quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:11 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks, TM!
Ik wil dees!
Lente zit nu in 86/92 van de Hema. Zou ze maat 23 mois passen? Want daarna wordt het meteen 3 ans...
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
Dat jurkje had ik niet achter je gezocht, Ssserpente.
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet het niet zo goed. Het is zo in your face.
Ik ben benieuwd naar een antwoord op je vraag. Voor Ivan zou ik 23 mois niet aandurven, geloof ik.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:21 schreef Ssserpente het volgende:
Het zijn eigenlijk twee jurkjes, kijk:
Ik koop 'm ook eigenlijk een beetje zodat Lente 'm aankan naar mn moeder, Claudia. Die vindt 'm volgens mij helemaal geweldig.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:23 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dat laatste vind ik zoet! Veel minder heftig.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:23 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind m heeeel leuk Ssserpente!
Ik MOET deze voor Lena
uhhh een prenatal; in december al gekocht in de salequote:Op donderdag 7 juli 2011 13:42 schreef Ssserpente het volgende:
BJ, wat voor spijkerbroekje heeft Evie aan in het buikfototopic?
Hm, ik durf 23 mois ook echt niet aan. Dan maar 3 ans dus. Past ze 'm dit jaar niet, dan volgend jaar wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:28 schreef mignonne het volgende:
ik vind de dpam pyjama's ook maar prijzig![]()
Ssserpente lastig! Qua gevoel zeg ik voorr mijn oudste dat 23 mois te klein zou zijn of te snel te klein. Maar ik heb hier 2 jurkjes in 3 ans en die zijn echt nog way te groot. Misschien volgend jaar ook nog wel te groot. En een kort broekje 23 mois is ook nog te groot
de paddenstoelenquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:28 schreef Ssserpente het volgende:
Welk jasje, BJ?
Jij bestelt altijd van die leuke dingen...
Evie is niet zo klein hoor, maar wel smal...quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:39 schreef Ssserpente het volgende:
Potver, BJ, nu ga ik twijfelen. Zou Evie veel kleiner zijn dan Lente dan?
haha daarom vertel ik het nooit! hij ziet het van zelf als het pakketje thuis isquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:45 schreef MamaPurk het volgende:
Hmm nou wil ik ook DPAM zal manlief neit blij mee zijn, heb net gister al wat besteld voor Sarah en van nog meer gaat ie niet gelukkig worden geloof ik.. Hoe valt DPAM want als Senna 23 mois past zal Jaël dat niet passen ben ik bang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |