Ik heb waar ik werk gehoord van telefoonrekeningen van die omvang door mensen die youtube checken in het buitenlandquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is vrijwel onmogelijk om een schuld te hebben van bijna 9.000 euro, laat staan 25.000 euro alleen door het gebruik van een mobieltje.
Zeker ergens de komma verkeerd neergezet, lijkt me een onzin verhaal dit.
Heb je wel de goede persoonsgegevens opgegeven voor die check?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:10 schreef CarltonBanks het volgende:
ik heb ook een schuld van 20k ... het is maar net hoe je kijkt
laatst voor een hypotheek een check laten doen bij het BKR....
creditcard (visa): 6000 euro
creditcard (mastercard): 3000 euro
rabobank rood staan: 10000 euro
en met een telefoon abbo (vast en mobiel) kom ik volgens de bkr aan bijna 20k
en toch sta ik nergens rood, gek he? ... het is maar net hoe je telt
Ze zit dan ook op het ROC op d'r 25equote:
Dan moet je je er even in verdiepen, die van de 25k had 4 jaar lang haar zorgpremie niet betaald, dus dan heb je al 5500 euro te pakken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is vrijwel onmogelijk om een schuld te hebben van bijna 9.000 euro, laat staan 25.000 euro alleen door het gebruik van een mobieltje.
Zeker ergens de komma verkeerd neergezet, lijkt me een onzin verhaal dit.
Ja dat vond ik ook al zo'n strak plan. En misschien zou ze eens full-time moeten gaan werken. Kan ze in de avond wel zo'n ROC-opleiding doen.quote:
Zo'n vriend had ik op school ook, die moest en zou het huis uit, terwijl hij vanaf zijn ouderlijk huis kon fietsen naar school. Die kon de eindjes ook niet aan elkaar knopen, maar daar hebben de ouders wél ingegrepen toen het uit de klauwen liep met zijn financiën.quote:
de mogelijkheid dat ik rood kan staan... dus zegt de hypo boer, dat ik rood sta... de oplossing?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je wel de goede persoonsgegevens opgegeven voor die check?
Ja dan wel, maar door een mobieltje vind ik wel extreemquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:12 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dan moet je je er even in verdiepen, die van de 25k had 4 jaar lang haar zorgpremie niet betaald, dus dan heb je al 5500 euro te pakken.
Je kan in 5 a 6 dagen zo voor 700 euro verbellen in het buitenland, en dan komen daar de data-kosten in het buitenland nog bij. Een gsm factuur van 1000 euro in een maand is dus zo geregeld. Tel dat op bij een scooter op afbetalen (2,5k à 16% rente), een paar van die sms-kredieten, wat kleren op afbetaling, een jaartje geen zorgpremie betalen (~1300 euro) en presto, die 8k heb je binnen 2 maanden gehaald.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja dan wel, maar door een mobieltje vind ik wel extreem
Maar, jij hebt echt een schuld van 20k?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:18 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
de mogelijkheid dat ik rood kan staan... dus zegt de hypo boer, dat ik rood sta... de oplossing?
gewoon mijn doorlopendkrediet opzeggen en een creditkaart terug geven... en ik kon mijn hypotheek krijgen.
overigens kan ik na dat mijn hypotheek rond is mijn creditcard weer terug krijgen... maffe wereld he?
De smartphone is daar voor een groot deel debet aan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja dan wel, maar door een mobieltje vind ik wel extreem
ik kan 20k schuld hebben als ik mijn cc's vol gebruik en volledig rood sta, volgens de hypotheek verstrekker telt dat mee en kan ik daarom een lagere hypotheek krijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar, jij hebt echt een schuld van 20k?
oooow op die manier. Telt dat mee ja? Hmja, ergens kan ik daar wel inkomen. Ik heb daar geen last van gehad in ieder geval, maar idd, het is altijd veel beter om spaargeld achter de hand te hebben. In ieder geval nog iemand hier die verstandig isquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:37 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ik kan 20k schuld hebben als ik mijn cc's vol gebruik en volledig rood sta, volgens de hypotheek verstrekker telt dat mee en kan ik daarom een lagere hypotheek krijgen.
in werkelijkheid sta ik geen dubbeltje rood, sterker nog, er staat 9000 op mijn spaarrekening.... zoals ik al zei: het is maar net hoe ze kijken
Bij mij was het precies hetzelfde, een limiet van 1500 euro op mijn Rabo creditcard was voor de Rabobank reden om in eerste instantie mij geen Rabo hypotheek te geven.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:37 schreef CarltonBanks het volgende:
ik kan 20k schuld hebben als ik mijn cc's vol gebruik en volledig rood sta, volgens de hypotheek verstrekker telt dat mee en kan ik daarom een lagere hypotheek krijgen.
in werkelijkheid sta ik geen dubbeltje rood, sterker nog, er staat 9000 op mijn spaarrekening.... zoals ik al zei: het is maar net hoe ze kijken
quote:"Het is stoer om hoge telefoonrekeningen te hebben. Dat betekent dat je veel belt, wat weer betekent dat je veel vrienden hebt. Daarbij komt nog de merkkleding. Ik vind Levi's en Replay oké, maar schoolgenoten gaan voor Armani en Dolce & Gabbana."
Ze trekken volgens mij niet automatisch al je mogelijke kredieten euro voor euro af van je max hypotheekbedrag, mijn liefquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
oooow op die manier. Telt dat mee ja? Hmja, ergens kan ik daar wel inkomen. Ik heb daar geen last van gehad in ieder geval, maar idd, het is altijd veel beter om spaargeld achter de hand te hebben. In ieder geval nog iemand hier die verstandig is
Wil de overheid dan telefoonbezit bevorderen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:58 schreef RM-rf het volgende:
Misschien dat de Overheid een 'Telefoonrekening-aftrek' moet instellen voor Telefoonbezitter dat de rente die ze over de schulden van hun Telefoonrekening moeten betalen aftrekbaar is van hun inkomsten en ze daarvoor dan minder belasting hoeven te betalen....
Als dat op de woningmarkt werkt, kan het toch wel ook gelden voor consumptie-krediet
Jammer alleen dat er op de woningmarkt nog een onderpand is, op de telefoonmarkt niet. Misschien moet de hele telecomsector maar weer genationaliseerd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:58 schreef RM-rf het volgende:
Misschien dat de Overheid een 'Telefoonrekening-aftrek' moet instellen voor Telefoonbezitter dat de rente die ze over de schulden van hun Telefoonrekening moeten betalen aftrekbaar is van hun inkomsten en ze daarvoor dan minder belasting hoeven te betalen....
Als dat op de woningmarkt werkt, kan het toch wel ook gelden voor consumptie-krediet
Nee je hebt geen schuld van 20.000 euro. Je hebt het gewoon verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:10 schreef CarltonBanks het volgende:
ik heb ook een schuld van 20k ... het is maar net hoe je kijkt
laatst voor een hypotheek een check laten doen bij het BKR....
creditcard (visa): 6000 euro
creditcard (mastercard): 3000 euro
rabobank rood staan: 10000 euro
en met een telefoon abbo (vast en mobiel) kom ik volgens de bkr aan bijna 20k
en toch sta ik nergens rood, gek he? ... het is maar net hoe je telt
Niet per se. MBO is in de regel 16-20 jaar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:38 schreef Cheiron het volgende:
Dit gaat toch over minderjarigen? Kunnen die zelfstandig een abonnement afsluiten bij een telecom provider dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |