Ach ik wilde de TT maken.quote:
ik kan het !quote:
Jaquote:
Kweenie. Maar het is hier best warmquote:
Die was eigenlijk voor 'ouderen'. Je krijgt ook een Europees certificaat, maar die is in het keuzeonderwijs terecht gekomen.quote:
En leg je dan ook meteen vast wat de straf is als men er we een loopje mee nemen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Want we willen niet dat alsnog mensen er een loopje mee gaan nemen, nadat het is vastgelegd.
Daar kun jij vast wel wat voor verzinnenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:18 schreef Tally het volgende:
En leg je dan ook meteen vast wat de straf is als men er we een loopje mee nemen!
Waarom meteen weer zo vunzig JK.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar kun jij vast wel wat voor verzinnen.
Uiteraard dient e.e.a. eerst door ondergetekende worden getest en "ok" bevonden.
Das waar JK.quote:
Dat stond er niet bij!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben jij dan de ontvangende partij? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Mja ik kan het navragen maar ik weet het antwoord alquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, maar zulks moet wel duidelijk zijn voor het in het protocol verwerkt wordt!
Alleen van een heul lekkere kerel!!!!11111!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij wil geen inwendige stokslagen?.
quote:Op maandag 11 juli 2011 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die DSLAM van Swets werkt prima trouwens, zo te zien.
Er is geen Nol-reeks?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:34 schreef Joene het volgende:
stom het enige topic wat ik volg op fok!.
Omdat Steve.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoezo de fok kost een iPhone 4 nog 150 euro bij een 2jarig contract.
Mijn iPhone-'checks' per dag zitten tegen het Autistische aan dus als ik een telefoon neem zonder internet sterf ik waarschijnlijk af.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neem gewoon een 3310 met een simonly. Back to basic wordt het nieuwe gadget, let op mijn woorden.
Vraag een aanbod. De enige limiterende factor bij de verkoop van de iPhone is het aantal toestellen dat Apple kan maken. Ze kunnen er dus voor vragen wat ze willen en we kopen het braaf.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoezo de fok kost een iPhone 4 nog 150 euro bij een 2jarig contract.
True. Ben inmiddels zo gewend aan dat mijn iPhone 3Gs zo fijn werkt dat ik ongetwijfeld wel weer 150 euro neertel voor een nieuwe iPhone 4. Kut Apple.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Vraag een aanbod. De enige limiterende factor bij de verkoop van de iPhone is het aantal toestellen dat Apple kan maken. Ze kunnen er dus voor vragen wat ze willen en we kopen het braaf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |