Hilariously
pi_99163856
Cruesli wordt vervangen voor muesli.

Maar ik wil heel wat (12) kilo's kwijt.. Niet 'op gewicht blijven', daarom eet ik minder. Een normale vrouw moet ongeveer 2000 kcal binnen krijgen op 1 dag toch? (terwijl er ook wel eens is onderzocht dat dit getal veel te hoog is voor een doorsnee vrouw...). Maar met 1500 a 1750 kcal per dag geef je je lichaam toch de kans om af te vallen? Of zie ik dit verkeerd?
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:02:29 #254
349208 Adverb
Hilariously
pi_99163892
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Let met nootjes wel op dat je ongezouten pakt, maar dat ligt voor de hand, denk ik ;).
Klopt, maar thanks voor de tip! :) Zouden dop-pinda's een verantwoorde keuze zijn?
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:03:37 #255
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99163935
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:01 schreef Adverb het volgende:
Cruesli wordt vervangen voor muesli.

Maar ik wil heel wat (12) kilo's kwijt.. Niet 'op gewicht blijven', daarom eet ik minder. Een normale vrouw moet ongeveer 2000 kcal binnen krijgen op 1 dag toch? (terwijl er ook wel eens is onderzocht dat dit getal veel te hoog is voor een doorsnee vrouw...). Maar met 1500 a 1750 kcal per dag geef je je lichaam toch de kans om af te vallen? Of zie ik dit verkeerd?
Ik zou niet voor het gemiddelde gaan, maar gewoon je BMR uitrekenen. Bovendien is te snel afvallen ook niet goed: dat werkt jojo'en in de hand.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:04:30 #256
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99163967
Ik lees lijstjes precies zoals Jeager doet.
Heel snel de 'basic' eruit halen.

Pfff, ben ik eens alleen thuis (kan ik lekker masterchef kijken of een stom spelletje spelen of weet ik wat)
Nou en dus: Keuken is blinkend schoon (alsof ie vies was) en ik heb mijn Peugotje helemaal gewassen en met de hand in de was gezet :')
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:05:20 #257
43653 sigme
Veraan
pi_99164005
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:56 schreef Adverb het volgende:
Welkom!

Nootjes zijn goed, Japanse mixdingen niet. Dat is witte rijst met suiker en zout :D.
Cruesli is erg suikerrijk, muesli is een stuk beter, brinta of havermout of weetabix ook.

Suiker is slecht omdat het veel calorieën bevat en nul voedingsstoffen, én omdat je er eerder opnieuw honger van krijgt. Vandaar dat cruesli, japanse nootjes, ontbijtkoek en andere koekjes allemaar beter geschrapt kunnen worden en vervangen door iets met misschien wel evenveel calorieën, maar met ook echte voedingsstoffen en zonder je suikerspiegel te verstoren.

Hoe je het kan blijven volhouden? Kijk naar foto's van jezelf bij 83 kilo en stel jezelf voor als 65 kg. Langzaamaan, dan breekt het lijntje niet. Hoe snel ben je die 1e 6 kilo verloren?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:06:14 #258
43653 sigme
Veraan
pi_99164036
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik zou niet voor het gemiddelde gaan, maar gewoon je BMR uitrekenen. Bovendien is te snel afvallen ook niet goed: dat werkt jojo'en in de hand.
BMR is gebaseerd op allerlei gemiddelden (en volgens mij klopt er meestal geen hout van).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:07:26 #259
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99164076
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:06 schreef sigme het volgende:

[..]

BMR is gebaseerd op allerlei gemiddelden (en volgens mij klopt er meestal geen hout van).
Ja, maar er klakkeloos vanuit gaan dat je 2000 kcal op een dag nodig hebt lijkt me ook niet handig, dan kan je zoiets beter op je eigen lijf aanpassen.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:07:53 #260
349208 Adverb
Hilariously
pi_99164092
Ik heb een BMI van 24,3. Tussen de 18,5 en 24,9 is een gezond gewicht. Ik heb dus een gezond gewicht (op het randje ;) ). Maar wil op een gezonde manier wel veranderen naar een BMI van 20,5 (65 kg).
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingSpeel mee met Lucky Day en win!F1 Store - Voor al je F1 Gear
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:11:44 #261
43653 sigme
Veraan
pi_99164216
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:07 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, maar er klakkeloos vanuit gaan dat je 2000 kcal op een dag nodig hebt lijkt me ook niet handig, dan kan je zoiets beter op je eigen lijf aanpassen.
Ik zie weinig verschil tussen klakkeloos 2000 als richtgetal aanhouden en klakkeloos een ander getal aanhouden op basis van wel 3 kenmerken van jezelf.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:11:58 #262
349208 Adverb
Hilariously
pi_99164227
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Welkom!

Nootjes zijn goed, Japanse mixdingen niet. Dat is witte rijst met suiker en zout :D.
Cruesli is erg suikerrijk, muesli is een stuk beter, brinta of havermout of weetabix ook.

Suiker is slecht omdat het veel calorieën bevat en nul voedingsstoffen, én omdat je er eerder opnieuw honger van krijgt. Vandaar dat cruesli, japanse nootjes, ontbijtkoek en andere koekjes allemaar beter geschrapt kunnen worden en vervangen door iets met misschien wel evenveel calorieën, maar met ook echte voedingsstoffen en zonder je suikerspiegel te verstoren.

Hoe je het kan blijven volhouden? Kijk naar foto's van jezelf bij 83 kilo en stel jezelf voor als 65 kg. Langzaamaan, dan breekt het lijntje niet. Hoe snel ben je die 1e 6 kilo verloren?
De eerste 6 kg ben ik verloren in ongeveer 8 maanden. Ik wil expres niet snel afvallen. Probeer nu gezond te eten (met recepten uit het Dokter Frank boek) en inderdaad minder suikers, en dit dan in een gezonde levensstijl te laten overgaan.

Bedankt voor de informatie over suikers, daar heb ik heel veel aan :)
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:14:21 #263
43653 sigme
Veraan
pi_99164314
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:11 schreef Adverb het volgende:

[..]

De eerste 6 kg ben ik verloren in ongeveer 8 maanden. Ik wil expres niet snel afvallen. Probeer nu gezond te eten (met recepten uit het Dokter Frank boek) en inderdaad minder suikers, en dit dan in een gezonde levensstijl te laten overgaan.

Bedankt voor de informatie over suikers, daar heb ik heel veel aan :)
Nou, zo te horen ben je prima bezig dan! Nu hoort er een preek over het eten van heel veel groente, maar ach, geen zin in preken vandaag.

Wat leuk dat je voetbalt! Deed je dat altijd al of is dat begonnen om die 83 een tijdelijk hoogtepunt te laten blijven?
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:15:51 #264
349208 Adverb
Hilariously
pi_99164371
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:07 schreef Adverb het volgende:
Ik heb een BMI van 24,3. Tussen de 18,5 en 24,9 is een gezond gewicht. Ik heb dus een gezond gewicht (op het randje ;) ). Maar wil op een gezonde manier wel veranderen naar een BMI van 20,5 (65 kg).
(Dit heb ik trouwens gevonden op de site van MySpecialK - via google ;) )

Doe daar (standaard getallen, lijstjes, berekeningen, etc.) meestal ook niks op uit. Als ik maar lekker in mn vel zit en die broek van maatje 38 weer aan kan!
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:17:57 #265
43653 sigme
Veraan
pi_99164460
Lijst
• yoghurt & muesli
• 6,5 km | 10,1 km/u
• 3 ons witlof, 1 blik tonijn in olie
• 3 boterhammen boter pindakaas
• 3 krekkers boter jam
• beetje stenen sjouwen
• 1/2 liter licht bier
avondeten:
• 3 ons sperziebonen, 1/2 blok tofu (gemarineerd & gebakken), wat komkommer, 10 sliertjes bami (bij wijze van spreken, ik heb ze niet geteld :D), pindasaus.
• toe: superchocoladecustardpudding met yoghurt
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:18:42 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99164493
2:00 ontbijt 1.00 Appel appel, elstar 60 0.00 14.63 0.00 0.00
12:00 ontbijt 1.00 stuk paprika, geel 32 1.19 5.95 0.34 0.00
12:00 ontbijt 100.00 gr ui, gebakken 54 1.30 5.40 3.00 0.00
12:00 ontbijt 159.00 gr champignons 40 4.77 4.77 0.00 0.00
12:00 ontbijt 1.00 Ei ei, kippen gekookt 138 12.60 0.00 9.80 0.00
12:00 ontbijt 200.00 gr meloen, galia 48 0.00 12.00 0.00 0.00
12:00 ontbijt 50.00 gr druiven, pitloos snoep fruit 35 0.30 8.00 0.00 0.00
12:00 ontbijt 700.00 gr bloemkool, roosjes 196 20.30 14.70 6.30 0.00
12:00 ontbijt 1.00 Nectarine nectarine 39 1.25 8.12 0.12 0.00
12:00 ontbijt 200.00 gr doperwten 120 10.00 20.00 0.00 0.00
12:00 ontbijt 450.00 gr kwark, mager 248 39.60 21.60 0.45 0.00
12:00 ontbijt 1.00 Plak kaas, 48+ 107 7.50 0.00 9.00 0.00
12:00 ontbijt 1.00 stukje kipfilet 83 15.75 0.00 2.25 0.00
12:00 ontbijt 2.00 stuk beschuit, volkoren 96 3.53 15.84 2.11 0.00
12:00 ontbijt 2.00 snee brood, batavenbrood meergranen volkoren 159 7.63 25.55 2.94 0.00
12:00 ontbijt 150.00 gr kabeljauw, gebakken 383 37.50 7.50 22.50 0.00
kcal eiwit koolh vet alcohol
Extra handmatig ingevoerd: 0 0.00 0.00 0.00 0.00
Kilocalorieën (omgerekend): Hoe wordt dit berekend? 1838

Met 2 uur wandelen, half uur onkruid wieden en een uur auto wassen en poetsen :P
Morgen weer vroeg op dus dan haal ik de rest wel in
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:20:24 #267
349208 Adverb
Hilariously
pi_99164545
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, zo te horen ben je prima bezig dan! Nu hoort er een preek over het eten van heel veel groente, maar ach, geen zin in preken vandaag.

Wat leuk dat je voetbalt! Deed je dat altijd al of is dat begonnen om die 83 een tijdelijk hoogtepunt te laten blijven?
Ik eet wel veel groentes hoor!, ben het 'konijn' van de familie :+
Voetbal deed ik altijd al. Heb daardoor ook best gespierde benen gekregen (ook vanwege paardrijden wat ik voorheen erg fanatiek deed), maar daar heb ik geen problemen mee. Ik ben vooral 'verdeeld' over mijn lichaam overal iets te fors. Heb dikke armen, beste heupen en bovenbenen en een buikje. Toen ik 19 was zag ik er overal strak uit, en daar wil ik naar terug.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:21:13 #268
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99164574
En terugkomend op het onderwerp van vanmiddag: ik ben ook wel gepest in de eerste 2/3 jaar van de middelbare school. Ik kwam van een geweldige basisschool waarbij dat nooit geaccepteerd werd binnen mijn klas, pesters waren stom dus niemand deed het. En dan kom je op een middelbare school en ben je slim, naief en overgevoelig. Nouja :'). Een paar jongens vonden het leuk om in mn bubble (personal space) te komen en me onzeker te maken. Achteraf viel het pesten wel mee, of ik overrelativeer het. Denk in ieder geval niet dat ze dat nu nog in hun hoofd zouden halen, ik ben een stuk zelfverzekerder en leuker nu :P. Zou ze eigenlijk wel weer eens willen spreken, no hard feelings.

Wat een heftige verhalen allemaal zeg :o.

Jemig MarMar, dat kind is echt ziek! Ik kan daar echt niet bij, iemand op het hoofd schoppen als diegene in een kwetsbare positie is? (als je per se wil knokken, doe het dan als de ander zich kan verdedigen) Hoe is het nu met je meisje?

Mijn beste vriendinnetje die in hetzelfde gebouw woont gaat naar onze zuiderburen verhuizen. Niet tof.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:22:23 #269
216210 Ml-etje
pi_99164623
*binnentuimelt,mijn Mr doet 1 maand mee met postcodeloterij en hup meteen ijsprijs :D :')
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:23:37 #270
216210 Ml-etje
pi_99164666
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
2:00 ontbijt 1.00 Appel appel, elstar 60 0.00 14.63 0.00 0.00
12:00 ontbijt 1.00 stuk paprika, geel 32 1.19 5.95 0.34 0.00
12:00 ontbijt 100.00 gr ui, gebakken 54 1.30 5.40 3.00 0.00
12:00 ontbijt 159.00 gr champignons 40 4.77 4.77 0.00 0.00
12:00 ontbijt 1.00 Ei ei, kippen gekookt 138 12.60 0.00 9.80 0.00
12:00 ontbijt 200.00 gr meloen, galia 48 0.00 12.00 0.00 0.00
12:00 ontbijt 50.00 gr druiven, pitloos snoep fruit 35 0.30 8.00 0.00 0.00
12:00 ontbijt 700.00 gr bloemkool, roosjes 196 20.30 14.70 6.30 0.00
12:00 ontbijt 1.00 Nectarine nectarine 39 1.25 8.12 0.12 0.00
12:00 ontbijt 200.00 gr doperwten 120 10.00 20.00 0.00 0.00
12:00 ontbijt 450.00 gr kwark, mager 248 39.60 21.60 0.45 0.00
12:00 ontbijt 1.00 Plak kaas, 48+ 107 7.50 0.00 9.00 0.00
12:00 ontbijt 1.00 stukje kipfilet 83 15.75 0.00 2.25 0.00
12:00 ontbijt 2.00 stuk beschuit, volkoren 96 3.53 15.84 2.11 0.00
12:00 ontbijt 2.00 snee brood, batavenbrood meergranen volkoren 159 7.63 25.55 2.94 0.00
12:00 ontbijt 150.00 gr kabeljauw, gebakken 383 37.50 7.50 22.50 0.00
kcal eiwit koolh vet alcohol
Extra handmatig ingevoerd: 0 0.00 0.00 0.00 0.00
Kilocalorieën (omgerekend): Hoe wordt dit berekend? 1838

Met 2 uur wandelen, half uur onkruid wieden en een uur auto wassen en poetsen :P
Morgen weer vroeg op dus dan haal ik de rest wel in
Waar vul je deze in?
BonprixMailbird - E-mail made beautifulAliExpress - die hebben ALLES!
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:23:50 #271
349208 Adverb
Hilariously
pi_99164680
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:22 schreef Ml-etje het volgende:
*binnentuimelt,mijn Mr doet 1 maand mee met postcodeloterij en hup meteen ijsprijs :D :')
Haha dat is ook wel tof! ;)

@ Sigme; loop je hard? 6,5 km is best netjes :) Ik loop meestal 4 km (in 20 minuten).
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:26:31 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99164783
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:22 schreef Ml-etje het volgende:
Oe, ijsprijs, wieviel ist das? :D
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:26:45 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99164794
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Waar vul je deze in?
www.valtaf.nl

Hoi Adverb.
Sigme is onze 'lichamelijk werker' en 'eerlijke eter' O+
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:27:31 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99164817
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

1 pot B&J, vorig jaar heb ik er een monkey ding van gehaald, best lekker :D
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:27:42 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99164826
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:23 schreef Adverb het volgende:

[..]

@ Sigme; loop je hard? 6,5 km is best netjes :) Ik loop meestal 4 km (in 20 minuten).
:D sigme en uniek zijn de hardloopmachines hier. 6,5 km is nog niks :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:29:03 #276
pi_99164873
Zo, gegeten volgens m'n lijstje, gesport volgens mij lijstje. Maar op zich heb ik nog honger nu, nou ja kopje koffie en even zien dan want ik heb alleen nog maar brood en eigenlijk is dat net genoeg voor morgen :')

Zo'n dag alleen is het best wel te doen het sporten/aan het lijstje houden. Was alweer een tijdje terug ^O^
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:31:44 #277
100341 MarMar
pi_99164953
lief en kiddo zijn naar de dokterswacht.. misselijkheid, bleke snoet etc.. lijkt toch wel erg op een hersenschudding. Tranen met tuiten want morgen zou ze mee doen met de laatste keer schooltoneel en heeft ze haar kinderfeestje.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:32:12 #278
148689 Muis006
pi_99164966
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

1 pot B&J, vorig jaar heb ik er een monkey ding van gehaald, best lekker :D
Wij hadden drie potten *O*
Maar dat is alweer even gelee ;(

Oh, lijnzaad: check. Gewone yoghurt: check.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:32:24 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99164975
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:31 schreef MarMar het volgende:
lief en kiddo zijn naar de dokterswacht.. misselijkheid, bleke snoet etc.. lijkt toch wel erg op een hersenschudding. Tranen met tuiten want morgen zou ze mee doen met de laatste keer schooltoneel en heeft ze haar kinderfeestje.
Och wat sneu ;( Hopelijk voelt ze zich snel beter en kan ze iig nog van haar feestje genieten! :{
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:32:43 #280
216210 Ml-etje
pi_99164986
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

In zijn geval 1 pint B&J ijs ;).1 per lot.
Mailbird - E-mail made beautifulBonprixFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:33:00 #281
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99164998
quote:
Bareuh ;( Wat zielig! Hoop dat ze snel opknapt.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:33:04 #282
148689 Muis006
pi_99165003
quote:
Ahw wat ontzettend zielig ;(

Wat Maria zegt!

Heel veel beterschap :*
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:33:16 #283
pi_99165010
quote:
Damn
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:35:56 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99165106
Och, arm schaap toch Mar
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:36:25 #285
216210 Ml-etje
pi_99165119
quote:
Ach nee hé, dat zoiets het nou moet verzieken :{
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:36:52 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99165133
Aww... een dikke :* voor dochter MarMar!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:37:30 #287
43653 sigme
Veraan
pi_99165157
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:23 schreef Adverb het volgende:

[..]

4 km in 20 minuten is harder dan ik loop! 12 km/u heb ik eenmaal gelopen op een 5 kilometer.
Meestal loop ik meer kilometers, maar komende zaterdag heb ik een wedstrijdje van 10 km dus ik doe het even kalm aan.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:38:52 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99165212
Sigme, 15 aug. is er een 7 km loop in 7huizen.. interesse?
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:39:04 #289
43653 sigme
Veraan
pi_99165220
quote:
Kan er iets gedaan worden tegen hersenschudding dan :?. Wel sneu voor d'r.

Verder vind ik het idee van aangifte tegen een 12-jarige tamelijk raar, maar ik zal wel ouderwets zijn.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:41:08 #290
148689 Muis006
pi_99165309
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Kan er iets gedaan worden tegen hersenschudding dan :?. Wel sneu voor d'r.

Verder vind ik het idee van aangifte tegen een 12-jarige tamelijk raar, maar ik zal wel ouderwets zijn.
Ik vind het idee van een 12jarige die een ander zonder aanleiding een rotschop tegen het hoofd geeft vreemder.

Ik was op die leeftijd meer met boybands bezig dan wat anders.
Hoesjes? Casetify!Boek goedkoper bij booking.comKnab - Jouw online bank
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:43:57 #291
216210 Ml-etje
pi_99165408
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

www.valtaf.nl

Hoi Adverb.
Sigme is onze 'lichamelijk werker' en 'eerlijke eter' O+
Denk dat je eerst lid moet worden voor je die tool kan gebruiken?
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:45:14 #292
52646 progje
Blub
pi_99165466
wat enorm sneu voor je dochter MarMar ;(
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:47:30 #293
43653 sigme
Veraan
pi_99165554
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:41 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik vind het idee van een 12jarige die een ander zonder aanleiding een rotschop tegen het hoofd geeft vreemder.

Ik was op die leeftijd meer met boybands bezig dan wat anders.
Bezig zijn met boybands op die leeftijd vind ik ook heel raar :').
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:48:00 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99165583
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Denk dat je eerst lid moet worden voor je die tool kan gebruiken?
www.voedingscentrum.nl en dan eetmeter is er ook 1
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:48:03 #295
148689 Muis006
pi_99165586
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Bezig zijn met boybands op die leeftijd vind ik ook heel raar :').
Boh gek _O-

Hoezo dat dan?
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:49:21 #296
216210 Ml-etje
pi_99165636
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

www.voedingscentrum.nl en dan eetmeter is er ook 1
^O^ als ik nu ook verpakkingen moet gaan uitspellen geef ik het op :+

:W little Bo uitlaten.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:50:09 #297
43653 sigme
Veraan
pi_99165679
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Boh gek _O-

Hoezo dat dan?
Ik kan me niet heugen dat er ook maar 1 kind van mijn lagere school bezig was met popmuziek. Dat kwam op de middelbare.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:51:42 #298
148689 Muis006
pi_99165748
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik kan me niet heugen dat er ook maar 1 kind van mijn lagere school bezig was met popmuziek. Dat kwam op de middelbare.
Bij mij waren de Backstreet Boys en Britney Spears echt helemaal in toen ik in groep 8 zat :Y
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:52:24 #299
859 Isabeau
ISFP
pi_99165778
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:50 schreef sigme het volgende:

Ik denk dat we te oud zijn -O- Hier ook pas op de middelbare school belangstelling voor popmuziek.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:52:35 #300
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99165784
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:51 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Bij mij waren de Backstreet Boys en Britney Spears echt helemaal in toen ik in groep 8 zat :Y
Bij mij waren dat de Spice Girls. En Linda, Roos & Jessica. :')
Boek goedkoper bij booking.comDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:53:20 #301
43653 sigme
Veraan
pi_99165817
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')