Was vrijdag laatste werk/stagedag, Dus 4 dagen werken 1 dag school.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:51 schreef wyccie het volgende:
Maar je hebt al wel vrije dagen aangevraagd en je vakantiegeld bewaard?
Ga dan gewoon lekker een weekje weg.
Geen idee.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:55 schreef wyccie het volgende:
Niemand een idee of zit ik in mijn eentje drie-op-een-rij te spelen?
Dan hoop ik dat je broertje niet drie straten verderop woont.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:56 schreef afro het volgende:
En zou nog een keer langs mijn broertje gaan, dus dat word mijn vakantie.
Groningen, Op zich een hele andere wereld vergeleken met Alkmaarquote:Op maandag 11 juli 2011 22:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je broertje niet drie straten verderop woont.
ehhhh welke nummering.... ???quote:Op maandag 11 juli 2011 23:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je moet wel de nummering en de OP aanpassen
Die in de titelquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Uit welke films komen onderstaande ondingen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
was ik er toch bijna mee weggekomen.
Toen ik het door had deed ik maar snel een plaatje met bus uit de goede film
De 2e en/of derde film wordt toch pas door Jackson geregisseerd?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:12 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik heb ontzettend zin om die nieuwe Peter Jackson te gaan zien... De kuifje film !!!!
Kuifje, gatver. Dat heb ik altijd al een enorme kneus gevonden, kan me ook niet voorstellen dat de film wat wordt..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:12 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik heb ontzettend zin om die nieuwe Peter Jackson te gaan zien... De kuifje film !!!!
Geen idee, neem aan van niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:43 schreef wyccie het volgende:
Ik heb niet zo´n zin om een heel topic door te spitten... heeft Gillingham van iemand anders al een punt gekregen voor Jennifer Jason Leigh?
Dat boeit natuurlijk niet, maar ik vind het wel zo eerlijk iemand het punt te geven dat hij verdiend heeft. En niet twee punten als hij dat niet verdiend heeft.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:46 schreef Robby87 het volgende:
1 puntje meer of minder voor Gil met deze stand
Even gekeken en hij heeft er nog geen puntje voor gehad zover ik kan zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat boeit natuurlijk niet, maar ik vind het wel zo eerlijk iemand het punt te geven dat hij verdiend heeft. En niet twee punten als hij dat niet verdiend heeft.
Thanks voor het opzoeken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
Even gekeken en hij heeft er nog geen puntje voor gehad zover ik kan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |