SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
To want and not to have. (That 's the problem.)quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik kan niet leven zonder mannelijke aandacht, ik denk dat dat het is.
Doet mij denken aan de film Hook van Steven Spielberg. Man op middelbare leeftijd verwaarloost gezin voor carriere en kan zich niet meer verplaatsen in de belevingswereld van zijn kinderen. Gaat op bezoek bij zijn moeder en het oudelijk huis haalt oude herrinneringen weer naar boven. De sloten op de kasten hebben de vorm van een haak. "Can't you remember that you were Peter Pan?" Toen een lichtweerkaatsing nog een elfje was. Het vereiste nog een lange training voordat de voormalige Peter Pan weer in vorm was en zo zijn kinderen/gezin red.quote:
Seksuele toespelingen maken met een "en nu even serieus" erachteraan. Oftewel; kom maar op met je PM maar als je aanstoot neemt was het een grapje. Net zo iets als "met alle respect maar ik vind je een grote zak" opmerking. Mag, want "met alle respect"quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:32 schreef ook_gek het volgende:
Alleen in je hand houden? Ook saai, mag die van mij ook wel in je mond nemen hoor.
Maar even serieus, dit soort reacties kunnen we toch niet meer serieus nemen
Daar kom je nu pas achter?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:21 schreef ook_gek het volgende:
Gaat ook helemaal nergens meer over hier
Nee klopt, maar dat gaan we zo weer corrigeren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:21 schreef ook_gek het volgende:
Gaat ook helemaal nergens meer over hier
Nou neem van mij aan dat ik het niet eens zal willen. Ik vind lant alles behalven aantrekkelijk. Heb al eerder aangegeven dat ik mijn hoofd niet zal omdraaien voor haar als ik haar tegen zou komen met stappen. Totaal niet mijn smaak. Dus nee hoor die pm zit ik niet op te wachten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:20 schreef Catbert het volgende:
Typisch des-Fok!'s dit:
[..]
Seksuele toespelingen maken met een "en nu even serieus" erachteraan. Oftewel; kom maar op met je PM maar als je aanstoot neemt was het een grapje. Net zo iets als "met alle respect maar ik vind je een grote zak" opmerking. Mag, want "met alle respect"![]()
Sorry, pet peeve. Een van de vele.
Ik zit er 4 dagen per week, als ik zeg dat is sociaal ben geloven ze dat niet. Veel mensen vinden me dan een drank orgelquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:24 schreef formerjellybean het volgende:
Gisteren heel sociaal geweest en even naar de kroeg geweest , is dat on topic ???
Wat is er mis met de top 40?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ehhhh mensen volgens mij ga ik zometeen iemand van internet ontmoeten en "iets doen" (![]()
) maar ik vind het heel eng, want volgens mij is hij een beetje.. ja minder intelligent en een beetje breezer ( net op het randje zeg maar, top 40 en "egt" typen etc).
Ehhhh gewoon ehm ja positief denken en alles nu???![]()
Dankje dankje.. het zal allemaal wel meevallen dusquote:
Eerlijk gezegd zou ik niet meteen gaan meeten, je voelt je er al niet lekker bij en heel eerlijk ik vind het een beetje kansloos om meteen met een kerel die je via internet opgescharreld hebt, meteen iets te gaan doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ehhhh mensen volgens mij ga ik zometeen iemand van internet ontmoeten en "iets doen" (![]()
) maar ik vind het heel eng, want volgens mij is hij een beetje.. ja minder intelligent en een beetje breezer ( net op het randje zeg maar, top 40 en "egt" typen etc).
Gewoon doen van binnen zitten wordt niemand beter.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik niet meteen gaan meeten, je voelt je er al niet lekker bij en heel eerlijk ik vind het een beetje kansloos om meteen met een kerel die je via internet opgescharreld hebt, meteen iets te gaan doen.
Hij woont om de hoek hoor. En je moet toch "iets doen" als je mensen via internet ontmoet? wat is daar nu weer vreemd aan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik niet meteen gaan meeten, je voelt je er al niet lekker bij en heel eerlijk ik vind het een beetje kansloos om meteen met een kerel die je via internet opgescharreld hebt, meteen iets te gaan doen.
Om heel eerlijk te zijn voor mij zijn de leukste contacten en vriendschappen gewoon begonnen in de kroeg. Je ziet elkaar steeds vaker het klikt word steeds gezelliger en voor je het weet heb je een vriendschap.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zit er 4 dagen per week, als ik zeg dat is sociaal ben geloven ze dat niet. Veel mensen vinden me dan een drank orgel
Met iets doen begreep ik dat je meteen het nest in wilde duiken en dat vind ik een beetje goedkoop als je iemand net kent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hij woont om de hoek hoor. En je moet toch "iets doen" als je mensen via internet ontmoet? wat is daar nu weer vreemd aan.
Hij zal vast wel willen neuken, en dat wil jij ook, dus dan ben je gewoon klaar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dankje dankje.. het zal allemaal wel meevallen dus
Dat gaat je niet lukken.quote:Hij houdt volgens mij wel van humor en alles, dus ik moet even grappig worden ()
Natuurlijk wel. De rest is toch alleen maar een weggetje daarnaar toe.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je hebt de zenuwen. Het is een klein avontuurtje en je moet er niet teveel van verwachten. Het is toch leuk om een avondje met een 'Nieuw' mens om te gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ha voor mij ook en er komen wekelijks mensen bij. Begrijp heel goed wat je bedoeld. Soms blijf je gedag zeggen op een avondquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn voor mij zijn de leukste contacten en vriendschappen gewoon begonnen in de kroeg. Je ziet elkaar steeds vaker het klikt word steeds gezelliger en voor je het weet heb je een vriendschap.
hallo het is overdag, dan gaan mensen niet eens neukenquote:
Ja, van die patronen waarin men blijft hangen. Heel herkenbaar voor de vaste bezoekers van dit topic.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:41 schreef ook_gek het volgende:
Maar me omgeving vind dat ik teveel op stap ben en te vaak in de kroeg
Donderavond zit ik er tot uurtje of 1
Vrijdag ben ik op stap tot minimaal half 6
Zaterdag op stap tot minimaal half 6
Zondag vaak terrasje bij de kroeg
En met grote regelmaat eet ik er op woensdag en blijf ik ook hangen
???? Nou weer terug naar de realiteit graag.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hallo het is overdag, dan gaan mensen niet eens neuken
Ja maar we gaan "iets doen" ( buiten de deur dus). We kunnen toch niet op die locatie gaan neuken dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
???? Nou weer terug naar de realiteit graag.
's ochtends, 's avonds, 's middags, midden in de nacht er bestaat geen tijd voor.
Je bent fantastisch en hij mag blij zijn met zo'n leuke date. Veel plezier (en eventueel .... ). We verwachten een kort verslag na afloop.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
en ik ben heel grappig hoor. jezus wat een positiviteiteiteitit, alleen heloef doet wel "chill".
Woon je in een dorp of stad ?? Het is bij mij hier een dorp en eigenlijk ben ik toen begonnen met naar de kroeg gaan om mensen hier in Wormerveer te leren kennen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ha voor mij ook en er komen wekelijks mensen bij. Begrijp heel goed wat je bedoeld. Soms blijf je gedag zeggen op een avond
Maar me omgeving vind dat ik teveel op stap ben en te vaak in de kroeg
Donderavond zit ik er tot uurtje of 1
Vrijdag ben ik op stap tot minimaal half 6
Zaterdag op stap tot minimaal half 6
Zondag vaak terrasje bij de kroeg
En met grote regelmaat eet ik er op woensdag en blijf ik ook hangen
Ik heb vanochtend nog geneukt. Doen mensen dat niet volgens jou? Ik heb wel eens midden op de middag afgesproken voor een booty call. Puur neuken dus.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
hallo het is overdag, dan gaan mensen niet eens neuken
Ik heb van jou nog nooit iets gemerkt dat ook maar wijst op enig gevoel voor humor. Maargoed, ik zal het wel weer mis hebben en je niet echt "kennen" ofzo.quote:en ik ben heel grappig hoor. jezus wat een positiviteiteiteitit, alleen heloef doet wel "chill".
Dorp of stad tja zeg jij het maarquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Woon je in een dorp of stad ?? Het is bij mij hier een dorp en eigenlijk ben ik toen begonnen met naar de kroeg gaan om mensen hier in Wormerveer te leren kennen.
Ik kende wel mensen maar die woonde allemaal verder weg , en juist in een dorp is hier een boel het sociale leven, achteraf ben ik er ook blij mee dat ik het gedaan had.
Het was voor mij ook omdat ik eerst wel mensen kende maar die kende ik meer van therapie en ik wilde juist breken met dat wereldje en dat is uiteindelijk gelukt. Met een boel mensen uit die tijd geen contact meer omdat ik van mezelf al zoiets had , een boel blijven in dat wereldje hangen en dat wil ik niet.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aggus, daar hebben we de koene ridder op het witte paard, die de jonge jonkvrouw met de blonde lokken en lonkende lendenen wederom te hulp schiet.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aggus, daar hebben we de koene ridder op het witte paard, die de jonge jonkvrouw met de blonde lokken en lonkende lendenen wederom te hulp schiet.
Nou scheveningen valt bij mij toch een beetje onder stad. Mijn opa en oma hebben in scheveningen gewoond . Toen ik klein was logeerde ik daar en dan mocht ik op blijven tot de zon onderging en mocht ik bij het raam kijkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dorp of stad tja zeg jij het maarhet is scheveningen en woon in scheveningen dorp zoals dat mooi heet. Oude centrum van scheveningen dus.
Als hij geen bijbedoelingen heeft mag 'ie me uitleggen waarom hij echt alleen op haar zo reageert. En sinds ik hem er op aanspreek moet hij ook elke gelegenheid aangrijpen om op mij te reageren of op z'n minst Lanter te "verdedigen". Ik krijg bij de helft van z'n posts een "heb je hem weerquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:08 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik oprecht geloof dat deelnemer geen bijbedoelingen heeft met lanterfanteraar, ik denk dat hij gewoon erg vriendelijk is en oprecht geïnteresseerd (wat heel vaak gewoon verkeerd geïnterpreteerd kan worden), maar dat "je bent fantastisch"daar moest ik ook wel even bij gniffelen, dat geef ik toe
Dat is waar, ik heb vaak hetzelfde - ik denk echter dat hij gewoon een enorm zwak voor haar heeft.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als hij geen bijbedoelingen heeft mag 'ie me uitleggen waarom hij echt alleen op haar zo reageert. En sinds ik hem er op aanspreek moet hij ook elke gelegenheid aangrijpen om op mij te reageren of op z'n minst Lanter te "verdedigen". Ik krijg bij de helft van z'n posts een "heb je hem weer"-gevoel. Het is geen irritatie, het is meer dat ik Lanter met haar eeuwige gezeur irritant vindt en hij dat ook nog ff zit te stimuleren met z'n "d'r is echt niks mis met je heur!".
Oudscheveningen heeft wel een dorps leven, iedereen kent iedereen en als er wat is gebeurd weet heel scheveningen hoe of watquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou scheveningen valt bij mij toch een beetje onder stad. Mijn opa en oma hebben in scheveningen gewoond . Toen ik klein was logeerde ik daar en dan mocht ik op blijven tot de zon onderging en mocht ik bij het raam kijkenMijn ouders zijn hagenaars
.
Dat moet ik even aan ouders vragen van de week ik was nog heel klein toen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oudscheveningen heeft wel een dorps leven, iedereen kent iedereen en als er wat is gebeurd weet heel scheveningen hoe of wat
Maar waar in scheveningen hebben ze gewoont dan?
En jij ook hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:08 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik oprecht geloof dat deelnemer geen bijbedoelingen heeft met lanterfanteraar, ik denk dat hij gewoon erg vriendelijk is en oprecht geïnteresseerd (wat heel vaak gewoon verkeerd geïnterpreteerd kan worden), maar dat "je bent fantastisch"daar moest ik ook wel even bij gniffelen, dat geef ik toe
Zelfs zonder bijbedoelingen vind je sommigen interessanter dan anderen. Dat is altijd persoonlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als hij geen bijbedoelingen heeft mag 'ie me uitleggen waarom hij echt alleen op haar zo reageert. En sinds ik hem er op aanspreek moet hij ook elke gelegenheid aangrijpen om op mij te reageren of op z'n minst Lanter te "verdedigen". Ik krijg bij de helft van z'n posts een "heb je hem weer"-gevoel. Het is geen irritatie, het is meer dat ik Lanter met haar eeuwige gezeur irritant vindt en hij dat ook nog ff zit te stimuleren met z'n "d'r is echt niks mis met je heur!".
Het is nog niet verloren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:43 schreef Newbie114 het volgende:
Terug van mijn sollicitatie gesprek en mijn gesprek met de revisiecomissie voor mijn overgaan. Ik hoop dat alles goed komt...
Nee hou hoop jongen.quote:
Ben erg benieuwd!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat moet ik even aan ouders vragen van de week ik was nog heel klein toen.
Nog naar de winkel geweest?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben wel een beetje bezig geweest met wat voorzichtig flirten (of in elk geval wat aandacht schenken). Tis best leuk, alleen vergeet ik soms om behalve in m'n hoofd, met m'n lichaam te lachen. Het weer is in elk geval wel prima, ik kijk soms m'n ogen uit
(Tevens tvp)
Nee, gaat deze week niet meer lukken denk ik! Volgende week misschien wel weer, maar ik heb geen haastquote:
Heb je het zo druk dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, gaat deze week niet meer lukken denk ik! Volgende week misschien wel weer, maar ik heb geen haast
Het enige wat nog weet dat het een flat vlakbij het strand was en daar dus de zon zag zakkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd!!
Weet je nog wat er in de buurt was?
Kinderboerderij bv?
Jij bent er dus nog niet van overtuigd dat ze trollt? Zou toch wat zijn...quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
En jij ook hoor.
Lant even een hart onder de riem steken, mag toch wel. Ze moet zo 'on stage performen'.
Danku danku, ja zat al bijna 3 uur in volle spanning af te wachtenquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat zal een hele opluchting zijn.Gefeliciteerd.
Je kunt hooguit vallen over de stijl, maar het onderliggende verhaal is geen nep. De stijl vind ik goed, maar anderen vallen erover. Als Lant iets doet, geeft ze altijd een duidelijke indruk van haar ervaring. Over de tijd heen is haar verhaal consistent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat maakt toch heel veel uit? Dan is het dus allemaal nep.
Wacht maar af. Wat sms'ste ze terug?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Danku danku, ja zat al bijna 3 uur in volle spanning af te wachten
Maar het meisje heeft me sinds gisteravond niet meer gesmst nu laat ik haar sms'en.
Tik em aan ouwe ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik werd om 3 uur al gebeld, alleen ik was vergeten dat ik er over gebeld zou worden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Danku danku, ja zat al bijna 3 uur in volle spanning af te wachten
Maar het meisje heeft me sinds gisteravond niet meer gesmst nu laat ik haar sms'en.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Tik em aan ouwe ik ook.
Hé jij ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd.
The view from nowhere.
[..]
Tik em aan ouwe ik ook.
BinnenkortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze een leuke dag gehad had en of het waar was wat die maat zei (dat ik wss niet over zou gaan, was waar, revisiecommisie en shit geweest nu toch overquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wacht maar af. Wat sms'ste ze terug?
dat ze? dat geloof ik al niet meer joh, geen echte foto is ik geloof het niet meerquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent er dus nog niet van overtuigd dat ze trollt? Zou toch wat zijn...
Daniel kan trouwens bijna elke post in dit topic wel deleten.Waar zijn al die oude users gebleven, die ook op de meet waren en zo? De mensen die hulp nodig hebben en er ook wat mee doen dus.
quote:
[..]
Tik em aan ouwe ik ook.
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dank u, dank u.quote:
Pics or gtfoquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank u, dank u.
En ik heb net zo mooie vrouw gezien dan Gerrie.
Wel weer jammer dat het een vriendin is van een voetballer maar toch.
Heb je haar al gesms'st dat je toch over bent?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat ze een leuke dag gehad had en of het waar was wat die maat zei (dat ik wss niet over zou gaan, was waar, revisiecommisie en shit geweest nu toch over)
Nou ik heb al geen smaak volgens velen omdat ik op Gerrie val dus dat valt niet meer te redden, maar goed:quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:40 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Pics or gtfo![]()
En dan beoordelen wij wel of je nog enige smaak hebt, al is het maar een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik heb al geen smaak volgens velen omdat ik op Gerrie val dus dat valt niet meer te redden, maar goed:Zo.. best lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
Nou dat scheelt.quote:
Net gesmst ook een zwaar blij smsje en een bedankje omdat het zonder haar wss niet gelukt was.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Heb je haar al gesms'st dat je toch over bent?
Maar nu heb je verwijderd dat ik terug ben gekomen??quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Zo nu allemaal weer een beetje ontopic en zonder sc.
Hoe bedoel je? Wedergekeerd?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Maar nu heb je verwijderd dat ik terug ben gekomen??
Dan weet niemand dat ik ben wedergekeerd
Vanavond weer, oh eng hoor allemaal.
HALLO ik heb mijn eerste afspraak in mijn hele leven gehad?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:43 schreef formerjellybean het volgende:
ergens gaat het gewoon helemaal nergens meer over hier.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik heb al geen smaak volgens velen omdat ik op Gerrie val dus dat valt niet meer te redden, maar goed:Ze heeft iets neps in haar gezicht.. Maar goed, als ik jou was zou ik het maar op vrouwen houden uit je omgeving enzo. Dan kunnen die droomvrouwen ook nog eens werkelijkheid worden namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gisteren nog een poging gedaan om ontopic te gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:43 schreef formerjellybean het volgende:
Das kut. Ik ben over heb dat meisje gesmst en ze reageerde ook blij en vertelde iets waar ik niet om gevraagd had (het was wel grappig ze is aan het koken maar het lukt niet komt het op neer) en ben aangenomen op mijn 2de bijbaan. Ook ben ik mijn sociale vaardigheden aan het trainen door met een hoop plukkers te praten op het werk. Ik ben best goed bezig nuquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een poging gedaan om ontopic te gaan.Maar het werd gewoon genegeerd.
Nog een poging. Op Paiq ben ik nu al 2 keer achter elkaar geblokkeerd voordat ik goed en wel wat kon zeggen.
Het gaat over mooie vrouwen, dus het gaat ergens over en lant heeft een date.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk inderdaad beter dat je eens kan richten op meiden uit je omgeving.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:44 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ze heeft iets neps in haar gezicht.. Maar goed, als ik jou was zou ik het maar op vrouwen houden uit je omgeving enzo. Dan kunnen die droomvrouwen ook nog eens werkelijkheid worden namelijk.
Zeg ik richt me helemaal niet op die meid.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad beter dat je eens kan richten op meiden uit je omgeving.
Goed bezig inderdaadquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Das kut. Ik ben over heb dat meisje gesmst en ze reageerde ook blij en vertelde iets waar ik niet om gevraagd had (het was wel grappig ze is aan het koken maar het lukt niet komt het op neer) en ben aangenomen op mijn 2de bijbaan. Ook ben ik mijn sociale vaardigheden aan het trainen door met een hoop plukkers te praten op het werk. Ik ben best goed bezig nu
Ik had liever dat ik dat IRL kon doen ipv onlinequote:
Beter oefen je eerst online, is denk ik beter...quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had liever dat ik dat IRL kon doen ipv online
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Beter oefen je eerst online, is denk ik beter...
waarom lukt het niet IRLquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had liever dat ik dat IRL kon doen ipv online
Omdat versieren een beetje moeilijk gaatquote:
Ja dat is wel waar. Een soort mijlpaal. Wat vond je van hem? Wat ga je vanvond met hem doen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
HALLO ik heb mijn eerste afspraak in mijn hele leven gehad?![]()
Een harde wereld. Het speelt zich af buiten iedere sociale controle (het Wilde Westen) en niemand hoeft bang te zijn voor zijn reputatie/imago. Dus sommigen kloten maar wat aan natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een poging gedaan om ontopic te gaan.Maar het werd gewoon genegeerd.
Nog een poging. Op Paiq ben ik nu al 2 keer achter elkaar geblokkeerd voordat ik goed en wel wat kon zeggen.
Ach meestal wordt ik geblokkeerd nadat mijn foto zichtbaar wordtquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar. Een soort mijlpaal. Wat vond je van hem? Wat ga je vanvond met hem doen?
[..]
Een harde wereld. Het speelt zich af buiten iedere sociale controle (het Wilde Westen) en niemand hoeft bang te zijn voor zijn reputatie/imago. Dus sommigen kloten maar wat aan natuurlijk.
echt waar?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach meestal wordt ik geblokkeerd nadat mijn foto zichtbaar wordt
Daar moet ik het ook niet van hebben. (zit overigens niet op datingsites)quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, het is en blijft een veekeuring.quote:
Reden dat ik ze altijd zal vermijden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:18 schreef GroenerDanGras het volgende:
Naja meestal zitten er ook veel kansloze wijven op zulke sites
Dan worden ze nog kanslozer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Reden dat ik ze altijd zal vermijden.
Goede houdingquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:23 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik heb niemand om mee uit te gaan dus ik zal wel moeten. Veel kansloze gevallen op die sites ja maar misschien ben ik dat zelf ook wel.
Ach wij mannen keuren denk ik net zo vaak de vrouwen af op zo'n als andersom.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:23 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik heb niemand om mee uit te gaan dus ik zal wel moeten. Veel kansloze gevallen op die sites ja maar misschien ben ik dat zelf ook wel.
Nou ja, misschien is het wel beter dat je dan in ieder geval snel en duidelijk te weten komt dat het er niet inzit met diegene. Rottig, zeker, maar online word je denk ik wel minder snel aan het lijntje gehouden dan in het echt, dat is wel een soort-van-voordeel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik nu makkelijk contact zou maken zou het niet zo erg zijn. Zelfs die contacten online vind ik lastig. Soms weet ik echt niet wat ik moet zeggen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:38 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is het wel beter dat je dan in ieder geval snel en duidelijk te weten komt dat het er niet inzit met diegene. Rottig, zeker, maar online word je denk ik wel minder snel aan het lijntje gehouden dan in het echt, dat is wel een soort-van-voordeel.
Al kunnen ze vaak erg hard zijn, als ik jullie zo hoor![]()
Bovendien, als ze je niet blokkeert nadat je foto zichtbaar wordt weet je ook gelijk dat het wat uiterlijk betreft goed zit. Of in ieder geval niet fout.
Komen allemaal vieze ouwe mannetje op afquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
'ha mezelf op badoo gezet om te kijken of ik reacties krijg , terwijl ik er niets mee doe. Gewoon nieuwsgierig.
Ik zou mij er bijna gaan aanmelden om jou te versierenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
'ha mezelf op badoo gezet om te kijken of ik reacties krijg , terwijl ik er niets mee doe. Gewoon nieuwsgierig.
Ik merk het zie allemaal mannen waar ik echt van denk gattttttt . had ook berichten gehad maar ik reageer gewoon niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:53 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Komen allemaal vieze ouwe mannetje op af
Hoe hossel je die dates dan? Online of irlquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik merk het zie allemaal mannen waar ik echt van denk gattttttt . had ook berichten gehad maar ik reageer gewoon niet.
Zelf hou ik het meer bij gewoon echt daten , dat werkt voor mij ook beter.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik nu makkelijk contact zou maken zou het niet zo erg zijn. Zelfs die contacten online vind ik lastig. Soms weet ik echt niet wat ik moet zeggen.![]()
Dus als ik dan word geblokkeerd na een goed gesprek is dat extra klote.
Ik hossel niet echt , ga gewoon naar de kroeg en heb daar vaak gewoon leuke gesprekken. Ik ben ook niet echt zoekende hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:01 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Hoe hossel je die dates dan? Online of irl
Volgens mij doen de meeste vrouwen dat bij datingsites e.d.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
Dat klopt wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:02 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Volgens mij is dat wel een beetje een vaardigheid, hoor. En misschien een heel klein beetje acteren als het nog niet zo natuurlijk komt. Maar ik denk wel dat het iets is waarbij oefening kunst baart - die smalltalk en al dat andere sociale gedoe wordt wel iets makkelijker naarmate je het vaker doet, geloof ik.
Dan lukt het vaak het snelstquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt zoekende hoor.
Die indruk krijg ik hier niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik nu makkelijk contact zou maken zou het niet zo erg zijn. Zelfs die contacten online vind ik lastig. Soms weet ik echt niet wat ik moet zeggen.![]()
Je mag niet weg...?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:15 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ben echt heel blij. Ik zou nu uit willen gaan maar kan niet, mag niet weg.
Dat zou me inderdaad niets verbazenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Volgens mij doen de meeste vrouwen dat bij datingsites e.d.
Puur om te checken hoe ze in de markt liggen. Lekker egokweken.
Hij is 16 en heeft huisarrest.quote:
Ik denk dat hij (net als ik) in een gesprek (bij mij vooral op msn en sms) zit soms geen nieuw onderwerp meer kan verzinnen. Niet dat hij zo vaak niets te zeggen heeft.quote:
Ja maar dat is niet voor iedereen even makkelijk natuurlijk.. daarom ook al 191 topicquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zou me inderdaad niets verbazen. Op zich een goed iniatief hoor maar om heel eerlijk te zijn als ik zou daten via dat zou het me heel ongemakkelijk voelen.
Gewoon omdat je hem alleen van een plaatje zou zien, voor mij is toch meer het voordeel van iemand echt zien en dan gewoon praten en dan zie je vanzelf wel of het klikt of niet
Inderdaad of een vraag krijgen waarop je geen eerlijk antwoord durft te geven. bv hoeveel relaties heb je al gehadquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij (net als ik) in een gesprek (bij mij vooral op msn en sms) zit soms geen nieuw onderwerp meer kan verzinnen. Niet dat hij zo vaak niets te zeggen heeft.
Je moet iemand altijd een keer voor het eerst ontmoeten en wat maakt het nu uit wat daaraan vooraf gaat? Of dat nu volgt na het binnen stappen van de kroeg, of door een online contact + afspraak. Het voordeel van iemand echt zien is er tijdens de meet. Je doet alsof voor de meet alles al duidelijk moet zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zou me inderdaad niets verbazen. Op zich een goed iniatief hoor maar om heel eerlijk te zijn als ik zou daten via dat zou het me heel ongemakkelijk voelen.
Gewoon omdat je hem alleen van een plaatje zou zien, voor mij is toch meer het voordeel van iemand echt zien en dan gewoon praten en dan zie je vanzelf wel of het klikt of niet
Ja , je gaat met iemand uit op basis van een foto. En voor mij maakt het een boel uit. Wil je alsjeblieft niet zo wijsneuzerig op mijn post reageren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je moet iemand altijd een keer voor het eerst ontmoeten en wat maakt het nu uit wat daaraan vooraf gaat. Of dat nu volgt na het binnen stappen van de kroeg, of door een online contact + afspraak. Het voordeel van iemand echt zien is er tijdens de meet. Je doet alsof voor de meet alles al duidelijk moet zijn.
In dit topic hebben een aantal mensen hun nek uitgestoken en eerlijk verteld over hun situatie. Vind je dat afstotend? Ik niet. Als mensen eerlijk zijn, kun je het gemakkelijk over alles hebben. Als je daarintegen jezelf wilt presenteren volgens een ideaal beeld, dan weet je zeker dat je een saai en schijnheilig gesprek krijgt, waarin je moet voldoen aan een rol en teveel niet gezegd mag worden. Kortom: Je moet het niet onder stoelen of banken steken. Dat pakt bij veel mensen wel verkeert uit, maar wil je zo'n conventionele type?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad of een vraag krijgen waarop je geen eerlijk antwoord durft te geven. bv hoeveel relaties heb je al gehad
Het gaat niet om dit topic.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:45 schreef deelnemer het volgende:
[..]
In dit topic hebben een aantal mensen hun nek uitgestoken en eerlijk verteld over hun situatie. Vind je dat afstotend? Ik niet. Als mensen eerlijk zijn, kun je het gemakkelijk over alles hebben. Als je daarintegen jezelf wilt presenteren volgens een ideaal beeld, dan weet je zeker dat je een saai en schijnheilig gesprek krijgt, waarin je moet voldoen aan een rol en teveel niet gezegd mag worden. Kortom: Je moet het niet onder stoelen of banken steken. Dat pakt bij veel mensen wel verkeert uit, maar wil je zo'n conventionele type?
Je was 20 toch? Ik heb ook nooit een fatsoenlijke (dat je iets voelt voor de ander) gehad. Ik vind het niet gênant om dit te vertellen maar ik ontwijk het liever toch (vind het een klein beetje gênant vooral omdat iedereen wel eens een gevoelsrelatie heeft al is het een scharrel); maar op je 20ste is het helemaal niet zo erg als je nog geen echte relatie gehad te hebben, er zijn veel mensen die dan nog geen echte relatie gehad hebben (imo)quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat niet om dit topic.Ik vind het juist goed dat ik en andere hier hun verhaal kunnen doen.
Op Paiq gisteren ging het over relaties. Dan vind ik het moeilijk om antwoord te geven ik schaam mij er voor dat ik nog nooit echt een relatie heb gehad
Zoquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je was 280 toch? Ik heb ook nooit een fatsoenlijke (dat je iets voelt voor de ander) gehad. Ik vind het niet gênant om dit te vertellen maar ik ontwijk het liever toch (vind het een klein beetje gênant vooral omdat iedereen wel eens een gevoelsrelatie heeft al is het een scharrel); maar op je 20ste is het helemaal niet zo erg als je nog geen echte relatie gehad te hebben, er zijn veel mensen die dan nog geen echte relatie gehad hebben (imo)
Daar hoop ik ook op. Alleen dat is zoeken naar een speld in een hooibergquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef HappyGirl91 het volgende:
Daar ben ik het mee eens, 20 is echt geen leeftijd waarop je je zou moeten schamen voor je gebrek aan ervaring met relatiesEigenlijk vind ik het sowieso niets gênants, maar ik kan me op zich wel voorstellen dat het ongemakkelijk wordt als oud bent, bijvoorbeeld 35 of zo en nog steeds geen ervaring hebt.
Toch, niet zo'n groot probleem van maken en in ieder geval niet erover liegen. Zwijg of vertel de waarheid. En als je de waarheid vertelt, en ze reageert er goed op, dan heb je dat tenminste ook weer gehad
Het gaat mij ook niet om dit topic, maar om het de vraag of het afstotend werkt, als iemand vertelt hoe het is misgelopen. Dat vind ik zelf niet, als het een goed menselijk verhaal is. Je kunt in een eerlijk verhaal zoveel van jezelf kwijt, dat je daardoor interessant wordt. De vraag, waar je het over moet hebben, doet zich dan nauwelijks meer voor. Stap over die schaamte heen en vertel er gewoon over. Voor iemand die wel relaties heeft gehad, is iemand die deze ervaring niet heeft niet afstotelijk. Het zijn juist mensen die deze ervaring niet hebben, die het geloven dat het hun diskwalificeert. Hetzelfde geldt voor seksuele ervaring. Met ervaring maak je mss minder beginnersfouten, maar aan relatie ervaringen kun je ook trauma's, exen, kinderen, etc overhouden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat niet om dit topic.Ik vind het juist goed dat ik en andere hier hun verhaal kunnen doen.
Op Paiq gisteren ging het over relaties. Dan vind ik het moeilijk om antwoord te geven ik schaam mij er voor dat ik nog nooit echt een relatie heb gehad
Voor andere wel, althans dat gevoel ik hebquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:05 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om dit topic, maar om het de vraag of het afstotend werkt, als iemand vertelt hoe het is misgelopen. Dat vind ik zelf niet, als het een goed menselijk verhaal is. Je kunt in een eerlijk verhaal zoveel van jezelf kwijt, dat je daardoor interessant wordt. De vraag, waar je het over moet hebben, doet zich dan nauwelijks meer voor. Stap over die schaamte heen en vertel er gewoon over. Voor iemand die wel relaties heeft gehad, is iemand die deze ervaring niet heeft niet afstotelijk. Het zijn juist mensen die deze ervaring niet hebben, die het geloven dat het hun diskwalificeert. Hetzelfde geldt voor seksuele ervaring. Met ervaring maak je mss minder beginnersfouten, maar aan relatie ervaringen kun je ook trauma's, exen, kinderen, etc overhouden.
Waarom zou er iets mis met je zijn? (je hebt PDD-NOS, ik neem aan dat je best slim bent en goed geld kan verdienen) Ik bedoel, je bent iets later dan de meesten. Maar als je eerlijk bent zullen ze dat denk ik meer waarderen dan als je liegt, en wie weet misschien vinden ze het wel schattig ofzo...quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo![]()
Ik ben dus ietsje ouder dan 20. Als je bijna 30 bent en nog nooit een relatie hebt gehad is er iets mis met je.
Dit wou ik net ook noemen - maar dat geldt alleen wanneer je ook geen ervaring hebt met fysieke dingen, seks en zo - een jongen die nog nooit een relatie heeft gehad maar wel volop heeft lopen seksen wordt doorgaans niet schattig bevonden, denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Waarom zou er iets mis met je zijn? (je hebt PDD-NOS, ik neem aan dat je best slim bent en goed geld kan verdienen) Ik bedoel, je bent iets later dan de meesten. Maar als je eerlijk bent zullen ze dat denk ik meer waarderen dan als je liegt, en wie weet misschien vinden ze het wel schattig ofzo...
Maar hij heeft niet volop lopen seksen lijkt me.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:19 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Dit wou ik net ook noemen - maar dat geldt alleen wanneer je ook geen ervaring hebt met fysieke dingen, seks en zo - een jongen die nog nooit een relatie heeft gehad maar wel volop heeft lopen seksen wordt doorgaans niet schattig bevonden, denk ik
Alles wordt hier ontleed. De uitleg is onbevredigend. Je hebt gelijk dat een foto is geen vervanging voor een rl face-to-face indruk. Maar je gaat voorbij aan de gesprekken, de mogelijkheid om te webcammen, de veel uitgebreidere zoek / contact mogelijkheden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja , je gaat met iemand uit op basis van een foto. En voor mij maakt het een boel uit.
Wil je alsjeblieft niet zo wijsneuzerig op mijn post reageren.
Ik leg uit waarom het voor mij niet zou werken en dat hoeft niet ontleed te worden .
je kan haar hier toch ook versierenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou mij er bijna gaan aanmelden om jou te versieren
Heb je dat gevoel alleen als je door de ogen van een ander naar jezelf probeert te kijken? Of heb je dat gevoel ook, als je zelf van een meisje hoort dat ze nog geen relaties heeft gehad? Mensen denken al snel hun eigen problemen heel erg zijn en dat anderen dat ook zo zien.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor andere wel, althans dat gevoel ik heb
Denk ik ook vaak, dat gevoel dan. Ik weet altijd zeker dat hoewel mijn probleem maar een beetje is mensen mij niet snappen, of dat ik mensen niet snap, hoewel ze heel duidelijk zijn voor anderen. Ook heb ik vaak het idee dat hoewel ik redelijk vaak aan vrienden / vriendinnen denk (dan ga ik even door alles wat ik van ze weet, noem het obsessief maar het is beter dan niets doen) en heb vaak et idee dat ik in mijn eentje in deze wereld woon en dat er buiten mijn blikveld nog andere dingen gebeuren kan ik soms niet bij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Heb je dat gevoel alleen als je door de ogen van een ander naar jezelf probeert te kijken? Of heb je dat gevoel ook, als je van een meisje hoort dat ze nog geen relaties heeft gehad? Mensen denken al snel hun eigen problemen heel erg zijn en dat anderen dat ook zo zien.
De ervaringen van iedereen zijn beperkt. Hoe is het om vrouw te zijn? Hoe is het om heel dom te zijn of juist heel intelligent, om lelijk te zijn of juist heel knap, om een geadopteerd buitenbeentje te zijn of one-of-the-boys, om in een kankerbehandelingscentrum te werken of in de showbizz. Niemand kan alles zijn. Mensen begrijpen elkaar nooit helemaal.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Denk ik ook vaak, dat gevoel dan. Ik weet altijd zeker dat hoewel mijn probleem maar een beetje is mensen mij niet snappen, of dat ik mensen niet snap, hoewel ze heel duidelijk zijn voor anderen. Ook heb ik vaak het idee dat hoewel ik redelijk vaak aan vrienden / vriendinnen denk (dan ga ik even door alles wat ik van ze weet, noem het obsessief maar het is beter dan niets doen) en heb vaak et idee dat ik in mijn eentje in deze wereld woon en dat er buiten mijn blikveld nog andere dingen gebeuren kan ik soms niet bij.
Juist als je niet de looks hebt van George Clooney moet je niet online gaan daten. Het is gewoon een regelrechte vleeskeuring, en vrouwen zijn bovendien kieskeuriger dan goed voor ze is. Ik word ook afgekeurd door vrouwen die ik gewoon ronduit onder de maat vind.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
Dus als ik dan word geblokkeerd na een goed gesprek is dat extra klote.
Ik herken dat. Wat ik op PaiQ altijd doe is dat ik een globaal verhaaltje ophang over dat ik steeds net de verkeerde meisjes uitzocht die me niet zagen zitten en een hoop pech heb gehad. Ik ben er dus in elk geval wel eerlijk over dat ik geen ervaring heb.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
Zo kom je nooit aan een date natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:03 schreef benzin het volgende:
Ik herken dat. Wat ik op PaiQ altijd doe is dat ik een globaal verhaaltje ophang over dat ik steeds net de verkeerde meisjes uitzocht die me niet zagen zitten en een hoop pech heb gehad. Ik ben er dus in elk geval wel eerlijk over dat ik geen ervaring heb.
Klopt. Maargoed, ze gaat er dan toch wel achter komen later dat je gelogen hebt.quote:Zo vind ik ook vragen over vrienden of over wat ik dit weekend ga doen altijd heel erg lastig. Meestal fantaseer ik dan maar een paar mooie verhaaltjes in elkaar. Kan me niet voorstellen dat je ermee weg kan komen om geen vrienden te hebben en het hele weekend thuis te zitten.
Ik merk dat dit voor veel vrouwen toch zeer aanstootgevend is. in mijn geval dan niet omdat ik geen ervaring heb met relaties maar wel betreffende moeilijke onderwerpen...in mijn geval het niet meer hebben van ouders..quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:05 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om dit topic, maar om het de vraag of het afstotend werkt, als iemand vertelt hoe het is misgelopen. Dat vind ik zelf niet, als het een goed menselijk verhaal is. Je kunt in een eerlijk verhaal zoveel van jezelf kwijt, dat je daardoor interessant wordt. De vraag, waar je het over moet hebben, doet zich dan nauwelijks meer voor. Stap over die schaamte heen en vertel er gewoon over. Voor iemand die wel relaties heeft gehad, is iemand die deze ervaring niet heeft niet afstotelijk. Het zijn juist mensen die deze ervaring niet hebben, die het geloven dat het hun diskwalificeert. Hetzelfde geldt voor seksuele ervaring. Met ervaring maak je mss minder beginnersfouten, maar aan relatie ervaringen kun je ook trauma's, exen, kinderen, etc overhouden.
Niet? Heb nooit gemerkt dat dat de reden is dat ze afknappen. Overigens heb ik met PaiQ mijn enige succesje bereikt, en haar heb ik ook dat verhaaltje verteld.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:06 schreef Catbert het volgende:
Zo kom je nooit aan een date natuurlijk.
Maar wat moet ik dan vertellen? Ik lieg liever niet, maar op die onderwerpen zie ik geen uitweg. Of ik kom over als een loser, of ik moet liegen.quote:Klopt. Maargoed, ze gaat er dan toch wel achter komen later dat je gelogen hebt.
gehehe herkenbaar... laatst een keer afgewezen door zo'n tientonner... ze was net wat eerder bij de block knop dan ik xDquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Juist als je niet de looks hebt van George Clooney moet je niet online gaan daten. Het is gewoon een regelrechte vleeskeuring, en vrouwen zijn bovendien kieskeuriger dan goed voor ze is. Ik word ook afgekeurd door vrouwen die ik gewoon ronduit onder de maat vind.
Maarja, schattig is dan ook weer niet iets waar de meeste mensen geil van worden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:19 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Dit wou ik net ook noemen - maar dat geldt alleen wanneer je ook geen ervaring hebt met fysieke dingen, seks en zo - een jongen die nog nooit een relatie heeft gehad maar wel volop heeft lopen seksen wordt doorgaans niet schattig bevonden, denk ik
Wellicht ook omdat ze een vals ego kweken omdat er echt veel kansloze figuren op ze reageren?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:00 schreef Catbert het volgende:
Ik word ook afgekeurd door vrouwen die ik gewoon ronduit onder de maat vind.
Meiden zullen je meestal nooit direct vertellen waarom ze afknappen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:10 schreef benzin het volgende:
Niet? Heb nooit gemerkt dat dat de reden is dat ze afknappen. Overigens heb ik met PaiQ mijn enige succesje bereikt, en haar heb ik ook dat verhaaltje verteld.
Geen loser zijn helpt. Eerst zorgen voor een sociaal leven of een meid probeer te regelen die het gebrek aan sociaal leven als pluspunt ziet.quote:Maar wat moet ik dan vertellen? Ik lieg liever niet, maar op die onderwerpen zie ik geen uitweg. Of ik kom over als een loser, of ik moet liegen.
Benzin is ook in de 20? Dan maakt het echt nog niet veel uit of je nog geen relatie hebt gehad, er zijn zat laatbloeiers die ik ken die nu ook geen zin hebben in een relatie/veel chickies te hosselen, die denken ook van dat komt nog wel, misschien moet jij proberen zoiets ook te denken? (het is niet zo dat die laatbloeiers veel aandacht van de meisjes krijgen, maar die praten er ook echt niet mee)quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet? Heb nooit gemerkt dat dat de reden is dat ze afknappen. Overigens heb ik met PaiQ mijn enige succesje bereikt, en haar heb ik ook dat verhaaltje verteld.
[..]
Maar wat moet ik dan vertellen? Ik lieg liever niet, maar op die onderwerpen zie ik geen uitweg. Of ik kom over als een loser, of ik moet liegen.
Yup. Ik ken wel een paar meiden in 't echt die op RP profielen hebben en ik snap prima dat die meiden single zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:14 schreef Techno het volgende:
Wellicht ook omdat ze een vals ego kweken omdat er echt veel kansloze figuren op ze reageren?
Idd. Da's meer "kleine broertje"-schattig dan "ik ga het hem wel ff leren"-schattig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Maarja, schattig is dan ook weer niet iets waar de meeste mensen geil van worden.
Het is nogal wat anders om het op PAIQ er ook uitgebreid over te gaan hebben.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:16 schreef Newbie114 het volgende:
Benzin is ook in de 20? Dan maakt het echt nog niet veel uit of je nog geen relatie hebt gehad, er zijn zat laatbloeiers die ik ken die nu ook geen zin hebben in een relatie/veel chickies te hosselen, die denken ook van dat komt nog wel, misschien moet jij proberen zoiets ook te denken? (het is niet zo dat die laatbloeiers veel aandacht van de meisjes krijgen, maar die praten er ook echt niet mee)
Dat blijkt. Vaak bedenken ze een smoesje of zeggen helemaal niets als ze me besluiten te blokkeren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:15 schreef Catbert het volgende:
Meiden zullen je meestal nooit direct vertellen waarom ze afknappen.
Maar vanuit niets een sociaal leven opbouwen is ongelofelijk moeilijk. Een meisje regelen klinkt overzichtelijker en makkelijker.quote:Geen loser zijn helpt. Eerst zorgen voor een sociaal leven of een meid probeer te regelen die het gebrek aan sociaal leven als pluspunt ziet.
21.quote:
Dat klopt maar je kunt net zo goed direct zeggen dat je nog nooit een relatie hebt gehad. No biggie, toch?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Yup. Ik ken wel een paar meiden in 't echt die op RP profielen hebben en ik snap prima dat die meiden single zijn.
[..]
Idd. Da's meer "kleine broertje"-schattig dan "ik ga het hem wel ff leren"-schattig.
[..]
Het is nogal wat anders om het op PAIQ er ook uitgebreid over te gaan hebben.
Het niet meer hebben van ouders lijkt me niet zo'n punt (voor de ander). Dat is het voor jou waarschijnlijk wel en daarom raak je ermee in de knoop, vermoed ik. Als je het gewoon kort vertelt en er verder geen punt van maakt, dan kan het gesprek luchtig voortgezet worden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik merk dat dit voor veel vrouwen toch zeer aanstootgevend is. in mijn geval dan niet omdat ik geen ervaring heb met relaties maar wel betreffende moeilijke onderwerpen...in mijn geval het niet meer hebben van ouders..
ik merk gewoon dat er geen goede manier is om dat onderwerp ter sprake te stellen. je wilt een date luchtig houden en niet meteen al te serieus of de aandacht daarop leggen. Dus je kunt het verzwijgen, maar dan komen ze er later achter en ben je een leugenaar, je kunt het zeggen en ze lopen weg uit de date (really happened...twice) of ze hebben meteen zoveel empathie voor je dat je al helemaal geen kans meer hebt om het onderwerp zodanig te draaien en een flirterig vervolg aan een date te geven....
Ik weet niet hoe het is in het geval met geen ervaringen met relaties maar ik kan me voorstellen dat dergelijke reacties aan de orde zijn....
en hoi trouwens
Studeer/werk je? Spreek daar dan eens mensen aan, over wat je aan het doen bent bijvoorbeeld. Vrienden maken is makkelijker en sneller dan vrouwen versieren (bij mij dan)quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat blijkt. Vaak bedenken ze een smoesje of zeggen helemaal niets als ze me besluiten te blokkeren.
[..]
Maar vanuit niets een sociaal leven opbouwen is ongelofelijk moeilijk. Een meisje regelen klinkt overzichtelijker en makkelijker.
[..]
21.
helaas vergis je je daar in. ik ben vrij direct en ik heb er geen problemen om erover te praten (met anderen). Mijn ervaring is dat het tijdens dates nogal afschrikt bij vrouwen....of het raakt ze zo dat ze het alleen nog maar daarover kunnen hebben de rest van de date (wat me overigens wel een beetje stoort want daarvoor ga ik immers niet met je op een date om het de hele tijd over mijn ouders te hebben dat krijg je wel later een keer te horen als het verder bloeit)....quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:20 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het niet meer hebben van ouders lijkt me niet zo'n punt (voor de ander). Dat is het voor jou waarschijnlijk wel en daarom raak je ermee in de knoop, vermoed ik. Als je het gewoon kort vertelt en er verder geen punt van maakt, dan kan het gesprek luchtig voortgezet worden.
Dus je kunt wel kort je probleem vertellen? Is het niet beter om te wachten met dit te vertellen (tot ze erover vraagt, of zelf over haar ouders begint) en het dan te vertellen? Zou het anders niet zo over kunnen komen met net zoiets als tijnbrein zei: 'Hoi, ik ben tijbrein en ik heb PDD-NOS. wat is er mis met jou?' ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:20 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het niet meer hebben van ouders lijkt me niet zo'n punt (voor de ander). Dat is het voor jou waarschijnlijk wel en daarom raak je ermee in de knoop, vermoed ik. Als je het gewoon kort vertelt en er verder geen punt van maakt, dan kan het gesprek luchtig voortgezet worden.
eromheen draaien lijkt me ook niet de optie... je zegt dan indirect nee maar wilt het niet toegeven. dan kan de ander wel eens denken dat je onzeker bent....(wat ook ergens waar is dan)quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat klopt maar je kunt net zo goed direct zeggen dat je nog nooit een relatie hebt gehad. No biggie, toch?
Ja dat probleem heb ik ook. Je komt nergens omdat je geen vrienden hebt en je hebt geen vrienden omdat je nooit ergens komt. Vicieuze cirkel die lastig te doorbreken is. Ik heb wel een baan en ga naar de sportschool maar daar hou ik geen sociale contacten aan over. Heb jij ook asperger?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar vanuit niets een sociaal leven opbouwen is ongelofelijk moeilijk.
[..]
Dat doen meiden dus altijd. Dat is niet "gemeen" ofzo, maar gewoon hoe vrouwen werken. Ze zullen je nooit rechtstreeks straight to the point zeggen "ik vind je niet leuk".quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:20 schreef benzin het volgende:
Dat blijkt. Vaak bedenken ze een smoesje of zeggen helemaal niets als ze me besluiten te blokkeren.
Als je een vlotte babbel, zelfvertrouwen e.d. hebt, dan is het makkelijker 'voor een avond' een scharrel te regelen. Maar in jouw geval is vrienden worden met mensen waarschijnlijk een stuk makkelijker.quote:Maar vanuit niets een sociaal leven opbouwen is ongelofelijk moeilijk. Een meisje regelen klinkt overzichtelijker en makkelijker.
Zijn probleem is hij durft de straat niet op, hij durft geen hulp te zoeken onder het smoesje 'dat zie ik niet zitten' en zich inschrijven voor een sociale activiteit wil ie ook niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Studeer/werk je? Spreek daar dan eens mensen aan, over wat je aan het doen bent bijvoorbeeld. Vrienden maken is makkelijker en sneller dan vrouwen versieren (bij mij dan)
Mja, die sportschooltypes moeten maar wel net je ding zijn dan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:35 schreef Newbie114 het volgende:
4. Fitnessen (doe ik zelf altijd alleen)
Sportschool is niet echt geschikt voor iemand die niet al makkelijk contact maakt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, die sportschooltypes moeten maar wel net je ding zijn dan.
ja precies waar ik fitness zijn aardige gasten en er lopen ook wel wat aardige meiden rond...... leuk voor een praatje en wat geouwehoer maar ik zou niet snel een vriendschap opbouwen met de meesten...quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
precies, veel macho's e.d.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Sportschool is niet echt geschikt voor iemand die niet al makkelijk contact maakt.
Tja, je zal het toch echt zelf moeten doen benzin.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn probleem is hij durft de straat niet op, hij durft geen hulp te zoeken onder het smoesje 'dat zie ik niet zitten' en zich inschrijven voor een sociale activiteit wil ie ook niet.
Hij wil gewoon dat er een meisje aanklopt op zijn deur een dag die hem in het leven intrekt. Die van hem houdt en die hem gelukkig maakt.
Maar helaas dat gaat nooitt gebeuren.
Daarom zet ik hem onderaan kom nooit interessante mensen tegen tijdens fitness. Meeste van mijn vrienden zitten bij mij op school.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind dat wel "gemeen" omdat het gewoon fijn is om te weten waar je aan toe bent en waarom.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:26 schreef Catbert het volgende:
Dat doen meiden dus altijd. Dat is niet "gemeen" ofzo, maar gewoon hoe vrouwen werken. Ze zullen je nooit rechtstreeks straight to the point zeggen "ik vind je niet leuk".
Ik wil geen scharrel voor één avond, ik wil een meisje die bij me blijft.quote:Als je een vlotte babbel, zelfvertrouwen e.d. hebt, dan is het makkelijker 'voor een avond' een scharrel te regelen. Maar in jouw geval is vrienden worden met mensen waarschijnlijk een stuk makkelijker.
Hoe kom je daarbij? Ik heb er niets te zoeken, maar durf het prima.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
Zijn probleem is hij durft de straat niet op
Dat het afschrikt begrijp ik niet goed. In het geval van vrouwen die juist wel geinteresseerd zijn, kun je het ook kort houden en zeggen dat je een eerste gesprek liever wat lichter houd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
helaas vergis je je daar in. ik ben vrij direct en ik heb er geen problemen om erover te praten (met anderen). Mijn ervaring is dat het tijdens dates nogal afschrikt bij vrouwen....of het raakt ze zo dat ze het alleen nog maar daarover kunnen hebben de rest van de date (wat me overigens wel een beetje stoort want daarvoor ga ik immers niet met je op een date om het de hele tijd over mijn ouders te hebben dat krijg je wel later een keer te horen als het verder bloeit)....
Het gaat niet veranderen dus wen er maar aan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:41 schreef benzin het volgende:
Ik vind dat wel "gemeen" omdat het gewoon fijn is om te weten waar je aan toe bent en waarom.
En dat is moeilijker. In veel situaties blijft het bij scharrels omdat de dame in kwestie het wel leuk vond voor een keer maar niet meer dan dat.quote:Ik wil geen scharrel voor één avond, ik wil een meisje die bij me blijft.
Een relatie krijgen met iemand is moeilijker. Mensen zijn minder kieskeurig over vrienden dan over partners.quote:Vrienden worden met mensen is niet zo makkelijk.
Tja, ik heb je al vaak genoeg verteld wat je zou moeten doen, maarja.quote:Heb nu vakantie, maar ben deze week toch gewoon een paar keer naar de winkels geweest. Maar verder heb ik geen idee wat ik moet doen buiten. Voor iemand zonder vrienden is er nergens een klap te beleven.
Oh nee? Hier gaat het al fout dus. Ga eens naar een museum, kunstexpositie of hang gewoon een beetje rond in je lokale winkelcentrum. Een beetje veilig thuis achter de PC hangen werkt i.i.g. niet, nee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:41 schreef benzin het volgende:
Voor iemand zonder vrienden is er nergens een klap te beleven.
Dat weet je wel goed joh.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh nee? Hier gaat het al fout dus. Ga eens naar een museum, kunstexpositie of hang gewoon een beetje rond in je lokale winkelcentrum. Een beetje veilig thuis achter de PC hangen werkt i.i.g. niet, nee.
Ik heb het idee dat jongens meer degenen zijn die het bij scharrels willen houden, maar wie weet ken jij een ander soort meiden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:43 schreef Catbert het volgende:
En dat is moeilijker. In veel situaties blijft het bij scharrels omdat de dame in kwestie het wel leuk vond voor een keer maar niet meer dan dat.
Maar wat heb ik daar dan te zoeken? Ik voel me niet fijn als ik in mijn eentje zonder doel moet rondlopen. En dat is eigenlijk ook helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:44 schreef Techno het volgende:
Oh nee? Hier gaat het al fout dus. Ga eens naar een museum, kunstexpositie of hang gewoon een beetje rond in je lokale winkelcentrum. Een beetje veilig thuis achter de PC hangen werkt i.i.g. niet, nee.
Okee je durft de straat wel op dat scheelt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik heb er niets te zoeken, maar durf het prima.
Heb nu vakantie, maar ben deze week toch gewoon een paar keer naar de winkels geweest. Maar verder heb ik geen idee wat ik moet doen buiten. Voor iemand zonder vrienden is er nergens een klap te beleven.
er zijn zat meiden die alleen een scharrel willen hebben en niet hoeven na te denken... het is vaak een fout van de jongens om na zo'n avondje te denken dat er meer isquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jongens meer degenen zijn die het bij scharrels willen houden, maar wie weet ken jij een ander soort meiden.
[..]
Maar wat heb ik daar dan te zoeken? Ik voel me niet fijn als ik in mijn eentje zonder doel moet rondlopen. En dat is eigenlijk ook helemaal niet leuk.
Contacten zoeken, uit die vicieuze cirkel weg. Dat gaat je zoals Catbert zegt niet lukken vanachter je PCquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:47 schreef benzin het volgende:
Maar wat heb ik daar dan te zoeken? Ik voel me niet fijn als ik in mijn eentje zonder doel moet rondlopen. En dat is eigenlijk ook helemaal niet leuk.
Hou je van sport?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heet niet Catbert.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:51 schreef GroenerDanGras het volgende:
Contacten zoeken, uit die vicieuze cirkel weg. Dat gaat je zoals Catbert zegt niet lukken vanachter je PC
ik begrijp het ook niet goed...de redenen die ik voorbij heb horen komen zijn dat ik wel "problemen" zou hebben of dat ze niet op zoek zijn naar iemand met een rugzak (wat wss meer over hun zegt dan over mij) en ja ik ben er kort over met de reden die zojuist noemt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat het afschrikt begrijp ik niet goed. In het geval van vrouwen die juist wel geinteresseerd zijn, kun je het ook kort houden en zeggen dat je een eerste gesprek liever wat lichter houd.
Jezelf wentelen in zelfmedelijden en dat vervolgens uiten op dit forum is wel leuk?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:47 schreef benzin het volgende:
Anders zou hij dat niet vanaf 2007 doen, leuk dus..quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Jezelf wentelen in zelfmedelijden en dat vervolgens uiten op dit forum is wel leuk?
het is wel makkelijkerquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Jezelf wentelen in zelfmedelijden en dat vervolgens uiten op dit forum is wel leuk?
Ik wentel mezelf niet in zelfmedelijden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
verkeerd gekeken mijn welgemeend excuusquote:
Maar wat versta jij onder normaal?? Dat is echt zo'n loze kreet..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wentel mezelf niet in zelfmedelijden.
En leuk is dat sowieso niet; ik zou willen dat ik gewoon normaal was en gewoon een normaal leven had. Dan had ik hier niet hoeven vragen om advies.
Alleen zo spijtig dat je niets met dat advies doet. Zoals al talloze keren tegen je gezegd is, dit forum gaat jouw problemen echt niet oplossen, daar heb je professionele hulp bij nodig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:01 schreef benzin het volgende:
En leuk is dat sowieso niet; ik zou willen dat ik gewoon normaal was en gewoon een normaal leven had. Dan had ik hier niet hoeven vragen om advies.
Het valt wel op dat je vaak hetzelfde advies vraagt, en de adviezen die worden gegeven zijn al erg vaak vermeld. Dus waarom vraag je het eigenlijk constant opnieuw, net alsof er iets is veranderd aan de situatie..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Net zoals andere mensen. Redelijk gelukkig zijn, alleen maar kleine problemen hebben, je leven op orde hebben, een paar vrienden hebben om af en toe iets mee te doen, een vriendinnetje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:01 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Maar wat versta jij onder normaal?? Dat is echt zo'n loze kreet..
Daarvoor zul je toch eerst tevreden moeten zijn met jezelf. En dat ben je overduidelijk niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:05 schreef benzin het volgende:
Net zoals andere mensen. Redelijk gelukkig zijn, alleen maar kleine problemen hebben, je leven op orde hebben, een paar vrienden hebben om af en toe iets mee te doen, een vriendinnetje.
Ik heb het gewoon over die periode tussen de eerste date en een serieuze relatie. Scharrelen dus. Vaak loopt het daar stuk omdat je, hoewel het op zich wel klikt, toch niet 'het' bent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:47 schreef benzin het volgende:
Ik heb het idee dat jongens meer degenen zijn die het bij scharrels willen houden, maar wie weet ken jij een ander soort meiden.
Omdat ik hoop dat er betere oplossingen zijn die wel zullen lukken denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:04 schreef Mpj het volgende:
Het valt wel op dat je vaak hetzelfde advies vraagt, en de adviezen die worden gegeven zijn al erg vaak vermeld. Dus waarom vraag je het eigenlijk constant opnieuw, net alsof er iets is veranderd aan de situatie..
Wat was er eerder; de kip of het ei?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
Daarvoor zul je toch eerst tevreden moeten zijn met jezelf. En dat ben je overduidelijk niet.
Nog bij mijn ouders, maar ik denk er sterk over om weg te gaan thuisquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:06 schreef formerjellybean het volgende:
Woon je op jezelf of nog bij je ouders ???
Het is ook niet per se negatief bedoeld. Wat ik ermee bedoelde is dat jij blijkbaar veel 'losbandigere' vrouwen kent, terwijl ik dat soort vrouwen nooit ergens zie. Daar zit niet per se een waardeoordeel aan vast.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:06 schreef Catbert het volgende:
Ik doe overigens m'n best om dat "soort meiden" niet negatief op te vatten. Met dat "soort meiden" zou je je in je handjes mogen wrijven.
Denk het niet, hij geeft immers aan dat er geen reet aan is om ergens in je eentje heen te gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef Mpj het volgende:
Hmm, oké, maar ga je nog wat ondernemen dan? Aangezien je dus vooral klaagt, maar ga je er nog wat aan doen..
Het is geen kip en ei situatie. Daar ga je al mank.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:10 schreef benzin het volgende:
Wat was er eerder; de kip of het ei?
Zonder die dingen kan ik toch niet tevreden over mezelf zijn? En als ik die dingen niet kan krijgen zonder tevreden te zijn dan zit ik in een oneindige lus.
denk het niet.. zo te lezen (en correct me if i'm wrong) zoekt hij een quick-fix voor al zijn problemen zonder professionele hulp of zonder er zelf moeite in te willen steken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef Mpj het volgende:
Hmm, oké, maar ga je nog wat ondernemen dan? Aangezien je dus vooral klaagt, maar ga je er nog wat aan doen..
Zou jij tevreden zijn met een compleet leeg en waardeloos leven zonder gezelschap?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
Het is geen kip en ei situatie. Daar ga je al mank.
Je kunt namelijk heel goed tevreden met jezelf zijn zónder vrienden en vriendin. Maar zolang je dat niet begrijpt heeft het weinig zin om hier te blijven posten...
Ik ben niet afhankelijk van gezelschap. Dat is waar je al mank gaat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:15 schreef benzin het volgende:
Zou jij tevreden zijn met een compleet leeg en waardeloos leven zonder gezelschap?
want je hebt echt heeeeeeelemaal niets waar je gelukkig mee bent? geen familie ? geen sport / hobbies die je leuk vind etc?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Zou jij tevreden zijn met een compleet leeg en waardeloos leven zonder gezelschap?
Dat denk ik ook. Het feit dat ik mijn ouders tevreden en blij wil houden (door ze niets te laten merken) is de soms enige reden dat ik elke dag weer doe wat ik moet doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:16 schreef formerjellybean het volgende:
Denk namelijk dat als je op jezelf woont het moeilijk krijgt
Nee. Wel een laatste hobby die ik redelijk leuk vind en een die ik leuk vond tot een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:17 schreef NaRRaToR het volgende:
want je hebt echt heeeeeeelemaal niets waar je gelukkig mee bent? geen familie ? geen sport / hobbies die je leuk vind etc?
En wat is dat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het feit dat ik mijn ouders tevreden en blij wil houden (door ze niets te laten merken) is de soms enige reden dat ik elke dag weer doe wat ik moet doen.
[..]
Nee. Wel een laatste hobby die ik redelijk leuk vind en een die ik leuk vond tot een paar jaar terug.
Je bent 21. Kom op zeg. Je leeft niet voor je ouders, maar voor jezelf.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:25 schreef benzin het volgende:
Dat denk ik ook. Het feit dat ik mijn ouders tevreden en blij wil houden (door ze niets te laten merken) is de soms enige reden dat ik elke dag weer doe wat ik moet doen.
Ik speel gitaar. Maar dat heb ik in meerdere delen van het topic al eens verteldquote:
Ik wil graag dat ze trots op me zijn en blij met me zijn. En ik heb zelf verder helemaal geen doelen in mijn leven (op geluk, wat vrienden en een leuk vriendinnetje na dan).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:26 schreef Techno het volgende:
Je bent 21. Kom op zeg. Je leeft niet voor je ouders, maar voor jezelf.
Ik zou es met een psychiater praten als ik jou was..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn dochter is 17, als ze zo lulde als jij doet, dan had ik haar al lang naar een psycholoog gestuurd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:28 schreef benzin het volgende:
Ik wil graag dat ze trots op me zijn en blij met me zijn. En ik heb zelf verder helemaal geen doelen in mijn leven (op geluk, wat vrienden en een leuk vriendinnetje na dan).
Mijn ouders zouden me zelfs dwingen, for sure.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn dochter is 17, als ze zo lulde als jij doet, dan had ik haar al lang naar een psycholoog gestuurd.
Maar uiteraard doe ik dat dus ook niet tegen mijn ouders. Ik speel thuis de hele dag een rol. Ik doe net alsof alles goed gaat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn dochter is 17, als ze zo lulde als jij doet, dan had ik haar al lang naar een psycholoog gestuurd.
Nou ja, ik probeer hem alleen maar een spiegel voor te houden. Wie weet werkt dat wel, want de begripvolle en uberbehulpzame aanpak doet dat overduidelijk niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:31 schreef Mpj het volgende:
Mijn ouders zouden me zelfs dwingen, for sure.
Maar goed; in het algemeen; waarom reageren, hij is alleen maar uit op klagen (zegt ie zelf).
Niet dat je gek bent, wel een teken van gebrek aan levenslust.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar uiteraard doe ik dat dus ook niet tegen mijn ouders. Ik speel thuis de hele dag een rol. Ik doe net alsof alles goed gaat.
En volgens mij doe ik dat zo overtuigend dat ze helemaal niets door hebben.
En is het niet hebben van doelen een teken dat je gek bent?
Ah jij hebt een dochter van 17, dus...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Het feit dat je een rol moet spelen om jouw ouders te laten denken dat er niets aan de hand is zegt wel genoeg, lijkt me. En dan durf jij jezelf bovenmatig intelligent te noemen? Intelligentie bestaat meer dan uit IQ alleen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:34 schreef benzin het volgende:
Maar uiteraard doe ik dat dus ook niet tegen mijn ouders. Ik speel thuis de hele dag een rol. Ik doe net alsof alles goed gaat.
En is het niet hebben van doelen een teken dat je gek bent?
Jonge.. je houdt jezelf voor de gek, niet je ouders! Ik zou echt met een psych gaan praten. Wat nou als je straks op je eigen woont, dan hoef je je ouders niet meer voor de gek te houden toch? dat is toch wat je op de been houdt? Hoe moet het dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat toch schromelijk onderschat beste man. Dat moet je denk ik ervaren voordat je weet hoe soul destroying het is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kunt namelijk heel goed tevreden met jezelf zijn zónder vrienden en vriendin.
Heel 17 jarig vrouwelijk Nederland lijkt wel bezet zo langzamerhand zeg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ze heeft al een vriendje, waar ze heel blij mee is.
Ik weet dondersgoed waar ik over praat. Jij was 20 ofzo?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:38 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik denk dat je dat toch schromelijk onderschat beste man. Dat moet je denk ik ervaren voordat je weet hoe soul destroying het is.
Hehe, ja dat heb ik ook gelijk door. Sorry.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:40 schreef Mpj het volgende:
Sowieso, ik vind het knap dat je een rol kan spelen tegenover je ouders. Mijn ouders hebben bij mij meteen door als ik niet goed in mijn vel zit terwijl ik het probeer te verbergen.
Ik kan dingen heel makkelijk verbergen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:40 schreef Mpj het volgende:
Sowieso, ik vind het knap dat je een rol kan spelen tegenover je ouders. Mijn ouders hebben bij mij meteen door als ik niet goed in mijn vel zit terwijl ik het probeer te verbergen.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ik zonder vrienden gelukkig kan zijn anders.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet dondersgoed waar ik over praat. Jij was 20 ofzo?
Veel mensen zijn bang van dingen die ernstige zaken en weten zich er niet mee te verhouden. Als ze horen dat iemand ernstig ziek is of een partner heeft verloren, mijden ze diegene liever, omdat ze niet weten wat ze ermee aanmoeten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik begrijp het ook niet goed...de redenen die ik voorbij heb horen komen zijn dat ik wel "problemen" zou hebben of dat ze niet op zoek zijn naar iemand met een rugzak (wat wss meer over hun zegt dan over mij) en ja ik ben er kort over met de reden die zojuist noemt.
Ik moet iets, toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:37 schreef Techno het volgende:
Het feit dat je een rol moet spelen om jouw ouders te laten denken dat er niets aan de hand is zegt wel genoeg, lijkt me.
Geloof het of niet, ik denk wel dat dat goed zou zijn. Dan zou ik juist echt mijn gevoelens kunnen uiten, hoef ik niet meer de hele tijd te doen of ik mezelf goed voel. Daarnaast zou ik dan bijvoorbeeld hulp kunnen zoeken of dingen doen die mijn ouders niet zouden willen. Het heeft ook veel voordelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:38 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wat nou als je straks op je eigen woont, dan hoef je je ouders niet meer voor de gek te houden toch? dat is toch wat je op de been houdt? Hoe moet het dan?
Oefening baart kunst. Maar daarnaast denk ik ook mijn ouders het gewoon ook niet goed zien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:40 schreef Mpj het volgende:
Ik kan me niet voorstellen hoe dat voor andere mensen is. Leven blijkt gewoon hard werken te zijn en schijnbaar genieten sommige mensen daarvan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
Niet dat je gek bent, wel een teken van gebrek aan levenslust.
Echte vrienden.. er zijn vele liedjes over geschreven. En geloof me, daar zit wel degelijk een gefundeerde basis in.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ik zonder vrienden gelukkig kan zijn anders.
Ik ben lang genoeg geneert op school en ik was zielsongelukkig.
Ik heb nu echte vrienden mensen die ik altijd kan bellen die altijd voor me klaar zullen staan. Dat alleen al maakt me heel gelukkig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Echte vrienden.. er zijn vele liedjes over geschreven. En geloof me, daar zit wel degelijk een gefundeerde basis in.
Die ervaring heb ik dan weer niet eerlijk gezegd, maar dan nog verandert het weinig aan mijn punt.
Nou ja, dat is alleen maar beter toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
Ik heb nu echte vrienden mensen die ik altijd kan bellen die altijd voor me klaar zullen staan. Dat alleen al maakt me heel gelukkig.
Als je een goed alternatief voor me weet dan hoor ik het graagquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb je zelf ook wel door, hoe wanhopig dat klinkt? En dat is verre van aantrekkelijk.
Ja zeker, maar als ik die mensen had zou ik altijd alleen in de klas en vrij weinig kunnen doen en het lijkt me sterk dat ik dan gelukkig zou zijn.quote:
Waarom zouden je ouders niet willen dat je hulp zoekt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je een goed alternatief voor me weet dan hoor ik het graagVoor nu is het de enige manier om alles een beetje onder controle te houden.
Tevreden met jezelf zijn, dát is de basis. Dus niet jouw gevoel van eigenwaarde af laten hangen van derden en zulks.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:49 schreef benzin het volgende:
Als je een goed alternatief voor me weet dan hoor ik het graagVoor nu is het de enige manier om alles een beetje onder controle te houden.
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:50 schreef heloef het volgende:
Waarom zouden je ouders niet willen dat je hulp zoekt?
Ben je bang dat ze dan niet meer van je houden dan?
Ohja ze hebben liever dat je van een flat springtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerZij staan daar absoluut niet voor open. Daarnaast, als je ze al 6 jaar voor de gek houdt wordt het steeds lastiger om eerlijk te zijn.
Ik kan ze niet teleur stellen.
Ze hebben echt niet liever dat hun kind alleen en zielsongelukkig weg kwijnt. Geloof me nou dat wil geen enkele ouder.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerZij staan daar absoluut niet voor open. Daarnaast, als je ze al 6 jaar voor de gek houdt wordt het steeds lastiger om eerlijk te zijn.
Nou en. Ik sprak laatst een vriendin/kennis van mij (19), zij had ook problemen, haar ouders wisten en merkten ook van niks en zij is uiteindelijk alleen naar de psycholoog gegaan. Na drie maanden heeft ze het aan haar ouders verteld en die waren er tegen (bizar), maar het gaat om jezelf, niet om je ouders..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:53 schreef benzin het volgende:
[..]
kan het me erg moelijk voorstellen hoor dat je ouders daar niets van merken laat staan sat ze niet willen dat je van je problemen afkomt....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nou en. Ik sprak laatst een vriendin/kennis van mij (19), zij had ook problemen, haar ouders wisten en merkten ook van niks en zij is uiteindelijk alleen naar de psycholoog gegaan. Na drie maanden heeft ze het aan haar ouders verteld en die waren er tegen (bizar), maar het gaat om jezelf, niet om je ouders..
daar heb je wel een punt hoor... het is ook erg lastig om daar een positie in te nemen (zeker als ze niet weten wat het is om iemand te (gaan) verliezen). Heb dat zelf ook wel gemerkt na het verlies dat mensen je negeren of een rondje om je heen lopen om je maar niet te hoeven sprekenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Veel mensen zijn bang van dingen die ernstige zaken en weten zich er niet mee te verhouden. Als ze horen dat iemand ernstig ziek is of een partner heeft verloren, mijden ze diegene liever, omdat ze niet weten wat ze ermee aanmoeten.
De basis van een goede relatie is dat je jezelf niet hoeft te verbergen. Vertel eens iets over je ouders. Zijn het mensen die naar de buitenwereld toe de schijn ophouden?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:45 schreef benzin het volgende:
Geloof het of niet, ik denk wel dat dat goed zou zijn. Dan zou ik juist echt mijn gevoelens kunnen uiten, hoef ik niet meer de hele tijd te doen of ik mezelf goed voel. Daarnaast zou ik dan bijvoorbeeld hulp kunnen zoeken of dingen doen die mijn ouders niet zouden willen. Het heeft ook veel voordelen.
Nee, daar heb je verder niets aan. Maar het lijkt me wel een geldige reden om de rollen eens om te draaien. Je wordt zelf beoordeeld of je wel aantrekkelijk genoeg bent, maar zij komen dus weg met hun oppervlakkigheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:01 schreef NaRRaToR het volgende:
daar heb je wel een punt hoor... het is ook erg lastig om daar een positie in te nemen (zeker als ze niet weten wat het is om iemand te (gaan) verliezen). Heb dat zelf ook wel gemerkt na het verlies dat mensen je negeren of een rondje om je heen lopen om je maar niet te hoeven sprekenen dat is ook wel logisch. Zelf ga ik heel anders om met zo'n situatie (omdat ik weet waarover ik praat)
Mjah daar heb ik natuurlijk niet veel aan he dat meiden mij daarom dan maar liever niet willen. Tis niet dat ik er iets aan kan veranderen
verklaar je nader? ik volg je zinsbouw niet? ik selecteer evengoed ook op uiterlijk dus die selectie is wederzijds. moet ik dan iemand die ik amper ken een uitbrander geven omdat ze oppervlakkig zijn? Dat is die persoon dan ook niet waard imho. in die zin komen ze er mee weg ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, daar heb je verder niets aan. Maar het lijkt me wel een geldige reden om de rollen eens om te draaien. Je wordt zelf beoordeeld of je wel aantrekkelijk genoeg bent, maar zij komen dus weg met hun oppervlakkigheid.
Dat bedoel ik. Mensen die wegkruipen als ze een donkere wolk aan de hemel zien, zijn ook geen relatiemateriaal. Dus waarom treuren als ze je weg clicken. Ze waren net iets eerder met clicken. That's all.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
verklaar je nader? ik volg je zinsbouw niet? ik selecteer evengoed ook op uiterlijk dus die selectie is wederzijds. moet ik dan iemand die ik amper ken een uitbrander geven omdat ze oppervlakkig zijn? Dat is die persoon dan ook niet waard imho. in die zin komen ze er mee weg ja.
of ik moet je niet goed begrepen hebben
Het is beter om te wachten idd. En als ze er naar vragen het kort te houden. Als je er juist wel over wilt praten, kun je beter een label als PDD-NOS vermijden, maar gewoon vertellen waar je moeite mee hebt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dus je kunt wel kort je probleem vertellen? Is het niet beter om te wachten met dit te vertellen (tot ze erover vraagt, of zelf over haar ouders begint) en het dan te vertellen? Zou het anders niet zo over kunnen komen met net zoiets als tijnbrein zei: 'Hoi, ik ben tijnbrein en ik heb PDD-NOS. wat is er mis met jou?' ?
Domme mensen... Je snapt niet wat die gozer bedoelt? Een leven zonder gezelschap, zonder liefde, is geen leven. Andere mensen is waar het leven om draait...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben niet afhankelijk van gezelschap. Dat is waar je al mank gaat.
Zulke mensen heb je helaas. Die vinden het idee dat hun kind "normaal" is belangrijker dan of hun kind happy is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:01 schreef NaRRaToR het volgende:
kan het me erg moelijk voorstellen hoor dat je ouders daar niets van merken laat staan sat ze niet willen dat je van je problemen afkomt....
Heb jij dat gedaan? Gaafquote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Domme mensen... Je snapt niet wat die gozer bedoelt? Een leven zonder gezelschap, zonder liefde, is geen leven. Andere mensen is waar het leven om draait...
Benzin ga reizen. Ga de pelgrimstocht naar Santiago de Compostela lopen. Kost nauwelijks wat en ik garandeer je dat je na die tocht vrienden voor het leven hebt... Wil je er wat over weten dan vraag je het maar...
Dat komt omdat die gozer zich aanstelt, er zijn genoeg mensen in zijn leven en de kansen die hij krijgt grijpt hij niet aan. Hij kan bijvoorbeeld ook prima meekomen met klasgenoten maar hij hecht blijkbaar geen enkele waarde aan hen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Domme mensen... Je snapt niet wat die gozer bedoelt? Een leven zonder gezelschap, zonder liefde, is geen leven. Andere mensen is waar het leven om draait...
Benzin ga reizen. Ga de pelgrimstocht naar Santiago de Compostela lopen. Kost nauwelijks wat en ik garandeer je dat je na die tocht vrienden voor het leven hebt... Wil je er wat over weten dan vraag je het maar...
Ik denk dat jij degene bent die niet snapt waar het over gaat, want die gozer draait al een jaar of 3 hetzelfde liedje af.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:37 schreef JoeyT het volgende:
snappik dat je daar niet naartoe mag... tuig wat daar woontquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:01 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga maar eens rond sms'en wie er vanmiddag mee gaat naar de plas in de buurt. Hopen dat dat meisje en haar vriendinnen (die zijn ook chill) ook komen, want het is vanavond Asten kermis en daar mag ik zowieso niet naartoe.
call me sceptic maar...Reizen en dan.... vrienden opdoen (als hij dat al kan en zich niet afsluit voor de mensen die hij tegenkomt) in andere landen die je na je reis toch nooit meer zult spreken / in ieder geval niet in het echte leven. In hoeverre is dat dan waardevol...misschien dat je er zelfvoldoening aan overhoudt na zo'n trip omdat je dat wel even maar gedaan hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neuh, mag niet naar Asten omdat ik zaterdag 2 uur te laat thuis was van het uitgaan...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
snappik dat je daar niet naartoe mag... tuig wat daar woont[/offtopic]
[..]
call me sceptic maar...Reizen en dan.... vrienden opdoen (als hij dat al kan en zich niet afsluit voor de mensen die hij tegenkomt) in andere landen die je na je reis toch nooit meer zult spreken / in ieder geval niet in het echte leven. In hoeverre is dat dan waardevol...misschien dat je er zelfvoldoening aan overhoudt na zo'n trip omdat je dat wel even maar gedaan hebt.
ik kan me goed indenken dat zijn ouders zo zijn. Je ziet vaak dat gedrag van de ouders over gaat op die van de kinderen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:05 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De basis van een goede relatie is dat je jezelf niet hoeft te verbergen. Vertel eens iets over je ouders. Zijn het mensen die naar de buitenwereld toe de schijn ophouden?
Een beetje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:05 schreef deelnemer het volgende:
Vertel eens iets over je ouders. Zijn het mensen die naar de buitenwereld toe de schijn ophouden?
Het perfecte gezinnetje zijn we absoluut niet. Mijn ouders hebben voor zo ver ik weet ook geen vrienden en ze hebben geen hobbies. Maar misschien hoort dat wel zo, ik weet het niet. Als ik soms verhalen hoor van andere mensen dan zijn mijn ouders heel anders dan de meeste.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:31 schreef ook_gek het volgende:
Ik kan me indenken dat zijn ouders het perfecte gezinnetje willen zijn en zo gezien worden. Zij hebben nooit iets geks want zij zijn perfect. Het voorbeeld gezinnetje.
Als er iets is praten we er niet over komt van zelf goed. Want wij zijn het perfecte gezin.
Zo klinkt het alsof je ouders misschien wel deel van het probleem zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Een beetje.
[..]
Het perfecte gezinnetje zijn we absoluut niet. Mijn ouders hebben voor zo ver ik weet ook geen vrienden en ze hebben geen hobbies. Maar misschien hoort dat wel zo, ik weet het niet. Als ik soms verhalen hoor van andere mensen dan zijn mijn ouders heel anders dan de meeste.
Maar het is zeker wel zo dat ze vinden dat bepaalde dingen niet mogen en/of niet kunnen. Gek zijn is een van die dingen. Gevoelens zijn sowieso niet bespreekbaar.
Hoezo?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof je ouders misschien wel deel van het probleem zijn.
kortom je thuis situatie belemmerd je zelfontwikkeling. En zo te zien ook niet zo'n beetje ook niet. hup hup op kamers dan. Proef maar eens een keer van een zelfstandig leven zonder die "grenzen" die je ouders je opleggen. Ook al zijn ze zich daar niet van bewust.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoezo?Ze zijn misschien geen goed voorbeeld, maar ik weet zeker dat ze ergens op hun manier van me houden en om me geven
Ja, maar die dingen die je bespreek, dat zijn juist de ervaringen die je nodig hebt om later een leuke vriendin te vinden en gelukkig te voelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoezo?Ze zijn misschien geen goed voorbeeld, maar ik weet zeker dat ze ergens op hun manier van me houden en om me geven
Dit heeft ook niks met wel of niet van je houden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Die loopt als of ze 2 dagen non stop heeft paard geredenquote:
Hehequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die loopt als of ze 2 dagen non stop heeft paard gereden
Jup denk ik ook. Bovendien is het thuis nog wel een veilige haven en als jij weg bent van huis valt misschien net de basis weg. Dan ben je nog verder van huis (hahaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:38 schreef Mpj het volgende:
Uhu, blame it on the parents. En als hij het huis uit gaat gedraagt hij zich wel normaal zeker, en gaat alles wel goed? Dan ineens stromen de vrienden wel binnen en natuurlijk het vriendinnetje. Daar moet je sociaal voor zijn, dat heeft niks met je ouders te maken.. Genoeg mensen met zulke (saaie) ouders die wel gewoon normaal functioneren.
Niemand zegt dat het opeens goed met hem zal gaan als hij het huis uit is, enkel dat zijn ouders hem op dit moment belemmeren omdat er niets te bespreken is thuis. De link naar zijn ouders is hier overduidelijk aangezien die zelf ook amper of geen vrienden hebben, tevens zijn er genoeg mensen met normale ouders die niet normaal kunnen functioneren dus dat laatste hoeft ook niet perse veel te zeggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:38 schreef Mpj het volgende:
Uhu, blame it on the parents. En als hij het huis uit gaat gedraagt hij zich wel normaal zeker, en gaat alles wel goed? Dan ineens stromen de vrienden wel binnen en natuurlijk het vriendinnetje. Daar moet je sociaal voor zijn, dat heeft niks met je ouders te maken.. Genoeg mensen met zulke (saaie) ouders die wel gewoon normaal functioneren.
Zijn ouders belemmeren hem niet, hij is 21 en kan zelf prima hulp zoeken want hij weet zelf ook heel goed dat er iets fout gaat. Hij heeft het allemaal in zijn eigen handen, dan hoeft hij niet zijn ouders de schuld te gaan geven aangezien hij zelf niks onderneemt en d'r geen moeite voor doet. Ook vind ik de tip uit huis gaan geen goede tip aangezien hij het nu al moeilijk heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het opeens goed met hem zal gaan als hij het huis uit is, enkel dat zijn ouders hem op dit moment belemmeren omdat er niets te bespreken is thuis. De link naar zijn ouders is hier overduidelijk aangezien die zelf ook amper of geen vrienden hebben, tevens zijn er genoeg mensen met normale ouders die niet normaal kunnen functioneren dus dat laatste hoeft ook niet perse veel te zeggen.
Ja, daarom.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup denk ik ook. Bovendien is het thuis nog wel een veilige haven en als jij weg bent van huis valt misschien net de basis weg. Dan ben je nog verder van huis (haha)
Nee maar wel iemand die hier niet mag postenquote:
Lees de laatste 3 delen maar door. De over-analyses en vooroordelen gaan maar door.quote:
Kom op Benzin, je bent niet gek. Je bent wel timide, gefrustreerd en depressief. Je moet los komen. Low budged rondtrekken kan je idd helpen losser te worden. Dansen kan je losser maken. Dat soort mogelijkheden. Zelfexpressie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:25 schreef benzin het volgende:
Maar het is zeker wel zo dat ze vinden dat bepaalde dingen niet mogen en/of niet kunnen. Gek zijn is een van die dingen. Gevoelens zijn sowieso niet bespreekbaar.
Uiteraard heeft hij zelf ook schuld, dat is al zo vaak aangegeven. Maar hij zei ook eens dat hij enkel hulp kan zoeken als zijn ouders er niet meer zijn, vanaf kleins af aan hebben zij hem een bepaald voorbeeld gesteld wat hem mede gevormd heeft tot het zielige hoopje mens wat hij nu is. Alleen al dat hij professionele hulp zoeken koppelt aan gek zijn zegt het een en ander over wat zijn ouders hem in zijn hoofd gestampt hebben. Toen hij nog klein was had hij zelfs niet eens door dat het raar is om een sociale outcast te zijn, omdat hij precies hetzelfde zag bij zijn ouders. Pas later ging het belletje rinkelen. Volgens mij zei hij mij ook eens dat zijn ouders hem nooit gesteund hebben in de tijd dat hij gepest werd, dat zou ik ze zeker kwalijk nemen als ik hem was.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:00 schreef Mpj het volgende:
[..]
Zijn ouders belemmeren hem niet, hij is 21 en kan zelf prima hulp zoeken want hij weet zelf ook heel goed dat er iets fout gaat. Hij heeft het allemaal in zijn eigen handen, dan hoeft hij niet zijn ouders de schuld te gaan geven aangezien hij zelf niks onderneemt en d'r geen moeite voor doet. Ook vind ik de tip uit huis gaan geen goede tip aangezien hij het nu al moeilijk heeft.
[..]
Ja, daarom.
Ik weet toch echt iets meer over Benzin's achtergrond verhaal dan jij dus vandaar mijn post net.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:23 schreef firefly3 het volgende:
Aan de lopende band worden er vooroordelen gepost en conclusies van situaties waar ze niet alles van weten.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uiteraard heeft hij zelf ook schuld, dat is al zo vaak aangegeven. Maar hij zei ook eens dat hij enkel hulp kan zoeken als zijn ouders er niet meer zijn, vanaf kleins af aan hebben zij hem een bepaald voorbeeld gesteld wat hem mede gevormd heeft tot het zielige hoopje mens wat hij nu is. Alleen al dat hij professionele hulp zoeken koppelt aan gek zijn zegt het een en ander over wat zijn ouders hem in zijn hoofd gestampt hebben. Toen hij nog klein was had hij zelfs niet eens door dat het raar is om een sociale outcast te zijn, omdat hij precies hetzelfde zag bij zijn ouders. Pas later ging het belletje rinkelen. Volgens mij zei hij mij ook eens dat zijn ouders hem nooit gesteund hebben in de tijd dat hij gepest werd, dat zou ik ze zeker kwalijk nemen als ik hem was.
Dus ja, zijn ouders hebben zeker een aandeel in hoe hij nu geworden is. Hij is de enige die zijn patronen kan doorbreken en hulp kan zoeken, máár zijn ouders zijn zeker niet heilig in zijn verhaal. Ik leg dan ook zeker niet alle schuld bij hen, maar ik snap wel waarom hij bepaalde denkbeelden ontwikkelt heeft.
Hoezo niet dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee maar wel iemand die hier niet mag posten
Ik heb de laatste drie delen gelezen, maar maat, dit is FOK! Come on, dat weet je dan toch? Wat kom je hier anders doen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Lees de laatste 3 delen maar door. De over-analyses en vooroordelen gaan maar door.
Wat, jij wou zeggen dat hij het beste uit zijn leven haalt en geen zielige probleempjes heeft? Waar hij overigens genoeg aan kan doen.quote:
Ja, alleen als je de absolute waarheid kent, kun je zinvol iets zeggen. Daarom is het beter als we allemaal zwijgen. Ook jou posten over PUA kunnen nooit ergens op slaan omdat ze vol zitten met oordelen over mensen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:23 schreef firefly3 het volgende:
Aan de lopende band worden er vooroordelen gepost en conclusies van situaties waar ze niet alles van weten.
Ten eerste is het geen PUA (foute conclusie nr 1), maar een regelrechte manier van jezelf zijn inplaats van jezelf voordoen als een ander. Over andere mensen oordelen is ook een foute conclusie, dat moet je juist niet doen (zoals je dat nu bij mij doet)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, alleen als je de absolute waarheid kent, kun je zinvol iets zeggen. Daarom is het beter als we allemaal zwijgen. Ook jou posten over PUA kunnen nooit ergens op slaan omdat ze vol zitten met oordelen over mensen.
Dat ligt dan aan jouw gebrek voor humor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is god niet grappig
Ga jij eens heel snel in de spiegel kijken met je hypocriete gewauwel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ten eerste is het geen PUA (foute conclusie nr 1), maar een regelrechte manier van jezelf zijn inplaats van jezelf voordoen als een ander. Over andere mensen oordelen is ook een foute conclusie, dat moet je juist niet doen (zoals je dat nu bij mij doet)Verder moet het zwart-wit denken ophouden. Het is niet zo dat je pas iets zinvol kan zeggen als je de absolute waarheid weet, maar die over-analyses en conclusies hier gaan ver over de grenzen.
Leuk dat je me een grappige God noemtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jouw gebrek voor humor.
Geen dank. Maar kan je nu serieus doen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leuk dat je me een grappige God noemt
Je zegt dat ik zwart wit bezig ben, terwijl jij diegene bent die deze gozer in een hokje stopt? Een klein hokje zelfsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel in de spiegel kijken met je hypocriete gewauwel.
hij zal er uiteraard wel zelf aan moeten werken. maar het kan helpen dat hij niet meer in die omgeving van bescherming zit om makkelijker de uitdaging aan te gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:38 schreef Mpj het volgende:
Ik heb al eerder posts van jou gezien waarin je zwart-wit bezig bent, dus dat deed/doe je zelf ook regelmatig. Daarnaast oordeel jij ook zo vaak over mensen (wijs sowieso maar een persoon aan die nul oordelen heeft) dus vandaar dat ik je hypocriet vind.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zegt dat ik zwart wit bezig ben, terwijl jij diegene bent die deze gozer in een hokje stopt? Een klein hokje zelfs
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:41 schreef Tamashii het volgende:
Iedereen kan wel op internet zeggen dat die gast naar een psycholoog moet, maar dat ga je toch hopelijk niet geloven?
Als hij niet eens naar een psycholoog durft/wilt gaan, waarom zou hij dan wel op zichzelf gaan wonen? Dat is ten eerste een domme zet en ten tweede nog een grotere stap. Beter ga je eerst je (kleine) problemen oplossen voordat je op jezelf gaat wonen.. Benzin is er zelf niet eens trouwens.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hij zal er uiteraard wel zelf aan moeten werken. maar het kan helpen dat hij niet meer in die omgeving van bescherming zit om makkelijker de uitdaging aan te gaan.
Dat ligt eraan dat is bij ook een heel groot gedeelte juist fout gegaan, ik had overbezorgde ouders en werd juist heel klein gehouden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:40 schreef Mpj het volgende:
Dus, hij is 21 jaar oud, en hij denkt werkelijk waar dat als je naar de psycholoog gaat, je gek bent? Terwijl iedereen hier (al vanaf 2007!!) zegt dat hij naar een psycholoog moet gaan? Dat is dan toch gewoon dommigheid als je dat zo klakkeloos overneemt van je ouders? Of bang om hulp te zoeken. Overigens ben ik het er wel mee eens dat je ouders een aandeel in je ontwikkeling hebben (logisch), maar op een gegeven moment ga je zelf dingen ontdekken, en op je 21e nog zo denken.. hij weet wel beter.. hij is vast bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |