Ik ben zelf ook wel Gordon-moe (wie niet?), maar om nou te zeggen dat per se de jongere garde op het podium moet staan, vind ik te ver gaan. Ik vind het belangrijk dat er een hippe act staat, met een fris, modern nummer. Ik bedoel, Sieneke is ook jong, maar toch hopeloos ouderwetsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:17 schreef Elfletterig het volgende:
Wat er ook gebeurt, ik mag toch hopen dat 'we' niet zo dom zijn om die LA Voices te sturen. Het is dringend tijd voor de jongere garde. Mensen als Gordon zouden moeten snappen dat ze daar niet meer zelf moeten gaan. Schrijf een liedje, coach een paar jonge talenten, maar blijf zelf VER weg van het podium.
Daar ben ik echt wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:31 schreef CommanderKeen het volgende:
Brandi Russel douwt haar liedjes in de koffer: http://img.ly/7B3J
Ik ken de LA Voices eigenlijk niet zo heel goed, maar je verwacht van zo'n groep juist dat ze live verbluffend kunnen zingen. Ik bedoel, van hun uitstraling moeten ze het niet hebben, want het ziet eruit als een samengeraapt zooitje, maar dat kun je best compenseren als je zang subliem is. Als dat ook al niet zo is, dan blijft er weinig over. Toch vlak ik ze nog niet helemaal uit, want je weet nooit wat ze uit de hoge hoed toveren. Die potentie is er in principe wel.quote:En wat Greys ook al zei, de zang is live nou ook niet echt super.
Hans zal er wel niet alleen gaan staan om zijn haren te laten wapperen, maar ook truc meenemen. Kan de TROS dat betalen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:04 schreef CommanderKeen het volgende:
Wacht, zei ik "uit de hoge hoed toveren"? Ze gaan toch een act doen met een een zesde persoon op het podium? Ik bedenk met opeens dat ze misschien wel iets met Hans Klok zouden kunnen gaan doen.
Misschien betaalt Gordon het wel zelf. Hij wil zooooo graag naar het ESF.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hans zal er wel niet alleen gaan staan om zijn haren te laten wapperen, maar ook truc meenemen. Kan de TROS dat betalen?
Reken maar van niet dat Hans Klok mee gaat doet..Ten eerste hij is veels te duur en ten tweede hij heeft hartstikke druk met zijn werk als Illusionist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:04 schreef CommanderKeen het volgende:
Wacht, zei ik "uit de hoge hoed toveren"? Ze gaan toch een act doen met een een zesde persoon op het podium? Ik bedenk met opeens dat ze misschien wel iets met Hans Klok zouden kunnen gaan doen.
Ik vind eigenlijk dat ze juist de uitstraling hebben van een groep mannen die samen verschrikkelijk goed kunnen zingen. Van wat ik live op TV heb meegekregen, werd ik echter niet zo heel enthousiast, en ik denk dan ook dat zoiets op het ESF tot een extra grote tegenvaller leidt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:03 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Ik ken de LA Voices eigenlijk niet zo heel goed, maar je verwacht van zo'n groep juist dat ze live verbluffend kunnen zingen. Ik bedoel, van hun uitstraling moeten ze het niet hebben, want het ziet eruit als een samengeraapt zooitje, maar dat kun je best compenseren als je zang subliem is. Als dat ook al niet zo is, dan blijft er weinig over. Toch vlak ik ze nog niet helemaal uit, want je weet nooit wat ze uit de hoge hoed toveren. Die potentie is er in principe wel.
Met of zonder Hans Klok gaan LA the floppers echt niet scoren. Ik zou t vreselijk vinden als die zouden gaan. Echt niet vernieuwend en nog niet eens mooi ook. En we zijn in Nederland altijd zo met die zang bezig. Laten we daar eens vanaf stappen en gewoon een goed lied met een frisse act sturen. Dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Reken maar van niet dat Hans Klok mee gaat doet..Ten eerste hij is veels te duur en ten tweede hij heeft hartstikke druk met zijn werk als Illusionist.
Met dat liedje uit 2003 had hij dat best mogen doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:24 schreef Bundesrepublik het volgende:
Ik ben bang als Gordon wordt geselecteerd voor het NSF dat de kans groot is dat Gordon ook het NSF gaat winnen.
Vind ik ook eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Met dat liedje uit 2003 had hij dat best mogen doen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Met dat liedje uit 2003 had hij dat best mogen doen.
Oh zeker ja die kleding was mislukt! Liedje had veel hoger verdiend!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:52 schreef TheVulture het volgende:
in 2003 hebben we gewoon terecht gekozen voor Esther Hart.... jammer genoeg besloot die echter om in Letland als een gouden worst op het podium te verschijnen en waren we kansloos
Bron: AD.nlquote:De Amerikaanse sterrenchoreograaf Dan Karaty is door Gordon in de arm genomen om zijn zanggroep LA The Voices om te toveren tot een weergaloze act voor het Eurovisie Songfestival. 'We gaan in Azerbeidzjan scoren met een show die internationaal staat als een huis,' aldus Gordon vandaag in het AD.
Hij is trots dat hij Dan Karaty, de choreograaf die samenwerkte met wereldsterren als Britney Spears, Justin Timberlake en Kylie Minogue, zo gek kreeg om een spectaculaire show in elkaar te draaien waarmee LA The Voices uiteindelijk moet gaan deelnemen aan het Eurovisie Songfestival.
Hoe die act er uit gaat zien? Daarover houdt Gordon de kaken nog stijf op elkaar. 'Reken er maar op dat het waanzinnig wordt en ga er van uit dat er tijdens het optreden, bij wijze van verrassing, een konijn uit de hoge hoed wordt getoverd.'
Gordon moet zijn Dan Karaty-show uiterlijk 30 september dit jaar inleveren bij de Tros, de organisator van het Nationaal Songfestival. Dan sluit de termijn waarbinnen artiesten zich kunnen aanmelden voor deelname. Vervolgens buigt een vakjury van nog onbekende samenstelling zich over alle inzendingen. 'Daarvoor ben ik totaal niet bevreesd. Waar wij mee komen, wordt zó goed dat de jury ons wel naar Azerbeidzjan zal moeten sturen,' verzekert Gordon.
Gordon: 'Ik ken hem inmiddels goed van ons jurywerk in Holland's Got Talent en zijn deelname aan So You Think You Can Dance. Het is echt een toppertje. Dus ik ben waanzinnig blij dat hij de choreografie en de podiumshow wil doen. Nu al roep ik: we gaan winnen!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |