Dat is toch niet officieel bevestigdquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind die tt echt te lomp, sorry hoorer is al 1 dode gemeld
bekijk het met een positive insteek, als jij daar onder zou liggen zou je dat dak er ook af willenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Van mij had het ook niet gehoeven, maar zo gaat dan nou eenmaalquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:09 schreef Mama_Mia het volgende:
En twaalf gewonden.quote:
quote:Update 13:18
De politie heeft gemeld dat de situatie vele malen erger is dan aanvankelijk werd verwacht.
Er zijn tientallen mensen onder het puin gekomen en enkelen verkeren in kritieke toestand. Tevens wordt er gemeld dat er twee doden zijn gevallen bij het drama.
Bron: soccernews.nl
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bekijk het met een positive insteek, als jij daar onder zou liggen zou je dat dak er ook af willen
Ja, het zit ze niet meequote:Op donderdag 7 juli 2011 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Hai!
Ook lullig, gebeurt er es iets in Twente is het meteen weer een ramp
Dankjequote:Op donderdag 7 juli 2011 13:35 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik de TT dan maar eens even aanpassen?! Weet je wat: ik doe het gewoon. Misschien later, als het blijkt met een sisser te zijn afgelopen, maar voor nu maar even een beetje fatsoenlijk blijven.
Wil je echt grappig doen, dan is ONZ een goede plek (net ff gekeken; zelfs daar geen lolbroeken te bekennen).
heb je de yummys al eens gegeten daar ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Anyway, die baconbartjes van Bakker Bart, die zijn mijn tip van de dag vandaag
Dak Grolsch Veste is ingestort, de tweede tribune die ze aan het bouwen warenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja goffer, nu wil ik Yummies![]()
En watsgeburt in Twente?
ff onder m'n steentje vandaan kruipen en nieuws lezen
Mogelijk bekenden van je die er aan het werk zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:46 schreef Mama_Mia het volgende:
Dak Grolsch Veste is ingestort, de tweede tribune die ze aan het bouwen waren
Nee. Maar Twente is echt mijn club en ik ben een Tukker in hart en nieren, dus dit is echt iets wat me raakt, vooral omdat het herinneringen aan de vuurwerkramp ook oproept (alle ambulances enzo). Kippenvelquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mogelijk bekenden van je die er aan het werk zijn?
Gelukkig er al weer tien onderuit als het bericht kloptquote:13.43 uur: Twaalf bouwvakkers onder puin
Volgens onbevestigde berichten in lokale media zijn er twaalf bouwvakkers onder het puin terecht gekomen. Daarvan zouden tien alweer onder het puin vandaan gehaald zijn. De politie roept ramptoeristen op niet naar het stadion te komen. De omgeving rond de Grolsch Veste is afgesloten. Ook is de nabijgelegen snelweg A35 afgesloten, om de hulpdiensten snel ter plekke te krijgen.
oh zijn er meer soorten ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Yummies vind ik niet zo yummie, alleen die met kaneel wel geloof ik !
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Verslaggever Radio Oost meldt dat er een lijkwagen aan komt rijden bij het stadion.
[ afbeelding ]
Dat zal de goede invloed van Sjon zijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij knalde pas in het bos ook al keihard tegen een boom aan, giiiiilleeeeeen![]()
Flikkert regelmatig van de bank af..lomp joch is het.
Diaz gaat gewoon voor de Chuck Norris style.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jazz kan supersnel rennen en in het bos denk je af en toe dat ze zo tegen een boom aanknalt..maar nee hoor. Maar goed, Diaz wil dan ook meedoen, maar die is nog niet zo goed in dingen ontwijken.
Ja he, de winkels zijn echt rampzaligquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Tis dat ik die winkels altijd ongelooflijk kut vind
WOOHOOquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:21 schreef indaha het volgende:
Iedereen bedankt voor de kaarsjes en de duimen , het heeft gewerkt![]()
De scan was helemaal goed![]()
![]()
![]()
![]()
en ik ben helemaal opgelucht.
En dat ook!quote:
Dat gaan we vieren zaterdagquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:21 schreef indaha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ladysmith Black Mambazo vind ik live dan weer veeeel beter dan op cdquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Paul Simon is op cd erg leuk maar live redelijk saai.
Zn optreden op Glastonbury heb ik gekeken, deed me niet veel. Ik heb m es op Werchter gezien ook, maar dat was wel leuk, dat was met Ladysmith Black Mambazoo![]()
Echt in zn hoogtijdagen dus.
Hij is echt een singer songwriter, geen performer.
Yayquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:21 schreef indaha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hallo Noaquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:56 schreef MaJo het volgende:
Mag ik hier meekletsen? Ik heb eergisteren van mijn ouders een kitten gekregen voor mijn verjaardag (vandaag) en ze is zooooo liev
Meet Noa:
[ afbeelding ]![]()
![]()
O ja daar had ik overheen gelezen, gefeliciteerd met je verjaardag MaJoquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:27 schreef Mama_Mia het volgende:
Welkom MaJoNoa is een schatje
En gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik baal er ook flink van! Maar ik had geen idee dat ik Noa zou krijgen dus alles is al gepland. Maar mijn moeder heeft beloofd om foto's van haar op te sturenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:31 schreef Barbaaf het volgende:
Een maand op vakantie, dan mis je een flink stuk van de leukste periode
. Kan je niet per ongeluk een been breken oid?
Een maand naar Spanjequote:Op donderdag 7 juli 2011 16:32 schreef indaha het volgende:
Die rooie zijn altijd zo leuk en waar ga je naar toe op vakantie?
Ik zei gister al tegen mijn vriend dat we ook wel thuis kunnen blijvenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou niet eens meer op vakantie willen idd!
Dank je wel! Ik word verlegen van julliequote:Op donderdag 7 juli 2011 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
![]()
![]()
indaha
![]()
![]()
![]()
Majo gefeliciteerd en wat een ontzettend mooi en lief verjaardags cadeau heb je gekregen
Maar als je één stap verkeerd zet bijten we je hoofd erafquote:
Maar soms zijn we ook krengen hoor, dat ligt aan de tijd van de maand, met volle maan zijn we op ons ergst heb ik ontdektquote:
Dan is het maar goed dat ik zitquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar als je één stap verkeerd zet bijten we je hoofd eraf
Jij toch niet?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar soms zijn we ook krengen hoor, dat ligt aan de tijd van de maand, met volle maan zijn we op ons ergst heb ik ontdekt
Als je moeder die foto's nu hier plaatst kan je er altijd bij en loopt je mailbox niet volquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik baal er ook flink van! Maar ik had geen idee dat ik Noa zou krijgen dus alles is al gepland. Maar mijn moeder heeft beloofd om foto's van haar op te sturen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als je moeder die foto's nu hier plaatst kan je er altijd bij en loopt je mailbox niet vol
O ja hoor ik net zo goed, maar als ik dan niet op Fok zit moet mijn man het ontgeldenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jij toch niet?
Ik ben alleen krengerig als ik boos ben, zoals eerder met de TTmaar nu ben ik niet meer boos
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:39 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja hoor ik net zo goed, maar als ik dan niet op Fok zit moet mijn man het ontgelden
[..]
Als je moeder die foto's nu hier plaatst kan je er altijd bij en loopt je mailbox niet vol
[..]
Maak een topicquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:41 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik zal wel updates blijven posten als jullie dat leuk vinden
En ik ben doorgaans ook lief maar kan ook wel eens chaggie zijn hoor
Ik ga uit eten voor mijn verjaardag
Maar ik moest wel lachen door zijn teksten. Hij is nog steeds scherp en kritisch op zijn eigen PaulSimoniaanse manierquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb t nieuwe album ook en ik vind m ook leuk maar het is toch echt geen Graceland
Superquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:21 schreef indaha het volgende:
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:21 schreef indaha het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SuperMensch, wat een opluchting
Ik voelde gisterenavond ineens een harde bult in Pluim d'r knie. We mochten gelijk vanmiddag komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst dacht ik dat een pelikaan in Blijdorp iets dwars in zijn keel had. Ging ik het melden. Later keek ik nog eens goed en toen snapte ik waarom ze zo
naar me keken. Ze hebben allemaal zo'n ding bij hun keelzak. Stond ik daar te hyperen en te ojeeen.
Ik ga lekker naar huis
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Ja nouquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SuperMensch, wat een opluchting
Ik voelde gisterenavond ineens een harde bult in Pluim d'r knie. We mochten gelijk vanmiddag komenIk kan het me voorstellen , bij bultjes denk je toch gelijk aan andere dingen , maar ook hoera voor PluimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ik zou ook gelijk gegaan zijn hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja nou![]()
Maar het was écht een heule harde bult heur
De grap was: door de hechting (en het opgezette daar omheen) was de clip eerst niet te voelen
Dat zei de DA ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Elies![]()
Beter een keer teveel dan een keer te weinig
Boewahahahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:51 schreef nokwanda het volgende:
Laatst dacht ik dat een pelikaan in Blijdorp iets dwars in zijn keel had. Ging ik het melden. Later keek ik nog eens goed en toen snapte ik waarom ze zo
naar me keken. Ze hebben allemaal zo'n ding bij hun keelzak. Stond ik daar te hyperen en te ojeeen.
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Elies![]()
Beter een keer teveel dan een keer te weinig
Dat is geen straf hoor , daar kan ik altijd naar kijkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:59 schreef ElisaB het volgende:
Omdat jullie zo lachen om de baas van de patient, verplicht nog een keer de foto:
[ afbeelding ]
Maar ze zit wel heel gehandicapt te wezen, of niet somsquote:
Ik vind alleen Boor mooiquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dat is tenminste een mooie kat, de meeste vind ik echt lelijk![]()
Ze is gewoon slim , dan krijgt ze extra aandacht van jequote:Op donderdag 7 juli 2011 17:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar ze zit wel heel gehandicapt te wezen, of niet soms![]()
Ik ben Plumeautje en ik kan mijn knie niet zo heel goed buigen
Het is een raar ding; als ze maar dénkt dat ze wellicht iets heeft, dan mekkert ze alles bij elkaar. Maar als er dan écht iets aan de hand is, dan is ze hassikke stoer. Een ráár konijn die Plumeauquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:03 schreef indaha het volgende:
Ze is gewoon slim , dan krijgt ze extra aandacht van je
Ik ben bang dat ik het daar wel mee eens benquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja, maar Boor tel ik niet mee, die is sowieso de mooiste
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Baaf check deze leuke recensie van het concert van gisteren of eergisteren in Gent
quote:Kraanbedrijf P&K in Rijssen sluit uit dat het ongeluk gebeurd is omdat de kraan iets geraakt heeft. Volgens de machinist heeft hij niks geraakt. En ook al zou hij iets geraakt hebben, dan zou het nog niet zulke gevolgen kunnen hebben.
Dom. Ze kunnen beter gewoon even wachten wat een onderzoek uitwijstquote:
Oh zo doet Chico ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is een raar ding; als ze maar dénkt dat ze wellicht iets heeft, dan mekkert ze alles bij elkaar. Maar als er dan écht iets aan de hand is, dan is ze hassikke stoer. Een ráár konijn die Plumeau
Booooooooooooooh nog maar 1 nachtje slapen.quote:
We zijn eens midden in de nacht met Pluim naar de DA gegaan vanwege haar vertolking van de "Stervende Zwaan". Bleek ze een héél klein gaatje in haar knie te hebben. Een speldenprikquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo doet Chico ook.
Als ie krijsend ter aarde stort of zn achterpoten verlamd lijken dan heeft ie een stukje kauwgum aan een sok hangen![]()
Als ie stil is en ergens gaat liggen en je hem niet hoort heeft ie een tia gehad of een tumor ergens
Idd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dom. Ze kunnen beter gewoon even wachten wat een onderzoek uitwijst
Ik dacht es dat Frits minstens een hersenbloeding gehad had.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn eens midden in de nacht met Pluim naar de DA gegaan vanwege haar vertolking van de "Stervende Zwaan". Bleek ze een héél klein gaatje in haar knie te hebben. Een speldenprik
Dat zeker. Er wordt ook al gezegd dat het de werkdruk was, dat er onverantwoord snel en lang gewerkt moest worden, ik zou ook zo snel mogelijk de roddels de wereld uit willen hebben. Goed dat er in ieder geval onderzoek gedaan wordt, hopelijk is de rest van de tweede ring wel veilig want daar moet ik straks weer zittenquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd.
Maar ergens snap ik wel dat het bedrijf dat die kraan leverde dat zsm de wereld uit wil hebben dat zij de oorzaak waren van al die gewonden en een dode
Het is haast een hondquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb t alleen over zijn uiterlijk.
Verders istie me toch te kattig, hoe dan ook
Wat een schlemielquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
Ik zie wel wat jullie bedoelen hoor, tóppunt van elegantie ook, die Boor
[ afbeelding ]
Een schlemiel, en dát issutquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een schlemiel
Echt, ik vind 'm prachtig![]()
![]()
Toedeloedie (quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Toedeloedie , ik ga commissiekes doen , zoals men dat hier zegt
Het woord is voor Boor bedachtquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
Een schlemiel, en dát issut![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb op vakantie nog veel aan Boor gedacht. Er was een straatnaambord waar we bijna ieder dag langs kwamen: La Borie. Ik moest telkens giechelend denken aan Borie Bleeer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
Wat zijn jullie lief over Boor![]()
Boor is echter meer ráár dan mooi hoor, met zijn rare pluisbuik
Ik bedacht me gister dat ik hem eigenlijk Mickey had moeten noemen.
Mickey Mauw
Nou dat is idd een rotweek, wordt tijd dat het weekend eraan komt danquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:16 schreef Cat22 het volgende:
Boor is briljant.![]()
Het is deze week mijn weekie niet.![]()
![]()
Kom ik net bij mijn auto uit die ik op gepaste afstand van een huis in verbouwing had geparkeerd... auto vol gruis, bak die op 5 meter staat vol dakpannen en huis zonder dak. Zijn er stukjes dakpan op mijn auto geflikkerd.Volgens mij hebben de bouwvakkers het wel netjes afgespoeld met veel water, maar er zit toch een krasje op mijn autodak. En maar goed dat ik mijn ruitewissers controleerde. Als ik die had aangezet had ik matglas gehad.
![]()
Gelukkig kwam net de eigenaar van het huis naar buiten:
´Ow, dan moet je bij het bouwbedrijf zijn´.
Is goed, geef me naam en telefoonnummer maar.
´Dat weet ik niet´.
U weet niet wie uw huis verbouwt?![]()
Nope, er was brand geweest en de verzekering regelde het. Maar toen kon hij me wel een kaartje van zijn tussenpersoon geven. Dus die ga ik morgen maar bellen.
Hoe is het met je man? Goede uitslag?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dat is idd een rotweek, wordt tijd dat het weekend eraan komt dan
Ja geweldig de scan, longfoto en bloed was allemaal prima, ik ben nog aan het hyperenquote:
Ze was er toch dus ik dacht een privé live verslag te krijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Luilakjeeen pagina teruglezen kan toch wel?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja geweldig de scan, longfoto en bloed was allemaal prima, ik ben nog aan het hyperen![]()
![]()
![]()
Hoe is het met de zwangere dame, laat ze zich nog lekker verwennen?
Staat boven jequote:Op donderdag 7 juli 2011 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze was er toch dus ik dacht een privé live verslag te krijgen.
Ja zal straks in topic gaan kijken, ik vind het een schatjequote:Op donderdag 7 juli 2011 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn!
Dame doet het nog goed, dadelijk maar eens een buikfoto maken.
Eet smakelijk dadelijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Zo, de boodschappen zijn binnen en de lasagna staat in de oven
Leuk lekker shoppen, wil ik binnenkort ook weer eens gaan doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:01 schreef Oognip het volgende:
Zo ik ben weer terug, lekker geshopt met mijn moeder
Wat een geweldige uitslag van je man Indaha!Ik kan me voorstellen dat je daar nog van aan het hyperen bent!
Ik heb een onwijs mooie ketting van mijn moeder gekregen voor mijn Propedeuse en verjaardag. En ik heb een mooie bikini gekocht, dit keer met een lang hempje
Een tankini?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:01 schreef Oognip het volgende:
Zo ik ben weer terug, lekker geshopt met mijn moeder
Wat een geweldige uitslag van je man Indaha!Ik kan me voorstellen dat je daar nog van aan het hyperen bent!
Ik heb een onwijs mooie ketting van mijn moeder gekregen voor mijn Propedeuse en verjaardag. En ik heb een mooie bikini gekocht, dit keer met een lang hempje
O dan is het afwachten hoe het uitvalt , ik ben benieuwd naar je review in het topicquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop het, kant en klaar is niet mijn ding, maar ik had geen zin om te koken
Dan doe eens snel eten anders val je van de graatquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Pfff net terug van alweer een voetbalwedstrijd. Ik rammel van de honger. Heb sinds 2 uur vanmiddag niet meer gegeten.
Mooi hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef Oognip het volgende:
Dit is de ketting
[ afbeelding ]
Het onderste hangertje + ringetje kan je er af halen en zonder dragen. Ik heb ook nog een hanger dus die kan ik afwisselen
Indaha, wat een geweldig nieuws!quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:21 schreef indaha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heel erg mooi!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef Oognip het volgende:
Dit is de ketting
[ afbeelding ]
Het onderste hangertje + ringetje kan je er af halen en zonder dragen. Ik heb ook nog een hanger dus die kan ik afwisselen
Dank je! Jep zijn van zinziquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:28 schreef Muis006 het volgende:
Issie van zinzi oognip? Mijn zinzi kettingen hebben ook dat systeem.
Ach Elies.......quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja nou![]()
Maar het was écht een heule harde bult heur
De grap was: door de hechting (en het opgezette daar omheen) was de clip eerst niet te voelen
Het is toch ook echt een schoonheid!quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:59 schreef ElisaB het volgende:
Omdat jullie zo lachen om de baas van de patient, verplicht nog een keer de foto:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef Oognip het volgende:
Dit is de ketting
[ afbeelding ]
Hint takenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ik wil ook carrotcake!
Die lasagna verde van de aldi is best weg te werken
Wil wel een recept voor een goeie icingquote:
Ja, wat wil je....met die taarten van jou!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:27 schreef Muis006 het volgende:
ik maak dit weekend carrot cake, zegt mijn vader: om nou te voorkomen dat hij mislukt, kan je er het beste twee bakken.
MrMuis en moeder:![]()
Ze spannen gewoon samen hier
Ik doe altijd 1 grote bus poedersuiker, 110 gram zachte boter, 1 theelepel vanille extract, 3 eetlepels melk en kleurstof (want roze icing is gaaf).quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil wel een recept voor een goeie icing
Gelijk even opslaan dus.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik doe altijd 1 grote bus poedersuiker, 110 gram zachte boter, 1 theelepel vanille extract, 3 eetlepels melk en kleurstof (want roze icing is gaaf).
Hahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Sjon at net zn portie vlees uit het plastick bakje waar het in zat.
Ik denk wat loopt ie toch leuk al heel lang met dat bakje te spelen...
t Zat klem aan zn kuif
Ja, want ik had het wel even willen zien!quote:
heb em opgeslagen. Heb weleens gehoord dat monchou erdoor ook heel erg lekker isquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik doe altijd 1 grote bus poedersuiker, 110 gram zachte boter, 1 theelepel vanille extract, 3 eetlepels melk en kleurstof (want roze icing is gaaf).
Ik ook, ik hang hier echt een beetje achter de pc, mijn ogen branden ookquote:
This nie waar zeg , ze loopt echt op steltenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
Weten jullie Lissie nog, het hondje dat ik eigenlijk als eerste leuk vond (lag op de foto in een stoel en naast een kat)? En die best klein leek, maar inmiddels gereserveerd was?
Dit is inmiddels in Nederland bij het gastgezin en ik moet het even laten zien hoor
Check die stelten, groeispurt
http://www.sos-strays.nl/adoptiehonden/lissie_3.jpg
Kom ik ook niet te weten, want deze was al 'bezet'quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:03 schreef indaha het volgende:
[..]
This nie waar zeg , ze loopt echt op stelten![]()
Hoe gaat het met de kat samen of weet je dat nog niet?
Whoa, da's geen maatje Binkquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
Weten jullie Lissie nog, het hondje dat ik eigenlijk als eerste leuk vond (lag op de foto in een stoel en naast een kat)? En die best klein leek, maar inmiddels gereserveerd was?
Dit is inmiddels in Nederland bij het gastgezin en ik moet het even laten zien hoor
Nee da's echt een groeispurt geweest, want bij de eerdere foto's stond nog 'wordt waarschijnlijk middenmaatje'. En nu staat er 'grote middenmaat tot groot'quote:
Ik vind het net een soort teckel op steltenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Nee da's echt een groeispurt geweest, want bij de eerdere foto's stond nog 'wordt waarschijnlijk middenmaatje'. En nu staat er 'grote middenmaat tot groot'
Er waren toch 2 hondjes waar je naar ging kijken of haal ik nu vanalles door elkaar, ik dacht deze en Beautifiul beppie babe ears of zoietsquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom ik ook niet te weten, want deze was al 'bezet'
Dus dit is niet degene waar ik ga kijkenDaar krijg ik nog aanvullende info over, ze komt a.s. zondag naar Nederland en daarna hoor ik dan hoe het samen met die 15 katten gaat
Die is echt wel wat groter zeg!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
Nou he?quote:
Miss Bella Babe Bjoetiefoel Earz idd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Er waren toch 2 hondjes waar je naar ging kijken of haal ik nu vanalles door elkaar, ik dacht deze en Beautifiul beppie babe ears of zoiets
Wat nou beslissing. Als de eerste leuk is neem je die en als de tweede ook leuk is neem je die ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Nou lijkt het me voor die mensen ook vrij lastig inschatten hoe groot zo'n beestje ongeveer wordt, omdat je niet weet wat voor kruising het is enzo en soms niet eens precies hoe oud ze zijn.
Maar ze hebben de grootte-verwachting keurig aangepast op de site
[..]
Miss Bella Babe Bjoetiefoel Earz idd.
En voor deze onderstaande heb ik gemaild of we daar ook mogen kijken, maar die komt twee weken later dan Bella Babe naar Nederland dus dan moet ik weer wachten met beslissing en owwwww wat is het toch moeilijkhttp://i979.photobucket.com/albums/ae274/Honden-forum/MIKA27.jpg
Neej! Dan moet er een Puma bij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat nou beslissing. Als de eerste leuk is neem je die en als de tweede ook leuk is neem je die ookHet zijn toch maar kleine honden
Pragmatisch.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat nou beslissing. Als de eerste leuk is neem je die en als de tweede ook leuk is neem je die ookHet zijn toch maar kleine honden
Gotta luv joequote:Op donderdag 7 juli 2011 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gaan jullie toch eens weg, kattenvolkquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neej! Dan moet er een Puma bij.Die is vast heel leuk met hondjes.
Joa, zodat iedere hond een eigen kat heeftquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neej! Dan moet er een Puma bij.Die is vast heel leuk met hondjes.
Dan is het 3 tegen 2, qua honden met kattenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joa, zodat iedere hond een eigen kat heeft
Trouwens hè, Beautiful Ears is echt zo'n kutnaam die je gewoon serieus op een stamboom zou kunnen tegenkomenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
S vindt Bjoetiefoel Earz op een kruising lijken tussen Tommie van Sesamstraat en Mickey Mouse
Ja, deze ziet er wel heel lief uit vind ik, maar ja, die andere die nu naar Nederland komt ook. Wat een dilemma. Je zou ze haast alle twee willen als ze bij katten kunnen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Nou lijkt het me voor die mensen ook vrij lastig inschatten hoe groot zo'n beestje ongeveer wordt, omdat je niet weet wat voor kruising het is enzo en soms niet eens precies hoe oud ze zijn.
Maar ze hebben de grootte-verwachting keurig aangepast op de site
[..]
Miss Bella Babe Bjoetiefoel Earz idd.
En voor deze onderstaande heb ik gemaild of we daar ook mogen kijken, maar die komt twee weken later dan Bella Babe naar Nederland dus dan moet ik weer wachten met beslissing en owwwww wat is het toch moeilijkhttp://i979.photobucket.com/albums/ae274/Honden-forum/MIKA27.jpg
Ja maar volgens het asiel wilde hij ook elke dag naar buitenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie vergeten dat Boris andere katten niet cool vindt.
Die blijft opperdebielquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie vergeten dat Boris andere katten niet cool vindt.
Dat was dan ook alleen maar zodat hij de andere katten kon ontvluchten, snap dat dan1quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar volgens het asiel wilde hij ook elke dag naar buiten![]()
Ik weet dat ik het eigenlijk niet moet doen, tweequote:Op donderdag 7 juli 2011 21:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, deze ziet er wel heel lief uit vind ik, maar ja, die andere die nu naar Nederland komt ook. Wat een dilemma. Je zou ze haast alle twee willen als ze bij katten kunnen.
Mwoah, maakt het uit. je wint toch de loterij en dan ga je op een grote boerderij wonen en dan komen wij allemaal bij je wonenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is het 3 tegen 2, qua honden met katten
Ja want hij zag er ook heel angstig uit in dat asiel in die kamer tussen 114 andere kattenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was dan ook alleen maar zodat hij de andere katten kon ontvluchten, snap dat dan1
Dan wil ik eindelijk ook mijn twee ezels.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mwoah, maakt het uit. je wint toch de loterij en dan ga je op een grote boerderij wonen en dan komen wij allemaal bij je wonen
Oh d'r mag wel een flink lappie grond bij de loterijboerderij zitten danquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Dan wil ik eindelijk ook mijn twee ezels.
jaaaaaaaa ijaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Even serieus, waarom geen twee? Er zijn zoveel mensen die meerdere kleine honden hebben.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het eigenlijk niet moet doen, twee
Maar als ik ze allebei ga bekijken... oei oei oei. Ik weet nu al dat ik het dan zielig vind om tegen eentje nee te moeten zeggen.
En ik een paar geitjes, want die mag ik nu nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik dus ook, ze zijn allebei maar klein.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Even serieus, waarom geen twee? Er zijn zoveel mensen die meerdere kleine honden hebben.
En hell, misschien is één van de twee wel helemaal niet leukOf allebei, en dan heb je niks
Nee, ik ook niet, net als die ezels, maar er komt een dag....quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:17 schreef indaha het volgende:
[..]
En ik een paar geitjes, want die mag ik nu niet
Omdat ik hoop dat Bink het against all odds nog ff een paar maandjes vol houdt en dan heb ik in die tijd vier dierenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Even serieus, waarom geen twee? Er zijn zoveel mensen die meerdere kleine honden hebben.
En hell, misschien is één van de twee wel helemaal niet leukOf allebei, en dan heb je niks
Als ik de lotto win mag jij ezels hoor, die vind ik ook leukquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, net als die ezels, maar er komt een dag....
Ach joh, ik woon ik niet in een villa maar Lex, Charlie en de kat zou hier ook samen gaan hoor. Dan kan jij wel zes kleine honden nemenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik hoop dat Bink het against all odds nog ff een paar maandjes vol houdt en dan heb ik in die tijd vier dierenDaar hebben we niet echt de woonkamer voor, voor mijn gevoel. Er passen niet nog twee manden bij ofzo.
Oh dat red zich zo snel... katten in honden manden, honden in kattenhuisjes, honden en katten samen in manden, onder dekentjes enz. Dit alles in een bont mengeling, en gaat goed hier.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik hoop dat Bink het against all odds nog ff een paar maandjes vol houdt en dan heb ik in die tijd vier dierenDaar hebben we niet echt de woonkamer voor, voor mijn gevoel. Er passen niet nog twee manden bij ofzo.
Goed! En nu dus 3 x Prince to see! Speelt hij nu vanavond wel of niet in Paradiso?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:21 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik heb net eindelijk mn belastingpapieren bij elkaar geraapt![]()
Maar het loonde, want ik kwam ook eindelijk de rekening van de kapotte router tegen, kan ik mooi nog ff volgende week een nieuwe halen, psies binnen de garantie
Jij geluksvogel moet echt morgen naar de sigarenboer een lot halen voor de tiende, want dan is de trekking van de staatsloterij en dan kunnen Strega en ik onze ezels en geiten bij jou kwijtquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:21 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik heb net eindelijk mn belastingpapieren bij elkaar geraapt![]()
Maar het loonde, want ik kwam ook eindelijk de rekening van de kapotte router tegen, kan ik mooi nog ff volgende week een nieuwe halen, psies binnen de garantie
Jazz gaat vaak bij Charlie op zijn plek, Jazz hangt vaak aan de verwarming of ligt in een stoel. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij gaan kleine honden ook op banken en stoelen enzo! Charlie ligt ook soms onder de tafel of achter een stoel in een hoekjequote:Op donderdag 7 juli 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
Maar waar laten jullie al die mandjes danSerieus! Ik zou hier niet weten waar ik nog manden kon gaan proppen, ik moet ook nog naar de keuken kunnen lopen
Ach kussens verschuiven ze zelf wel, vooral Bullie sleept de hele dag z'n favo ligkussen mee in een mondhoek.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
Maar waar laten jullie al die mandjes danSerieus! Ik zou hier niet weten waar ik nog manden kon gaan proppen, ik moet ook nog naar de keuken kunnen lopen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach kussens verschuiven ze zelf wel, vooral Bullie sleept de hele dag z'n favo ligkussen mee in een mondhoek.
In de keuken staat een hele grote mand, daar liggen ze met z'n allen in als wij daar zijn.
De veranda met allemaal extra mandjes en kussens en krabpaal met zitkussens is/zijn bij de katten ook erg populair.
Ja morgen dan, alstie opgeruimd isquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:29 schreef Harajuku. het volgende:
Laat eens een foto van je woonkamer zien, Greys.
Ja, inderdaad, de katten liggen ook graag op ons bed, Tashi ook, maar alleen als ik er nog in lig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef nokwanda het volgende:
Hoe doen wij dat met 8 katten?
Elies, jij bent ook weleens hier geweest. Merkte jij echt dat er heel veel katten zijn hier?
Wij hebben wel op allerlei plekjes dekentjes en kussentjes voor de katten. Op de vensterbank, op de bank, op verschillende kisten, boven. En nu een speciale sprei op bed van gladde stof zodat de haren er niet in blijven hangen.
Ik merkte dat niet zo iig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef nokwanda het volgende:
Hoe doen wij dat met 8 katten?
Elies, jij bent ook weleens hier geweest. Merkte jij echt dat er heel veel katten zijn hier?
Wij hebben wel op allerlei plekjes dekentjes en kussentjes voor de katten. Op de vensterbank, op de bank, op verschillende kisten, boven. En nu een speciale sprei op bed van gladde stof zodat de haren er niet in blijven hangen.
Ik ben benieuwd hoe dat gaat want veel katten gaan niet graag logerenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip gaat voor het eerst logeren, voor twee weken. Bij Minetje en de Mininetjes.
Gelukkig gaan we zelf ook mee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dat gaat want veel katten gaan niet graag logeren
Arme Jipquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:55 schreef indaha het volgende:
O jullie gaan mee , dan zal ze het wel niet zo erg vinden denk ik, en ja Jip is echt heel erg veranderd sinds ze bij jullie is gekomen , ik lurkte toendertijd ook al mee hier
Jip is manlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:55 schreef indaha het volgende:
O jullie gaan mee , dan zal ze het wel niet zo erg vinden denk ik, en ja Jip is echt heel erg veranderd sinds ze bij jullie is gekomen , ik lurkte toendertijd ook al mee hier
Oei foutje mijn excuses aan Jipquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:55 schreef indaha het volgende:
O jullie gaan mee , dan zal HIJ het wel niet zo erg vinden denk ik, en ja Jip is echt heel erg veranderd sinds HIJ bij jullie is gekomen , ik lurkte toendertijd ook al mee hier
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
Ik heb weer een bui van 'laat al die honden ook maar, waar begin ik aan, ze vallen toch allemaal tegen na Bink'.![]()
Gaat wel weer over, morgen ofzo
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie![]()
Je hebt een ruim huis met een tuindeur, ik zie het probleem niet![]()
Maar iig haske goed van je dat je er echt serieus over nadenkt ipv iedere sneuneus in huis te nemen.
Jullie hondje dient zich vanzelf aan....en for now gewoon genieten van die lekkere Bink![]()
En weer weg
Issie lekker?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
Ik heb de bros mint geproefd
Ik ga ff het lijstje zoeken wie ik zou sturen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb geen idee of ze dat overal hebben, maar ik ga iig kijken
Je zou haast denken dat ik een leven heb he?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
Ik heb de bros mint geproefd
Ik ga ff het lijstje zoeken wie ik zou sturen
Ik heb ook een leven, maar dan het leven van een nanny, ben blij dat ik maar 2 weken hier ben wat dat betreftquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat ik een leven heb he?![]()
En ik ik ik ik stond op het lijstje![]()
Kom em maar persoonlijk brengen, gesjellig
Ik hoop het wel, wil sowieso ook nog eens met mn moeder langs, want ik kan de kindjes niet zo goed missen (en zij mij ook nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:58 schreef Mama_Mia het volgende:
ik zou echt heel blij zijn als het zou lukkenga je vaker naar Londen Tombo?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, wil sowieso ook nog eens met mn moeder langs, want ik kan de kindjes niet zo goed missen (en zij mij ook niet)
In dat geval ga ik toch maar niet vakerquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:05 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
dus jij wordt de persoonlijke voorzie-fok-van-engelse-dingen-Tombo
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In dat geval ga ik toch maar niet vaker
Nahquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]wil je dan niet de favorietste van Fok! worden?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:21 schreef indaha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |