quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:25 schreef nelisb het volgende:
Opvallend zijn de samenwerkingen met soullegendes Curtis Mayfield en Otis Redding, die speculanten niet hadden voorzien.
Hm, hoewel ik z'n mixtapes tof vind, doet die track niks voor me. Ben benieuwd hoe het album verder gaat klinken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:37 schreef N-E-R-D het volgende:
Soms moet dat gewoon kunnen. Kijk ook uit naar het album van Theophilus London
Frank Ocean, dope. Ben niet echt fan van Jay en Kanye maar ben wel benieuwd naar dit album.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:25 schreef nelisb het volgende:
Nieuwe tracklist watch the throne.
Vorige week werd de metalen cover al vrijgegeven, nu is ook de officiële tracklist van Watch The Throne bekend. Opvallend zijn de samenwerkingen met soullegendes Curtis Mayfield en Otis Redding, die speculanten niet hadden voorzien. De deluxe edition tracklist ziet er als volgt uit:
1. No Church in The Wild (Feat. Frank Ocean)
2. Lift Off (Feat. Beyoncé)
3. Niggas in Paris
4. Otis (Feat. Otis Redding)
5. Gotta Have It
6. New Day
7. Prime Time
8. Who Gon Stop Me
9. Murder to Excellence
10. Welcome to The Jungle
11. Sweet Baby Jesus (Feat. Frank Ocean)
12. Love You So (Feat. Mr Hudson)
Bonus
13. Illest Motherfucker Alive
14. H*A*M
15. That’s My Bitch
16. The Joy (Feat. Curtis Mayfield)
Dank u welquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:25 schreef tuut-chips het volgende:
Raad jullie aan om Language of my World eens te "kopen", geweldig album voor de liefhebber
Die beat is zó goed, hoorde dat nummer voor het eerst instrumental en later pas tekst erbij. Vind de instrumental eigenlijk beter maar de rap van dre past er ook heel goed opquote:
Hijs vet he, pas ook ontdekt die gastquote:
Big L of Guru, beide letterlijk underground... maar misschien is het Masta Ace wel?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:43 schreef HipHopDesk het volgende:
Over 8mile gesproken:
Vraagje!
Wie vinden jullie de beste underground Rapper?
Ik MF Doom, op 2de plaats Immortal Technique.
Tof album, thanks voor de tip. Geen hele goeie rapper, maar wel oprecht enzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:25 schreef tuut-chips het volgende:
Raad jullie aan om Language of my World eens te "kopen", geweldig album voor de liefhebber
ze verkopen juist aan de lopende band.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:48 schreef nelisb het volgende:
http://www.vakantieveilin(...)tival_amsterdam.html
Blijkbaar nog geen kaarten verkocht.
Hijs lekker...!quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:40 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Heb wel zin in in watch the throne door deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |