SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
To want and not to have. (That 's the problem.)quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik kan niet leven zonder mannelijke aandacht, ik denk dat dat het is.
Doet mij denken aan de film Hook van Steven Spielberg. Man op middelbare leeftijd verwaarloost gezin voor carriere en kan zich niet meer verplaatsen in de belevingswereld van zijn kinderen. Gaat op bezoek bij zijn moeder en het oudelijk huis haalt oude herrinneringen weer naar boven. De sloten op de kasten hebben de vorm van een haak. "Can't you remember that you were Peter Pan?" Toen een lichtweerkaatsing nog een elfje was. Het vereiste nog een lange training voordat de voormalige Peter Pan weer in vorm was en zo zijn kinderen/gezin red.quote:
Seksuele toespelingen maken met een "en nu even serieus" erachteraan. Oftewel; kom maar op met je PM maar als je aanstoot neemt was het een grapje. Net zo iets als "met alle respect maar ik vind je een grote zak" opmerking. Mag, want "met alle respect"quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:32 schreef ook_gek het volgende:
Alleen in je hand houden? Ook saai, mag die van mij ook wel in je mond nemen hoor.
Maar even serieus, dit soort reacties kunnen we toch niet meer serieus nemen
Daar kom je nu pas achter?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:21 schreef ook_gek het volgende:
Gaat ook helemaal nergens meer over hier
Nee klopt, maar dat gaan we zo weer corrigeren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:21 schreef ook_gek het volgende:
Gaat ook helemaal nergens meer over hier
Nou neem van mij aan dat ik het niet eens zal willen. Ik vind lant alles behalven aantrekkelijk. Heb al eerder aangegeven dat ik mijn hoofd niet zal omdraaien voor haar als ik haar tegen zou komen met stappen. Totaal niet mijn smaak. Dus nee hoor die pm zit ik niet op te wachten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:20 schreef Catbert het volgende:
Typisch des-Fok!'s dit:
[..]
Seksuele toespelingen maken met een "en nu even serieus" erachteraan. Oftewel; kom maar op met je PM maar als je aanstoot neemt was het een grapje. Net zo iets als "met alle respect maar ik vind je een grote zak" opmerking. Mag, want "met alle respect"![]()
Sorry, pet peeve. Een van de vele.
Ik zit er 4 dagen per week, als ik zeg dat is sociaal ben geloven ze dat niet. Veel mensen vinden me dan een drank orgelquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:24 schreef formerjellybean het volgende:
Gisteren heel sociaal geweest en even naar de kroeg geweest , is dat on topic ???
Wat is er mis met de top 40?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ehhhh mensen volgens mij ga ik zometeen iemand van internet ontmoeten en "iets doen" (![]()
) maar ik vind het heel eng, want volgens mij is hij een beetje.. ja minder intelligent en een beetje breezer ( net op het randje zeg maar, top 40 en "egt" typen etc).
Ehhhh gewoon ehm ja positief denken en alles nu???![]()
Dankje dankje.. het zal allemaal wel meevallen dusquote:
Eerlijk gezegd zou ik niet meteen gaan meeten, je voelt je er al niet lekker bij en heel eerlijk ik vind het een beetje kansloos om meteen met een kerel die je via internet opgescharreld hebt, meteen iets te gaan doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ehhhh mensen volgens mij ga ik zometeen iemand van internet ontmoeten en "iets doen" (![]()
) maar ik vind het heel eng, want volgens mij is hij een beetje.. ja minder intelligent en een beetje breezer ( net op het randje zeg maar, top 40 en "egt" typen etc).
Gewoon doen van binnen zitten wordt niemand beter.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik niet meteen gaan meeten, je voelt je er al niet lekker bij en heel eerlijk ik vind het een beetje kansloos om meteen met een kerel die je via internet opgescharreld hebt, meteen iets te gaan doen.
Hij woont om de hoek hoor. En je moet toch "iets doen" als je mensen via internet ontmoet? wat is daar nu weer vreemd aan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik niet meteen gaan meeten, je voelt je er al niet lekker bij en heel eerlijk ik vind het een beetje kansloos om meteen met een kerel die je via internet opgescharreld hebt, meteen iets te gaan doen.
Om heel eerlijk te zijn voor mij zijn de leukste contacten en vriendschappen gewoon begonnen in de kroeg. Je ziet elkaar steeds vaker het klikt word steeds gezelliger en voor je het weet heb je een vriendschap.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zit er 4 dagen per week, als ik zeg dat is sociaal ben geloven ze dat niet. Veel mensen vinden me dan een drank orgel
Met iets doen begreep ik dat je meteen het nest in wilde duiken en dat vind ik een beetje goedkoop als je iemand net kent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hij woont om de hoek hoor. En je moet toch "iets doen" als je mensen via internet ontmoet? wat is daar nu weer vreemd aan.
Hij zal vast wel willen neuken, en dat wil jij ook, dus dan ben je gewoon klaar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dankje dankje.. het zal allemaal wel meevallen dus
Dat gaat je niet lukken.quote:Hij houdt volgens mij wel van humor en alles, dus ik moet even grappig worden ()
Natuurlijk wel. De rest is toch alleen maar een weggetje daarnaar toe.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je hebt de zenuwen. Het is een klein avontuurtje en je moet er niet teveel van verwachten. Het is toch leuk om een avondje met een 'Nieuw' mens om te gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ha voor mij ook en er komen wekelijks mensen bij. Begrijp heel goed wat je bedoeld. Soms blijf je gedag zeggen op een avondquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn voor mij zijn de leukste contacten en vriendschappen gewoon begonnen in de kroeg. Je ziet elkaar steeds vaker het klikt word steeds gezelliger en voor je het weet heb je een vriendschap.
hallo het is overdag, dan gaan mensen niet eens neukenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |