SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hoe gaat het eigenlijk met CherryLips en haar negerinnen? Rollend met je homegurls door de straten van Utka?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Negerinnen? Gewoon negers hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met CherryLips en haar negerinnen? Rollend met je homegurls door de straten van Utka?
done!quote:
staat in mijn favorietenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Dat plaatje had ie veel te snel gevonden
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
vanavond Limp Bizkit, zondag Slayer, daarna een week vrij.
things could be worse.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef rival het volgende:
[..]Oeh, zo ga ik met carnaval, hoef me alleen maar zwart te vervenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
HW.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
vanavond Limp Bizkit, zondag Slayer, daarna een week vrij.
things could be worse.
Vorige week was een maat van me ook naar Slayer geweest (en volgens mij was Megadeth en/of Metallica er ook), dus blijkbaar hangen ze hier rond.quote:
en nog wat bier drinkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, zo ga ik met carnaval, hoef me alleen maar zwart te verven
daarom boos wordenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn collega werd echt gewoon boos op die gast![]()
Ik krijg (nu ik aan het afvallen ben) vooral de vraag hoeveel ik afgevallen ben en hoeveel ik nog moet. Gevolgd met 'Wat woog je dan?' waardoor ze prima kunnen uit rekenen hoeveel ik nu weeg. Kan me niet zoveel schelen, ik ben goed bezig
Je wil gewoon lachenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil wel weten hoe dat verhaal is uit zijn mond
Ja, daar was ik dus ook bij. In Gelsenkirchen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vorige week was een maat van me ook naar Slayer geweest (en volgens mij was Megadeth en/of Metallica er ook), dus blijkbaar hangen ze hier rond.
Duidelijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wil gewoon lachen
Nou het was iets met een deur steeds meer openzetten zodat er lucht bij kan... en een bepaalde hoeveelheid lucht en brandstof samen brandt. De combi, de mengeling van die twee ging 't om. Teveel benzine en te weinig lucht brandt niet.
En met die turbo kon je niet alleen de deur wagenwijd openzetten maar er ook nog eens EXTRA lucht doorheen blazen waardoor je dus ook meeeeeeer benzine er in kan proppen voor die goede combi en hij dus zo VROEM ineens harder verbrand. Turrrrrbo!
Zoiets
LACH NIET!
Thnxquote:
Ben ik geslaagd?quote:
Ik ook, maar het kan subtiel en toepasselijk dusquote:
je heb et principe begrepen hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wil gewoon lachen
Nou het was iets met een deur steeds meer openzetten zodat er lucht bij kan... en een bepaalde hoeveelheid lucht en brandstof samen brandt. De combi, de mengeling van die twee ging 't om. Teveel benzine en te weinig lucht brandt niet.
En met die turbo kon je niet alleen de deur wagenwijd openzetten maar er ook nog eens EXTRA lucht doorheen blazen waardoor je dus ook meeeeeeer benzine er in kan proppen voor die goede combi en hij dus zo VROEM ineens harder verbrand. Turrrrrbo!
Zoiets
LACH NIET!
Dat heb ik dus ook al een jaar of 15quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit sinds Zondag ook te denken aan een tattoo, maar het grootste probleem blijft, wat precies?.
Oh, dat kan zekerquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar het kan subtiel en toepasselijk dus.
En als zij ertegen kan moet ik er ook tegen kunnen.
Ik heb zondag iemand een tattoo gegeven voor dr verjaardagquote:
ik al een tijdje... en ik weet ook wel ongeveer wat ik wil.... maar dat is dan wel meteen een flinke, zegmaar een hele arm....quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit sinds Zondag ook te denken aan een tattoo, maar het grootste probleem blijft, wat precies?.
Vanaf je 4e al? Respect...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook al een jaar of 15
BMW FOR LIFE!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik al een tijdje... en ik weet ook wel ongeveer wat ik wil.... maar dat is dan wel meteen een flinke, zegmaar een hele arm....
en dat is nogal een flinke stap, en zo permanent.... dus twijfel ik..
Origineel cadeau... Denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb zondag iemand een tattoo gegeven voor dr verjaardag. En nu moet ik er ook een volgens haar
.
En als je zelf niet kan tatoeëren kan het nog wel eens een stuk origineler gaan worden.quote:
quote:
Dat was het zekerquote:
Die op mn pols heb ik ook cadeau gekregenquote:
Ik heb bij dat soort blijvende dingen altijd zoiets van, bij twijfel niet doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik al een tijdje... en ik weet ook wel ongeveer wat ik wil.... maar dat is dan wel meteen een flinke, zegmaar een hele arm....
en dat is nogal een flinke stap, en zo permanent.... dus twijfel ik..
Nee dat weet ik, dat de turbo niet de deur opendoet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
je heb et principe begrepen hoor
alleen je turbo doet niet de deur open he, die blaast alleen
Weet je ook waardoor/hoe die turbo die extra lucht erin blaast/kan blazen?
Heb die van mij ook cadeau gekregenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die op mn pols heb ik ook cadeau gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |