Serieus? Ik wil namelijk solliciteren en er staat dat ze mensen zoeken met een down to earth mentaliteit. Hoe kan ik dan overlaten komen in mijn CV dat ik dat heb.quote:
gewoon bij hobbys piano spelen en boeken lezen invullenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:05 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Serieus? Ik wil namelijk solliciteren en er staat dat ze mensen zoeken met een down to earth mentaliteit. Hoe kan ik dan overlaten komen in mijn CV dat ik dat heb.
Wat betekend het precies? Dat je ijverig bent of zo ?
Waarschijnlijk bedoelen ze dat je net zo stom moet zijn als het management aldaar. Anders valt het verschil zo op.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:05 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Serieus? Ik wil namelijk solliciteren en er staat dat ze mensen zoeken met een down to earth mentaliteit. Hoe kan ik dan overlaten komen in mijn CV dat ik dat heb.
Wat betekend het precies? Dat je ijverig bent of zo ?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon bij hobbys piano spelen en boeken lezen invullen
Hoe laat ik dat overkomen dan ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:06 schreef tarantism het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelen ze dat je net zo stom moet zijn als het management aldaar. Anders valt het verschil zo op.
Wat betekend het nou precies?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:08 schreef Piles het volgende:
Iemand met een "down to earth"-mentaliteit zoeken, en dan zo'n term gebruiken
Dus ze zoeken geen werknemers in rolstoelen die niet met hun benen op de grond kunnen komen? Nogal discriminerendquote:
Is het een vacature voor werken in een kolenmijn toevallig ?quote:
kut ik ben zo flexibel als stoelpoot. Ik ben wel een echte go-getter met een hands-on mentaliteit. Dat compenseert toch zeker?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:17 schreef Gemaskerde het volgende:
Wat een debiele term
Hey, doe je wel aan de clean-desk-policy? Ben je flexibel? Geen 9-tot-5 mentaliteit?
Je bent aangenomen! Als magazijnmedewerker..quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:29 schreef tarantism het volgende:
[..]
kut ik ben zo flexibel als stoelpoot. Ik ben wel een echte go-getter met een hands-on mentaliteit. Dat compenseert toch zeker?
Het juiste antwoord is dat de mensen die dat opgeschreven hebben eigenlijk geen idee hebben wat het betekent maar dit ooit van HR geleerd hebben, of ze zijn zelf HR en hebben het ooit in een "workshop" geleerd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |