Ach ik wilde de TT maken.quote:
ik kan het !quote:
Jaquote:
Kweenie. Maar het is hier best warmquote:
Die was eigenlijk voor 'ouderen'. Je krijgt ook een Europees certificaat, maar die is in het keuzeonderwijs terecht gekomen.quote:
En leg je dan ook meteen vast wat de straf is als men er we een loopje mee nemen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Want we willen niet dat alsnog mensen er een loopje mee gaan nemen, nadat het is vastgelegd.
Daar kun jij vast wel wat voor verzinnenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:18 schreef Tally het volgende:
En leg je dan ook meteen vast wat de straf is als men er we een loopje mee nemen!
Waarom meteen weer zo vunzig JK.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar kun jij vast wel wat voor verzinnen.
Uiteraard dient e.e.a. eerst door ondergetekende worden getest en "ok" bevonden.
Das waar JK.quote:
Dat stond er niet bij!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben jij dan de ontvangende partij? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Mja ik kan het navragen maar ik weet het antwoord alquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, maar zulks moet wel duidelijk zijn voor het in het protocol verwerkt wordt!
Alleen van een heul lekkere kerel!!!!11111!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij wil geen inwendige stokslagen?.
quote:Op maandag 11 juli 2011 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die DSLAM van Swets werkt prima trouwens, zo te zien.
Er is geen Nol-reeks?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:34 schreef Joene het volgende:
stom het enige topic wat ik volg op fok!.
Omdat Steve.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoezo de fok kost een iPhone 4 nog 150 euro bij een 2jarig contract.
Mijn iPhone-'checks' per dag zitten tegen het Autistische aan dus als ik een telefoon neem zonder internet sterf ik waarschijnlijk af.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neem gewoon een 3310 met een simonly. Back to basic wordt het nieuwe gadget, let op mijn woorden.
Vraag een aanbod. De enige limiterende factor bij de verkoop van de iPhone is het aantal toestellen dat Apple kan maken. Ze kunnen er dus voor vragen wat ze willen en we kopen het braaf.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoezo de fok kost een iPhone 4 nog 150 euro bij een 2jarig contract.
True. Ben inmiddels zo gewend aan dat mijn iPhone 3Gs zo fijn werkt dat ik ongetwijfeld wel weer 150 euro neertel voor een nieuwe iPhone 4. Kut Apple.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Vraag een aanbod. De enige limiterende factor bij de verkoop van de iPhone is het aantal toestellen dat Apple kan maken. Ze kunnen er dus voor vragen wat ze willen en we kopen het braaf..
Chauffeur?quote:Op maandag 18 juli 2011 09:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zulks een kutweer, jung.
Ik moest me naar mijn werk laten rijden, nota bene.
Mooi land op zich, maar wel met een vervelende situatie op dit moment.quote:
All-in ook?quote:
Half nakend. Met keivolle jesters! Borstvoeding geven doe ik niet op een open veldquote:
Ping! En waar is het fotomateriaal?quote:
Foto's hebben we nog niet gemaakt. Maar manlief heeft wel een filmpje gemaakt toen ik de mini in het badje deed. Daar op zijn ze ook niet te missen.quote:
Als mijn dochtertje daar in voor komt word er niet op geruktquote:
E.T. heeft geen slappe ouwe mannen jesters.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:58 schreef Joene het volgende:
Kan ET ze niet gewoon ff showen ? of ben je daar al een beetje op uitgekeken ?
Vervang mannen voor vrouwen ?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
E.T. heeft geen slappe ouwe mannen jesters.
quote:
Dit vraagt om bewijsquote:Op maandag 25 juli 2011 20:30 schreef E.T. het volgende:
[..]![]()
D'r zitten twee littekens op, maar het zijn geen gerimpelde theezakjes!
Was het maar zo'n feestquote:
Het internet werd hier al wat trager.quote:
Wie zijn dat?quote:
ALEMOAL BANNUH!!!!quote:
O dat mag ook natuurlijk.quote:
Weg met de softe aanpak T! Jeweetog!quote:
Nee J. ik weet ut nie. Ik mot OPLETUH!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Weg met de softe aanpak T! Jeweetog!
Ik ben gister 3 uurtjes geweest en zou vandaag 2 uurtjes gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:28 schreef Jarno het volgende:
Las ik nou goed dat je weer aan 'het werk' was?
Gezellig. Las dat jullie het naar jullie zin haddenquote:
Wie ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:42 schreef Jarno het volgende:
Wanneer zou J. eigenlijk terug zijn van vakantie?
Het is toch pisweer J. Ik kan me nog herinneren dat jij vorig jaar elke dag om 2 uur vrij was en in de tuin ging zitten. Dat kan nu toch niet.quote:
God dat was wel een jaartje he zo die zomer met die zon ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is toch pisweer J. Ik kan me nog herinneren dat jij vorig jaar elke dag om 2 uur vrij was en in de tuin ging zitten. Dat kan nu toch niet.
Waarvoor ?quote:
"Vroegah was alles betah J."quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:20 schreef Joene het volgende:
[..]
God dat was wel een jaartje he zo die zomer met die zon ?
Toen de wegen kuilen hadden ipv drempels ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
"Vroegah was alles betah J."
Beetje knap inkomen ook ?quote:
Ben jij zoeen huisvrouw die leeft op haar man en zegt 8 uur per dag het huishouden te doen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
Thee, oh, wacht, da's inname..
nee, verder niet echt nee..
Hmmm ik sla ff over danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
Thee, oh, wacht, da's inname..
nee, verder niet echt nee..
Ik heb net naar het aanrecht gekeken en bedacht dat die best wel weer eens schoongemaakt mag worden.. vanmiddag maar even zien of ik daar tijd voor heb...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben jij zoeen huisvrouw die leeft op haar man en zegt 8 uur per dag het huishouden te doen?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb net naar het aanrecht gekeken en bedacht dat die best wel weer eens schoongemaakt mag worden.. vanmiddag maar even zien of ik daar tijd voor heb...
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:07 schreef Joene het volgende:
ik zou gek worden van dat thuis zitten ?
Wat een dramaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Ben de hele dag aan het zoeken naar vacatures en solliciteer me een slag in de rondte, maar ik ben te oud voor de baantjes waar ik op kán solliciteren, ik weet mijn collegerooster nog niet dus weet ook niet wat ik eventueel kan toezeggen mocht ik op gesprek mogen komen en ik ben overgekwalificeerd... yeah..
Ik heb zelf wat werkjes en moet me dus voorbereiden op stage die 5 september begint. Vind het daarna ook wel lekker om even niks te doen alhoewel ik me als ik geen schoolwerk heb al snel verveel na een paar dagen niks doen. Scheelt dat ik een PS3 heb gekregen van vriendinlief.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het leven van een werkeloze student in de vakantie gaat niet over rozen
Je kunt bij diensten kijken op Marktplaats naar wat kleine klusjes in jouw werkvlak.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Je hebt een toffe vriendin
Nou ja, ik heb FOK! en ben al wat bezig met m'n bachelorscriptie voor volgend jaar, maar zou graag ook wat inkomsten hebben
Oh. Dan moet je even op Marketplace.co.uk kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk niet dat marktplaats banen in Engeland heeft staan..
Graag gedaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
ah, thanks, was al op zoek naar m'n woordenboek om 't even te vertalen..
Je sleutels ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:30 schreef just me het volgende:
En toen ging ik boodschappen doen en wat lag er vlakbij MIJN auto ???
Nee een muis die hartstikke plat en dood was!! Kadootje van de buurpoezenquote:
Zó overrated idd.quote:
ik doe een poging om 1 van de 995 ongelezen mailtjes te lezen maar ze staan in rijen aan mn desk ?quote:
Zeg dat ze opdonderen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:13 schreef Joene het volgende:
[..]
ik doe een poging om 1 van de 995 ongelezen mailtjes te lezen maar ze staan in rijen aan mn desk ?
Ach. In Afrika moeten ze 15 kilometer lopen voor een mailtje.quote:
Hmmm helaas geen optie, had al een filter op de cctjes gezet ook .quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:31 schreef Jarno het volgende:
CTRL-A, delete. Done. Koffie.
Dringende zaken melden zich van de week wel weer!
In afrika moeten ze niet zeiken althans daar in die kaap niet waar ze net weer voor paar honderd miljoen aan noodrantsoen heen hebben getrapt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ach. In Afrika moeten ze 15 kilometer lopen voor een mailtje.
En dat het lukt ook he ! hele hordes !quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef Jarno het volgende:
En neuken als konijnen he! Ook nog eens!!
Zo vaak ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef Jarno het volgende:
Terwijl de hardwerkende blanke allochtoon genoegen moet nemen met 1,5 x per maand met het licht uit, recht op en neer en niks geen zon ziet! MAAR DAAR HOOR JE DE HOGE HEREN IN DEN HAAG NIET OVER HE!!!!111111111 MENSEN, WAKKER, EN WAAR IS JK ALS JE HEM NODIG HEBT!!!11111111???????
Ik rond naar boven af J. Het is FOK! tenslotte he! Zo roep ik ook continue dat ik wel een piemel van 13cm heb!quote:
Maar stiekem is die 12,8 ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik rond naar boven af J. Het is FOK! tenslotte he! Zo roep ik ook continue dat ik wel een piemel van 13cm heb!
best dik ?quote:
De vorige keer vond je het anders nog ok toen het alleen ff kietelde ?quote:
Lullig hoor!quote:
en ik hou er niet van als mijn naam verkeerd geschreven isquote:
Hoofdletters moeten .quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:16 schreef just me het volgende:
[..]
en ik hou er niet van als mijn naam verkeerd geschreven is
Poepen moet.quote:
Nee ? ik wacht al 3 maanden ? en heb inmiddels 2 backplanes laten vervangen ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:43 schreef Jarno het volgende:
Ja hallo een EVA6400 gaat wel ff voor he..
FF de i/o log / hardware event log laten uitlezen door hp. vrij frappant 2 diksen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:51 schreef Jarno het volgende:
Doe je goed. Ik hoop met 2 diksen weg te komen. Alhoewel ik het wel naadje vind dat het er 2 tegelijk zijn...
Is dat ondertussen al een beetje HD pron ? X-hamster of moeten we voor HD pron nog steeds naar www.tnaflix.com ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:16 schreef Jarno het volgende:
Ja gewoon xhamster op, handdoekje in de buurt en gaan J?
Jaha.. Therapeutisch. 2 keer in de week 2 uurtjes!quote:
Ken je dat zo een beetje volhouden ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Jaha.. Therapeutisch. 2 keer in de week 2 uurtjes!
Jammer maar vooruit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is de D5100 geworden, met kitlens.
Mooi spul.
Dat wel, natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hun motte gewoon ze bakkes houwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |