SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hoe gaat het eigenlijk met CherryLips en haar negerinnen? Rollend met je homegurls door de straten van Utka?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Negerinnen? Gewoon negers hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met CherryLips en haar negerinnen? Rollend met je homegurls door de straten van Utka?
done!quote:
staat in mijn favorietenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Dat plaatje had ie veel te snel gevonden
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
vanavond Limp Bizkit, zondag Slayer, daarna een week vrij.
things could be worse.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef rival het volgende:
[..]Oeh, zo ga ik met carnaval, hoef me alleen maar zwart te vervenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
HW.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:
vanavond Limp Bizkit, zondag Slayer, daarna een week vrij.
things could be worse.
Vorige week was een maat van me ook naar Slayer geweest (en volgens mij was Megadeth en/of Metallica er ook), dus blijkbaar hangen ze hier rond.quote:
en nog wat bier drinkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, zo ga ik met carnaval, hoef me alleen maar zwart te verven
daarom boos wordenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn collega werd echt gewoon boos op die gast![]()
Ik krijg (nu ik aan het afvallen ben) vooral de vraag hoeveel ik afgevallen ben en hoeveel ik nog moet. Gevolgd met 'Wat woog je dan?' waardoor ze prima kunnen uit rekenen hoeveel ik nu weeg. Kan me niet zoveel schelen, ik ben goed bezig
Je wil gewoon lachenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil wel weten hoe dat verhaal is uit zijn mond
Ja, daar was ik dus ook bij. In Gelsenkirchen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vorige week was een maat van me ook naar Slayer geweest (en volgens mij was Megadeth en/of Metallica er ook), dus blijkbaar hangen ze hier rond.
Duidelijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wil gewoon lachen
Nou het was iets met een deur steeds meer openzetten zodat er lucht bij kan... en een bepaalde hoeveelheid lucht en brandstof samen brandt. De combi, de mengeling van die twee ging 't om. Teveel benzine en te weinig lucht brandt niet.
En met die turbo kon je niet alleen de deur wagenwijd openzetten maar er ook nog eens EXTRA lucht doorheen blazen waardoor je dus ook meeeeeeer benzine er in kan proppen voor die goede combi en hij dus zo VROEM ineens harder verbrand. Turrrrrbo!
Zoiets
LACH NIET!
Thnxquote:
Ben ik geslaagd?quote:
Ik ook, maar het kan subtiel en toepasselijk dusquote:
je heb et principe begrepen hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wil gewoon lachen
Nou het was iets met een deur steeds meer openzetten zodat er lucht bij kan... en een bepaalde hoeveelheid lucht en brandstof samen brandt. De combi, de mengeling van die twee ging 't om. Teveel benzine en te weinig lucht brandt niet.
En met die turbo kon je niet alleen de deur wagenwijd openzetten maar er ook nog eens EXTRA lucht doorheen blazen waardoor je dus ook meeeeeeer benzine er in kan proppen voor die goede combi en hij dus zo VROEM ineens harder verbrand. Turrrrrbo!
Zoiets
LACH NIET!
Dat heb ik dus ook al een jaar of 15quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit sinds Zondag ook te denken aan een tattoo, maar het grootste probleem blijft, wat precies?.
Oh, dat kan zekerquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar het kan subtiel en toepasselijk dus.
En als zij ertegen kan moet ik er ook tegen kunnen.
Ik heb zondag iemand een tattoo gegeven voor dr verjaardagquote:
ik al een tijdje... en ik weet ook wel ongeveer wat ik wil.... maar dat is dan wel meteen een flinke, zegmaar een hele arm....quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit sinds Zondag ook te denken aan een tattoo, maar het grootste probleem blijft, wat precies?.
Vanaf je 4e al? Respect...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook al een jaar of 15
BMW FOR LIFE!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik al een tijdje... en ik weet ook wel ongeveer wat ik wil.... maar dat is dan wel meteen een flinke, zegmaar een hele arm....
en dat is nogal een flinke stap, en zo permanent.... dus twijfel ik..
Origineel cadeau... Denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb zondag iemand een tattoo gegeven voor dr verjaardag. En nu moet ik er ook een volgens haar
.
En als je zelf niet kan tatoeėren kan het nog wel eens een stuk origineler gaan worden.quote:
quote:
Dat was het zekerquote:
Die op mn pols heb ik ook cadeau gekregenquote:
Ik heb bij dat soort blijvende dingen altijd zoiets van, bij twijfel niet doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik al een tijdje... en ik weet ook wel ongeveer wat ik wil.... maar dat is dan wel meteen een flinke, zegmaar een hele arm....
en dat is nogal een flinke stap, en zo permanent.... dus twijfel ik..
Nee dat weet ik, dat de turbo niet de deur opendoet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
je heb et principe begrepen hoor
alleen je turbo doet niet de deur open he, die blaast alleen
Weet je ook waardoor/hoe die turbo die extra lucht erin blaast/kan blazen?
Heb die van mij ook cadeau gekregenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die op mn pols heb ik ook cadeau gekregen
een sleeve.. en dan met allemaal dingen erin verwerkt die wat voor mij betekenen.... (dus niet zomaar tekens uit een boekje ofzo)quote:
Het lijkt mij een apart beroepquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En als je zelf niet kan tatoeƫren kan het nog wel eens een stuk origineler gaan worden.
Dat vind ik wel het nadeel van het BMW logo.... Tis niet echt een ideaal plaatje voor een tattooquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
een sleeve.. en dan met allemaal dingen erin verwerkt die wat voor mij betekenen.... (dus niet zomaar tekens uit een boekje ofzo)
een subtiel geplaatst bmw logo zou daar zeker tussen kunnen komen (zegmaar als iemand mijn hele arm gaat bekijken zou je die kunnen vinden maar niet bovenop de bovenarm groot in zicht zegmaar)
wat zou je zelf eventueel waar willen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was het zeker. het is dr eerste
.
Ook daar ben ik nog niet uitquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
wat zou je zelf eventueel waar willen?
Ik ga voor een klavertje vier op mijn pols.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Net als 3 miljoen andere mensen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga voor een klavertje vier op mijn pols.
in jip en janneke.. hij zit aangesloten op je uitlaat, de uitgaande gassen zorgen dat een "ventilator" gaat draaien... die zit weer op een andere "ventilator" aangesloten en die blaast bij de ingaande kant de extra lucht in je motor...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Maar waardoor en hoe dat weet ik niet
Weet wel hoe ie eruit ziet... want er liggen er 2 op z'n vensterbank
Dit was een bloem tussen dr schouderbladen, en ze is vernoemd naar die bloem, dus het was zeker toepasselijk en persoonlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga voor een klavertje vier op mijn pols.
I don't freaking care.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:
Net als 3 miljoen andere mensen.
Zit er een betekenis achter?
daarom heb ik hem nog niet, maar de gedachte blijft terugkomen.....quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb bij dat soort blijvende dingen altijd zoiets van, bij twijfel niet doen.
Het is niet dat ie zo weg is als je spijt krijgt.
Bloemen zijn vaak erg mooi gedaan inderdaad!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Dit was een bloem tussen dr schouderbladen, en ze is vernoemd naar die bloem, dus het was zeker toepasselijk en persoonlijk.
Ik was zelf ook wel onder de indruk van de details, waterdruppels op de blaadjes etc.
Leuk idee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I don't freaking care.
Ik heb ooit een(ingelijst) klavertje vier cadeau gekregen van mijn oma, die had ze gevonden.
Koop van die nep sleeves en kijk hoe dat bevaltquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
daarom heb ik hem nog niet, maar de gedachte blijft terugkomen.....
O jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
in jip en janneke.. hij zit aangesloten op je uitlaat, de uitgaande gassen zorgen dat een "ventilator" gaat draaien... die zit weer op een andere "ventilator" aangesloten en die blaast bij de ingaande kant de extra lucht in je motor...
sowieso een logo of merknaam.....quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel het nadeel van het BMW logo.... Tis niet echt een ideaal plaatje voor een tattoo
Dan mag je wel eens laten kijken of ze de juiste betekenis hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Al mijn tatts zijn speciaal voor/door mij ontworpen.
Behalve mn chinese tekens, die zijn wel uit een boekje
dat blijvende is het enige..... straks ben ik het over 3 jaar zatquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook daar ben ik nog niet uit.
Ach, ik roep het al jaren, komt er toch nooit van. Nu weer ff enthousiast geworden, maar ik ken mij
.
Heb ik gecontroleerd voor ik hem liet zettenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan mag je wel eens laten kijken of ze de juiste betekenis hebben![]()
Zijn genoeg mensen die met onzin rondlopen
er zitten echt artiesten tussen ja....quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik was zelf ook wel onder de indruk van de details, waterdruppels op de blaadjes etc.
Ik vind dat een tattoo een betekenis moet hebben en dus niet een boek openslaan en roepen "doe mij die maar"quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
Ik vind tattoo's met een betekenis vaak wel leuk. Bij LA Ink en Miami Ink kwamen de prachtigste werken voorbij
plaksleeves?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Koop van die nep sleeves en kijk hoe dat bevalt
Vriendin van me heeft een sleeve met allerlei dingen erin. Een vrouw met ene kraai, en een spiegel met kettingen, een bloem... vanallesquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
een sleeve.. en dan met allemaal dingen erin verwerkt die wat voor mij betekenen.... (dus niet zomaar tekens uit een boekje ofzo)
een subtiel geplaatst bmw logo zou daar zeker tussen kunnen komen (zegmaar als iemand mijn hele arm gaat bekijken zou je die kunnen vinden maar niet bovenop de bovenarm groot in zicht zegmaar)
mijn pens heb ik ook cadeau gekregen..quote:
De menukaart van De Lange Muur?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Behalve mn chinese tekens, die zijn wel uit een boekje
dat sowieso!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat een tattoo een betekenis moet hebben en dus niet een boek openslaan en roepen "doe mij die maar"
Sambal bij!quote:
Ik wil een stukje klimop en een libel maar dat zal er ook wel nooit van komenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:56 schreef Tally het volgende:
Ik wil een kolibrie en een lelie maar zal er wel nooit van komen.
Ik vind het ook prachtig als mn zoon gaat vertellen wat mn tatts betekenenquote:
Afspraak is zo gemaakt hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil een stukje klimop en een libel maar dat zal er ook wel nooit van komen
We waren vrijdag uit eten, en toen wilden we het al doen, maar dat kon niet, dus werd het zondag. Hij zit er nu dus idd op.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bloemen zijn vaak erg mooi gedaan inderdaad!Heeft ze 'm gelijk zondag laten zetten dan?
Ja, vind ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat een tattoo een betekenis moet hebben en dus niet een boek openslaan en roepen "doe mij die maar"
gelukkig.. aars-gewei is zo fout.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vind ik eigenlijk ook wel.Dat is ook de reden dat ik van die tribals boven de kont niet mooi vind. Sowieso tribals niet zo.
![]()
Maar goed, ik zal nooit een tattoo nemen.
Ik vind tribals ook niks. En zeker die aarsgeweien vind ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vind ik eigenlijk ook wel.Dat is ook de reden dat ik van die tribals boven de kont niet mooi vind. Sowieso tribals niet zo.
![]()
Maar goed, ik zal nooit een tattoo nemen.
zal ik later spijt hebben dat ik het niet gewoon gedaan heb, of zal ik spijt krijgen als ik het wel gedaan heb....quote:
Ja, net als honden of kattenpootjes op je tietquote:
Dan moet je het niet doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal er waarschijnlijk spijt van krijgen.
OMG!quote:
Ik ga een pootafdruk van mijn hond in mn toekomstige sleeve verwerken!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, net als honden of kattenpootjes op je tiet
Weet je wat 't is, zetten kan altijd nogquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
zal ik later spijt hebben dat ik het niet gewoon gedaan heb, of zal ik spijt krijgen als ik het wel gedaan heb....
ik twijfel nooit lang over dingen, maar dit wel
Dat kan mooi zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMG!
[..]
Ik ga een pootafdruk van mijn hond in mn toekomstige sleeve verwerken!
wat staat er in godsnaam?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Bij hem heb ik ook mijn chinese tekens laten zetten, die waren zo lelijk dat ik ze later bij een ander heb laten herstellen.
Nu ga ik nooit meer naar een ander, ik blijf trouw aan mijn tattooartist
Ik wil dat omdat ze jaren terug mij op tijd wakker maakte voor er brand uitbrak in mn flatquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan mooi zijn.Maar ik vind een poot op de tiet zo ordinair he
Er hoort te staan: Only God can judge mequote:
ja daarom, er klopte al geen zak vanquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er hoort te staan: Only God can judge me
Er staat: Only good can judge me
Tattoo's met betekenisquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil dat omdat ze jaren terug mij op tijd wakker maakte voor er brand uitbrak in mn flat![]()
En omdat ik haar inmiddels al 10 jaar heb en ze gewoon lief en geweldig is
alleen dat "altijd nog" heeft ook een houdbaarheidsdatum natuurlijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je wat 't is, zetten kan altijd nogAls je 'm hebt en je hebt spijt, dan ben je de sjaak.
Ik zal je zaterdag het verhaal achter allemaal vertellenquote:
Ben je nu al aan het verrimpelen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
alleen dat "altijd nog" heeft ook een houdbaarheidsdatum natuurlijk
Goedquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal je zaterdag het verhaal achter allemaal vertellen
Ja, dat snap ik. Ik bedoelde dat 't over tien jaar ook nog wel kan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
alleen dat "altijd nog" heeft ook een houdbaarheidsdatum natuurlijk
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je nu al aan het verrimpelen?
Mooiquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:08 schreef Ang3l het volgende:
De sleeve van een vriendin van me:
[ afbeelding ]
En nu ingekleurd:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
En nu ingekleurd:
[ afbeelding ]
dat is echt het meest foute dat je kan doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
Vriendin van me heeft een paar maanden terug de naam van haar vriend onwijs groot laten zetten en hij haar naam. Ze zijn nu pas een jaar samen... ik vind dat zoooo dom heMaarja.
quote:
Goshquote:
ja ik hou daar wel van maar ik wil de mijne wel met minder kleur dan....quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
En nu ingekleurd:
[ afbeelding ]
dan ben ik 39quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik bedoelde dat 't over tien jaar ook nog wel kan.
Van je kind weet je in ieder geval zeker dat je de naam altijd met trots zult dragen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet nog dat ik toen mn zoon net was geboren tegen mn ex (toen nog vriend) zei dat ik een tattoo wilde met de naam van mijn zoon.
Hij: ben je gek? Je gaat toch geen naam op je lichaam zetten!!
Ik: jouw naam niet nee maar die van mn kind wel!
Hij: ja en dan heb je dat als tattoo en stel je dan voor dat je kind dood gaat dan loop je de rest van je leven met de naam van je dode kind op je lichaam! Wordt je er constant aan herinnerd ook!
Ik:Als mijn kind dood gaat komt zijn portret op mn rug!
Alsof een moeder haar kind kan vergeten als die er niet meer is
Ja daarom!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van je kind weet je in ieder geval zeker dat je de naam altijd met trots zult dragen.
Wat een achterlijke ventquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet nog dat ik toen mn zoon net was geboren tegen mn ex (toen nog vriend) zei dat ik een tattoo wilde met de naam van mijn zoon.
Hij: ben je gek? Je gaat toch geen naam op je lichaam zetten!!
Ik: jouw naam niet nee maar die van mn kind wel!
Hij: ja en dan heb je dat als tattoo en stel je dan voor dat je kind dood gaat dan loop je de rest van je leven met de naam van je dode kind op je lichaam! Wordt je er constant aan herinnerd ook!
Ik:Als mijn kind dood gaat komt zijn portret op mn rug!
Alsof een moeder haar kind kan vergeten als die er niet meer is
Oh ja jij wordt 30 dit jaar hequote:
Die tatoeėerderquote:
Ik heb 1 naam, 1x initialen en een dotje sterrenbeelden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een achterlijke vent
Dat zijn juist de enige namen die ik zou tattoeren, familie.
Jullie blijven dankzij een groeiende bierbuik strak in het vel zittenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mannen gebeurt dat veel later pas
Gollumquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:17 schreef Spezza19 het volgende:
En zo zie je er straks uit met tattoos
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:17 schreef Spezza19 het volgende:
En zo zie je er straks uit met tattoos
[ afbeelding ]
Dat stukje heb ik gemist, zit op mn werk dus heb niet het hele filmpje gekeken. Maar stiekem is dat 1 van de redenen dat ik nog geen tattoo heb. Ik heb zooo'n lage pijngrens. Ik ben zo bang dat ik het niet trek en dan inderdaad met zo'n halve vlek rondloopquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat ie dat mens op 'r flikker geeft
Maak ik me dus echt niet druk om hequote:Op donderdag 7 juli 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja jij wordt 30 dit jaar he![]()
Ik ga jou met zoveel plezier bellen op onze verjaardag
Sta al met 1 been in et grafquote:
Precies, mijn buik moet nog groeien, Heineken past er nu net niet opquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie blijven dankzij een groeiende bierbuik strak in het vel zitten
Daar was ik ook bang voor maar de pijn valt echt zo erg mee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik gemist, zit op mn werk dus heb niet het hele filmpje gekeken. Maar stiekem is dat 1 van de redenen dat ik nog geen tattoo heb. Ik heb zooo'n lage pijngrens. Ik ben zo bang dat ik het niet trek en dan inderdaad met zo'n halve vlek rondloop
Komt nog welquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Maak ik me dus echt niet druk om he(wel eventjes gedaan
)
[..]
Sta al met 1 been in et graf
Gecondoleerdquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Maak ik me dus echt niet druk om he(wel eventjes gedaan
)
[..]
Sta al met 1 been in et graf
Ach, het blijft een angst tot ik het zelf heb ondervondenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor maar de pijn valt echt zo erg mee.
Het is meer onaangenaam dan pijnlijk![]()
Die op mn rug vond ik stiekem zelfs opwindend ipv pijnlijk
True en ik zie het al voor mequote:Op donderdag 7 juli 2011 11:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach, het blijft een angst tot ik het zelf heb ondervondenMaar ook dat je er daarna dus idd tot je 90ste aan vast zit... Ben je zo'n uitgelubberde oma met zo'n vlek ergens waarvan je je zelf niet eens meer kan herinneren wat het ooit nu eigenlijk voor moest stellen...
Haar vriend is kunstenaar en die schildert dingen in deze stijl. Ik geloof dat het een combi is van verschillende dingen. Ze heeft hem samen met hem gemaakt en daarna naar de tattoo shop.... heeft wel echt maanden geduurd voordat ie er helemaal ingekleurd en wel op zat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik hou daar wel van maar ik wil de mijne wel met minder kleur dan....
betekenen die dingen wat voor haar?
Ja dat ook nogquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik gemist, zit op mn werk dus heb niet het hele filmpje gekeken. Maar stiekem is dat 1 van de redenen dat ik nog geen tattoo heb. Ik heb zooo'n lage pijngrens. Ik ben zo bang dat ik het niet trek en dan inderdaad met zo'n halve vlek rondloop
Whehehe, dat is lelijk en eng en cool tegelijk!quote:
Ik vind dat wel mooi, denk ik. Iig de gedachte erachter.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 1 naam, 1x initialen en een dotje sterrenbeelden.
Vond het ook heel erg meevallen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor maar de pijn valt echt zo erg mee.
Het is meer onaangenaam dan pijnlijk![]()
Die op mn rug vond ik stiekem zelfs opwindend ipv pijnlijk
Sowieso zou ik hem niet op mn rug willen. Ik denk op het litteken van mn blindedarmoperatie... of mn been... ik weet het gewoon nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat ook nogDat ik begin te wurmen en een of ander verkloot geval op m'n rug heb.
Alsof iemand op m'n 90e nog m'n rug zietquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach, het blijft een angst tot ik het zelf heb ondervondenMaar ook dat je er daarna dus idd tot je 90ste aan vast zit... Ben je zo'n uitgelubberde oma met zo'n vlek ergens waarvan je je zelf niet eens meer kan herinneren wat het ooit nu eigenlijk voor moest stellen...
Stel je voor dat deze dus WEL goed gelukt isquote:
Wat heb je?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vond het ook heel erg meevallen.
Bij mijn laatste was het alleen op het einde pijnlijk.
Als je zulke lelijke kindjes hebt... dan....quote:
Ik zou hem wel op m'n rug willen, bovenrug dan. Binnenkant van de arm vind ik ook nog wel een mooie plek. M'n enkels gaat niet meer lukken denk ik, heb een beetje lastige huid daar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sowieso zou ik hem niet op mn rug willen. Ik denk op het litteken van mn blindedarmoperatie... of mn been... ik weet het gewoon niet
Dat laatste sowieso.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je zulke lelijke kindjes hebt... dan....
Of het zijn hele mooie kindjes maar een slechte tattoo artist
Rug was gewoon een fijn gevoelquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vond het ook heel erg meevallen.
Bij mijn laatste was het alleen op het einde pijnlijk.
Sja, nadat ik haar de hele tijd geen krimp heb zien geven maak ik me daar eigenlijk niet zo druk meer om, het valt allemaal wel mee denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben ook een beetje 'bang' voor de pijn. Dat is ook de reden waarom ik nog geen afspraak gemaakt heb....
Op mijn schouder 2pac, en op mijn rechter schouderblad een roos die uit beton groeit met daaromheen een lint met de naam van mijn overleden peettantequote:
Het valt ook meequote:Op donderdag 7 juli 2011 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, nadat ik haar de hele tijd geen krimp heb zien geven maak ik me daar eigenlijk niet zo druk meer om, het valt allemaal wel mee denk ik.
ben meer bang voor de blijvende gevolgen van een verkeerd plaatje uitkiezen.. of dat de 'artiest' het verprutstquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben ook een beetje 'bang' voor de pijn. Dat is ook de reden waarom ik nog geen afspraak gemaakt heb....
ik kan het filmpje niet zien maar ze heeft dus zoveel pijn dat ze met een halve tattoo vertrekt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben zo bang dat ik het niet trek en dan inderdaad met zo'n halve vlek rondloop
2pacquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op mijn schouder 2pac, en op mijn rechter schouderblad een roos die uit beton groeit met daaromheen een lint met de naam van mijn overleden peettante
Ze gaat al gillen als ze het geluid van dat tattooapparaat hoortquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan het filmpje niet zien maar ze heeft dus zoveel pijn dat ze met een halve tattoo vertrekt?
2pac?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op mijn schouder 2pac, en op mijn rechter schouderblad een roos die uit beton groeit met daaromheen een lint met de naam van mijn overleden peettante
Ik heb het geld gekregen van de best friend toen ik 30 werdquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:
Tattoo's.
Maar ik zit er al tig jaar tegenaan te hikken omdat ik naar werk gewoon in de zomer blote benen en korte mouwen wil kunnen hebben, zonder dat er ineens een tattoo te zien is.
Ik weet al wel welke ik wil. Ooit.
Daarom moet je ook het geduld hebben desnoods op een wachtlijst te staan bij een hele goede artist.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:26 schreef clevy het volgende:
[..]
ben meer bang voor de blijvende gevolgen van een verkeerd plaatje uitkiezen.. of dat de 'artiest' het verprutst
Van binnen ben ik zwartquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2pachad jou niet aangezien voor een 2pac fan
Precies dat!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:
Tattoo's.
Maar ik zit er al tig jaar tegenaan te hikken omdat ik naar werk gewoon in de zomer blote benen en korte mouwen wil kunnen hebben, zonder dat er ineens een tattoo te zien is.
Je ziet niet alles, hoe het afloopt. Maar zij wil kappen en de tatoeėerder begint een beetje chagrijnig te worden dat hij dat ding moet afmaken en dat ze stil moet blijven liggen, maar zij wil niet meerquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan het filmpje niet zien maar ze heeft dus zoveel pijn dat ze met een halve tattoo vertrekt?
Heb jij dat toffe shirtje al binnen, ondertussen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:
Tattoo's.
Nee nog niet, maar die is wel onderweg!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij dat toffe shirtje al binnen, ondertussen?
... -galligquote:
Een Tupac my little pony die uit een vagina springt, met sparkles....quote:
Tofquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar die is wel onderweg!
Ik wilde eerst zeggen: Die is toch niet zo le.....quote:
stel je voor dat ze dadelijk iets gaan zien van de buitenwereld!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Gereformeerde Gemeente mag internetten
o god
Het is net de Chinese regering, die kerk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
o god
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen: Die is toch niet zo le.....
En toen zag ik pas wat het was
quote:
Ik wil deze wel op heem tattoooerenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dat wordt hem dus?
Is dat niks voor den Hetero?
ben jij dan t mannetje?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil deze wel op heem tattoooeren
[ afbeelding ]
White power... een hakenkruis... en dan op een regenboog eenhoorn?!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:33 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste.....
de rest kan je hier vinden.... http://ugliesttattoos.failblog.org/page/191/
op zijn bilquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:33 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste.....
de rest kan je hier vinden.... http://ugliesttattoos.failblog.org/page/191/
Wij zijn hier het informatie punt voor glasvezel, daar is zelfs een provider voor streng gelovige.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
o god
kluts == lelie?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
Als ik iets laat tattoėren is het iets met een lelie, dat vind ik mooi en dat betekent mijn naam ook.
Verder vind ik het altijd een beetje kul om persé een diepliggende betekenis aan een tattoo te willen.
Het kan ook omdat je het gewoon mooi vind.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil deze wel op heem tattoooeren
[ afbeelding ]
Kluts betekent lelie?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
Als ik iets laat tattoėren is het iets met een lelie, dat vind ik mooi en dat betekent mijn naam ook.
Verder vind ik het altijd een beetje kul om persé een diepliggende betekenis aan een tattoo te willen.
Gelovigen.....quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij zijn hier het informatie punt voor glasvezel, daar is zelfs een provider voor streng gelovige.
Is avanuit de provider bijna alles al geblokkeerd, geen porno, geen sport, geen nieuwssites
Werklozen.....quote:
Ja okquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
Ik wil wel iets waarvan ik zeker weet dat ik het over 10 jaar nog belangrijk oid. Dus zeg maar het Ajaxlogo, ik ben over 30 jaar nog steeds Ajacied. Maar ja, ik wil geen voetbaltattooquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:36 schreef Kluts het volgende:
WTF happened met die Kat von D trouwens.Bedankt voor de spoiler.. helaas kom ik het niet laten om er toch op te klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar ik ken dan ook geen enkele goede tattoo-artist bij wie je zo zonder afspraak kan binnen lopen. Als ik mijn tattoo laat zetten waar ik dat wil sta ik eerst 2 jaar op een wachtlijst.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ok
Maar je hebt echt mensen die in een opwelling een shop inlopen, een boek openslaan en roepen "doe mij die maar"
Nou sorry maar dan heb ik echt zoiets van
WTF happened met die Kat von D trouwens.AuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij was zo mooi...
Ja, ik begrijp precies wat je bedoelt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil wel iets waarvan ik zeker weet dat ik het over 10 jaar nog belangrijk oid. Dus zeg maar het Ajaxlogo, ik ben over 30 jaar nog steeds Ajacied. Maar ja, ik wil geen voetbaltattoo.
Dus ik heb geen idee.
WTF happened met die Kat von D trouwens.HollywoodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, en toen ging ze al veel afvallen wat haar niet stond. En nu is het een Britney gone bad worse.quote:
En verder nog THUG LIFE als een halve cirkel rond je navel staan?quote:
Nee dat staat niet mooi op een bierbuikquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En verder nog THUG LIFE als een halve cirkel rond je navel staan?
Ik zou zoiets tattooeren denk ikquote:
Ze heeft ook wat met haar lippen gedaanquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en toen ging ze al veel afvallen wat haar niet stond. En nu is het een Britney gone bad worse.
Ja, dat vertik ik gewoon, ik heb er echt wel iets mee, maar ik vind het gewoon zo stigmatiserend.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp precies wat je bedoelt.
Voetbaltattoo's idd.
logo van een fust staat daar prima opquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat staat niet mooi op een bierbuik
Ik moest gelijk hieraan denken:quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en toen ging ze al veel afvallen wat haar niet stond. En nu is het een Britney gone bad worse.
ik vond haar "dikker" echt een lekker wijfquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou zoiets tattooeren denk ik
[ afbeelding ]
Zo pauperquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat vertik ik gewoon, ik heb er echt wel iets mee, maar ik vind het gewoon zo stigmatiserend.
Ander idee was een klein Guinnessharpje [ afbeelding ]
Maar ja, dan loop je weer met drank op je arm ofzo.
ik ken de gedachtesquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat vertik ik gewoon, ik heb er echt wel iets mee, maar ik vind het gewoon zo stigmatiserend.
Ander idee was een klein Guinnessharpje [ afbeelding ]
Maar ja, dan loop je weer met drank op je arm ofzo.
Ja, toen ze een beetje chubby was, was ze echt leuk. Toen was ze zo'n "schijt aan de wereld wijf".quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik vond haar "dikker" echt een lekker wijf
Ik kan mij Kat alleen als slank herinneren. Niet chubby of zoquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, toen ze een beetje chubby was, was ze echt leuk. Toen was ze zo'n "schijt aan de wereld wijf".
Nu is het een "zelfs ik ben getroffen door de oppervlakkigheid van Hollywood" wijf.
zondequote:Op donderdag 7 juli 2011 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, toen ze een beetje chubby was, was ze echt leuk. Toen was ze zo'n "schijt aan de wereld wijf".
Nu is het een "zelfs ik ben getroffen door de oppervlakkigheid van Hollywood" wijf.
Ze had eerst nog tieten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan mij Kat alleen als slank herinneren. Niet chubby of zo
Dit dan.quote:
Jamaar.... het was een fridge... en de deur staat op een kier. Een frigide kier!!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:41 schreef Kluts het volgende:
[..]Ik heb best een warme persoonlijkheid hoor.
Heyquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit dan.
[ afbeelding ]
Zo is ze ook mooi trouwens.
chubby-er dan wat je normaal op tv zietquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snapte je wel, daarom ook mijn opmerking.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar.... het was een fridge... en de deur staat op een kier. Een frigide kier!!!!
En ik geloof je persoonlijkheid meteen hoor
Ik denk bij chubby niet aan Kat von Dquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
chubby-er dan wat je normaal op tv ziet
erg he, was gewoon een goed uitziend lekker wijf en ik noem haar ook chubby
Ja, dat. Of ik heb een andere interpretatie van het begrip chubby?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
Ze had toen maat 38/40 ofzo ja. En tenminste nog tieten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
chubby-er dan wat je normaal op tv ziet
erg he, was gewoon een goed uitziend lekker wijf en ik noem haar ook chubby
In het begin was ze niet superskinny nee. Chubby is naar mijn mening dan ook tussen slank en wat mollig in. En dat was ze wel hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat. Of ik heb een andere interpretatie van het begrip chubby?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Dat moet dan haast wel...quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat. Of ik heb een andere interpretatie van het begrip chubby?
Ja, allemaal van die vergezochte redenen om een tattoo te nemen. Die verhalen erachter zuigen, maar ik vind het altijd wel tof om te zien hoe het gezet wordt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Wat een kutprogramma trouwens, al die inks. Elke week weer hetzelfde gejank over koikarpers en jankverhalen over overleden mensen etc...
koikarpersquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Wat een kutprogramma trouwens, al die inks. Elke week weer hetzelfde gejank over koikarpers en jankverhalen over overleden mensen etc...
Opzich was dat soms wel leuk ja, maar het is me echt teveel emotioneel gezeik van mensen die me totaal niet boeienquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, allemaal van die vergezochte redenen om een tattoo te nemen. Die verhalen erachter zuigen, maar ik vind het altijd wel tof om te zien hoe het gezet wordt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
In het begin was ze niet superskinny nee. Chubby is naar mijn mening dan ook tussen slank en wat mollig in. En dat was ze wel hoor.Babyvet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slank -> babyvet -> chubby -> mollig -> dik -> obesitas.
[..]
In het begin was ze niet superskinny nee. Chubby is naar mijn mening dan ook tussen slank en wat mollig in. En dat was ze wel hoor.Ik dacht altijd dat chubby het engelse synoniem voor mollig was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het ook!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat chubby het engelse synoniem voor mollig was...
Zo was ze in het begin. Daarom is het zo jammer dat ze in korte tijd zo minder leuk werd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo stevig heb ik haar nog nooit gezien?
Dat is ze op die foto toch ook?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat chubby het engelse synoniem voor mollig was...
5 Levels of Fatness..."Big, Healthy, Husky, Fluffy, and Damn!!"quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Babyvet.
Slank -> babyvet -> chubby -> mollig -> dik -> obesitas.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:51 schreef Kluts het volgende:
Zo was ze in het begin. Daarom is het zo jammer dat ze in korte tijd zo minder leuk werd.
Gelukkig had ze in LA ink een leuke collega.Die oorbellen zijn dan weer wat minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zo was ze in het begin. Daarom is het zo jammer dat ze in korte tijd zo minder leuk werd.
Gelukkig had ze in LA ink een leuke collega.Haar vind ik lekkerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Ik vind haar op de foto die jij poste niet mollig. Jij zelf ook niet, want dat zeg je zelf, tussen slank en mollig inquote:
[..]
In het begin was ze niet superskinny nee. Chubby is naar mijn mening dan ook tussen slank en wat mollig in. En dat was ze wel hoor.Hier is ze toch niet chubby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat chubby is, dan ben ik moddervet
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef clevy het volgende:
[..]
5 Levels of Fatness..."Big, Healthy, Husky, Fluffy, and Damn!!"
yes.. die gast is grappig!quote:
Ja, dat vind ik ook lelijk. Maar verder vind ik het wel een lekker wijf.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Die oorbellen zijn dan weer wat minder.
En daarom houden wij van Kat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Kat had toch naar die jood van Miami Ink een kaart gestuurd met daarop geschreven dat alle joden moesten branden in de hel, met een hakenkruis e.d. ?
[..]
Gelukkig had ze in LA ink een leuke collega.Ik vind die conches en wangpiercing heel zonde. Verder is zij wel echt mooi ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ze is ook niet slank. Dus wat is ze dan. Heeft ze brede botten?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier is ze toch niet chubby?
Als dat chubby is, dan ben ik moddervet
Het is wel een mooie vrouw verder.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:54 schreef Kluts het volgende:
Ja, dat vind ik ook lelijk. Maar verder vind ik het wel een lekker wijf.
Wat dacht je van gewoon normaalquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze is ook niet slank. Dus wat is ze dan. Heeft ze brede botten?
Dat de gemiddelde vrouw die maat heeft wil niet zeggen dat iedereen met maat 40 slank is.quote:
Ik vind haar op die foto gewoon slank. Maar ik zal er wel een andere kijk op hebben.quote:
Vind dit echt niet mollig, gewoon een goed figuur.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde vrouw die maat heeft wil niet zeggen dat iedereen met maat 40 slank is.
Ze heeft ook een goed figuur. Ik zeg niet dat het verkeerd is, sterker nog, ze zag er toen 1000 keer beter uit. Maar skinny is ze niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind dit echt niet mollig, gewoon een goed figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |