SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maat 42 is de maat van de gemiddelde vrouw (in NL).quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
Dat de gemiddelde vrouw die maat heeft wil niet zeggen dat iedereen met maat 40 slank is.
Dan nog staat mijn punt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maat 42 is de maat van de gemiddelde vrouw (in NL).
en wat zijn jullie maten Dames?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maat 42 is de maat van de gemiddelde vrouw (in NL).
heb je maar 1 punt? 2 tochquote:
36/38.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
en wat zijn jullie maten Dames?
I told Ya
Ja, maar omdat ik niet zulke grote tieten heb als de gemiddelde vrouw hangen ze nog steeds niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
ja maar of die nog staat(n), Kluts is ook al iets ouder
/care.quote:
en zevenentwintig half is nog jong.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar omdat ik niet zulke grote tieten heb als de gemiddelde vrouw hangen ze nog steeds niet.
Je vergeet: Oh hell no.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef clevy het volgende:
[..]
5 Levels of Fatness..."Big, Healthy, Husky, Fluffy, and Damn!!"
kon de vraag niet laten vanwege vanmorgen......quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom zijn vrouwenmaten interessant?
En katten
What did I miss??quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
kon de vraag niet laten vanwege vanmorgen......
en huisdieren
oh ging over het gewicht vragen aan een vrouw, ik zei dat ik dat gewoon deed als het gesprek die richting in ging...quote:
Maar waarom is dat interessant, vraag ik me dan af? Het gaat er toch om hoe het er uit ziet, toch niet wat het weegt of welke maat het heeft?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
oh ging over het gewicht vragen aan een vrouw, ik zei dat ik dat gewoon deed als het gesprek die richting in ging...
Wat maakt het zo'n big issue als iemand je dat vraagt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar waarom is dat interessant, vraag ik me dan af? Het gaat er toch om hoe het er uit ziet, toch niet wat het weegt of welke maat het heeft?
Daar gaat het om jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar waarom is dat interessant, vraag ik me dan af? Het gaat er toch om hoe het er uit ziet, toch niet wat het weegt of welke maat het heeft?
Begrijp jij me altijd opzettelijk verkeerd ofzo? Het lijkt wel een standaard. Mij interesseert het geen kut of iemand weet wat ik weeg of welke maat ik heb. Ik vraag me alleen af wat de toegevoegde waarde van die info is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat maakt het zo'n big issue als iemand je dat vraagt?
geen dank, ik accepteer alleen zoentjes als betalingquote:
Ja, ik begrijp jou opzettelijk verkeerd. Misschien formuleer je wel krom.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Begrijp jij me altijd opzettelijk verkeerd ofzo? Het lijkt wel een standaard. Mij interesseert het geen kut of iemand weet wat ik weeg of welke maat ik heb. Ik vraag me alleen af wat de toegevoegde waarde van die info is.
die uitbreiding is van z'n latere showquote:
Jullie vinden dus hetzelfde en doen nog steeds moeilijk?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp jou opzettelijk verkeerd. Misschien formuleer je wel krom.
Ik snap gewoon niet wat het uitmaakt om zoiets te vragen.
Niet lullig bedoeld, echt niet, maar communiceren met jou is best een opgave somsquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Begrijp jij me altijd opzettelijk verkeerd ofzo? Het lijkt wel een standaard. Mij interesseert het geen kut of iemand weet wat ik weeg of welke maat ik heb. Ik vraag me alleen af wat de toegevoegde waarde van die info is.
Vrouwen hequote:Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie vinden dus hetzelfde en doen nog steeds moeilijk?
Ja, klopt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef clevy het volgende:
[..]
die uitbreiding is van z'n latere show
Kat wears braces which contribute to her youthful looks and has had an accident with them during fellatio.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
M'n adoptiedochter uit Costa Rica...
Gelukkig heeft 99% van de mensen daar totaal geen last van! Het ligt dus aan jouquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, echt niet, maar communiceren met jou is best een opgave soms.
Au Au Au AUUUU.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kat wears braces which contribute to her youthful looks and has had an accident with them during fellatio.
Echt goed pijpen kan ze dus niet....quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kat wears braces which contribute to her youthful looks and has had an accident with them during fellatio.
Awards:quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het lichtelijk irritant dat Kluts nu al voor de zoveelste keer conclusies trekt uit dingen die ik in de verste verte niet eens impliceer. That's all. Als we er hetzelfde over denken: prima!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie vinden dus hetzelfde en doen nog steeds moeilijk?
Het bewijs dat dat niet waar is is hier meerdere malen gegevenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft 99% van de mensen daar totaal geen last van! Het ligt dus aan jou
Nee, ik begrijp niet hoe je dat voor elkaar krijgt, op die verraderlijke slotjes op je kiezen na dan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt goed pijpen kan ze dus niet....
Nee, HW, het ligt aan de rest van de wereld. De wereld is gek!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het bewijs dat dat niet waar is is hier meerdere malen gegeven.
toen ik deze post las dacht ik zelf ook, jamaar dat zegt ze toch helemaal niet?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat maakt het zo'n big issue als iemand je dat vraagt?
Nee, maar door de vraagstelling krijg ik de indruk dat het een probleem is dat iemand dat vraagt, daar je je daarvoor moet verantwoorden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
toen ik deze post las dacht ik zelf ook, jamaar dat zegt ze toch helemaal niet?
ik kreeg de indruk dat ze zich vooral af vroeg wat er belangrijk aan is, niks meer niks minderquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar door de vraagstelling krijg ik de indruk dat het een probleem is dat iemand dat vraagt, daar je je daarvoor moet verantwoorden.
Dank u. Verder vrij zinloze discussie, maar ik ben mijn irritatie tenminste even kwijtquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik kreeg de indruk dat ze zich vooral af vroeg wat er belangrijk aan is, niks meer niks minder
Dan hebben we een andere indruk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik kreeg de indruk dat ze zich vooral af vroeg wat er belangrijk aan is, niks meer niks minder
En dat ligt vaak aan de houding/mening die je tov/over een bepaalde persoon hebtquote:
Waarom reageer je altijd (negatief) op mijn posts? Heb je soms een oogje op me?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De jaren 90 belde.... ze willen die 2 tutjes terug....
Waarschijnlijk omdat ik lees wat er staat, en niet ga denken wat een ander er waarschijnlijk mee zal bedoelenquote:
Oh sorry, ik dacht dat je een aandachtshoer was.... Ik zal niet meer op je reageren....quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom reageer je altijd (negatief) op mijn posts? Heb je soms een oogje op me?
Manmens.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik lees wat er staat, en niet ga denken wat een ander er waarschijnlijk mee zal bedoelen
Jij woont in Lelystad toch?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:27 schreef Spezza19 het volgende:
Oh ja, voor de Tukkers hier
http://www.telegraaf.nl/b(...)gestort__.html?p=1,1
![]()
![]()
die edit was je net op tijd mee ik wilde je "de wind van voren" gevenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:27 schreef Spezza19 het volgende:
Oh ja, voor de Tukkers hier
http://www.telegraaf.nl/b(...)gestort__.html?p=1,1
Hoor net dat er nog mensen onder het puin liggen.... Dat is natuurlijk![]()
Toch goed voor je egoquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb er geen last van. Ik vroeg het me gewoon af.
Dan zou je geen stenen in een glazen huis moeten gooien.quote:
Dat had dan volledig terecht geweest.... als ik daar om gelachen had....quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
die edit was je net op tijd mee ik wilde je "de wind van voren" geven
Ja, zeg. Straks komt Angel weer met z'n kratje bier aanzetten...quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:30 schreef Tally het volgende:
Toch goed voor je egoDat zelfs de mannen hier je willen!
Mijn ego is al vrij groot.quote:
Als je in Lelystad woont heb je uberhaupt geen besef van wat je wel of niet zou moeten doen. Mosterd na de maaltijd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:31 schreef Kluts het volgende:
Dan zou je geen stenen in een glazen huis moeten gooien.
zal Q nu een smsje krijgen dat hier het woord bier is gepost?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, zeg. Straks komt Angel weer met z'n kratje bier aanzetten...
En zn homo hetero! Met open shirt!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, zeg. Straks komt Angel weer met z'n kratje bier aanzetten...
Dat zijn we hier toch allemaal?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je een aandachtshoer was.... Ik zal niet meer op je reageren....
Weet ik toch Kreaquote:
Tal, hoe is t eigenlijk? Met de kleine ook?quote:
Een onbekend aantal slachtoffers ligt bedolven onder het bouwmateriaal.quote:
Ow, dat had ik niet meegekregen, zag alleen de headlinequote:Op donderdag 7 juli 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een onbekend aantal slachtoffers ligt bedolven onder het bouwmateriaal.
Hilarisch man.
ja tis alweer goed met je hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:36 schreef Kreator het volgende:
Zo zie je maar weer eens de ware aard van de stinkjood.
Jajaja, donderstraal nou maar es gewoon op met je gejank over Twente. Het lijkt wel of je een keer anaal vernederd bent door een tukker ofzo.quote:
Mja lichamelijk een beetje kwakkelen helaasquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tal, hoe is t eigenlijk? Met de kleine ook?
ja, ik heb het ook echt dagelijks over twentequote:Op donderdag 7 juli 2011 12:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jajaja, donderstraal nou maar es gewoon op met je gejank over Twente. Het lijkt wel of een keer anaal vernederd bent door een tukker ofzo.
Daag, Heatwave.
Dat is wel minder ja. Maar het bevalt dus goed!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja lichamelijk een beetje kwakkelen helaasMet de kleine perfect
Zo'n heerlijk kind.
Gister om 23:00 in slaap gevallen en werd om 7:45 wakker. Echt heerlijk
Wat dacht jij dan, achterlijke? Dat daar overdag niemand verblijft?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, dat had ik niet meegekregen, zag alleen de headline
Tijdens de zomerstop, ja wat een achterlijke gedachte zeg!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan, achterlijke? Dat daar overdag niemand verblijft?
Misschien hadden ze net koffiepauze?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan, achterlijke? Dat daar overdag niemand verblijft?
Ik had vorige week aan de slag gemoeten. Maar ik kan niet eens normaal zitten of liggen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel minder ja. Maar het bevalt dus goed!Wanneer moet je weer aan de slag?
Ow, dat is wel echt minder ja. Ben je al op vakantie geweest eigenlijk? je wilde toch naar Italië met de kleine ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had vorige week aan de slag gemoeten. Maar ik kan niet eens normaal zitten of liggen.
Gister bij de gynaecoloog geweest en die zei: rust rust rust rust.. Ga op vakantie
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:40 schreef HeatWave het volgende:
ja, ik heb het ook echt dagelijks over twente.
Nee, je lult nu echt bullshit.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |