SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hoe gaat het eigenlijk met CherryLips en haar negerinnen? Rollend met je homegurls door de straten van Utka?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Negerinnen? Gewoon negers hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met CherryLips en haar negerinnen? Rollend met je homegurls door de straten van Utka?
done!quote:
staat in mijn favorietenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Dat plaatje had ie veel te snel gevonden
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
vanavond Limp Bizkit, zondag Slayer, daarna een week vrij.
things could be worse.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef rival het volgende:
[..]Oeh, zo ga ik met carnaval, hoef me alleen maar zwart te vervenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
HW.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
vanavond Limp Bizkit, zondag Slayer, daarna een week vrij.
things could be worse.
Vorige week was een maat van me ook naar Slayer geweest (en volgens mij was Megadeth en/of Metallica er ook), dus blijkbaar hangen ze hier rond.quote:
en nog wat bier drinkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, zo ga ik met carnaval, hoef me alleen maar zwart te verven
daarom boos wordenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn collega werd echt gewoon boos op die gast![]()
Ik krijg (nu ik aan het afvallen ben) vooral de vraag hoeveel ik afgevallen ben en hoeveel ik nog moet. Gevolgd met 'Wat woog je dan?' waardoor ze prima kunnen uit rekenen hoeveel ik nu weeg. Kan me niet zoveel schelen, ik ben goed bezig
Je wil gewoon lachenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil wel weten hoe dat verhaal is uit zijn mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |