Ze zag in eerste instantie de foto op dr telefoon en in het klein.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
echtDat zie je toch vrij duidelijk vond ik
hihi
Ja, ga je daarheen als volgende bestemming, of ooit een keer?
Hij wil er zelf nog een keer naar toe en ik wil sowieso graag naar Z-Am dus dan wil ik graag samen gaan reizen met hem
hihi great minds... (zie plaatje in de OP)quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:08 schreef Muis006 het volgende:
Handicap schmandicap. Bij golfen heeft iedereen een handicap
Hahaha goed plaatjequote:Op donderdag 7 juli 2011 14:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hihi great minds... (zie plaatje in de OP)
En bij knolhobbelen handy caps!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:08 schreef Muis006 het volgende:
Handicap schmandicap. Bij golfen heeft iedereen een handicap
Nog wat gehoord van Mon Breeteesh?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hm... ze zoeken mensen bij een inbound callcenter.
Zou wel goed zijn voor m'n Engels...
Ga morgen eens mailen denk ik. Weet niet of ze me willen, maar dan zien we dan wel weer
dat weet je nooit van tevoren bij een sollicitatie toch? das het hele punt van solliciterenquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hm... ze zoeken mensen bij een inbound callcenter.
Zou wel goed zijn voor m'n Engels...
Ga morgen eens mailen denk ik. Weet niet of ze me willen, maar dan zien we dan wel weer
nee, je kunt hier geen bokkepootjes kopen. Helaas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jätje: uit je lijstje maak ik op dat de afgebeelde bokkepootjes niet de jouwe zijn?
What would Kant say![]()
Doe mij toch maar zijden ondergoed?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jätje: uit je lijstje maak ik op dat de afgebeelde bokkepootjes niet de jouwe zijn?
What would Kant say![]()
it is not so much, my lady!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:21 schreef Muis006 het volgende:
Mijn lijst:
O: 250 ml vruchtenyoghurt (voor den laatste maal)
L: 2 pita met pesto en ham
T: cantuccini (150 kcal)
T: appel
D: pasta part deux. Zonder kaas dit keer
T: ijsje
S: 30 min lopen
Ik moet echt wat gaan doen aan de veggies. Van het weekend even in de supermarkt kijken.
Ja muesli en consorten wordt aan gewerktquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
it is not so much, my lady!
Gooi eens wat muesli door die yoghurt heen, ofzo! En wat voor pasta was het?
nee, ik vind het maar magertjes! wat yoghurt, 2 pita's en pasta. Van mij zouden daar nog minstens 2 volkorenboterhammen met kaas of pindakaas bij mogen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja muesli en consorten wordt aan gewerkten de meneer gaat na zijn werk voor lijnzaad kijken.
Pasta is met rode saus, tomaten/ui/paprika/gehakt.
Is het serieus niet veel?
Ohja, brood met pindakaas! Ik was al vergeten wat ik als lunch van plan wasquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, ik vind het maar magertjes! wat yoghurt, 2 pita's en pasta. Van mij zouden daar nog minstens 2 volkorenboterhammen met kaas of pindakaas bij mogen!
Ik zal er vanavond na het lopen sowieso een eten met pindakaasquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, ik vind het maar magertjes! wat yoghurt, 2 pita's en pasta. Van mij zouden daar nog minstens 2 volkorenboterhammen met kaas of pindakaas bij mogen!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zal er vanavond na het lopen sowieso een eten met pindakaas
En die andere over een uurtje!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik had die vorming maar wat graag overgeslagen. Het was echt hel. Dat in combinatie met een thuissituatie die ook wel voor verbetering vatbaar was, hebben er wel voor gezorgd dat ik een ontzettend kleine vriendenkring heb (te klein), het lastig vind om nieuwe contacten te leggen en situaties waar een hoop onbekenden zijn, het liefst uit de weg ga. Om over m'n zelfvertrouwen maar te zwijgen.
Ik vond het eigenlijk gewoon alleen maar verdomd kut.
Eens, alleen je kunt het niet vergelijken met hoe het anders was geweest.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik had die vorming maar wat graag overgeslagen. Het was echt hel. Dat in combinatie met een thuissituatie die ook wel voor verbetering vatbaar was, hebben er wel voor gezorgd dat ik een ontzettend kleine vriendenkring heb (te klein), het lastig vind om nieuwe contacten te leggen en situaties waar een hoop onbekenden zijn, het liefst uit de weg ga. Om over m'n zelfvertrouwen maar te zwijgen.
Pffff, inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:35 schreef MarMar het volgende:
Oh mjah ik word altijd tamelijk pissig als mensen komen met de dooddoener "maar het heeft je wel gevormd tot wie je nu bent" rot op zeg, het heeft alleen maar vertraagd!
[/frustratiepost]
Herkenbaar, mijn ouders vinden iedereen te min dus dat werkt erg fijn als je tussen de 12 en 18 vrienden mee naar huis neemtquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is zo denk ik ja! Zelfanalyse ftw soms.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Eens, alleen je kunt het niet vergelijken met hoe het anders was geweest.
Jezusquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het beïnvloedt me nog dagelijks. Ook hier. Ik weet niet, maar als er >8 jr tegen je gezegd wordt dat je waardeloos bent en het niet verdient om te bestaan, dan ga je dat op een gegeven moment wel geloven. Zeker als IEDEREEN het tegen je zegt.
School greep overigens niet in. Zelfs niet toen ik voor de ogen van een docent geslagen werd met een boek.
Behalve dat je "per se" los schrijft en zonder streepje op de e.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk dat Loveli ook niet bedoelde dat het je persé op een heel positieve manier vormt...
Zou deze zonder tikfouten zijn?
Dat had ik ook! Heb jij nu nog wel eens dat je uit jezelf afhaakt omdat je al druk in je hoofd wordt bij het idee iets te gaan doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef Ml-etje het volgende:
Plus dat ook nooit ergens heen mocht dus ja ik was dat meisje "dat toch nooit mee gaat".
Ondanks dat mensen je dan wel mogen haken ze dan uiteindelijk toch af.
wow.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het beïnvloedt me nog dagelijks. Ook hier. Ik weet niet, maar als er >8 jr tegen je gezegd wordt dat je waardeloos bent en het niet verdient om te bestaan, dan ga je dat op een gegeven moment wel geloven. Zeker als IEDEREEN het tegen je zegt.
School greep overigens niet in. Zelfs niet toen ik voor de ogen van een docent geslagen werd met een boek.
Nou ja, toen ik in m'n zomerjurkje maatje 36 de gangmaakster tegenkwam met spijkerbroek maatje nijlpaard heb ik wel even minzaam naar haar geglimlacht. Woog niet echt op tegen het verleden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:41 schreef Probability het volgende:
Ik vind het wel een goed programma, maar in hoeverre kun je iemand echt aanrekenen wat hij/zij op de basisschool heeft gedaan?
ja maar is het niet zo dat je ouders je vrienden te min vonden omdat ze het beste met je voor hebben?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Herkenbaar, mijn ouders vinden iedereen te min dus dat werkt erg fijn als je tussen de 12 en 18 vrienden mee naar huis neemt
Plus dat ook nooit ergens heen mocht dus ja ik was dat meisje "dat toch nooit mee gaat".
Ondanks dat mensen je dan wel mogen haken ze dan uiteindelijk toch af.
Vrienden maken op latere leeftijd is gewoon lastiger helaas.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat had ik ook! Heb jij nu nog wel eens dat je uit jezelf afhaakt omdat je al druk in je hoofd wordt bij het idee iets te gaan doen![]()
Ik vraag me namelijk af of dat daar door komt
Vroeger mocht ik nooit ergens heen ofzoiets, dus als mensen me vroegen kwam ik óf met een excuus, óf ik zei gewoon dat het toch niet zou mogen, als ze al wisten hoe en wat. Als ik het wel vroeg kwam er soms stennis
![]()
Dus nu heb ik nog wel eens zoiets van pfff laat maarGaat wel al beter dan eerst, trouwens!
Heftig hoor. Ik wil/kan het gewoon niet voorstellen dat iemand dat tegen jou zou doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar denk ook maar zo: bijna iedereen heeft/had wel bepaalde sores, en er zijn veeeel mensen die er stukken slechter vanaf komen! Dit is toch een online groepje lieve mensen die (ook al is het internet!) heel erg met elkaar begaan zijn en in sommige gevallen veel voor mekaar over hebben. Dat is an sich al heel bijzonder, en dan hebben we het nog niet eens over de banen / studies die velen hier hebben of doen, of andere kwaliteiten waar menigeen jaloers op zou zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:41 schreef loveli het volgende:
En soms denk ik "kun je nagaan wat ik bereikt had zonder al die hindernissen".
en mooi!quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
herkenning!
Mijn schoonzus (inmiddels ex-schoonzus) kon niet begrijpen dat ik na een avond met haar, schoonbroer en 2 kids totaal afgedraaid was en mijn Mr me dan echt afschermde omdat ik niet meer sociaal kon doen.
Ben echt afgepeigerd na een dag écht sociaal doen, ik ben het niet gewend net zoals omgaan met kinderen.
@work gaat het dan weer wel goed maarja ik heb dan ook een eigen aparte plek waar ik werk dus hoef niet te socializen.
Kun je wel oefenen jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg me af of het aan mij lag of ook daardoor kwam ofzoJa, ik denk dat sociaal doen ook een beetje te trainen is, en omdat mijn pa vroeger vaak boos werd om niks (zoals 'mag ik naar het feestje van *insert naam*"
) heb ik nog wel eens dat als ik ergens voor gevraagd word, ik bij voorbaat al denk 'Pfff, jamaar jamaar"
![]()
Handig, it is not. Logisch, schijnbaar dus wel een beetje
Ja dat geloof ik ook wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:44 schreef _aurum_ het volgende:
mijn pa had bij mij volgens mij wel door dat ik een streber ben, dus hij is meer van de omg
[..]
ja maar is het niet zo dat je ouders je vrienden te min vonden omdat ze het beste met je voor hebben?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Ml-etje op 07-07-2011 18:16:17 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Spekkig, nerdig, stil en verlegen als jochie...quote:
Wow. Ik ben er even stil van Mlquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel.
Maar dan moet je niet:
[..]
Begin het wel leuk te vinden nuquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg me af of het aan mij lag of ook daardoor kwam ofzoJa, ik denk dat sociaal doen ook een beetje te trainen is, en omdat mijn pa vroeger vaak boos werd om niks (zoals 'mag ik naar het feestje van *insert naam*"
) heb ik nog wel eens dat als ik ergens voor gevraagd word, ik bij voorbaat al denk 'Pfff, jamaar jamaar"
![]()
Handig, it is not. Logisch, schijnbaar dus wel een beetje
Oma'squote:Op donderdag 7 juli 2011 14:55 schreef Ml-etje het volgende:
Oh ladies niet stil van zijn hoor! Heb een lieve oma die me een spoedcursus zelfstandig denken en handelen heeft gegeven en haal het echt wel in
Feestje iemand?
Ik ook ja!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Begin het wel leuk te vinden nuen vooral als ik met 1 vriendin heen en terug ga. Al dan niet om ons vervolgens aan te sluiten bij een groep.
Waar dat aan ligt geen idee maar even napraten vind ik dan wel weer fijn om ook te peilen of ik uberhaupt een beetje sociaal waskan nl rustig mensen negeren.
Gelukkig is mijn Mr heel sociaal en geeft hij me dan wel een zetje als hij ziet dat ik bepaalde omgangsvormen weer eens oversla/vergeet.
Ja dat wilde ik al langer zeggen, ik vind het zo lief om te lezen dat jij nog zo hecht bent met je omaquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:55 schreef Ml-etje het volgende:
Oh ladies niet stil van zijn hoor! Heb een lieve oma die me een spoedcursus zelfstandig denken en handelen heeft gegeven en haal het echt wel in
Feestje iemand?
Klopt.. kon ook wel, maar toen zat ik gewoon lekker in mijn vel en had ik nergens last van, op het eetgestoorde gedrag na dan...quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Lieve lieve Siral.. die foto van haar is van bovenaf genomen dus tekent anders, maar ga ze voor de gein eens naast die van jou leggen.. Ik zie weinig verschil
45 is dan wel al een heel duidelijk verschil, maar ook dan kan er echt nog wel wat bij..
Als je je e-mail stuurd dan stuur ik je een foto toequote:Op donderdag 7 juli 2011 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
het lukt me niet om en pm te sturen vanaf mijn phone, maar ik zou graag een pm willen siral.
SPOILER: Voor de liefhebbers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:
Hihi ja ik lift ook met vriendje mee en verder collega's vooral.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook ja!Of samen met het vriendje (we hebben veel dezelfde vrienden
). Al is hij ook niet mega-sociaal, maar da's meer omdat ie zich meestal prima vermaakt in z'n eentje (of met mij!)
![]()
En ja, dat onzekerige is ook bekend idd. Maar al met al doen we het best wel prima toch
In normale situaties wel jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik al langer zeggen, ik vind het zo lief om te lezen dat jij nog zo hecht bent met je omadat lijkt me toch iets dat minder kan worden naar mate je ouder wordt.
Succes Siral!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:58 schreef Siral het volgende:
Hoii ben ik weer, nog geen kans gehad om alles bij te lezen maar doe ik straks wel hihi. Ik moet nu door naar mijn sollicitatie, druk druk
Mjaah, laat ik voorop stellen dat ik ook geen engeltje ben geweest, de crap die ik uitgehaald heb na mijn puberteit. Mijn pa is grijs door mijquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel.
Maar dan moet je niet:
[..]
Awwwquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:02 schreef progje het volgende:
ik ben ook gepest...
vooral in groep 6,7 en 8 ...
Bah... ik zat maar met 2 andere meisjes in de klas..
En ik hoorde er niet bij en ze maakte me altijd belachelijk.
En het werd nog erger toen mijn moeder op die basisschool ging werken
Middelbare school had ik wel 2 vriendinnenen ik was echt heel erg onzeker..
Ik werd gelukkig niet meer gepest, meer een soort van genegeerd door de "populaire mensen"
MTS was geweldig, ongelooflijk.
Weet nog dat ik bijna huilend mijn moeder opbelde om te zeggen dat iedereen mij gewoon aardig vondEn ik blijkbaar toch wel leuk was om mee om te gaan..
Die MTS heeft me gered.
Fijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:55 schreef Ml-etje het volgende:
Feestje iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:00 schreef V1z0R het volgende:
Ben na m'n 14e niet meer gepest trouwens! Blijkt dat mensen niet zo snel durven tegen iemand die boven ze uit torent.jawel hoor....SPOILER: Voor de liefhebbers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en ik mis mijn oma echt heel erg. Helaas.
Boh, ik ben zo labiel de laatste dagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |