Wordfeud? je zou het natuurlijk ook scrabble kunnen noemen, maar deze heet wordfeud.
Ik vind het een erg vermakelijke app, je speelt tegen andere wordfeud gebruikers en het wordt door diverse OS systemen ondersteund.
De mogelijkheid om diverse tegenstanders te hebben maakt het spel nog leuker. Als iemand even wat anders doet, kun je met een ander spel verder gaan, op deze manier kun je toch verder spelen of opzoek gaan naar een nieuwe tegenstander.
Je kunt met je tegenstanders chatten of berichten achterlaten, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Zoals als scrabble op het bord, is dit spel om te zien best suf, maar het gepuzzel maakt veel goed.
Je kunt bekende ook uitnodigen voor een spel. En ik zag zojuist dat er ook een FOK!-competie is geweest.
Wat wel van belang is dat je online moet zijn om te spelen helaas is er geen offline versie is met computertegenstander.
En het kost bij mijn iPhone 3G best wat energie dus moet ik wat vaker mijn batterij opladen.
En bij de gratis versie is er best veel reclame, en moet je vaak skippen. Je kunt hem ook kopen voor 2,39 dan geen(?) reclame meer.
Spel is afgelopen nadat er 72 uur geen activiteit meer is geweest , als het uitgespeeld is of er 3 keer achter een gepassed is.
De puntentelling
staat hier
Wordfeud helpGoed:
Vermakelijk ouderwets bordspel , wat even mag duren.
Tegenstanders zijn echte mensen. met chat functie
Diverse talen ( als je dat wilt)
meerdere spelletjes tegelijk
Minder
Het kan soms even duren tot je weer aan de beurt bent.
Batterij verbruik
verslavend (voor mij tenminste)
woorden moeten echt nederlands zijn, gister wilde ik ampere leggen maar dat was geen woord volgens wordfeut
Alleen online te spelen.
Ik laat hem voorlopig staan.
Is er altijd iemand om tegen te spelen