SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maat 42 is de maat van de gemiddelde vrouw (in NL).quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
Dat de gemiddelde vrouw die maat heeft wil niet zeggen dat iedereen met maat 40 slank is.
Dan nog staat mijn punt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maat 42 is de maat van de gemiddelde vrouw (in NL).
en wat zijn jullie maten Dames?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maat 42 is de maat van de gemiddelde vrouw (in NL).
heb je maar 1 punt? 2 tochquote:
36/38.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
en wat zijn jullie maten Dames?
I told Ya
Ja, maar omdat ik niet zulke grote tieten heb als de gemiddelde vrouw hangen ze nog steeds niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
ja maar of die nog staat(n), Kluts is ook al iets ouder
/care.quote:
en zevenentwintig half is nog jong.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar omdat ik niet zulke grote tieten heb als de gemiddelde vrouw hangen ze nog steeds niet.
Je vergeet: Oh hell no.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef clevy het volgende:
[..]
5 Levels of Fatness..."Big, Healthy, Husky, Fluffy, and Damn!!"
kon de vraag niet laten vanwege vanmorgen......quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom zijn vrouwenmaten interessant?
En katten
What did I miss??quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
kon de vraag niet laten vanwege vanmorgen......
en huisdieren
oh ging over het gewicht vragen aan een vrouw, ik zei dat ik dat gewoon deed als het gesprek die richting in ging...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |