Ja, deed ie vorige week bij Life & Cooking ofzo geloof ik, dat hij alle The Voice kandidaten opriep om mee te doen. Vooral/ook van vorig jaar, Kim de Boer enzo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:30 schreef Peter het volgende:
Nodigt John a la The Voice ook mensen uit om mee te doen?
Dit ^quote:Op zondag 25 september 2011 15:31 schreef MuscleLover29 het volgende:
Het is belangrijker dat er goede liedjesschrijvers meedoen dan bekende zangers of zangeressen, die de rest van Europa toch niet kent. Dus ik hoop echt op wat goeds in die koffer, maar ik vrees dat er een hele hoop amateuristische rotzooi tussenzit. Als John de Mol slim is, heeft hij inmiddels al wat auteurs/producers zelf benaderd.
Daarom juistquote:Op zondag 25 september 2011 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom spoort niemand zanger Rinus aan. Als het dan publiek stemmen word dan weet je het wel.
Wat goed!quote:Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef JeroenG8 het volgende:
Even een nieuw account aangemaakt, omdat ik met mijn andere account voornamelijk in KPD enz post.
Wij gaan aanstaande woensdag ons liedje in de TROS-koffer stoppen.
Ik ben zelf samen met nog iemand de componist van het nummer.
Het gaat gezongen worden door Marieke van Ginneken, zij werd 6e bij de allereerste Idols en is de zus van actrice Aukje van Ginneken.
Die naam kunnen jullie dus ook toevoegen aan de lijst met 'officiële pogingen'![]()
We hebben Robby Valentine gestrikt voor de productie van de geluidsband, mochten we door de selectie komen, Xandra Brood gaat de styling doen en Kelly ter Horst (backing vocal Jim Smit, Sieneke, Beste Zangers Van Nederland, Vrienden Van Amstel Live, enz) gaat mee als één de achtergrondzangeressen.
Nog meer FOKkers die een officiële poging wagen?
Wat voor soort nummer is het? Uptempo, ballad? En in wat voor stijl?quote:Op maandag 26 september 2011 23:53 schreef JeroenG8 het volgende:
Wij leveren inderdaad een kant en klaar pakketje in.
We hebben het idee dat dat meer kans maakt dan wanneer je enkel een tekst of een liedje instuurt.
We zijn afgelopen woensdag dus de studio ingedoken met Marieke en hebben daar samen aan het nummer gewerkt. De geluidsband van de demo had ik zelf al eerder gemaakt en ingespeeld.
Maar die gaat dus compleet opnieuw opgenomen worden door Robby Valentine als we door de selectie komen.
Een fotomoment bij het inleveren is wel leuk, even kijken of dat lukt. Maar Marieke kan daar zelf waarschijnlijk niet bij zijn, dus dat wordt dan ik en de tekstschrijver.
Voor de liefhebbers van kindermuziek trouwens, aanstaande zondag wordt om 11.20u en om 15.20u de allernieuwste video van Kinderen Voor Kinderen uitgezonden op Z@pp (=Nederland 3), en dat lied is ook geschreven door ons![]()
Coolquote:Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef JeroenG8 het volgende:
Even een nieuw account aangemaakt, omdat ik met mijn andere account voornamelijk in KPD enz post.
Wij gaan aanstaande woensdag ons liedje in de TROS-koffer stoppen.
Ik ben zelf samen met nog iemand de componist van het nummer.
Het gaat gezongen worden door Marieke van Ginneken, zij werd 6e bij de allereerste Idols en is de zus van actrice Aukje van Ginneken.
Die naam kunnen jullie dus ook toevoegen aan de lijst met 'officiële pogingen'![]()
We hebben Robby Valentine gestrikt voor de productie van de geluidsband, mochten we door de selectie komen, Xandra Brood gaat de styling doen en Kelly ter Horst (backing vocal Jim Smit, Sieneke, Beste Zangers Van Nederland, Vrienden Van Amstel Live, enz) gaat mee als één de achtergrondzangeressen.
Nog meer FOKkers die een officiële poging wagen?
Da's toch prima! Leuk juist!quote:Op maandag 26 september 2011 23:53 schreef JeroenG8 het volgende:
Wij leveren inderdaad een kant en klaar pakketje in.
We hebben het idee dat dat meer kans maakt dan wanneer je enkel een tekst of een liedje instuurt.
We zijn afgelopen woensdag dus de studio ingedoken met Marieke en hebben daar samen aan het nummer gewerkt. De geluidsband van de demo had ik zelf al eerder gemaakt en ingespeeld.
Maar die gaat dus compleet opnieuw opgenomen worden door Robby Valentine als we door de selectie komen.
Een fotomoment bij het inleveren is wel leuk, even kijken of dat lukt. Maar Marieke kan daar zelf waarschijnlijk niet bij zijn, dus dat wordt dan ik en de tekstschrijver.
Voor de liefhebbers van kindermuziek trouwens, aanstaande zondag wordt om 11.20u en om 15.20u de allernieuwste video van Kinderen Voor Kinderen uitgezonden op Z@pp (=Nederland 3), en dat lied is ook geschreven door ons![]()
Het is een midtempo/uptempo nummer, stevige gitaarrock. Iets wat de laatste jaren regelmatig terugkomt op het Eurovisiepodium en met name in de 'nieuwe' Europese landen wel lijkt aan te slaan. We hadden in eerste instantie Within Temptation gevraagd of die de productie wilden doen, maar die hebben het te druk in de komende maanden, dus dat ging helaas niet door, vandaar daarna Robby Valentine benaderd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:42 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Wat voor soort nummer is het? Uptempo, ballad? En in wat voor stijl?
Ja, al is dat in de laatste jaren ook wel ietsje minder geworden, maar dat komt ook omdat zijn laatste CD is uitgekomen in 2008 (in Nederland in 2009). Maar een nieuwe staat op stapel begreep ik. En hij wordt papaquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Is Robby Valentine trouwens nog steeds zo populair in Japan?
En iemand die je vertrouwt, die het voor jou in die koffer kan gooien?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:01 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik zit er over te denken om nog een last-minute poging te wagen, maar het staat me tegen om vanuit Groningen helemaal naar Hilversum te rijden. Kost me 4 uur rijden in totaal en zo'n 50 euro aan benzinekosten. Hmmm.
Op zich wel, maar ik ken zo 1,2,3 niemand die deze week nog naar Hilversum gaat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:14 schreef Greys het volgende:
En iemand die je vertrouwt, die het voor jou in die koffer kan gooien?
Is dat geen optie?
Of een vriend in Amsterdam ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:27 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik ken zo 1,2,3 niemand die deze week nog naar Hilversum gaat.
Ligt Amersfoort daar ook niet ergens in de buurt?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Of een vriend in Amsterdam ofzo
Ik kan niet zelf naar Hilversumquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:07 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Ligt Amersfoort daar ook niet ergens in de buurt?
Na al die moeite ga je het toch wel inleveren? Zou echt zonde zijn!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:01 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik zit er over te denken om nog een last-minute poging te wagen, maar het staat me tegen om vanuit Groningen helemaal naar Hilversum te rijden. Kost me 4 uur rijden in totaal en zo'n 50 euro aan benzinekosten. Hmmm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |