Als in... die worden het sowieso?quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het gewoon een gelopen race is voor LA the Voices...
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 30-09-2011 om 09:47:57Wie winnen de Kalveren? Wie worden genomineerd voor de Ring? Hoeveel songfestivalinzendingen ontvangt de #tros? D-day,vandaag... #heteherfst reageer retweet
Heb jij Cornald ook op twitter?quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:59 schreef Bundesrepublik het volgende:
Nog 13 uur!
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 30-09-2011 om 09:47:57Wie winnen de Kalveren? Wie worden genomineerd voor de Ring? Hoeveel songfestivalinzendingen ontvangt de #tros? D-day,vandaag... #heteherfst reageer retweet
Ze zitten sowieso in de finale natuurlijk... en ik denk dat ze een dermate grote fanbase hebben dat de televote toch wel richting hun kant gaat... en sowieso wat ik tot nu toe van de aanpak van hun act lees komt het toch wel redelijk overtuigend over... (Karaty, die operazangeres, Klok)quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als in... die worden het sowieso?
Heb ik totaal niet eerlijk gezegd.
Ik denk als één van de andere liedjes echt HEEL goed is en die van Gordon middelmatig, dat er geen Karaty of operazangeres aan gaat helpenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zitten sowieso in de finale natuurlijk... en ik denk dat ze een dermate grote fanbase hebben dat de televote toch wel richting hun kant gaat... en sowieso wat ik tot nu toe van de aanpak van hun act lees komt het toch wel redelijk overtuigend over... (Karaty, die operazangeres, Klok)
Het enige wat ze tegen kan houden is als het nummer echt te kut is... maar dat denk ik dan ook weer niet
Bas en Joel! Wat zou daar van terecht zijn gekomen??quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:20 schreef Greys het volgende:
Ben ook heel benieuwd naar de inzending van de a-capella groep.
Alleen jammer dat dat nou net vorig jaar al weer gedaan is door België
We hadden ooit de kans de eersten te zijn om dat te doen op het Eurovisie:
Maar ja, dat durfden we niet
En later nog een kans:
Maar ook toen durfden we het weer niet aan
Joel zat volgens mij in de musical Hair en in elk geval in de musical 'Dromen zijn Bedrog' waarvoor hij genomineerd werd voor een Kraaijkamp Awardquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Bas en Joel! Wat zou daar van terecht zijn gekomen??
twitter:LucilleWerner twitterde op vrijdag 30-09-2011 om 15:28:58BREAKINGS NEWS!!!!! Jan Vayne doet mee aan Songfestival! #TROS @janvayne http://t.co/cxTpm9BB reageer retweet
. Klaar is kees.
Jan Vaynequote:Op vrijdag 30 september 2011 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
twitter:LucilleWerner twitterde op vrijdag 30-09-2011 om 15:28:58BREAKINGS NEWS!!!!! Jan Vayne doet mee aan Songfestival! #TROS @janvayne http://t.co/cxTpm9BB reageer retweet
Liever Jan Wayne dan Vayne.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Jan Vayne![]()
Beetje vergane glorie, toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |