Dat zou ik haske leuk vinden Claudia!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:06 schreef Claudia_x het volgende:
Och, we zijn pas naar Zeeland gereden. Ik zou het heel leuk vinden om je huis eens te mogen bewonderen! Als je dat ziet zitten, hoor.
Wanneer ben je op vakantie Becky?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:12 schreef becky27 het volgende:
ooh mag ik ook komen als ik niet heb besteld?![]()
Maar jullie meeten vast in mijn vakantie
\O/quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:28 schreef Poppedein het volgende:
Groot geloof ik, maat 12M dacht ik, hij leek me vooral voor de winter lekker, en aangezien hij nu al har door 62 heen schiet leek me dat wel zo veiligMisschien dat je m over kunt nemen omdat mijn baby t daar volgende zomer veel te warm voor vindt
Van vorige keren dacht ik dat het er echt ontzettend snel was, volgens mij wel binnen 1 of 2 weken alquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:39 schreef MamaPurk het volgende:
ophaalmeet lijkt me ook leuk! Hoe lang duurt het meestal voor zo een bestelling binnen is??
Ja!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:39 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb dan wel geen kleertjes besteld nu, maar ben wel retebenieuwd naar Saar. Mag ik ook komen dan??
Och, daar zat ik toch al over te twijfelen. Je hebt me er eerder een dienst mee gedaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:40 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat zou ik haske leuk vinden Claudia!![]()
En als je nog wilt wanneer ik je vertel dat de legging in jouw winkelmandje zat
!
Ja, dat gaat over het algemeen vrij snel. Ik weet niet of jij het ziet zitten een grotere groep te ontvangen? Dan kunnen we vast een datum prikken misschien.quote:Ik heb geen idee wanneer het binnenkomt, ik vermoed wel deze week, de vorige keer had ik het ook snel binnen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Och, daar zat ik toch al over te twijfelen. Je hebt me er eerder een dienst mee gedaan.
[..]
Ja, dat gaat over het algemeen vrij snel. Ik weet niet of jij het ziet zitten een grotere groep te ontvangen? Dan kunnen we vast een datum prikken misschien.
We kunnen dan jaloers naar jouw buik kijken NTS! En je kan de Bloom nog ff testenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:44 schreef NotTheSame het volgende:
Ophaalmeet, klinkt leuk! Ma ik heb heul nog geen beebie om te showen...
Volgens mij verstook ik dan ook wel meer benzine dan dat m'n rompertje gekost heeft, maar soit...![]()
Ja NTS, dan kom ik er misschien eindelijk eens achter wie je bentquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:44 schreef NotTheSame het volgende:
Ophaalmeet, klinkt leuk! Ma ik heb heul nog geen beebie om te showen...
Volgens mij verstook ik dan ook wel meer benzine dan dat m'n rompertje gekost heeft, maar soit...![]()
Ben je een kloon NTS?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:54 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ja NTS, dan kom ik er misschien eindelijk eens achter wie je bent![]()
maar een PM-metje mag ook![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ophaalmeet, en wie haalt mij op dan?
als er een like functie zat, hadden jullie m vast geliked nu.
jij bent echt droog!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ophaalmeet, en wie haalt mij op dan?
als er een like functie zat, hadden jullie m vast geliked nu.
Jawel hoor, jij kent me wel, ik heb nog heel wat rookworsten gegeten voor je Unox-servies hihi!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:01 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ben je een kloon NTS?Doe mij ook es ff pm'en! Of ken ik je nie?
Lijnloos, volgende week zondag staat er hier volgens mij niets op de agenda, ik kijk het nog ff na! Maar wat mij betreft geen probleem dus.
MP klopt, wel fijn als we allemaal ook buiten kunnen zitten als het warm is! En niet in een dikke puinzooiMaar de 16e worden het terras en de graszoden gelegd dus dan is het in elk geval niet meer zo'n zooitje
.
en dat gaat lukken in zo een bui?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:04 schreef Kleurdoos het volgende:
sorry, ik kan mijzelf niet meer handelen momenteel.
Ik ga slapen, nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |