abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 september 2011 @ 21:53:14 #126
163650 Greys
pi_102314576
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:30 schreef Peter het volgende:
Nodigt John a la The Voice ook mensen uit om mee te doen? :9
Ja, deed ie vorige week bij Life & Cooking ofzo geloof ik, dat hij alle The Voice kandidaten opriep om mee te doen. Vooral/ook van vorig jaar, Kim de Boer enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 25 september 2011 @ 15:31:12 #127
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_102362438
Het is belangrijker dat er goede liedjesschrijvers meedoen dan bekende zangers of zangeressen, die de rest van Europa toch niet kent. Dus ik hoop echt op wat goeds in die koffer, maar ik vrees dat er een hele hoop amateuristische rotzooi tussenzit. Als John de Mol slim is, heeft hij inmiddels al wat auteurs/producers zelf benaderd.
pi_102364611
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 15:31 schreef MuscleLover29 het volgende:
Het is belangrijker dat er goede liedjesschrijvers meedoen dan bekende zangers of zangeressen, die de rest van Europa toch niet kent. Dus ik hoop echt op wat goeds in die koffer, maar ik vrees dat er een hele hoop amateuristische rotzooi tussenzit. Als John de Mol slim is, heeft hij inmiddels al wat auteurs/producers zelf benaderd.
Dit ^
  zondag 25 september 2011 @ 16:46:48 #129
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_102364806
Waarom spoort niemand zanger Rinus aan. Als het dan publiek stemmen word dan weet je het wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_102365844
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom spoort niemand zanger Rinus aan. Als het dan publiek stemmen word dan weet je het wel.
Daarom juist
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_102421485
Even een nieuw account aangemaakt, omdat ik met mijn andere account voornamelijk in KPD enz post.

Wij gaan aanstaande woensdag ons liedje in de TROS-koffer stoppen.
Ik ben zelf samen met nog iemand de componist van het nummer.
Het gaat gezongen worden door Marieke van Ginneken, zij werd 6e bij de allereerste Idols en is de zus van actrice Aukje van Ginneken.

Die naam kunnen jullie dus ook toevoegen aan de lijst met 'officiële pogingen' :)

We hebben Robby Valentine gestrikt voor de productie van de geluidsband, mochten we door de selectie komen, Xandra Brood gaat de styling doen en Kelly ter Horst (backing vocal Jim Smit, Sieneke, Beste Zangers Van Nederland, Vrienden Van Amstel Live, enz) gaat mee als één de achtergrondzangeressen.

Nog meer FOKkers die een officiële poging wagen?
pi_102421649
Tof zeg! Succes alvast!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 september 2011 @ 23:34:15 #133
163650 Greys
pi_102422333
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef JeroenG8 het volgende:
Even een nieuw account aangemaakt, omdat ik met mijn andere account voornamelijk in KPD enz post.

Het gaat gezongen worden door Marieke van Ginneken, zij werd 6e bij de allereerste Idols en is de zus van actrice Aukje van Ginneken.

Die naam kunnen jullie dus ook toevoegen aan de lijst met 'officiële pogingen' :)

We hebben Robby Valentine gestrikt voor de productie van de geluidsband, mochten we door de selectie komen, Xandra Brood gaat de styling doen en Kelly ter Horst (backing vocal Jim Smit, Sieneke, Beste Zangers Van Nederland, Vrienden Van Amstel Live, enz) gaat mee als één de achtergrondzangeressen.

Wat goed!
Hoe werkt dat, jullie leveren dus een 'kant en klaar' nummer in, dat dan al ingezongen is door Marieke? Durf je het aan om foto's te posten van jullie inlevermoment? Of blijf je liever anoniem? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102423101
Wij leveren inderdaad een kant en klaar pakketje in.
We hebben het idee dat dat meer kans maakt dan wanneer je enkel een tekst of een liedje instuurt.
We zijn afgelopen woensdag dus de studio ingedoken met Marieke en hebben daar samen aan het nummer gewerkt. De geluidsband van de demo had ik zelf al eerder gemaakt en ingespeeld.
Maar die gaat dus compleet opnieuw opgenomen worden door Robby Valentine als we door de selectie komen.
Een fotomoment bij het inleveren is wel leuk, even kijken of dat lukt. Maar Marieke kan daar zelf waarschijnlijk niet bij zijn, dus dat wordt dan ik en de tekstschrijver.

Voor de liefhebbers van kindermuziek trouwens, aanstaande zondag wordt om 11.20u en om 15.20u de allernieuwste video van Kinderen Voor Kinderen uitgezonden op Z@pp (=Nederland 3), en dat lied is ook geschreven door ons :)
  dinsdag 27 september 2011 @ 00:42:55 #135
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_102424705
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:53 schreef JeroenG8 het volgende:
We hebben het idee dat dat meer kans maakt dan wanneer je enkel een tekst of een liedje instuurt.
We zijn afgelopen woensdag dus de studio ingedoken met Marieke en hebben daar samen aan het nummer gewerkt. De geluidsband van de demo had ik zelf al eerder gemaakt en ingespeeld.
Maar die gaat dus compleet opnieuw opgenomen worden door Robby Valentine als we door de selectie komen.
Een fotomoment bij het inleveren is wel leuk, even kijken of dat lukt. Maar Marieke kan daar zelf waarschijnlijk niet bij zijn, dus dat wordt dan ik en de tekstschrijver.

Voor de liefhebbers van kindermuziek trouwens, aanstaande zondag wordt om 11.20u en om 15.20u de allernieuwste video van Kinderen Voor Kinderen uitgezonden op Z@pp (=Nederland 3), en dat lied is ook geschreven door ons :)
Wat voor soort nummer is het? Uptempo, ballad? En in wat voor stijl?
pi_102427550
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef JeroenG8 het volgende:

Cool :)

Marieke O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 september 2011 @ 09:14:07 #137
163650 Greys
pi_102427810
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:53 schreef JeroenG8 het volgende:

Da's toch prima! Leuk juist!
Niets ten nadele van Marieke, maar ik vind het vooral leuk dat een FOK!er zèlf een poging gaat wagen :Y Als je wilt mag je ook een eigen topic openen hoor hier in ESF, waarin je dan alle ontwikkelingen kunt bijhouden met ons *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102430238
Alvast veel succes JeroenG8. Gaaf dat er een FOK!er mee doet. Ik ben ook wel benieuwd wat er allemaal "achter de schermen" gebeurt, dus als je ons op de hooget kunt houden zou dat wel heel gaaf zijn!
pi_102430257
Is Robby Valentine trouwens nog steeds zo populair in Japan?
pi_102430486
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 00:42 schreef MuscleLover29 het volgende:

[..]

Wat voor soort nummer is het? Uptempo, ballad? En in wat voor stijl?
Het is een midtempo/uptempo nummer, stevige gitaarrock. Iets wat de laatste jaren regelmatig terugkomt op het Eurovisiepodium en met name in de 'nieuwe' Europese landen wel lijkt aan te slaan. We hadden in eerste instantie Within Temptation gevraagd of die de productie wilden doen, maar die hebben het te druk in de komende maanden, dus dat ging helaas niet door, vandaar daarna Robby Valentine benaderd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Is Robby Valentine trouwens nog steeds zo populair in Japan?
Ja, al is dat in de laatste jaren ook wel ietsje minder geworden, maar dat komt ook omdat zijn laatste CD is uitgekomen in 2008 (in Nederland in 2009). Maar een nieuwe staat op stapel begreep ik. En hij wordt papa :) ... moeder is trouwens Marlies van ex-Idols 2.

Een aparte topic hoeft voor mij nog ff niet, misschien als we door zijn, maar een beetje op de hoogte houden, geen probleem hoor
pi_102431530
Klinkt als een goed doordacht verhaal... hopelijk komen jullie er doorheen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_102438409
Ik zit er over te denken om nog een last-minute poging te wagen, maar het staat me tegen om vanuit Groningen helemaal naar Hilversum te rijden. Kost me 4 uur rijden in totaal en zo'n 50 euro aan benzinekosten. Hmmm.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 september 2011 @ 15:14:49 #143
163650 Greys
pi_102438961
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:01 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik zit er over te denken om nog een last-minute poging te wagen, maar het staat me tegen om vanuit Groningen helemaal naar Hilversum te rijden. Kost me 4 uur rijden in totaal en zo'n 50 euro aan benzinekosten. Hmmm.
En iemand die je vertrouwt, die het voor jou in die koffer kan gooien?
Is dat geen optie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102439480
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:14 schreef Greys het volgende:

En iemand die je vertrouwt, die het voor jou in die koffer kan gooien?
Is dat geen optie?
Op zich wel, maar ik ken zo 1,2,3 niemand die deze week nog naar Hilversum gaat.
pi_102440544
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:27 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Op zich wel, maar ik ken zo 1,2,3 niemand die deze week nog naar Hilversum gaat.
Of een vriend in Amsterdam ofzo ;)
pi_102441044
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Of een vriend in Amsterdam ofzo ;)
Ligt Amersfoort daar ook niet ergens in de buurt? ;)
pi_102441278
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:07 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Ligt Amersfoort daar ook niet ergens in de buurt? ;)
Ik kan niet zelf naar Hilversum ;)

Of in ieder geval, daar zijn flink wat onderhandelingen voor nodig en tegen die tijd is de deadline weer verlopen :')
pi_102441351
:')
pi_102441583
quote:
Ja ik weet het :')

Nou ja, als ESF zijnde hebben we toch vast wel kennissen in Amsterdam? :')
pi_102443702
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:01 schreef CommanderKeen het volgende:
Na al die moeite ga je het toch wel inleveren? Zou echt zonde zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')