abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:53:04 #1
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99151109

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
pi_99151698
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik kan niet leven zonder mannelijke aandacht, ik denk dat dat het is.
To want and not to have. (That 's the problem.)

Het is heel normaal om nieuwsgierig te zijn naar seks. Toen ik me voor het eerst realiseerde dat mijn ouders zoiets deden, omdat mijn zusjes en ik anders nooit hadden bestaan, was ik ook even stom verbaast.
The view from nowhere.
pi_99152404
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:08 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Het is hoogstens lachwekkend.
Doet mij denken aan de film Hook van Steven Spielberg. Man op middelbare leeftijd verwaarloost gezin voor carriere en kan zich niet meer verplaatsen in de belevingswereld van zijn kinderen. Gaat op bezoek bij zijn moeder en het oudelijk huis haalt oude herrinneringen weer naar boven. De sloten op de kasten hebben de vorm van een haak. "Can't you remember that you were Peter Pan?" Toen een lichtweerkaatsing nog een elfje was. Het vereiste nog een lange training voordat de voormalige Peter Pan weer in vorm was en zo zijn kinderen/gezin red.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 07-07-2011 14:27:28 ]
The view from nowhere.
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:20:55 #4
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_99152405
Typisch des-Fok!'s dit:

quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:32 schreef ook_gek het volgende:
Alleen in je hand houden? Ook saai, mag die van mij ook wel in je mond nemen hoor.

Maar even serieus, dit soort reacties kunnen we toch niet meer serieus nemen :{
Seksuele toespelingen maken met een "en nu even serieus" erachteraan. Oftewel; kom maar op met je PM maar als je aanstoot neemt was het een grapje. Net zo iets als "met alle respect maar ik vind je een grote zak" opmerking. Mag, want "met alle respect" :')

Sorry, pet peeve. Een van de vele.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:21:06 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99152421
Gaat ook helemaal nergens meer over hier :{
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:23:07 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99152504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:21 schreef ook_gek het volgende:
Daar kom je nu pas achter?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99152511
Elfjes zijn niet oversekst hoor.
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:23:22 #8
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99152521
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:21 schreef ook_gek het volgende:
Nee klopt, maar dat gaan we zo weer corrigeren.

Graag weer ontopic.
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:24:09 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99152549
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:20 schreef Catbert het volgende:
Typisch des-Fok!'s dit:

[..]

Seksuele toespelingen maken met een "en nu even serieus" erachteraan. Oftewel; kom maar op met je PM maar als je aanstoot neemt was het een grapje. Net zo iets als "met alle respect maar ik vind je een grote zak" opmerking. Mag, want "met alle respect" :')

Sorry, pet peeve. Een van de vele.
Nou neem van mij aan dat ik het niet eens zal willen. Ik vind lant alles behalven aantrekkelijk. Heb al eerder aangegeven dat ik mijn hoofd niet zal omdraaien voor haar als ik haar tegen zou komen met stappen. Totaal niet mijn smaak. Dus nee hoor die pm zit ik niet op te wachten.

Houd niet in dat ik zo mee op stap zal gaan me haar. Volgens mij heb je dan een top avond met zo iemand :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_99152555
Gisteren heel sociaal geweest en even naar de kroeg geweest , is dat on topic ???
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:25:05 #11
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99152587
Ehhhh mensen volgens mij ga ik zometeen iemand van internet ontmoeten en "iets doen" ( :? :?) maar ik vind het heel eng, want volgens mij is hij een beetje.. ja minder intelligent en een beetje breezer ( net op het randje zeg maar, top 40 en "egt" typen etc).

Ehhhh gewoon ehm ja positief denken en alles nu??? :? :?
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:26:03 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99152620
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:24 schreef formerjellybean het volgende:
Gisteren heel sociaal geweest en even naar de kroeg geweest , is dat on topic ???
Ik zit er 4 dagen per week, als ik zeg dat is sociaal ben geloven ze dat niet. Veel mensen vinden me dan een drank orgel :D
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:26:12 #13
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99152626
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ehhhh mensen volgens mij ga ik zometeen iemand van internet ontmoeten en "iets doen" ( :? :?) maar ik vind het heel eng, want volgens mij is hij een beetje.. ja minder intelligent en een beetje breezer ( net op het randje zeg maar, top 40 en "egt" typen etc).

Wat is er mis met de top 40? _O-
C'est la vie
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:26:47 #14
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99152646
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat is er mis met de top 40? _O-
Dankje dankje.. het zal allemaal wel meevallen dus

oh god wat eng

Hij houdt volgens mij wel van humor en alles, dus ik moet even grappig worden ( :? )
pi_99152686
quote:

Eerlijk gezegd zou ik niet meteen gaan meeten, je voelt je er al niet lekker bij en heel eerlijk ik vind het een beetje kansloos om meteen met een kerel die je via internet opgescharreld hebt, meteen iets te gaan doen.
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:28:29 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99152724
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd zou ik niet meteen gaan meeten, je voelt je er al niet lekker bij en heel eerlijk ik vind het een beetje kansloos om meteen met een kerel die je via internet opgescharreld hebt, meteen iets te gaan doen.
Gewoon doen van binnen zitten wordt niemand beter.
C'est la vie
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:29:12 #17
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99152769
quote:

[..]

Hij woont om de hoek hoor. En je moet toch "iets doen" als je mensen via internet ontmoet? wat is daar nu weer vreemd aan.
pi_99152786
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zit er 4 dagen per week, als ik zeg dat is sociaal ben geloven ze dat niet. Veel mensen vinden me dan een drank orgel :D
Om heel eerlijk te zijn voor mij zijn de leukste contacten en vriendschappen gewoon begonnen in de kroeg. Je ziet elkaar steeds vaker het klikt word steeds gezelliger en voor je het weet heb je een vriendschap.
pi_99152837
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:29 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Hij woont om de hoek hoor. En je moet toch "iets doen" als je mensen via internet ontmoet? wat is daar nu weer vreemd aan.
Met iets doen begreep ik dat je meteen het nest in wilde duiken en dat vind ik een beetje goedkoop als je iemand net kent.
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:31:21 #20
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_99152875
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dankje dankje.. het zal allemaal wel meevallen dus
Hij zal vast wel willen neuken, en dat wil jij ook, dus dan ben je gewoon klaar.

quote:
Hij houdt volgens mij wel van humor en alles, dus ik moet even grappig worden ( :? )
Dat gaat je niet lukken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_99152884
Succes Lant. En sterkte aan je "slachtoffer" :P.
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:31:51 #22
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99152895
quote:

[..]

Natuurlijk wel. De rest is toch alleen maar een weggetje daarnaar toe.
The view from nowhere.
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:38:29 #23
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99153185
quote:

Je hebt de zenuwen. Het is een klein avontuurtje en je moet er niet teveel van verwachten. Het is toch leuk om een avondje met een 'Nieuw' mens om te gaan.
The view from nowhere.
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:41:45 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_99153313
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:29 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn voor mij zijn de leukste contacten en vriendschappen gewoon begonnen in de kroeg. Je ziet elkaar steeds vaker het klikt word steeds gezelliger en voor je het weet heb je een vriendschap.
Ha voor mij ook en er komen wekelijks mensen bij. Begrijp heel goed wat je bedoeld. Soms blijf je gedag zeggen op een avond :D

Maar me omgeving vind dat ik teveel op stap ben en te vaak in de kroeg :{

Donderavond zit ik er tot uurtje of 1
Vrijdag ben ik op stap tot minimaal half 6
Zaterdag op stap tot minimaal half 6
Zondag vaak terrasje bij de kroeg

En met grote regelmaat eet ik er op woensdag en blijf ik ook hangen :D
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:45:31 #25
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99153497
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:31 schreef Catbert het volgende:

Dat gaat je niet lukken.
hallo het is overdag, dan gaan mensen niet eens neuken :D

dan gaan mensen dingen ondernemen, uitstapjes etc

en ik ben heel grappig hoor. jezus wat een positiviteiteiteitit, alleen heloef doet wel "chill".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')