quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:29 schreef Buitendam het volgende:
Mijn hemel. Wat een ongelofelijke debiel moet je wel niet zijn om van Rossum niet tof te vinden. Nationale volksheld, man.
Mijn hemel. Wat een ongelofelijke debiel moet je wel niet zijn om van Rossum niet tof te vinden. Nationale volksheld, man.
Sommige mensen gaan 's avonds wel eens socializen en moeten dan met de auto terugquote:
Tof boeit me niet, hij kraamt alleen onzin uitquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:29 schreef Buitendam het volgende:
Dit keer ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is nu te horen op radio en god wat een onzin kraamt die gozer uit.
Das nog niet ergste maar dat iemand hem serieus neemt is nog erger
Klacht: Maarten van Rossum
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:29 schreef captainkid het volgende:
Geinig om hem te horen pruttelen en klagen maar hij kraamt inderdaad alleen maar onzin uit zodra het een beetje serieus wordt.
quote:In die plaats behaalde hij het diploma Gymnasium beta. Vervolgens studeerde hij geschiedenis aan de Universiteit Utrecht, hij was daar vanaf 1971 wetenschappelijk medewerker en promoveerde in 1983 op het proefschrift Het radicale temperament. De dubbele politieke bekering van een generatie Amerikaanse intellectuelen (1934-1953). Van 1997 tot heden is hij op de Universiteit Utrecht bijzonder hoogleraar amerikanistiek.
radio1.nlquote:
Jouw posts zijn anders ook niet revolutionair...quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is nu te horen op radio en god wat een onzin kraamt die gozer uit.
Das nog niet ergste maar dat iemand hem serieus neemt is nog erger
Klacht: Maarten van Rossum
In de auto fok!kenquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan 's avonds wel eens socializen en moeten dan met de auto terug
Logisch met je concentratiespanne van een goudvis...quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:27 schreef Ritmo het volgende:
Best grappig, maar na 5 minuten ben ik hem altijd wel zat.
Nee, thuisquote:
Ik ben erheen geweest.. Was echt wel vermakelijk..quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:28 schreef Socios het volgende:
Bekijk zijn `oudejaarsconference´ van 2010 anders eens.
Het is veel meer dan pesten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:35 schreef Yamahahaha het volgende:
Ben ook aan het luisteren, zijn gedrag wordt verklaard door het feit dat hij vreselijk gepest is. Ofja dat zegt maartje net...
Dat dus... Of heb jij het over http://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Rossum (met een u i.p.v. een e)?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:29 schreef Buitendam het volgende:
Nee, ze zijn te sceptisch, dat duld de propaganda (overheids)media niet..quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:37 schreef Dlocks het volgende:
Die twee zouden een eigen programma moeten krijgen.
Omdat die media te bang en te laf zijn...quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, ze zijn te sceptisch, dat duld de propaganda (overheids)media niet..
Het oog wilt ook wat he...quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is veel meer dan pesten.
Maarten zal wel tegengewerkt zijn en ventileert zijn woede op de radio.
Op zich heb ik meer met zulke mannen dan met een willekeurige soapie die zich omhooggeneukt heeft...
Omdat hij zo ontzettend veel verstand van zaken heeft, zoals poltiek en geschiedenis kan die man met heel veel voorbeelden bijzonder veel vraagtekens zetten bij allerlei maatschappelijke ontwikkelingen. Da's iets anders dan hem niet begrijpen en het daarom zeikerig en chagrijnig vinden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:42 schreef Ritmo het volgende:
Het zou geniaal zijn als het een typetje was en ik kan er ook best om lachen af en toe, maar wat een negatieve, zeikerig stuk chagerijn.
Fok!kers gaan niet naar buiten(meeste).quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:52 schreef psychosomatic het volgende:
Z'n video colleges over het populisme zijn trouwens geweldig en ja, het is een man met persoonlijkheid. Daar kun je wel of niet van houden, maar hij zeggen dat hij onzin uit kraamt zonder er inhoudelijk op in te gaan is wel erg makkelijk.
Ga eens naar zo'n lezing en ga met hem in discussie zou ik zeggen.
Zijn andere video-/audiocolleges zijn ook zeer de moeite waard.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:52 schreef psychosomatic het volgende:
Z'n video colleges over het populisme zijn trouwens geweldig en ja, het is een man met persoonlijkheid. Daar kun je wel of niet van houden, maar hij zeggen dat hij onzin uit kraamt zonder er inhoudelijk op in te gaan is wel erg makkelijk.
Ga eens naar zo'n lezing en ga met hem in discussie zou ik zeggen.
Dankjewel voor dit filmpje. WHAHHAHAquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:37 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dat dus... Of heb jij het over http://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Rossum (met een u i.p.v. een e)?
Voor Vincent Van Rossem geldt hetzelfde (ja, de broer van). Fragment van de broertjes in DWDD:
Die twee zouden een eigen programma moeten krijgen.
Wel wat te cynisch soms.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:18 schreef Yi-Long het volgende:
Van Rossem is geweldig. Iemand die nog gewoon normaal rationeel kan nadenken in het hedendaagse debat, ipv meegaan in de idiote hype van de dag. Een hele slimme en verstandige man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |