Ze zag in eerste instantie de foto op dr telefoon en in het klein.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
echtDat zie je toch vrij duidelijk vond ik
hihi
Ja, ga je daarheen als volgende bestemming, of ooit een keer?
Hij wil er zelf nog een keer naar toe en ik wil sowieso graag naar Z-Am dus dan wil ik graag samen gaan reizen met hem
hihi great minds... (zie plaatje in de OP)quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:08 schreef Muis006 het volgende:
Handicap schmandicap. Bij golfen heeft iedereen een handicap
Hahaha goed plaatjequote:Op donderdag 7 juli 2011 14:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hihi great minds... (zie plaatje in de OP)
En bij knolhobbelen handy caps!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:08 schreef Muis006 het volgende:
Handicap schmandicap. Bij golfen heeft iedereen een handicap
Nog wat gehoord van Mon Breeteesh?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hm... ze zoeken mensen bij een inbound callcenter.
Zou wel goed zijn voor m'n Engels...
Ga morgen eens mailen denk ik. Weet niet of ze me willen, maar dan zien we dan wel weer
dat weet je nooit van tevoren bij een sollicitatie toch? das het hele punt van solliciterenquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hm... ze zoeken mensen bij een inbound callcenter.
Zou wel goed zijn voor m'n Engels...
Ga morgen eens mailen denk ik. Weet niet of ze me willen, maar dan zien we dan wel weer
nee, je kunt hier geen bokkepootjes kopen. Helaas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jätje: uit je lijstje maak ik op dat de afgebeelde bokkepootjes niet de jouwe zijn?
What would Kant say![]()
Doe mij toch maar zijden ondergoed?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jätje: uit je lijstje maak ik op dat de afgebeelde bokkepootjes niet de jouwe zijn?
What would Kant say![]()
it is not so much, my lady!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:21 schreef Muis006 het volgende:
Mijn lijst:
O: 250 ml vruchtenyoghurt (voor den laatste maal)
L: 2 pita met pesto en ham
T: cantuccini (150 kcal)
T: appel
D: pasta part deux. Zonder kaas dit keer
T: ijsje
S: 30 min lopen
Ik moet echt wat gaan doen aan de veggies. Van het weekend even in de supermarkt kijken.
Ja muesli en consorten wordt aan gewerktquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
it is not so much, my lady!
Gooi eens wat muesli door die yoghurt heen, ofzo! En wat voor pasta was het?
nee, ik vind het maar magertjes! wat yoghurt, 2 pita's en pasta. Van mij zouden daar nog minstens 2 volkorenboterhammen met kaas of pindakaas bij mogen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja muesli en consorten wordt aan gewerkten de meneer gaat na zijn werk voor lijnzaad kijken.
Pasta is met rode saus, tomaten/ui/paprika/gehakt.
Is het serieus niet veel?
Ohja, brood met pindakaas! Ik was al vergeten wat ik als lunch van plan wasquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, ik vind het maar magertjes! wat yoghurt, 2 pita's en pasta. Van mij zouden daar nog minstens 2 volkorenboterhammen met kaas of pindakaas bij mogen!
Ik zal er vanavond na het lopen sowieso een eten met pindakaasquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, ik vind het maar magertjes! wat yoghurt, 2 pita's en pasta. Van mij zouden daar nog minstens 2 volkorenboterhammen met kaas of pindakaas bij mogen!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zal er vanavond na het lopen sowieso een eten met pindakaas
En die andere over een uurtje!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik had die vorming maar wat graag overgeslagen. Het was echt hel. Dat in combinatie met een thuissituatie die ook wel voor verbetering vatbaar was, hebben er wel voor gezorgd dat ik een ontzettend kleine vriendenkring heb (te klein), het lastig vind om nieuwe contacten te leggen en situaties waar een hoop onbekenden zijn, het liefst uit de weg ga. Om over m'n zelfvertrouwen maar te zwijgen.
Ik vond het eigenlijk gewoon alleen maar verdomd kut.
Eens, alleen je kunt het niet vergelijken met hoe het anders was geweest.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik had die vorming maar wat graag overgeslagen. Het was echt hel. Dat in combinatie met een thuissituatie die ook wel voor verbetering vatbaar was, hebben er wel voor gezorgd dat ik een ontzettend kleine vriendenkring heb (te klein), het lastig vind om nieuwe contacten te leggen en situaties waar een hoop onbekenden zijn, het liefst uit de weg ga. Om over m'n zelfvertrouwen maar te zwijgen.
Pffff, inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:35 schreef MarMar het volgende:
Oh mjah ik word altijd tamelijk pissig als mensen komen met de dooddoener "maar het heeft je wel gevormd tot wie je nu bent" rot op zeg, het heeft alleen maar vertraagd!
[/frustratiepost]
Herkenbaar, mijn ouders vinden iedereen te min dus dat werkt erg fijn als je tussen de 12 en 18 vrienden mee naar huis neemtquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is zo denk ik ja! Zelfanalyse ftw soms.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Eens, alleen je kunt het niet vergelijken met hoe het anders was geweest.
Jezusquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het beïnvloedt me nog dagelijks. Ook hier. Ik weet niet, maar als er >8 jr tegen je gezegd wordt dat je waardeloos bent en het niet verdient om te bestaan, dan ga je dat op een gegeven moment wel geloven. Zeker als IEDEREEN het tegen je zegt.
School greep overigens niet in. Zelfs niet toen ik voor de ogen van een docent geslagen werd met een boek.
Behalve dat je "per se" los schrijft en zonder streepje op de e.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk dat Loveli ook niet bedoelde dat het je persé op een heel positieve manier vormt...
Zou deze zonder tikfouten zijn?
Dat had ik ook! Heb jij nu nog wel eens dat je uit jezelf afhaakt omdat je al druk in je hoofd wordt bij het idee iets te gaan doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef Ml-etje het volgende:
Plus dat ook nooit ergens heen mocht dus ja ik was dat meisje "dat toch nooit mee gaat".
Ondanks dat mensen je dan wel mogen haken ze dan uiteindelijk toch af.
wow.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het beïnvloedt me nog dagelijks. Ook hier. Ik weet niet, maar als er >8 jr tegen je gezegd wordt dat je waardeloos bent en het niet verdient om te bestaan, dan ga je dat op een gegeven moment wel geloven. Zeker als IEDEREEN het tegen je zegt.
School greep overigens niet in. Zelfs niet toen ik voor de ogen van een docent geslagen werd met een boek.
Nou ja, toen ik in m'n zomerjurkje maatje 36 de gangmaakster tegenkwam met spijkerbroek maatje nijlpaard heb ik wel even minzaam naar haar geglimlacht. Woog niet echt op tegen het verleden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:41 schreef Probability het volgende:
Ik vind het wel een goed programma, maar in hoeverre kun je iemand echt aanrekenen wat hij/zij op de basisschool heeft gedaan?
ja maar is het niet zo dat je ouders je vrienden te min vonden omdat ze het beste met je voor hebben?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Herkenbaar, mijn ouders vinden iedereen te min dus dat werkt erg fijn als je tussen de 12 en 18 vrienden mee naar huis neemt
Plus dat ook nooit ergens heen mocht dus ja ik was dat meisje "dat toch nooit mee gaat".
Ondanks dat mensen je dan wel mogen haken ze dan uiteindelijk toch af.
Vrienden maken op latere leeftijd is gewoon lastiger helaas.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat had ik ook! Heb jij nu nog wel eens dat je uit jezelf afhaakt omdat je al druk in je hoofd wordt bij het idee iets te gaan doen![]()
Ik vraag me namelijk af of dat daar door komt
Vroeger mocht ik nooit ergens heen ofzoiets, dus als mensen me vroegen kwam ik óf met een excuus, óf ik zei gewoon dat het toch niet zou mogen, als ze al wisten hoe en wat. Als ik het wel vroeg kwam er soms stennis
![]()
Dus nu heb ik nog wel eens zoiets van pfff laat maarGaat wel al beter dan eerst, trouwens!
Heftig hoor. Ik wil/kan het gewoon niet voorstellen dat iemand dat tegen jou zou doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar denk ook maar zo: bijna iedereen heeft/had wel bepaalde sores, en er zijn veeeel mensen die er stukken slechter vanaf komen! Dit is toch een online groepje lieve mensen die (ook al is het internet!) heel erg met elkaar begaan zijn en in sommige gevallen veel voor mekaar over hebben. Dat is an sich al heel bijzonder, en dan hebben we het nog niet eens over de banen / studies die velen hier hebben of doen, of andere kwaliteiten waar menigeen jaloers op zou zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:41 schreef loveli het volgende:
En soms denk ik "kun je nagaan wat ik bereikt had zonder al die hindernissen".
en mooi!quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
herkenning!
Mijn schoonzus (inmiddels ex-schoonzus) kon niet begrijpen dat ik na een avond met haar, schoonbroer en 2 kids totaal afgedraaid was en mijn Mr me dan echt afschermde omdat ik niet meer sociaal kon doen.
Ben echt afgepeigerd na een dag écht sociaal doen, ik ben het niet gewend net zoals omgaan met kinderen.
@work gaat het dan weer wel goed maarja ik heb dan ook een eigen aparte plek waar ik werk dus hoef niet te socializen.
Kun je wel oefenen jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg me af of het aan mij lag of ook daardoor kwam ofzoJa, ik denk dat sociaal doen ook een beetje te trainen is, en omdat mijn pa vroeger vaak boos werd om niks (zoals 'mag ik naar het feestje van *insert naam*"
) heb ik nog wel eens dat als ik ergens voor gevraagd word, ik bij voorbaat al denk 'Pfff, jamaar jamaar"
![]()
Handig, it is not. Logisch, schijnbaar dus wel een beetje
Ja dat geloof ik ook wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:44 schreef _aurum_ het volgende:
mijn pa had bij mij volgens mij wel door dat ik een streber ben, dus hij is meer van de omg
[..]
ja maar is het niet zo dat je ouders je vrienden te min vonden omdat ze het beste met je voor hebben?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Ml-etje op 07-07-2011 18:16:17 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Spekkig, nerdig, stil en verlegen als jochie...quote:
Wow. Ik ben er even stil van Mlquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel.
Maar dan moet je niet:
[..]
Begin het wel leuk te vinden nuquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg me af of het aan mij lag of ook daardoor kwam ofzoJa, ik denk dat sociaal doen ook een beetje te trainen is, en omdat mijn pa vroeger vaak boos werd om niks (zoals 'mag ik naar het feestje van *insert naam*"
) heb ik nog wel eens dat als ik ergens voor gevraagd word, ik bij voorbaat al denk 'Pfff, jamaar jamaar"
![]()
Handig, it is not. Logisch, schijnbaar dus wel een beetje
Oma'squote:Op donderdag 7 juli 2011 14:55 schreef Ml-etje het volgende:
Oh ladies niet stil van zijn hoor! Heb een lieve oma die me een spoedcursus zelfstandig denken en handelen heeft gegeven en haal het echt wel in
Feestje iemand?
Ik ook ja!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Begin het wel leuk te vinden nuen vooral als ik met 1 vriendin heen en terug ga. Al dan niet om ons vervolgens aan te sluiten bij een groep.
Waar dat aan ligt geen idee maar even napraten vind ik dan wel weer fijn om ook te peilen of ik uberhaupt een beetje sociaal waskan nl rustig mensen negeren.
Gelukkig is mijn Mr heel sociaal en geeft hij me dan wel een zetje als hij ziet dat ik bepaalde omgangsvormen weer eens oversla/vergeet.
Ja dat wilde ik al langer zeggen, ik vind het zo lief om te lezen dat jij nog zo hecht bent met je omaquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:55 schreef Ml-etje het volgende:
Oh ladies niet stil van zijn hoor! Heb een lieve oma die me een spoedcursus zelfstandig denken en handelen heeft gegeven en haal het echt wel in
Feestje iemand?
Klopt.. kon ook wel, maar toen zat ik gewoon lekker in mijn vel en had ik nergens last van, op het eetgestoorde gedrag na dan...quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Lieve lieve Siral.. die foto van haar is van bovenaf genomen dus tekent anders, maar ga ze voor de gein eens naast die van jou leggen.. Ik zie weinig verschil
45 is dan wel al een heel duidelijk verschil, maar ook dan kan er echt nog wel wat bij..
Als je je e-mail stuurd dan stuur ik je een foto toequote:Op donderdag 7 juli 2011 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
het lukt me niet om en pm te sturen vanaf mijn phone, maar ik zou graag een pm willen siral.
SPOILER: Voor de liefhebbers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:
Hihi ja ik lift ook met vriendje mee en verder collega's vooral.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook ja!Of samen met het vriendje (we hebben veel dezelfde vrienden
). Al is hij ook niet mega-sociaal, maar da's meer omdat ie zich meestal prima vermaakt in z'n eentje (of met mij!)
![]()
En ja, dat onzekerige is ook bekend idd. Maar al met al doen we het best wel prima toch
In normale situaties wel jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik al langer zeggen, ik vind het zo lief om te lezen dat jij nog zo hecht bent met je omadat lijkt me toch iets dat minder kan worden naar mate je ouder wordt.
Succes Siral!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:58 schreef Siral het volgende:
Hoii ben ik weer, nog geen kans gehad om alles bij te lezen maar doe ik straks wel hihi. Ik moet nu door naar mijn sollicitatie, druk druk
Mjaah, laat ik voorop stellen dat ik ook geen engeltje ben geweest, de crap die ik uitgehaald heb na mijn puberteit. Mijn pa is grijs door mijquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet:
[..]
Awwwquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:02 schreef progje het volgende:
ik ben ook gepest...
vooral in groep 6,7 en 8 ...
Bah... ik zat maar met 2 andere meisjes in de klas..
En ik hoorde er niet bij en ze maakte me altijd belachelijk.
En het werd nog erger toen mijn moeder op die basisschool ging werken
Middelbare school had ik wel 2 vriendinnenen ik was echt heel erg onzeker..
Ik werd gelukkig niet meer gepest, meer een soort van genegeerd door de "populaire mensen"
MTS was geweldig, ongelooflijk.
Weet nog dat ik bijna huilend mijn moeder opbelde om te zeggen dat iedereen mij gewoon aardig vondEn ik blijkbaar toch wel leuk was om mee om te gaan..
Die MTS heeft me gered.
Fijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:55 schreef Ml-etje het volgende:
Feestje iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:00 schreef V1z0R het volgende:
Ben na m'n 14e niet meer gepest trouwens! Blijkt dat mensen niet zo snel durven tegen iemand die boven ze uit torent.jawel hoor....SPOILER: Voor de liefhebbers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en ik mis mijn oma echt heel erg. Helaas.
Boh, ik ben zo labiel de laatste dagen!
Heerlijk hequote:Op donderdag 7 juli 2011 15:06 schreef Phaidra het volgende:
Progje, ik vond het ook zo'n eye-opener toen ik aan mijn vervolgopleiding begon. Ik paste gewoon écht ergens bij.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mjaah, laat ik voorop stellen dat ik ook geen engeltje ben geweest, de crap die ik uitgehaald heb na mijn puberteit. Mijn pa is grijs door mij
HeftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar liggen jouw roots?Worry is a misuse of imagination
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heftig MI.. kan me voorstellen dat je daar 'schade' van oploopt.
Mijn thuissituatie was om andere redenen vervelend.. voor degenen die het willen weten:Jeetje XMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Mijn thuissituatie was om andere redenen vervelend.. voor degenen die het willen weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Mijn thuissituatie was om andere redenen vervelend.. voor degenen die het willen weten:O wat heftig XM! Ben er helemaal stil vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou bijna denken dat je tijdelijk ergens anders had moeten/kunnen wonen. Pff.
Worry is a misuse of imagination
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jawel hoor....
Oh, en ik mis mijn oma echt heel erg. Helaas.
Boh, ik ben zo labiel de laatste dagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Wat Maria zegt. Behalve 't laatste deel: mijn verhaal is grotendeels niet bekend maar dat wil ik ook heel graag zo houden eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh. Ik krijg ook weer een beetje een sads.
Ik doe allemaal koesjesvoor XM en Aurum en Progje en MI en Mar en verders.
En verders heb ik niet zoveel te melden... Mijn verhaaltje kennen jullie toch al dus ga ik die maar niet herhalen, want van het neerzetten word ik toch meer een sad panda dan een positive panda
^^ + een additionalquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh. Ik krijg ook weer een beetje een sads.
Ik doe allemaal koesjesvoor XM en Aurum en Progje en MI en Mar en verders.
En verders heb ik niet zoveel te melden... Mijn verhaaltje kennen jullie toch al dus ga ik die maar niet herhalen, want van het neerzetten word ik toch meer een sad panda dan een positive panda
^^quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:13 schreef Ml-etje het volgende:
Wel bijzonder eigks dat we eigenlijk allemaal wel iets hebben dat ook veel te maken heeft met communicatie en allemaal hier zitten te typen...
Thats so 1!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:13 schreef Ml-etje het volgende:
Wel bijzonder eigks dat we eigenlijk allemaal wel iets hebben dat ook veel te maken heeft met communicatie en allemaal hier zitten te typen...
Sorry voor degenen die ik nu even fijntjes generaliseer
Dat is juist verspilde energie. Heb het wel zo hier en daar gehad, blij dat ik eraf ben.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:20 schreef Probability het volgende:
Wel heel erg fijn dat jullie (zo klinken de meesten dan) niet vol haatgevoelens zitten
Lijkt mij zo zwaar, met haatgevoelens te leven
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had mn moeder ook niet in de steek willen laten. Ik was ook een van de weinigen met wie ze erover kon praten, die het snapte, juist omdat we in hetzelfde schuitje zaten.XM doe niet zo gek! Niet zo denken hoor, daar knap je echt niet van opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat haar afknippenmaar idd, communicatie en psychische problemen en pure chantage tussen hen onderling heeft mij niet geholpen.
Hoe gaat het nu dan bij jou?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:15 schreef Probability het volgende:
[..][spoiler]en wegspoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Ml-etje op 07-07-2011 18:18:52 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Dan ben je er alsnog hele dagen mee bezig en dan voel je je pas echt rot.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:20 schreef Probability het volgende:
Wel heel erg fijn dat jullie (zo klinken de meesten dan) niet vol haatgevoelens zitten
Lijkt mij zo zwaar, met haatgevoelens te leven
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan echt heel goed aangepakt uiteindelijk.
En jij ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:34 schreef Ml-etje het volgende:
XM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er ligt nog wel een kat naast me te pitten.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
zo had ik het nog niet bekekenquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan ben je wel zo'n beer nodig om 'm af te breken
Knuffel die dan maarquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er ligt nog wel een kat naast me te pitten.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:36 schreef _aurum_ het volgende:
ik ga straks trouwens wel ff mijn posts weghalen. Willen de mensen die me gequote hebben dat ajb. ook doen?
thx
Uh. Ik heb vakantie maar ik heb er de kracht niet voor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:54 schreef Nallie het volgende:
Wat een narigheid allemaalIemand nog blij nieuws?
Lekkerr! Ik heb maiskoekjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Uh. Ik heb vakantie maar ik heb er de kracht niet voor.
Pas als t echt echt zomer is dan is dat goed nieuwsquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ze beloven hier al 3 dagen slecht weer, maar het is nog steeds heerlijk![]()
Is dat goed nieuws?
Je hebt wel een goed moment gekozen om mee te gaan posten hè?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:54 schreef Nallie het volgende:
Wat een narigheid allemaalIemand nog blij nieuws?
Ja nou ja. Ik voel mij een beetje een nietsnut en ik zou wat meer een Stepford Wife willen zijn maar daar ben ik te chaotisch voor en ik heb te veel spullenquote:
quote:
Knap van de Duutser, het lijkt wel een echte!quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
good mood squirl.
Gemaakt door de Duutser!
Engelandquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Pas als t echt echt zomer is dan is dat goed nieuws
Maar jij zit niet in NL of wel?
Cuuuutequote:Op donderdag 7 juli 2011 16:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
good mood squirl.
Gemaakt door de Duutser!
Vind de pasta ook wel lekker klinken, kan je de uit ook nog bij doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb geen zin om boodschappen te doen. Dus ik heb voor avondeten de keuze uit linzen met rijst en ui, gebakken ei met brood of pasta met tomatensaus met wortel en bleekselderij en feta![]()
Mjam mjam![]()
Tot nu toe winnen de linzen in mijn perceptie
Ik heb een doos met spullen (dvd's, glazen, dat soort rommel) op m'n kamer en wie wil mag wat meenemenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja nou ja. Ik voel mij een beetje een nietsnut en ik zou wat meer een Stepford Wife willen zijn maar daar ben ik te chaotisch voor en ik heb te veel spullen!
*idee*
Wie wil er spullen?
Haha.
Ja dat is wel een goedequote:Op donderdag 7 juli 2011 16:03 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik heb een doos met spullen (dvd's, glazen, dat soort rommel) op m'n kamer en wie wil mag wat meenemenmet max van een paar dingen want ik heb een hekel aan lui die dingen willen omdat ze gratis zijn ipv dat ze iets willen omdat ze het leuk vinden.
True, heb nog nooit een dergelijke combi op, maar het werkt vast welquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:03 schreef Nallie het volgende:
[..]
Vind de pasta ook wel lekker klinken, kan je de uit ook nog bij doen
Erg kjoewt, maar wat een lelijke eend zegquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:00 schreef _aurum_ het volgende:
oh en le cute:
http://www.dumpert.nl/med(...)ellen_zich_voor.html
ik heb hem ingesteld als bureaublad achtergrond.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Knap van de Duutser, het lijkt wel een echte!
Onder andere de power unlimited dvd jongen, jazekers. En nog meer rotzooi als the librarianquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Erg kjoewt, maar wat een lelijke eend zeg![]()
Lijstje van DVD's UKS?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Onder andere de power unlimited dvd jongen, jazekers. En nog meer rotzooi als the librariandat soort shit.
Power Unlimitedquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Onder andere de power unlimited dvd jongen, jazekers. En nog meer rotzooi als the librariandat soort shit.
Nouja zeg!quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:16 schreef MarMar het volgende:
jinx?
... komt mijn dochter net thuis uit school met een dikke wang.. in haar gezicht getrapt door een meisje uit de klas terwijl ze op de grond lag. Gewoon zomaar zonder aanleiding, ze lag op de grond omdat ze met een ander meisje de stabiele zijligging aan het oefenen was..
De boosdoener woont hier vlakbij, haalt wel vaker rottigheid uit, heeft wel ouders waar mee te praten valt dus mijn man is daar ook meteen even naartoe gegaan en ik heb nog gebeld met haar meester.
Zo kut dat dit nog net voor de vakantie en het afscheid van de basisschool gebeurt![]()
En dan moet ik het er ook nog uittrekken bij mijn dochter omdat ze niet wil dat ik me zorgen maak.. verdorie meis, dat is mijn job, ik ben je moeder!
meh![]()
Net ook haar vader (mijn ex dus) gebeld, die wil meteen aangifte doen, maar we wachten even af wat er morgen gebeurt op school en hoe het door de ouders opgepakt wordt. Mijn ervaring is dat die ouders het wel serieus oppakken.
Vanavond als de kids op bed liggen ga ik maar es een potje janken geloof ik.
Oh nee wat naar! Knap dat je je in kan houden voor je dochter. Goed dat jullie het meteen aanpakken! Sterkte!quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:16 schreef MarMar het volgende:
jinx?
... komt mijn dochter net thuis uit school met een dikke wang.. in haar gezicht getrapt door een meisje uit de klas terwijl ze op de grond lag. Gewoon zomaar zonder aanleiding, ze lag op de grond omdat ze met een ander meisje de stabiele zijligging aan het oefenen was..
De boosdoener woont hier vlakbij, haalt wel vaker rottigheid uit, heeft wel ouders waar mee te praten valt dus mijn man is daar ook meteen even naartoe gegaan en ik heb nog gebeld met haar meester.
Zo kut dat dit nog net voor de vakantie en het afscheid van de basisschool gebeurt![]()
En dan moet ik het er ook nog uittrekken bij mijn dochter omdat ze niet wil dat ik me zorgen maak.. verdorie meis, dat is mijn job, ik ben je moeder!
meh![]()
Net ook haar vader (mijn ex dus) gebeld, die wil meteen aangifte doen, maar we wachten even af wat er morgen gebeurt op school en hoe het door de ouders opgepakt wordt. Mijn ervaring is dat die ouders het wel serieus oppakken.
Als ik in de spiegel kijk zie ik dat je geen kracht krijgt van al die dingen die worden behandeld in die power unlimited dvdquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Power Unlimited
Edit: blijkt het over krachttraining te gaanDacht een DVD die bij het blaadje Power Unlimited zat...
Biodome, Beetlejuice, Batman Forever, Kevin & Perry go large!, Rambo First Blood part1, Robocop, Half Baked...
^^ 1 van die toevallig?
Awww!quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Heftig allemaal...
Zo heeft bijna iedereen een verleden waar je niet altijd vrolijk van wordt.
Het maakt of breekt je, Hoe dan ook, het vormt je.
Sterkte lieve slankies, mag het helpen: Zonder jullie was mijn leven lang zo fijn niet
Dat laatste had ik pas toen ik mijn opleiding 2 jaar geleden voor het werk ging doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:06 schreef Phaidra het volgende:
Ml, ik lees nu jouw verhaal. Wat heftig![]()
.
Progje, ik vond het ook zo'n eye-opener toen ik aan mijn vervolgopleiding begon. Ik paste gewoon écht ergens bij.
In Gouda moet je nakend. Ik ga alleen als er niemand anders is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:53 schreef Mini. het volgende:
Oh XM, ging jij nou weleens bij SportCity naar de sauna na het sporten? Weet jij (of iemand anders) of je daar badkleding aan moet?
Ah, okee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In Gouda moet je nakend. Ik ga alleen als er niemand anders is.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:20 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Als ik in de spiegel kijk zie ik dat je geen kracht krijgt van al die dingen die worden behandeld in die power unlimited dvdmaar die films ken ik toch allemaal niet of heb ik niet dus die kans is klein. Misschien zit er per ongeluk ook nog wel een dvd tussen van Steven Seagal
Ik ken ongeveer 10 films, heb er geen geduld voor.
Nee, naakt. Bij ons.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:53 schreef Mini. het volgende:
Oh XM, ging jij nou weleens bij SportCity naar de sauna na het sporten? Weet jij (of iemand anders) of je daar badkleding aan moet?
Films met hen kan ik nog wel kijken, kan me nooit zo lang me concentreren op een film maar met films met hem kun je gerust even boodschappen doen zonder wat te missen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ennuh Steven Seagal
Uniek
* sportschoolwaarts!
Zoals je Bold and the Beautiful 10 jaar kunt missen zonder wat te missenquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:05 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Films met hen kan ik nog wel kijken, kan me nooit zo lang me concentreren op een film maar met films met hem kun je gerust even boodschappen doen zonder wat te missen.
Ziek. Hoe oud is dat meisje?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:25 schreef MarMar het volgende:
Vannacht wekadvies voor de dame, aangezien ze zich niet zo lekker voelt (kan net zo goed de schok zijn en gewoon de pijn) zekere voor het zekere nemen.. hersenschudding valt nog niet uit te sluiten.
Ze lag op haar zij en de trap kwam van bovenaf, dat komt hard aan
Ik zou denk ik wel aangifte doen. Moeilijk. Als het een jongetje was geweest had je het wss sowieso gedaan. En als ze 14 was ook. Moeilijk, moeilijke leeftijd. Maar oud genoeg om te beseffen dat dit totaal niet door de beugel kan.quote:
Ik denk dat ik sowieso afwacht wat de ouders en school ermee doen. We kennen de ouders ook, wel vaker (veel onschuldigere) akkefietjes gehad en er valt altijd goed met ze te praten. Ik denk dat zij zich ook rotgeschrokken zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zou denk ik wel aangifte doen. Moeilijk. Als het een jongetje was geweest had je het wss sowieso gedaan. En als ze 14 was ook. Moeilijk, moeilijke leeftijd. Maar oud genoeg om te beseffen dat dit totaal niet door de beugel kan.
Nee ik ken het niet! Ziet er wel vrolijk uitquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:04 schreef progje het volgende:
Maria ken je dit drankje eigenlijk?
http://www.drinksolmate.com/
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:16 schreef MarMar het volgende:
jinx?
meh![]()
Dat idd.. het gaat mij er niet om om verhaal te halen, maar dat er iets moet gebeuren met dat kind lijkt me evident. Ik zou zelfs liever hebben dat de ouders dat oppakken en met dat meisje naar een therapeut of iets toegaan ipv via de politie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]Jezus... ik zou idd ook even afwachten hoe school en ouders ermee omgaan en op basis daarvan bepalen of je aangifte doet. Want dit kan écht niet, zoiets heb ik nooit meegemaakt.
Tis voor die ouders ook naar dat hun kind zo doet en als zij het goed oppakken, zou ik het laten zitten, denk ik.
yep het is inderdaad een beetje zoetigquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee ik ken het niet! Ziet er wel vrolijk uitIs het lekker? Zoetig?
De jumbo (supermarkt) verkoopt het en de natuurwinkel hier ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw MarMar. Kan me ook zo voorstellen dat ze erg geschrokken is!![]()
Progje: klinkt goedwaar haalt men zoiets?
Nou ja, dat laatste vind ik wat onzinnig, dat eerste wist ik niet en begrijp ik dan weer wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:06 schreef Mini. het volgende:
Quotes in spoilers zijn niet meer te zien als iemand het quote (voor als je je post later weer weg wilt editten). Verder is het misschien het idee dat mensen die er geen zin in hebben dan niet door zo'n lap tekst hoeven te scrollen?
lolwut?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Glowmouse hou eens op met mijn pohi nalezen!
Kan nooit heel rampzalig zijn geweest; ik deed niet meequote:Op donderdag 7 juli 2011 18:19 schreef progje het volgende:
heeft iemand het programma de slechtste chauffeur van Nederland gezien..
Die laatst aflevering
Idd. Pimquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:19 schreef progje het volgende:
Die laatst aflevering
Snap dat het lastig is, ik snoei mijn spoilers achteraf altijd even bij plus dat het een keuze mag blijven wmbt om erop te klikken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Wat een nare verhalen hier allemaalOnderbouwt het gezegde 'elk huisje heeft zijn kruisje' wel weer. Een extra knuffel voor de dochter van Marmar {{{{{}}}}}
Ik vraag me alleen af waarom jullie zoveel tekst in spoilertags zetten? Ik vind het toch wel lastig lezen eerlijk gezegd en zie niet zo goed in waarom je het zou doen. Het gaat overigens gewoon mee voor de googlesearches (sommige mensen denken dat het zo niet door google gevonden wordt).
Vanmiddag halve zak Engelse drop opgegetenIk kan geen maat houden
Mijn grote probleem.
ik zag gister op dumpert een stukje echt WTH!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:19 schreef progje het volgende:
Die laatst aflevering
Wat was er zoquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:23 schreef Viking84 het volgende:
Idd. Pim![]()
![]()
![]()
![]()
. Gelukkig is z'n rijbewijs verknipt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
good mood squirl.
Gemaakt door de Duutser!
Ik wilde zeggen: zie FBquote:
Raketjes zijn gewoon voor de lekker en dat kan ook, want er zit bijna niks in.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:26 schreef V1z0R het volgende:
Sportschool dicht...
Met je eens Vik, net lijstje, al snap ik die raketjes niet
Ruben Nicolai die word aangereden
omgquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: zie FB.
Pim was meer met z'n haar bezig dan met wat er op de weg gebeurde. Hij heeft meerdere keren voor gevaarlijke situaties gezorgd door het stuur los te laten en z'n handen voor z'n ogen te slaan als hij schrok en hij trapte het gaspedaal in als hij in paniek raakte. En in de laatste aflevering ging het zó mis dat de presentator en de cameraman in het ziekenhuis behandeld moesten worden voor hun verwondingen
.
Ontslag op welke grond? Mag ook per pm/dm.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Raketjes zijn gewoon voor de lekker en dat kan ook, want er zit bijna niks in.
Op het werk vd man van mn zus gaat het niet zo goed en nu wordt hij miss ontslagen, terwijl hij er al bijna 20 jaar werkt. En hij heeft de laatste jaren het aanbod gehad om cursussen te volgen om z'n positie te verstevigen bij evt ontslag, maar hij heeft het even geprobeerd en is er toen mee gekapt, omdat al dat studeren niks voor hem is.
Oh jawel, want hij vindt het zelf allemaal wel meevallen. Dat gedoe in Parijs lag ook alleen maar aan de Fransenquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zag gister op dumpert een stukje echt WTH!!!
vraag me af die dude ooit nog durft te rijden.
Wat zou er minder aan moeten dan, volgens jou?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:31 schreef Jagärtrut het volgende:
boh, ik heb geen puf om te koken...men, wat ben ik afgedraaid.
@ Vik: ik geloof dat ik dit een goed lijstje vind voor op gewicht blijven, of een goed lijstje vind voor afvallen en hardlopen. Voor afvallen vind ik het wat veel.
oh, je doet de Miss_S smiley...quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zou er minder aan moeten dan, volgens jou?.
Ik ben trouwens niet meer zo bewust met afvallen bezig. Probeer gewoon bewust te eten, te zorgen dat ik alles binnen krijg wat ik nodig heb, vier keer per week hardlopen en dan zie ik wel wat er gebeurt. Ben wel aardig tevreden op dit moment
.
nee, want met 50 gram noten zit je al op 300 kcal, denk ik..quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:34 schreef Viking84 het volgende:
De noten hadden vandaag trouwens niet gehoeven. Die bewaar ik voortaan voor karige lijstjes, denk ik.
Mooiquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, want met 50 gram noten zit je al op 300 kcal, denk ik..
Als ik dat doe dan word ik heel chagrijnig. En verdrietig. En boos. En aan what if heb je niet zoveel.....quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:41 schreef loveli het volgende:
[..]
En soms denk ik "kun je nagaan wat ik bereikt had zonder al die hindernissen".
Mijn indirecte bedoeling met die opmerking is dat ik die smiley wel zo over vond komen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MooiThx voor je feedback. Nee, de Miss_S-smiley is:
. Zou ze nog meelezen trouwens?
.
Lang leve mijn studentenvereniging.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vrienden maken op latere leeftijd is gewoon lastiger helaas.
Nee er is een wachtlijstquote:
Best netjes, maar de ontbijtkoek kun je beter vervangen door iets anders. Verder vind ik het een beetje weinig. En extra boterham bij de lunch?quote:Ben sinds kort actief op Fok. En wil ook wat kilootjes kwijt + was op zoek naar een soort forum waar je hier elkaar tips e.d. kan geven. Gevonden dus!![]()
Even iets over mezelf: ik ben 23 jaar, 1.78m lang en weeg 77 kg.
Mijn doel is om 65 kg te wegen. Echt overgewicht heb ik niet, maar vanaf mijn 19e (toen woog ik nog 65 kg) ben ik erg veel aangekomen. Dat moet nu veranderen!
En ik ben al een tijdje op weg, want vorig jaar woog ik nog 83 kg.
Qua sport doe ik aan voetbal (3 keer in de week) en loop ik hard (vaak 2 keer in de week).
Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 bruine boterhammen met kaas, 1 kop thee
T: 1 sinaasappel
L: 1 bruine boterham met kaas, 1 glas melk
T: 1/4 deel galia meloen
T: Plak ontbijtkoek
A: Mousakka (klein portie aardappeltjes, rundergehakt, paprika en kaas uit de oven).
Verder drink ik overdag veel water en soms Crystal clear.
Van de 83 naar de 77 kg ging best snel. Ik voel me er veel fitter door al. Maar nu stopt het een beetje... Dit maakt het soms moeilijkHebben jullie tips om het vol te houden?
Zie mijn editquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mijn indirecte bedoeling met die opmerking is dat ik die smiley wel zo over vond komen.
Ik vind dat je wel lekker en gezond eet!
@ Adverb: Ik denk dat je te weinig eet! Ik ga er van uit dat je man bent...en zelfs voor een vrouw is 3 boterhammen en avondeten weinig...
keiharde rotschop!quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Okay, wie schopt mij naar m'n keuken om m'n salade in elkaar te flansen? Ik lig echt letargisch op de bank maar heb wel erge honger en fantaseer over bokkepootjes, zoute drop en haribo beertjes...
Terwijl ik zo'n lekkere salade meot maken met spekjes, appel en fetakaas....
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Okay, wie schopt mij naar m'n keuken om m'n salade in elkaar te flansen? Ik lig echt letargisch op de bank maar heb wel erge honger en fantaseer over bokkepootjes, zoute drop en haribo beertjes...
Terwijl ik zo'n lekkere salade meot maken met spekjes, appel en fetakaas....
Nee ik ben een vrouw... (zie poppetje bij mijn usernamequote:Op donderdag 7 juli 2011 18:39 schreef Jagärtrut het volgende:
@ Adverb: Ik denk dat je te weinig eet! Ik ga er van uit dat je man bent...en zelfs voor een vrouw is 3 boterhammen en avondeten weinig...
Haha dankjequote:Op donderdag 7 juli 2011 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee er is een wachtlijst. Welkom!
.
Als ik lijstjes lees, dan probeer ga ik uit van een basislijstje voor een redelijk klein persoon, en in mijn optie is dat ongeveer 4volkoren boterhammen (of equivalent daarvan), normaal avondeten met flink veel groente, 2 stuks fruit en nog 1 tussendoortje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:46 schreef Adverb het volgende:
[..]
Nee ik ben een vrouw... (zie poppetje bij mijn username)
Ik heb vandaag niet gesport, daardoor vind ik dit aantal boterhammen niet weinig. Want dit compenseer ik wel. Maar ik ben ook niet zo'n fan van brood. Vaak begin ik de ochtend met magere yoghurt en cruesli. De Mousakka is een ovenschotel waar ik een deel van heb opgeschept (een 'normaal' deel), dus mijn buik is nu goed vol van dat lekkere avondeten.
Kun je onderbouwen/uitleggen waarom je het te weinig vindt? Ik ben namelijk wel leergierig op dit gebied en sta overal open voor
als je het voor de lekker eet, doen. Als je het als zijnde gezond eet, niet doen. En ipv cruesli kun je beter muesli eten!quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:51 schreef Adverb het volgende:
Dankje
Ontbijtkoek is dus een no-go? Ben wel een fruit fan, dus zal dit voortaan vervangen door fruit te eten of iets anders hartigs zoals een liga/sultana o.i.d.
Ontbijtkoek, liga en sultana zijn allemaal koekies! Witmeel en suiker enzo, helaas weinig nuttigs (want lekker is het soms welquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:51 schreef Adverb het volgende:
Dankje
Ontbijtkoek is dus een no-go? Ben wel een fruit fan, dus zal dit voortaan vervangen door fruit te eten of iets anders hartigs zoals een liga/sultana o.i.d.
Nee, ook liga's en sultana's zijn een no goquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:51 schreef Adverb het volgende:
Dankje
Jij komt ook altijd op het goede moment binnen zeilen héquote:
Aww die post van Duvel had ik gemistquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij komt ook altijd op het goede moment binnen zeilen hé
Let met nootjes wel op dat je ongezouten pakt, maar dat ligt voor de hand, denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:56 schreef Adverb het volgende:
Oke, thanks voor de tips!Nootjes is wel een goed plan! Of van die Japanse mix dingen.
Klopt, maar thanks voor de tip!quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Let met nootjes wel op dat je ongezouten pakt, maar dat ligt voor de hand, denk ik.
Ik zou niet voor het gemiddelde gaan, maar gewoon je BMR uitrekenen. Bovendien is te snel afvallen ook niet goed: dat werkt jojo'en in de hand.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:01 schreef Adverb het volgende:
Cruesli wordt vervangen voor muesli.
Maar ik wil heel wat (12) kilo's kwijt.. Niet 'op gewicht blijven', daarom eet ik minder. Een normale vrouw moet ongeveer 2000 kcal binnen krijgen op 1 dag toch? (terwijl er ook wel eens is onderzocht dat dit getal veel te hoog is voor een doorsnee vrouw...). Maar met 1500 a 1750 kcal per dag geef je je lichaam toch de kans om af te vallen? Of zie ik dit verkeerd?
Welkom!quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:56 schreef Adverb het volgende:
Oke, thanks voor de tips!Nootjes is wel een goed plan! Of van die Japanse mix dingen.
BMR is gebaseerd op allerlei gemiddelden (en volgens mij klopt er meestal geen hout van).quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou niet voor het gemiddelde gaan, maar gewoon je BMR uitrekenen. Bovendien is te snel afvallen ook niet goed: dat werkt jojo'en in de hand.
Ja, maar er klakkeloos vanuit gaan dat je 2000 kcal op een dag nodig hebt lijkt me ook niet handig, dan kan je zoiets beter op je eigen lijf aanpassen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
BMR is gebaseerd op allerlei gemiddelden (en volgens mij klopt er meestal geen hout van).
Ik zie weinig verschil tussen klakkeloos 2000 als richtgetal aanhouden en klakkeloos een ander getal aanhouden op basis van wel 3 kenmerken van jezelf.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar er klakkeloos vanuit gaan dat je 2000 kcal op een dag nodig hebt lijkt me ook niet handig, dan kan je zoiets beter op je eigen lijf aanpassen.
De eerste 6 kg ben ik verloren in ongeveer 8 maanden. Ik wil expres niet snel afvallen. Probeer nu gezond te eten (met recepten uit het Dokter Frank boek) en inderdaad minder suikers, en dit dan in een gezonde levensstijl te laten overgaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Welkom!
Nootjes zijn goed, Japanse mixdingen niet. Dat is witte rijst met suiker en zout.
Cruesli is erg suikerrijk, muesli is een stuk beter, brinta of havermout of weetabix ook.
Suiker is slecht omdat het veel calorieën bevat en nul voedingsstoffen, én omdat je er eerder opnieuw honger van krijgt. Vandaar dat cruesli, japanse nootjes, ontbijtkoek en andere koekjes allemaar beter geschrapt kunnen worden en vervangen door iets met misschien wel evenveel calorieën, maar met ook echte voedingsstoffen en zonder je suikerspiegel te verstoren.
Hoe je het kan blijven volhouden? Kijk naar foto's van jezelf bij 83 kilo en stel jezelf voor als 65 kg. Langzaamaan, dan breekt het lijntje niet. Hoe snel ben je die 1e 6 kilo verloren?
Nou, zo te horen ben je prima bezig dan! Nu hoort er een preek over het eten van heel veel groente, maar ach, geen zin in preken vandaag.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:11 schreef Adverb het volgende:
[..]
De eerste 6 kg ben ik verloren in ongeveer 8 maanden. Ik wil expres niet snel afvallen. Probeer nu gezond te eten (met recepten uit het Dokter Frank boek) en inderdaad minder suikers, en dit dan in een gezonde levensstijl te laten overgaan.
Bedankt voor de informatie over suikers, daar heb ik heel veel aan
(Dit heb ik trouwens gevonden op de site van MySpecialK - via googlequote:Op donderdag 7 juli 2011 19:07 schreef Adverb het volgende:
Ik heb een BMI van 24,3. Tussen de 18,5 en 24,9 is een gezond gewicht. Ik heb dus een gezond gewicht (op het randje). Maar wil op een gezonde manier wel veranderen naar een BMI van 20,5 (65 kg).
Ik eet wel veel groentes hoor!, ben het 'konijn' van de familiequote:Op donderdag 7 juli 2011 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, zo te horen ben je prima bezig dan! Nu hoort er een preek over het eten van heel veel groente, maar ach, geen zin in preken vandaag.
Wat leuk dat je voetbalt! Deed je dat altijd al of is dat begonnen om die 83 een tijdelijk hoogtepunt te laten blijven?
Waar vul je deze in?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
2:00 ontbijt 1.00 Appel appel, elstar 60 0.00 14.63 0.00 0.00
12:00 ontbijt 1.00 stuk paprika, geel 32 1.19 5.95 0.34 0.00
12:00 ontbijt 100.00 gr ui, gebakken 54 1.30 5.40 3.00 0.00
12:00 ontbijt 159.00 gr champignons 40 4.77 4.77 0.00 0.00
12:00 ontbijt 1.00 Ei ei, kippen gekookt 138 12.60 0.00 9.80 0.00
12:00 ontbijt 200.00 gr meloen, galia 48 0.00 12.00 0.00 0.00
12:00 ontbijt 50.00 gr druiven, pitloos snoep fruit 35 0.30 8.00 0.00 0.00
12:00 ontbijt 700.00 gr bloemkool, roosjes 196 20.30 14.70 6.30 0.00
12:00 ontbijt 1.00 Nectarine nectarine 39 1.25 8.12 0.12 0.00
12:00 ontbijt 200.00 gr doperwten 120 10.00 20.00 0.00 0.00
12:00 ontbijt 450.00 gr kwark, mager 248 39.60 21.60 0.45 0.00
12:00 ontbijt 1.00 Plak kaas, 48+ 107 7.50 0.00 9.00 0.00
12:00 ontbijt 1.00 stukje kipfilet 83 15.75 0.00 2.25 0.00
12:00 ontbijt 2.00 stuk beschuit, volkoren 96 3.53 15.84 2.11 0.00
12:00 ontbijt 2.00 snee brood, batavenbrood meergranen volkoren 159 7.63 25.55 2.94 0.00
12:00 ontbijt 150.00 gr kabeljauw, gebakken 383 37.50 7.50 22.50 0.00
kcal eiwit koolh vet alcohol
Extra handmatig ingevoerd: 0 0.00 0.00 0.00 0.00
Kilocalorieën (omgerekend): Hoe wordt dit berekend? 1838
Met 2 uur wandelen, half uur onkruid wieden en een uur auto wassen en poetsen
Morgen weer vroeg op dus dan haal ik de rest wel in
Haha dat is ook wel tof!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:22 schreef Ml-etje het volgende:
*binnentuimelt,mijn Mr doet 1 maand mee met postcodeloterij en hup meteen ijsprijs![]()
Oe, ijsprijs, wieviel ist das?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:22 schreef Ml-etje het volgende:
*binnentuimelt,mijn Mr doet 1 maand mee met postcodeloterij en hup meteen ijsprijs![]()
1 pot B&J, vorig jaar heb ik er een monkey ding van gehaald, best lekkerquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, ijsprijs, wieviel ist das?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:23 schreef Adverb het volgende:
[..]
Haha dat is ook wel tof!
@ Sigme; loop je hard? 6,5 km is best netjesIk loop meestal 4 km (in 20 minuten).
Wij hadden drie pottenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
1 pot B&J, vorig jaar heb ik er een monkey ding van gehaald, best lekker
Och wat sneuquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:31 schreef MarMar het volgende:
lief en kiddo zijn naar de dokterswacht.. misselijkheid, bleke snoet etc.. lijkt toch wel erg op een hersenschudding. Tranen met tuiten want morgen zou ze mee doen met de laatste keer schooltoneel en heeft ze haar kinderfeestje.
In zijn geval 1 pint B&J ijsquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, ijsprijs, wieviel ist das?
Bareuhquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:31 schreef MarMar het volgende:
lief en kiddo zijn naar de dokterswacht.. misselijkheid, bleke snoet etc.. lijkt toch wel erg op een hersenschudding. Tranen met tuiten want morgen zou ze mee doen met de laatste keer schooltoneel en heeft ze haar kinderfeestje.
Ahw wat ontzettend zieligquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:31 schreef MarMar het volgende:
Damnquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:31 schreef MarMar het volgende:
Ach nee hé, dat zoiets het nou moet verziekenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:31 schreef MarMar het volgende:
4 km in 20 minuten is harder dan ik loop! 12 km/u heb ik eenmaal gelopen op een 5 kilometer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:23 schreef Adverb het volgende:
[..]
Haha dat is ook wel tof!
@ Sigme; loop je hard? 6,5 km is best netjesIk loop meestal 4 km (in 20 minuten).
Kan er iets gedaan worden tegen hersenschudding danquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:31 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het idee van een 12jarige die een ander zonder aanleiding een rotschop tegen het hoofd geeft vreemder.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan er iets gedaan worden tegen hersenschudding dan. Wel sneu voor d'r.
Verder vind ik het idee van aangifte tegen een 12-jarige tamelijk raar, maar ik zal wel ouderwets zijn.
Denk dat je eerst lid moet worden voor je die tool kan gebruiken?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
www.valtaf.nl
Hoi Adverb.
Sigme is onze 'lichamelijk werker' en 'eerlijke eter'
Bezig zijn met boybands op die leeftijd vind ik ook heel raarquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het idee van een 12jarige die een ander zonder aanleiding een rotschop tegen het hoofd geeft vreemder.
Ik was op die leeftijd meer met boybands bezig dan wat anders.
www.voedingscentrum.nl en dan eetmeter is er ook 1quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat je eerst lid moet worden voor je die tool kan gebruiken?
Boh gekquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Bezig zijn met boybands op die leeftijd vind ik ook heel raar.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
www.voedingscentrum.nl en dan eetmeter is er ook 1
Ik kan me niet heugen dat er ook maar 1 kind van mijn lagere school bezig was met popmuziek. Dat kwam op de middelbare.quote:
Bij mij waren de Backstreet Boys en Britney Spears echt helemaal in toen ik in groep 8 zatquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat er ook maar 1 kind van mijn lagere school bezig was met popmuziek. Dat kwam op de middelbare.
Ik denk dat we te oud zijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:50 schreef sigme het volgende:
Ik kan me niet heugen dat er ook maar 1 kind van mijn lagere school bezig was met popmuziek. Dat kwam op de middelbare.
Bij mij waren dat de Spice Girls. En Linda, Roos & Jessica.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij mij waren de Backstreet Boys en Britney Spears echt helemaal in toen ik in groep 8 zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |